siemas Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Poszukując Forestera natknąłem się na następujący okaz: http://moto.allegro.pl/item481645149_su ... 2_0_x.html czyli jak w temacie wersję przystosowaną fabrycznie? :shock: do zasilania LPG? :shock: czy jest to faktycznie inna jednostka napędowa (w jakiś sposób lepiej dostosowana do zasilania LPG? - inne gniazda zaworowe?) czy może jest to po prostu instalacja lpg montowana gdzieś w serwisie na zachodzie może ktoś wie coś więcej o tej wersji Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Może to jakaś zagraniczna wersja, w niektórych krajach oferują fabrycznie instalacje gazowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Widziałem takiego Forestera we Włoszech.Nawet mu zrobiłem zdjęcie komórka by zapodac go na forum.Jednak odniosłem wrażenie (może mylne) ,że to Bi nie chodziło o LPG tylko może o biodotaki np.alkohol ??? jakieś E85 czy cos takiego argentyńskiego. PS.W ogłoszeniu jasno napisame,ze chodzi o LPG.Widocznie były takie wersje.Może do Holandii ??? Bywaja tam czesto GT-ki z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 "Fabryczne" instalacje są dokładane w krajach przeznaczenia, w niektórych przez dealerów w innych w jednym przeznaczonym do tego miejscu. W różnych krajach dokładane są różne systemy. W tym forku jest instalacja Holenderska Koltec-Necam, stosowana w Niemczech i Holandii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Domyślałem się tego, bo to "żelkowe" "Bi-Fuel" jakoś nie wygląda na fabryczne. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Nie jestem pewien, czy to ten egzemplarz, ale jak szukałem auta, to zwróciłem na taki uwagę (sprowadzony z Włoch, z fabrycznym gazem, sprzedawany w Warszawie i gdzieś na południu. Zapamiętałem go, bo facet najpierw pisał, że auto miało rozbity przód i że naprawi go orginalnymi cześciami, a zaraz potem, bezczelnie, że jest w 100% bezwypadkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemas Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 dokładnie - auto oferowane jest w Warszawie, a tablice ma gdzieś z południa kraju i nie możę się sprzedać już od dłuzszego czasu - też się do niego przymierzałem - często bakujemy na tej samej ulicy... :neutral: a teraz już jasane dlaczego nie może się sprzedać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 We Włoszech w niektórych regionach Policja jeździ Outback-ami w wersji Bi-fuel. I generalnie jak spotykam jakiegoś Outbacka to w wersji Bi-fuel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Nie jestem pewien, czy to ten egzemplarz, ale jak szukałem auta, to zwróciłem na taki uwagę (sprowadzony z Włoch, z fabrycznym gazem, sprzedawany w Warszawie i gdzieś na południu. Zapamiętałem go, bo facet najpierw pisał, że auto miało rozbity przód i że naprawi go orginalnymi cześciami, a zaraz potem, bezczelnie, że jest w 100% bezwypadkowy. Koltec-Necam nie był stosowany we Włoszech. Jeżeli faktycznie auto sprowadzono z Italii, to na pewno wcześniej zostało zaimportowane z innego kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 W niemczech takie autka bifuel są sprzedawane w salonach. Jak ktoś chce nowe na gaz i bez utraty gwarancji to może właśnie taki wozik kupić za zachodnią granicą. Z tego co się orientuję to chyba każdy model subaru jest dostępny w wersji bifuel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 W niemczech takie autka bifuel są sprzedawane w salonach. Jak ktoś chce nowe na gaz i bez utraty gwarancji to może właśnie taki wozik kupić za zachodnią granicą. Z tego co się orientuję to chyba każdy model subaru jest dostępny w wersji bifuel. Nie każdy, turbo lpg nie są dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 często jestem w takiej małej miejscowości Pirmasens w południowych Niemczech, jest tam dealer subaru, oczywiscie mozna kupic zagazowaną wersję, ale co więcej przed salonem jest stacja lpg należąca do owego dealera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Po co sobie zawracac glowe takimi sprawami, kiedy cena benzyny spadla o polowe i dalej leci na dol? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 a może ktoś wie czemu cena benzyny, napędu spadła już o kilkanaście groszy a lgp jak było tak jest ponad 2.20?? przecież to z ekonomicznego punktu widzenia nie wytłumaczalne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Kuba, cena ropy może i spadła, ale cena benzyny tak się lekko ślizga w dół, przynajmniej w mojej okolicy. markos007, popyt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 BartekT, ja pisalem o cenie benzyny, nie ropy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Kuba, ja Ciebie doskonale rozumiem, co kraj to obyczaj. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ja tankowalem godzinę temu 98 3.81 tylko lac i jeździć sama przyjemność. pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 a może ktoś wie czemu cena benzyny, napędu spadła już o kilkanaście groszy a lgp jak było tak jest ponad 2.20?? przecież to z ekonomicznego punktu widzenia nie wytłumaczalne :roll: Lpg pochodzi z ropy, więc lpg które teraz jest w sprzedaży było robione z ropy jak była droższa niż obecnie. Producenci lpg mówią o spadku cen gazu w drugiej połowie 2009r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Producenci lpg mówią o spadku cen gazu w drugiej połowie 2009r. Czy LPG musi lezakowac (tak jak wino) conajmniej rok aby nadawalo sie do sprzedazy? Jesli tak, to mam zle wiadomosci dla uzytkownikow LPG. Ropa byla najdrozsza pol roku temu, wiec oczekujcie znacznych podwyzek cen na wiosne 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się