marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cześć wszystkim forumowiczom, Ostatnio powiększyła mi się rodzina i czas na zmianę samochodu. Nie chcę jeździć na większość bmw 5 Zastanawiam się nad Subaru Legacy 2,5 GT Kombi w wersji V. Z tyłu jest sporo miejsca na wózek i graty, a pod maską jest sporo KM zapewniających bezpieczny zapas mocy przy jeździe z dzieckiem i sporo KM zapewniających dostarczających niesamowitych wrażeń przy jeździe bez dziecka Przejrzałem wątek dotyczący spalania, tyle stron, nie udało mi się wyszukać potrzebnych informacji. Zastanawiam się ile to auto pali, tak przy normalnej jeździe z dzieckiem - powiedzmy w trasie 90-120 km/h i w mieście bez piłowania. Przy agresywnej jeździe pewnie koło 15 i to zdecydowanie akceptuję, ale chciałbym też sobie przeliczyć ten wariant spokojny. Podpowiecie albo wskażecie już istniejący temat? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukp Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Hej, może to Ci pomoże, dostałem info kiedy od jednego z forumowiczów jak się zastanawiałem nad GT. "Cześć,Trochę więcej na ten temat pisałem tu:http://www.forum.sub...25#entry1868061Jak się zrobiło zimniej, to (co normalne) znacznie wzrosło spalanie w mieście. Robiąc np tylko super krótkie dystanse, typu po 4 km, auto pali jakieś 15l/100km, ale to w sumie nie dziwne, bo się nawet olej w napędach i silniku nie zdąży rozgrzać. Poza tym to tyle co paliła mi wcześniej Impreza GT (300kg lżejsza).Na trasie, jest tak jak pisałem, ale jak się więcej wyprzedza przy dużym ruchu i usiłuje utrzymać predkość ok. 130-140km/h , to pali ok.11,5 - 12l/100km.Na autostradzie przy 160km/h na tempomacie pali ok. 11,5 l/100 (tu szczerze mówiac liczyłem, że bedzie bardziej oszczędny i generalnie to owszem był, ale tylko na na niemieckich autostradach i na niemieckim paliwie...).Mam przejechane 95tys km i jak dotąd żadnych usterek.Znając reputację silnika 2,5t dość często kontroluje olej, ale jak na razie nie ma z tym problemu, dolewam ok. 1litra na 10tys.km.PS. Amortyzatory udało sie jednak zregenerować w Zerkopolu za 200zł/sztuka, czyli bardzo ok.Pzdr" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cześć wszystkim forumowiczom, Ostatnio powiększyła mi się rodzina i czas na zmianę samochodu. Nie chcę jeździć na większość bmw 5 Zastanawiam się nad Subaru Legacy 2,5 GT Kombi w wersji V. Z tyłu jest sporo miejsca na wózek i graty, a pod maską jest sporo KM zapewniających bezpieczny zapas mocy przy jeździe z dzieckiem i sporo KM zapewniających dostarczających niesamowitych wrażeń przy jeździe bez dziecka Musisz tylko pamiętać, że takie auta w stanie nadającym się do użycia występują w przyrodzie bardzo rzadko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Wisi ostatnio na allegro takie kombi, z polskiego salonu, wyglada bdb. Moim zdaniem ten model i silnik to dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Mam Legacy GT od 2010r i jak na razie bezawaryjne, co do spalania miasto 15 trasa 10 to wartości minimalne jakie osiągam przy normalnej jezdzie,przyjemność i frajda z jazdy bezcenne.A tak do Twojej wiadomości LGT tylko USA bo tylko tam występował dla EU była H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Mam Legacy GT od 2010r i jak na razie bezawaryjne, co do spalania miasto 15 trasa 10 to wartości minimalne jakie osiągam przy normalnej jezdzie,przyjemność i frajda z jazdy bezcenne.A tak do Twojej wiadomości LGT tylko USA bo tylko tam występował dla EU była H6. to nie jest prawda: byly tez euro-spec LGT w tej budzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Weekend przede mną będę myślał. Tak - widziałem to auto z allegro/otomoto, jeszcze nie miałem czasu go obejrzeć. Zastanawiam się nad tym co Andrzej napisał. ogłoszenie o którym mówimy to GT Salon Polska. Andrzej pisze że takich nie było. O co chodzi ? http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-gt-salon-polska-ID4pbbSu.html#5367850b15 P.S. O właśnie kolega eddie odpowiedział. Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez marzielinski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Andrzej sie nie zna - widocznie ktos mu wmowil (sprzedawca przystankow? ), ze jest posiadaczem cuda, dostepnego tylko za Wielka Woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Pomylka po prostu. Poprzedniej generacji GT było tylko na USA. Piąta generacja legacy GT była takze oficjalnie sprzedawana w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayerPL Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 bmw5 jest większe niz legacy i to zdecydowanie. Sent from my SM-G357FZ using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 W podpiętym temacie pojawiło się takie zdanie: "Trochę ciągnie się za nim kiepska reputacja (nieco rozdmuchana, choć nie bez powodu) silników 2,5T. " Możecie przybliżyć o co chodzi? PlayerPL - może piątka większa ale właśnie plusem Subaru jest to że to nie BMW. Nie chcę jeździć tym co większość nawet jeśli jest większe. Miejsce na wózek i jakieś bagaże na pewno wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Możecie przybliżyć o co chodzi? generalnie o to, że te silniki dzielą się na dwie grupy, przed i po UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Przepraszam ale miałem na myśli i pisałem o najładniejszej generacji legacy czyli IV,o V zapomniałem bo szybko została wycofana z PL.Co do 2.5 lit GT i spec B to w necie piszą tylko USA jeśli się myle to proszę napisać gdzie w EU był oficjalnie oferowany legacy IV 2.5 lit turbo spec B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Miałem kilka BMW serii 5, 3 sztuki e39 a takze 1 e60, wg mnie Legacy GT jest lepsze Jezdzi sie przyjemniej. A co do ilosci miejsca - to porownujac z e39 - Legacy IV generacji nie ma go wcale tak duzo mniej. Minimalne róznice w sumie. Nie wiem jak Legacy V generacji.... E60 jest troche wieksze fakt. Ale jak na swoje zewnetrzne wymiary, wcale nie jest tak duze w srodku. Duza w srodku to jest np Skoda Superb, nowe Mondeo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dzwoniłem. Ten egzemplarz jest już po UPG, za to jak widzę po przeglądzie (110 000) przed rozrządem. No nic, weekend przede mną trzeba będzie podjąć decyzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 a czy rozrząd nie powinien być przypadkiem wymieniany przy 105.000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No właśnie, bo to chyba jak w Imprezie. Zapytałem o to, ale właściciel powiedział, że w ASO na 105k nie zrobili (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Uważam, że rozrząd to poważna sprawa i lepiej to zrobić samemu bo wtedy wie się co się ma a nie jakieś druciarstwo po taniości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No właśnie, bo to chyba jak w Imprezie. Zapytałem o to, ale właściciel powiedział, że w ASO na 105k nie zrobili (?) zadzwoń do pierwszego z brzegu ASO i podpytaj doradcę, jakie są interwały dla wymiany rozrządu w uturbionej 2.5 dam sobie Twoją rękę uciąć, że co 105.000 km albo co 7 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzielinski Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No właśnie, bo to chyba jak w Imprezie. Zapytałem o to, ale właściciel powiedział, że w ASO na 105k nie zrobili (?) zadzwoń do pierwszego z brzegu ASO i podpytaj doradcę, jakie są interwały dla wymiany rozrządu w uturbionej 2.5 dam sobie Twoją rękę uciąć, że co 105.000 km albo co 7 lat Dzwoniłem zaraz po rozmowie, masz rację: 105k albo 7 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Taki Legac Salon Polska to ze świecą szukać. Jeśli ktoś wie czego chce (2.5T), to auto do kupna jak nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie wiem jak Legacy V generacji.... E60 jest troche wieksze fakt. Ale jak na swoje zewnetrzne wymiary, wcale nie jest tak duze w srodku. Duza w srodku to jest np Skoda Superb, nowe Mondeo.... Legacy V ma zdecydowanie więcej miejsca IV. Wystarczy sprawdzić wymiary. Jest również większe od 5tki E60. Przestrzeń z tyłu porównywalna z SuperB i Mondeo. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tutaj masz podobny temat sprzed kilku dni http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/86590-du%C5%BCe-mocne-kombi-od-subaru/ Mi to auto nie pali mniej w mieście niż 13l. Chyba, że ktoś w ogóle nie porusza się w korkach tylko lata po obwodnicy to pewnie spali mniej. Na drogach krajowych pali mi w okolicy 9-10l (100-110 km/h), no ale to też zalezy ile jest wyprzedzania. Na ekspresówkach i autostradach 130-140 km/h daje wynik w okolicy 10-11.5l. Ten egzemplarz z otomoto oglądałem dwa lata temu i był w bardzo fajnym stanie (jak zresztą większość, które oglądałem bo głównie woziły kierowcę i powietrze). UPG była naprawiana chyba przy 55 tys km, a wtedy miało 85 tys km. Odniosę się do innych uwag Musisz tylko pamiętać, że takie auta w stanie nadającym się do użycia występują w przyrodzie bardzo rzadko... Co to oznacza stan nadający się do użycia? Większym problemem jest ogólnie znalezienie takiego auta bo mało ich się sprzedało (40 szt). Taki Legac Salon Polska to ze świecą szukać. Jeśli ktoś wie czego chce (2.5T), to auto do kupna jak nic. Taki Legacy to tylko z salonu w Polsce bo innego nie znajdziesz. Ze Szwajcarii się nie opłaca ściągać, w Niemczech bardzo mało tych aut było. ps Slawek1 chyba nie ma co dramatyzować, jak np rozrząd zrobiony w ASO i części też z ASO, albo markowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Byłem tu gdzieś na początku cytowany, wiec tylko tytułem uzupełnienia: - spalanie od 9l (przepisowa jazda poza zabudowanym), ale typowo na krajówkach z częstym wyprzedzaniem ok.11l. - autostrady zależy jak wiatr powieje, przy 140km/h 10-11, przy 150: 11,5,przy 160 12-12,5l, przy 170 13-14l. - miasto 14-15l latem, zimą więcej. Średnia z ostatnich kilkunastu tysięcy km wychodzi mi 12,2 l/100km. U mnie przebieg 140tys km i dotąd bezawaryjnie. Zgodnie z teoriami forumowymi niecierpliwie czekam na UPG ,ale się od trzech lat nie mogę doczekać :-) Zużycie oleju średnio ok 2,5l na 10.000km. (irytująca rzecz, bo wcześniejsze 2.0T nic nie piło). Przestronność i funkcjonalność tego auta to poezja, podobnie jak osiągi, sprawność i kultura pracy automatu oraz prowadzenie i działanie zawieszenia (Bilstein). Jak chodzi o przestronność nie ma w ogóle porównania do Legacy IV gen, które było zwyczajnie ciasne. Jak ktoś słusznie napisał wnętrzu bliżej do Superba czy Mondeo, tyle że rozmiary Subaru na zewnątrz znaczniej mniejsze (478x178), wiec auto pozostaje poręczne na mieście. Znalezienie sensownego egzemplarza na rynku wtórnym graniczy z cudem. O tym z ogłoszenia nic nie wiem, wiec nie komentuje, poza tym, że wygląda identycznie jak mój :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się