Jump to content

Legacy GT MY10 czy warto go kupić?


AllRad
 Share

Recommended Posts

Ma być niski, ma być raczej twardo zestrojony, ma być rodzinny, musi być AT...

Sprzedano go tylko kilka sztuk w Polsce czy Niemczech.

Czy warto inwestować dzisiaj w taki samochód 120 tysięcy?

Czy będzie trzymał na wartości jako "unikatowy" z uwagi na niewielką ich ilość na rynku wtórnym?

Link to comment
Share on other sites

W USA zeszło więcej :)

Ogólnie fajny samochód, szczególnie na Sport# :D Zawieszenie też bardzo sympatyczne, dobrze nierówności wybiera. Trochę ciągnie się za nim kiepska reputacja (nieco rozdmuchana, choć nie bez powodu) silników 2,5T. Raczej nie będzie to auto, które trzyma cenę jakoś lepiej niż inne Subaru. Czy warto? To już są Twoje pieniądze. Alternatywa to H6, ale tam ta sama moc rozwijana jest w nieco inny sposób. Gdybyś kiedyś chciał przy silniku coś podłubać, to 2,5T daje nieco większe pole manewru niż H6.

Edited by aflinta
Link to comment
Share on other sites

Miałem przyjemność używac troszeczkę taki wóz.Auto jest takie jak szykasz, kryteria, które podałeś spełnia w 100%.Ogólnie polecam, a jak ma jeszcze fajny pakiet aero to juz całkiem fajnie wygląda i jezdzi. :)

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że nie ma ani jednej negatywnej opinii. To w końcu taki WRX/STI tylko że praktyczniejszy na co dzień :)

 

Miałem trochę styczności z tym samochodem. Bardzo fajny polecam:)

Pytanie w jakim stanie silnik :P

Samochód z EU czy USA?

 

wersja EU

Edited by AllRad
Link to comment
Share on other sites

Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi.

Link to comment
Share on other sites

Ajax - podobno bardzo szybki w przedziale 80 -180. prawda to ? Przymierzałem się do takiego dwa lata temu ale poszedłem w oszczędności i SBD.

 

Jak najbardziej prawda:) Do tego zawias miodzio.

 

Przy 2,5GT trzeba by przygotować pakiet startowy (szczególnie jeśli chcesz jeździć po autostradach) ;)

Link to comment
Share on other sites

Bierzesz pod uwagę rok lub dwa starsze Spec B ? Z uwag użytkowników to znacznie lepsze rozwiązanie zwłaszcza w wersji 6MT gdzie jest skrzynia od STI. Pewnie nie tak szybkie ale GT to w sumie zwykły Legacy z 2.5T oraz amortyzatorami i sprężynami Bilsteinna. Hamulce, zawias i cała reszta jest bez zmian, od wersji H6. Jeżeli chcesz się "pobawić" to GT będzie lepsza ale jeżeli mieć szybki "dupowuz" i trafiają się dłuższe wyjazdy to spec B będzie ekonomiczniejszy. Z drugiej strony można wydać parę złotych, odpowiednio "przygotować silnik" w GT i mieć 300KM cywilnego sedana lub kombi.

 

ale ma byc AT :)

Link to comment
Share on other sites

spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd.....

Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ?

 

W EU były tylko AT

 

 

na pewno .....aż muszę sprawdzić bo wydawało mi się, że "sprawdzałem" McIntosha w manualu....

 

Tylko, że w EU nie ma w nowej budzie MY10 3.0 czy 3.6 w Legacy tudzież nie ma AT

Tylko w US takie są...

 

miałem na myśli Spec B z MY08 - 09. W nowej budzie to tylko US i tylko H6 3.6.

 

spec b też jest w AT z łopatkami ale to już inny napęd, skrzynia itd.....

Legacy GT MT miał 6stkę od STI razem z napędami ?

 

W EU były tylko AT

 

 

100% racji :) Moja pomyłka. Były tylko z bezstopniową skrzynią Lineatronic.

Link to comment
Share on other sites

 

100% racji :) Moja pomyłka. Były tylko z bezstopniową skrzynią Lineatronic.

 

Tam siedzi "zwykłe" 5AT CVT jest tylko w kraju kwitnącej wiśni z w DiT.

No i niedługo w Forczysławie:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

nieopisane :) czuć tą moc :) jest dziki :)

masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić :)

 

warto było :)

Link to comment
Share on other sites

nieopisane :) czuć tą moc :) jest dziki :)

masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić :)

 

warto było :)

to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-)

 

 

p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac...

Link to comment
Share on other sites

nieopisane :) czuć tą moc :) jest dziki :)

masz wrażenie, że nic Cie nie ogranicza ... a ma jeszcze hamulce brembo i tarcze więc przy hamowaniu też nie musisz się martwić :)

 

warto było :)

to sie pochwal autkiem w MOJE SUBARU :-)

 

 

p.s. foty na flickr sa prywatne, wiec nie mozna ich poogladac...

 

bo tam jest tylko jdna fota Subaru :)

auto mam od lutego... jeszcze nie mam fajnych fotek :) czekam na wiosne... ale nie wiem czy sie doczekam :)

Link to comment
Share on other sites

Ściągałeś ze stanów ? Jeżeli nie jest to tajemnica jakie były koszty ? Tak rozglądam się i rozglądam w Eu ale to raczej jak szukanie Świętego Grala.

W każdym razie coraz bliżej jestem decyzji pożegnac mojego OBK i zacząć misję Legacy GT 300KM bo bez modów u mnie się nie obejdzie :)

Edited by Adam12
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...