Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dzięki, to u mnie jest tak samo. Ktoś pisał o 3 minutach i rozłączaniu dopiero wtedy i to mnie zmyliło.
  3. W xv wystarczy musnąć pedał gazu i jedziesz dalej z włączonym tempomatem.
  4. Snuff

    Nowy XV II-generacji

    Jak jest krótka przerwa do 3-4 sekund to sam rusza, po dłuższej trzeba ruszyć samemu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Ori stał na dużej oponie też wygląda ok. Tu na zdjęciu masz właśnie chyba 215/75/15 ale bieżnik MT (foto z neta,nie moje) wg mnie wygląda to mega dobrze, choć wrzuciłbym dystans pod mocowanie wahacza aby cofnąć tylne koło. Tutaj masz moje zdjęcie na feldze z vag'a z et25 i opona 215/75/15 Przymierzone bez dystansów, na seryjnym zawieszeniu.
  6. Ja w moim Foresterze nie mam żadnych kłopotów z działaniem ES ale w korkach po zatrzymaniu auta aktywny tempomat wyłącza się już kilka sekund po zatrzymaniu i aby kontynuować jazdę z tempomatem muszę ponownie go uruchomić. Rozumiem, że u Was działa inaczej?
  7. Możesz dać jakiś namiar na siebie, więcej pytań miałbym na tel. ... TOMASZ
  8. Czujnika póki co szukam, bo podobnie jak ten od stuków chyba tutaj nie istnieje. położenia wałka chyba nie mam. Wiem, że miały DOHC. Ale jest to jakiś trop- zapisuję, jak zrozumiem schemat to zacznę walczyć. Nie mniej- ten czujnik powodowałby odcinanie zapłonu na jeszcze wyłączonym silniku? oczywiście, obstawiam zwarcie, ale aż tak? Masy są wszystkie ok- zresztą, robiłem je przed zimą i dałem smar miedziowy (nie wiem czy to rozsądne, ale działa). Znalazłem jeszcze jedną pod siedzeniem i pod blaszką pod maską, jak naładuję akumulator to sprawdzę czy tam dochodzi w ogóle prąd. Kabel z niej idzie gdzieś w stronę skrzyni. Nie mniej każdą masę sprawdzę raz jeszcze. Póki co jest tak- otworzyłem wiązkę koło ECU i wiązkę która wychodzi pod maską- tą silnikową, nawiewy wycieraczki już sobie darowałem, zresztą ona wygląda na nieskalaną Januszem. I jest tak. Czuję się trochę jak na lekcjach Polskiego- ni cholery nie wiem co autor miał na myśli. Zgaduję, że to nie jest seryjne rozwiązanie? fakt, przy rozbieraniu i ogólnie wygląda to na dobrze zrobione. Od czego może być ta kostka? domniemam że to pozostałości po alarmie które zostały zlutowanie do seryjnej formy ale czy na pewno?
  9. WRC 1. Tanak 2. Meeke 3. Sordo 4. Ogier 5. Neuville 6. Evans 7. Lappi 8. Suninen 9. Kajto 10. Ostberg WRC2 1. Kajto 2. Ostberg 3. Guerra
  10. Kompletna bzdura. Seryjny dół późnego EJ20G z głowicami EJ205 najlepiej połączyć 11044AA463, tym bardziej że piszesz o dwukrotnym planowaniu głowic, ich standardowa wysokość to bodajże 127,50 mm. Osprzęt masz pod EJ205? Starszego kolektora dolotowego nie przykręcisz do tych głowic bez przekładek ale to pewnie wiesz.
  11. Nie mówie o pajączkach, tylko o mniejszych śladach po kamieniach spod kół samochodów. Jeżdżąc po autostradzie dorabiamy się ich szybko i w dużych ilościach - musiałbym szybę raz na 2 miesiące wymieniać, żeby ich nie mieć To samo z rysami - już mam kilka od drobinek piasku na wycieraczkach - szyby dziś są niesamowicie miękkie. Na razie ES działa... no nie gorzej niż na początku, zastanawiam się, kiedy się podda, bo będzie myślał, że refleks w rysce to nisko lecący samolot A może o takich rzeczach programiści od ES pomyśleli?
  12. Snuff

    Nowy XV II-generacji

    Poprzedniego lata, od momentu przekroczenia polsko-niemieckiej granicy przejechałem na tempomacie do Chorwacji i z powrotem, korków nie zliczę...wszystko działało bez problemu, nie było żadnych kłopotów (chociaż na początku nogę miałem zawsze nad hamulcem ) Dwa razy awaryjnie zatrzymał mi się w garażu, ale...nie tak dawno zatrzymałem się na murku parkingu, był szary, zlewał się z asfaltem wpierw sobie pomyślałem, że to wysoki krawężnik i jeszcze raz chciałem dobić na milimetry hehe. Jechałem b.wolno, ale ślady mam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Karas

    Jaka benzyna do XT

    poczytaj o spalaniu stukowym ( detonacyjnym ) Silnik w Subaru jest projektowany pod 95 przeprogramowanie na 98 kompletnie bez sensu jeżeli nie chcesz mieć więcej mocy. własnie producentowi najbardziej zależy na tym żeby silnik jeździł bezawaryjnie jak najdłużej. Im bardziej bezawaryjne auto tym większa sprzedaż, wyższa cena ( patrz Toyota) mało kto po gwarancji serwisuje w ASO...
  14. Tempomat w korku jak najbardziej działa bardzo sprawnie i nie wyłącza się po zatrzymaniu - jest to jedyna sytuacja gdy włącza się autohold. Test hamowania przed korkiem z prędkości autostradowej również przerabiałem (Monachium) fakt, że wszystkie auta zwalniały agresywnie. Na tempomacie (nie awaryjnie) to po prostu działa dobrze bez względu co Skodziarz napisze. Te austriackie xv najwidoczniej z kontenera wypadły i po alpejskich szopach składane były do kupy, strach tym jeździć, sprzedałbym.
  15. Today
  16. Dobra, to jest dla mnie jasne. Oczywiście nie chodziło mi o znaki nakazu tylko infromację o kierunku jazdy, mój błąd. No dla mnie to wyglądało jak skręt bezpośrednio z prawego pasa, ale to jest zapewne kwestia interpretacji nagrania.
  17. Tak, jechałem zaspany do pracy na 8 Odpozdrawiam serdecznie
  18. Pod mocowanie wahacza trzeba dać podkładkę o takiej samej grubości jak przy amorach. Pisz do Rafała lub Kirka.
  19. Mam takie samo zdanie na ten temat. Od siebie tylko dodam, że po wymianie amortyzatorów z SLS na KYB na wszelki wypadek zleciłem wykonanie sprawdzenia geometrii i wszystko było w normie - nie było potrzeby nic regulować.
  20. Szybkie pytanie (jak jest w tym wątku, to dajcie w łeb ) - pewnie nie wiecie, czy Forek i Legacy/Outback mają tak samo skonstruowane tylne wahacze? Po lifcie widzę problem "uciekającego" koła w stronę przodu... Ktoś z forum zajmuje się takimi rzeczami? PROSZĘ o pomoc...
  21. hmmmmm, sukcesem godnym rekordu Guinnessa jest sam fakt dojścia do skutku już XVI edycji Plejad i chwała za to organizatorom, czytaj ojcu Dyrektorowi :-) nasz rynek motoryzacyjny nie ma dla niego odpowiednika .....inną kwestią jest wręcz kosmiczny koszt noclegu w przeciętnym hotelu Arche z W-wy i z całym szacunkiem dla Nas jako Subarówców to oferta dla użytkowników furek Premium, a raczej de Lux do których subaru nigdy nie zaliczało się i raczej nie będzie należeć , a szkoda
  22. Jeśli masz racje i komuś może się nie podobać takie auto na pięknej drodze to ja nie rozumiem tego świata.
  23. Z innej beczki to : po przebojach mechaniczno-urzędowych z Imprezą uznałem ze nadszedł czas na uporządkowanie spraw z Legasiem H6 ,jak wiecie diesla 2.0 zastąpiła 3 litrowa H6-tka zaczęło się. Okazało się , że nie każda okręgowa stacja kontroli wie co robić! (Co pewnie nikogo z nas nie dziwi) dosyć ogarnięta w temacie jest katowicka Lambda , okazało się ,że bez rzeczoznawcy ani rusz , na miejscu w lambdzie są takowi, oczywiście musiałem wypełnić wniosek! Zadanie ,które nastąpiło później spowodowało "lekkie"trudności : musi Pan zważyć auto! cholera! Gdzie zważyć auto? Na wadze łazienkowej nie da rady! Pierwsza mysl -złomnica ! Z pozoru zadanie łatwe, ale .... znalezienie złomnicy która zważy a następnie wystawi kwit i potwierdzi go podpisem i pieczątkami było już zadaniem godnym najcierpliwszego z cierpliwych! Po za tym złomnice są tak poukrywane przed światem doczesnym tak zle oznakowane i wiodą egzystencję wśród takich wertepów , że przydał by mi się Forek w końcu wypełniłem zadanie! Dowiozłem dokumenty , auto poszło na kanał i do zdjęć Miły Pan nie doszukał się niczego niestosownego -diagnoza! - proszę teraz czekać ( w tym akurat zrobiłem już doktorat) wiec jestem dobrej myśli ,trzymajcie kciuki Nawet minister transportu nas nie zatrzyma , będziemy
  24. Karas

    Nowy XV II-generacji

    ma działać do momentu wygaśnięcia gwarancji później niech się klient martwi Dlatego jestem zdania ze nowinek i elektroniki w aucie powinno być jak najmniej. Mniej elektroniki , mniej rzeczy które mogą przestać działać/zepsuć się/zacząć działać nieprawidłowo w miarę eksploatacji auta. Subaru wycofało się z prostych rozwiązań typu skrzynia manualna, reduktor itp na rzecz elektroniki imo szkoda. najwyżej za jakiś czas będziesz musiał wymienić przednią szybę. Są to dodatkowe koszta wynikające z dodatkowej elektroniki.
  25. Pozdrowienia prawdopodobnie dla @LosioDriver (Forek SG na blachach KWA), który koło 8:20 przejeżdżał Focha
  26. Pany będę w domu to zaznaczę wam na mapie dawny odcinek rajdu krakowskiego, kilka km od miejsca gdzie się spotykamy Przyjeżdżajcie, może akurat dostaniemy od losu okienko pogodowe
  27. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    Odpryski w polu widzenia kamer raczej bym wykluczał - szyba do wymiany. Właśnie czekam na naprawę szyby. Na szczęście dostała na dole, więc wymianę na razie odpuszczę.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...