elmo Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Mój klient ma CC z 2.0TSI. Tym się nie dało pojechać z Warszawy do Wrocławia bez dolewania oleju. Przy czym to firmówka, więc lekkiego życia nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Miałem tez 1.8TSI zrobione prawie od nowości 220 koni i w tym nigdy nie dolałem oleju. Ale montowane wzdłużnie czy poprzecznie? Bo ponoć spore różnice są pomiędzy nimi. Wszystkie poprzecznie. S3 - 265 koni + mapa na 300 Freetrack - 211 + mapa na 256 Leon - 160+ mapa na 217 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) No tak... olej LongLife i wizyta w serwisie na wymianę co 30,000km to jest możliwe 2 skody TDI u mnie, jedna TDI u kumpla bez problemu żyją wymianami oleju w ramach LL co 30 k km. kolegi miała zrobione ok 150 k km zero problemów swoją sprzedałem przy niecałych 100 k km, także zero problemów (użytkuje ją znajomy o ile wiem dobija do 130 k km) kolejna mam cały czas w firmie dobija do 90 k km w takim samym trybie - zero problemów akurat w przypadku silników 1.8 TSI problemem nie był tryb wymiany oleju co wada konstrukcyjna Edytowane 28 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) @Lukas, Widać trzeba zawirusować. Dopiero wtedy działają Edytowane 28 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 akurat w przypadku silników 1.8 TSI problemem nie był tryb wymiany oleju co wada konstrukcyjna będę sprawdzał zatem co 1,000km, czy wady już nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 będę sprawdzał zatem co 1,000km, czy wady już nie ma analogiczna sytuacja jak z SBD podobno w nowych silnikach nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Fatalna jakosc popularnych marek VAG staje sie juz przyslowiowa. Mam wlasne doswiadczenie z kategorii wartosc vs. cena. Kupilem BMW e91 w dwa lata po wejsciu modelu na rynek. Duzy wydatek dla mnie, ale dalem sie skusic opiniom w prasie i chyba nieco tez nabrac na zachwyty fanow marki. Samochod w stanie idealnym, z symbolicznym przebiegiem, bogato wyposazony. Silnik 2.0d ( pierwszy i ostatni diesel w moim zyciu) 163KM, skrzynia steptronic, sportowe zawieszenie. Jezdzilem, analizowalem, szukalem co w BMW jest tak wyjatkowego. Po okolo miesiacu pzrestalem sie oszukiwac i musialem zaakceptowac przykry fakt, ze nie ma w nim nic wyjatkowego. Jedyna zauwazalna i warta uwagiz aleta to jakosc montazu i sztywnosc karoserii. reszta byla rozczarowaniem. Zwlaszcza, ze Mazda 3 2.0, ktora jezdzilem wczesniej, dawala mi wiecej frajdy z jazdy. A gdy zima przyszla BMW totalnie poleglo na wszechobecnych w moim miejscu zamieszkania gorkach. Jakies Megane pzrednionapedowe wjezdzaly i inne tanie starocie, a beemka nie dawala rady. Mazda wczesniej tez . Ostatecznie do rozczarowania pojazdem doszly upzredzenia wizerunkowe, ktore mialem zawsze. Za blyszczaca, ostentacyjna i srednioklasowo- nowobogacka byla. Jak zaczalem sie w niej zle czuc i nieco wstydzic przyszla pora na pozbycie sie tego problemu. I moim zdaniem jest to jedna z najbardziej przeplacanych marek swiata. Niesamowite jest to, że można mieć to samo auto (miałem dosłownie identyczne, też 2-letnie ), a tak skrajne opinie na jego temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 podobno w nowych silnikach nie występuje Ale ja np miałem 1.8TSI z produkcji 2008r - czyli ten poczatkowy i zużycie zero A żeby tak róóżwo nie było - 911 bierze, choć nieregularnie. Od 0,3 do nwet 0,7 na 1000km. Najbardziej chyba na autostradzie - długotrwałe jednostajne obroty mu nie służą. Ale nawet jakby było 1,5l na 1000 to bym dolewał - bo warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Z dedykacją dla antyskodziarzy i produdowców w jednej osobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Wniosek - silniki TSI przeznaczone są dla miłośników rosyjskiej ruletki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Wniosek - silniki TSI przeznaczone są dla miłośników rosyjskiej ruletki tak jak Subaru Boxer Diesel same shit 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 @@ketivv, nie przeginajmy z hejtem w każdym możliwym miejscu. Za to minusik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 @ketivv, nie przeginajmy z hejtem w każdym możliwym miejscu. Za to minusik nie przeginajmy też z bezgranicznym uwielbieniem jako użytkownik Subaru Boxer Diesel mam prawo do własnej opinii, dzięki temu może inni nie popełnią tego błędu lub zrobią to "świadomiej" hipokryzją jest korzystanie z tego samego źródła raz uznając je za nierzetelne patrz np. artykuł dotyczący testu Subaru XV SBD http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-100-tys-km-subaru-xv-z-dieslem-i-gora-problemow/vqtg1 a drugim razem za rzetelne źródło informacji tylko dlatego, że wspomina o problemach "wrogiej" marki http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-tsi-biora-olej-problemy-naszych-czytelnikow/zkn4lf daj minusa redakcji auto świata za hejt Subaru XV SBD pozdrowienia ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 nie przeginajmy też z bezgranicznym uwielbieniem Oczywiście. Daleki jestem od tego jako użytkownik Subaru Boxer Diesel mam prawo do własnej opinii Masz. Masz również prawo do krytyki. Ale nie musi to następować w tak zaczepny sposób w każdym możliwym miejscu. Idąc dalej, jeśli ktoś napisze że dane piwo jest do pupy, to zaraz wrzucisz "zupełnie jak mój SBD" - w celu krytyki są na TF odpowiednie wątki w znacznej ilości, aż dziwię się i podziwiam jednocześnie, że gospodarz na to pozwala. patrz np. artykuł dotyczący testu Subaru XV SBD http://www.auto-swia...problemow/vqtg1 Również jest poświęcony temu wątek i Dyrekcja się odpowiednio ustosunkowała i rzeczowo do zarzutów. Chyba nie zarzucasz tu kłamstwa. a drugim razem za rzetelne źródło informacji tylko dlatego, że wspomina o problemach "wrogiej" marki http://www.auto-swia...telnikow/zkn4lf Gdzie to zostało powiedziane? Ja tylko "przyniosłem" pewne info ze zlotu Skody, które akurat pokrywają się z zarzutami stawianymi w przedmiotowym artykule. Kończąc - dałeś się poznać jako fajny, inteligentny facet. W życiu nie uwierzę, że nie odróżniasz wyrażania opinii czy krytyki od hejtu. pozdrawiam sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ketivv,nie przenoś przypadku swojego niezadowolenia na innych użytkowników SBD bo osobiście znam kilku zadowolonych Już wcześniej miałem wrzucić Skodo-Dudobusa Niezła reklama dla firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Jak dla mnie to akurat wątek skodowski bardzo dobrze pasuje bo mam idealne porownanie do wcześniejszej bezproblemowe Skody TDI z mocno problematycznym Subaru Boxer Diesel którego używam. Z tego punktu widzenia Skoda była znacząco lepsza od Subaru gdyż pozwalała na bezproblemowe pokonywanie dłuższych odległości nie stwarzając dodatkowych problemów. Żadna z zalet Subaru nie z rekompensuje mi tej poważnej dysfunkcji uniemożliwiającej wykorzystywanie tego auta. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 To wszystko jest względne. Kumpel ma Yeti TDI i z warsztatu nie wyjeżdża. Czy to znaczy globalnie, że TDI to dno i Tobie też się psuło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No tak... olej LongLife i wizyta w serwisie na wymianę co 30,000km to jest możliwe w sumie już mogliby w ogóle zrezygnować z tych wymian oleju, bo przecież klient i tak max co te kilka tys sam wymienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Jak dla mnie to akurat wątek skodowski bardzo dobrze pasuje bo mam idealne porownanie do wcześniejszej bezproblemowe Skody TDI z mocno problematycznym Subaru Boxer Diesel którego używam. Z tego punktu widzenia Skoda była znacząco lepsza od Subaru gdyż pozwalała na bezproblemowe pokonywanie dłuższych odległości nie stwarzając dodatkowych problemów. Żadna z zalet Subaru nie z rekompensuje mi tej poważnej dysfunkcji uniemożliwiającej wykorzystywanie tego auta. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka W tym roku pod koniec czerwca wybieram się już 4 raz legacem do Grecji.w międzyczasie była kalabria.Jak myślisz to długa czy krótka trasa? Edytowane 28 Maja 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Stach1111 widzisz ja po ok 1500-2000 km w takiej trasie musialbym wymienić olej do czego wezwalaby mnie mrugajaca kontrolka DPF. Znaczące utrudnienie nie wspominając o przechodzeniu silnika w na okrągło powtarzające się cykle aktywnego wypalania DPF. Oczywiście jest metoda żeby tego unikać tj. nie dopuszczać do jazdy z prędkością obrotowa silnika nizszja jak 2600 obr/min wtedy wszystko jest cacy. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) ja po ok 1500-2000 km w takiej trasie musialbym wymienić olej do czego wezwalaby mnie mrugajaca kontrolka DPF. I to oznacza, że ogólnie SBD są do chrzanu? Edytowane 28 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Wniosek - silniki TSI przeznaczone są dla miłośników rosyjskiej ruletki tak jak Subaru Boxer Diesel same shit Będąc nieuleczalnym, benzynowym talibem, pragnę oświadczyć, że wszystkie diesle tego świata wiszą mi kalafiorem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 ja po ok 1500-2000 km w takiej trasie musialbym wymienić olej do czego wezwalaby mnie mrugajaca kontrolka DPF. I to oznacza, że ogólnie SBD są do chrzanu? Dla mnie tak, jest to niestety poważnym utrudnieniem a dodatkowo skutkuje bardzo niewłaściwą praca silnika. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 wiszą mi kalafiorem Niezwłocznie do dermatologa!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 wiszą mi kalafiorem Niezwłocznie do dermatologa!!! Dopóki kalafior jest zdrowy i dorodny i JESZCZE wciąż działa, nie będę przy nim majstrował.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się