Konstantyniusz Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Drodzy forumowicze, Poszukuję informacji o dość rzadkim na polskim rynku modelu Legacy V 2010 2.5 gt w automacie wersja z polskiego salonu (wersja europejska?) 265 KM na tym forum przeczytałem, że w Polsce sprzedano tylko 40 sztuk tych modeli. Chcę kupić taki samochód, przebieg 100 tyś bez modyfikacji, jeździ pięknie, dzwoni przy starcie silnika. interesują mnie następujące kwestie: 1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki? rozrząd jest na łańcuchu 2. automat - jaka trwałość, usterki jak dbai Będę wdzięczny za komentarze, Konstantyniusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
mag1 Posted November 26, 2018 Share Posted November 26, 2018 cześć Ostatnie 4 lata miałem takie autko i było super.Sprzedałem z przebiegiem 198 tyś.Auto kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 151 tyś.kupione w polskim salonie. polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AllRad Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Miałem takiego w garażu przez 4 lata od przebiegu 38k - 120k km - zero problemów. Zadzwoń do mechanika Zbyszka z ul. Mechaników w Warszawie. On takiego zakupił 2 lata temu w wersji US w manualu. Myślę, że będzie mógł Ci zrobić przegląd przedzakupowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosman Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 mam od ponad 5 lat, obecny przebieg 182tys km.Wspaniale auto, poza awaryjnością silnika (standardowy 2,5t Subaru ze wszystkimi jego zaletami i wadami). U mnie UPG przy 145 kkm, panewki przy 165kkm - wniosek taki że jak robic ten silnik to lepiej od razu kompleksowo.Skrzynia, jak i wszystko inne póki co 100% bezawaryjne.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJacek Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 (edited) Ja też mam to auto od 4 lat, przejechałem nim 50 tys km (120 -> 170 tys). UPG było robione przez poprzedniego właściciela przy 90-100 tys km. Ja wymieniałem jeden czujnik w skrzynii, a poza tym nie miałem większych problemów. To auto przewineło się w kilku tematach: https://forum.subaru.pl/topic/95082-legacy-v-25-265hp-at/ https://forum.subaru.pl/topic/98580-legacy-iv-a-legacy-v/ https://forum.subaru.pl/topic/86590-duże-mocne-kombi-od-subaru/ https://forum.subaru.pl/topic/87666-zakup-subaru-legacy-25-gt-wersja-v/ https://forum.subaru.pl/topic/66236-mapy-do-navi-subaru-legacy-25-gt-macintosh https://forum.subaru.pl/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupić/ https://forum.subaru.pl/topic/92258-outback-36-europa-versus-legacy-25gt-kombi-europa Edited December 1, 2018 by JJacek Problemy większe zamiast inne ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantyniusz Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Panowie, Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, jestem po jeździe próbnej, wersja kombi, pomimo tego trzyma się drogi jak rajdówka, b.twarda i to jest ok dla mnie pewnym problemem jest wysokość zawieszenia, (dolne spoilery?) jeżdżę często zimą do Zakopanego i w inne tereny górskie ze śniegiem,czy ktoś ma doświadczenie z podwyższaniem zawieszenie, "obcinaniem spoilerow "? I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors. Poszukuję warsztatu który zapewnił by mi kompleksowe dbanie i rozwój samochodu przy całej znajomości specyfiki GT Jestem jeszcze przed przeglądem przedzakupowym, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosman Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Z przeswitem nie ma problemu jak na zwykle kombi (15cm). Nigdy nie miałem problemu w górach.Ale jak potrzebujesz więcej to weź Outbacka 3.6. Buda ta sama, silnik też b.fajny, tylko prześwit większy. Na asfalcie prowadzi się oczywiście gorzej niż LGT, ale nadal bardzo dobrze.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mag1 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 polecam usługi jarcar serwis z józefowa ul.graniczna 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek323 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 W dniu 2018-11-24 o 22:13, Konstantyniusz napisał: 1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki? rozrząd jest na łańcuchu Będę wdzięczny za komentarze, Konstantyniusz nie sądzę że na łańcuchu, na 99,9% na pasku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosman Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 a nawet na 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosaskc Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 W dniu 29.11.2018 o 23:32, Konstantyniusz napisał: I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors. Dwa wymienione w serwisy z pewnością sobie poradzą z Legacy 2.5T Ja z usług Pana Jana Korneckiego byłem bardzo zadowolony, ale teraz kompletnie mi nie po drodze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now