Skocz do zawartości

Legacy 2.5 GT 2006 Tuned by Bonless


Bonless

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Bonless napisał:

Ja szukałem w Rosji na farpost.ru  i mam człowieka, który zajmuje się ściąganiem takich rzeczy (oczywiście nie za darmo). Mogę Ci wysłać namiar na PW.  Niestety czasem dość długo trzeba czekać ale można to ogarnąć w rozsądnych pieniądzach.

Ok, odezwę się po namiar jak będę miał trochę zbędnych pieniędzy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pokombinowałem z przednimi amorami i założyłem poprzednie Kayaby. Jak porównałem obydwa amory to wyszło że Bilstein ma wyżej (ok. 1cm) zamocowane gniazdo sprężyny względem dolnego mocowania. Jestem ciekaw czy Bilstein z JDM GT też ma wyżej to mocowanie.

W tej chwili auto stoi mniej więcej równo i dużo lepiej to wygląda. Zdjęcie niestety z telefonu ale widać jak teraz stoi.

 

20190509_194434.thumb.jpg.3de6c8484ae2680ab4f89d4dcb7f5369.jpg

 

Do tego kurier jeszcze przyniósł kolejne graty :yahoo:

 

20190509_200435.thumb.jpg.0c84bdf7c8397b2e1c05037dd781665a.jpg

Edytowane przez Bonless
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prace nad przednimi hamulcami idą powoli do przodu.

Kupiłem tarcze i klocki Textar-a. Do tego jeszcze nowy zestaw montażowy klocków.

20190515_202749.thumb.jpg.c5127e7c680d4bb02fd9909520c7a0c0.jpg

 

Niestety nie obeszło się bez problemów. Po dokładnych oględzinach zaciski wymagały dużo więcej pracy niż początkowo zakładałem więc wróciły do sprzedającego.

W zamian kupiłem Brembo z Peugeot-a 607. Wielkościowo to samo, klocek ten sam (to samo co w STI) i adapter dużo prostszy do ogarnięcia.

Zaciski wyszły jeszcze taniej i są mechanicznie zregenerowane. Jedynie muszę je odmalować i nakleić nowe naklejki (już zamówione).

 

20190524_184950.thumb.jpg.b7bd0158bf976c9fae88298175b19398.jpg

 

Zrobiłem do nich adaptery, zostało tylko gwintowanie i malowanie. Jak by ktoś potrzebował to mam kilka kompletów, ewentualnie mogę dorobić więcej :D

 

20190524_183815.thumb.jpg.b57d6d7802f24e94958c3ced80b8b7af.jpg

20190524_183732.thumb.jpg.ec66b910460a36d099701b43cf06f0c6.jpg

 

Chcę jeszcze zamówić przewody w stalowym oplocie. Może znacie coś godnego polecenia?

 

Do tego chcę ogarnąć światło przeciwmgłowe tak jak powinno być. Niestety po pierwszych próbach nie jest to takie oczywiste jak by się mogło wydawać, więc będę musiał to skonsultować z kimś bardziej ogarniętym elektrycznie :)

20190515_202621.thumb.jpg.3eb920faae76116592b48198ef578a64.jpg

Edytowane przez Bonless
  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bonless napisał:

Chcę jeszcze zamówić przewody w stalowym oplocie. Może znacie coś godnego polecenia?

 

zdecydowanie HEL, przykładowy link poniżej:

https://allegro.pl/oferta/przewody-hamulcowe-w-oplocie-hel-subaru-legacy-7746885911

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Bonless said:

W zamian kupiłem Brembo z Peugeot-a 607. Wielkościowo to samo, klocek ten sam (to samo co w STI) i adapter dużo prostszy do ogarnięcia.

Zaciski wyszły jeszcze taniej i są mechanicznie zregenerowane. Jedynie muszę je odmalować i nakleić nowe naklejki (już zamówione).

Od jakiegoś czasu chodzi po głowie taki zestaw. Cenowo wyjdzie podobnie jak zestaw od spec B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, R4RE napisał:

 

Właśnie o przewodach HEL pomyślałem w pierwszej kolejności, mam je w Hondzie i sprawdzają się bardzo dobrze. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, skąd wynika cena 540zł Za zestaw do Legacy. Do Imprezy STI kosztują 380zł. Rożnica wynika tylko z mniejszej popularności?

Miał ktoś do czynienia z przewodami PizzaBrakes?

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bonless napisał:

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, skąd wynika cena 540zł Za zestaw do Legacy. Do Imprezy STI kosztują 380zł. Rożnica wynika tylko z mniejszej popularności?

.

W imprezie są 4 przewody a w Legacy 6 (2 z przodu i po 2 z tyłu na każdą stronę), stąd różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę, że zmieniasz przewody hamulcowe. To Twoje widzimisię w związku z wymianą zestawu hamulcowego, czy Twoje przewody były już zniszczone/zużyte? Jeśli ta druga opcja to czym to się objawiało, bo moje mają już ponad 10 lat i jak na nie patrzę to nic złego powiedzieć nie mogę, a auto jak hamowało, tak hamuje nadal, z tym, że może ja to jakoś źle sprawdzam/z zewnątrz one są pokryte gumą i któregoś pięknego dnia nie uda mi się już zatrzymać auta tam gdzie chcę bo strzeli mi miękki przewód? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Orear napisał:

Widzę, że zmieniasz przewody hamulcowe. To Twoje widzimisię w związku z wymianą zestawu hamulcowego, czy Twoje przewody były już zniszczone/zużyte? Jeśli ta druga opcja to czym to się objawiało, bo moje mają już ponad 10 lat i jak na nie patrzę to nic złego powiedzieć nie mogę, a auto jak hamowało, tak hamuje nadal, z tym, że może ja to jakoś źle sprawdzam/z zewnątrz one są pokryte gumą i któregoś pięknego dnia nie uda mi się już zatrzymać auta tam gdzie chcę bo strzeli mi miękki przewód? :o

Powody to każdy po trochu. Chcę to zrobić przy okazji wymiany hamulców i trochę profilaktycznie bo jednak stare przewody mają swoje lata. Nie mam jakiś wyraźnych objawów, czy uszkodzeń obecnych przewodów. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody HEL przede wszystkim dają szybszą reakcję hamulców na użycie pedału hamulca (gumowe przewody nie są tak sztywne, dla mnie osobiście zbyt miękkie). Zestaw Brembo plus wszystkie 6 przewodów HEL hamuje rewelacyjnie, nawet przy tylnych OEM zaciskach (tył to tylko ok.10% całego hamowania ). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2019 o 21:16, Michu91 napisał:

Mi by się czarne felgi przydały bo te klocki w połączeniu z nacinanymi brembo tak pylą, że mycie felg to jest totalnie syzyfowa praca :D

Na czarnych syf mniej się rzuca w oczy, ale i tak trzeba czyścić jak każde felgi ;)

 

16 godzin temu, R4RE napisał:

Przewody HEL przede wszystkim dają szybszą reakcję hamulców na użycie pedału hamulca (gumowe przewody nie są tak sztywne, dla mnie osobiście zbyt miękkie). Zestaw Brembo plus wszystkie 6 przewodów HEL hamuje rewelacyjnie, nawet przy tylnych OEM zaciskach (tył to tylko ok.10% całego hamowania ). 

Właśnie takich efektów się spodziewam.

 

2 godziny temu, thomson0073 napisał:

Przody też przyciemniłeś? :D

Tak, ale najsłabszą folią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody trzeba było kupić od razu do puga bo oczka nie podejdą do tego zacisku. Też kupiłem do Subaru hele i musiałem odesłać do siedziby na zakucie końcówek nowych do tego zacisku czyli wkręcane w zacisk.

 

Piękne autko ;)

Edytowane przez Żeton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Żeton napisał:

Przewody trzeba było kupić od razu do puga bo oczka nie podejdą do tego zacisku. Też kupiłem do Subaru hele i musiałem odesłać do siedziby na zakucie końcówek nowych do tego zacisku czyli wkręcane w zacisk.

 

Na moje oko powinny pasować też z końcówką na oczko bez przerabiania.

 

20190609_142113.thumb.jpg.2c8fbc31561ff67d6ac2ca60340015a5.jpg

 

1 godzinę temu, Żeton napisał:

Piękne autko ;)

 

Dzięki :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...