Skocz do zawartości

siemas

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa/Krasnobórd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siemas

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. siemas

    Subaru BI-FUEL

    dokładnie - auto oferowane jest w Warszawie, a tablice ma gdzieś z południa kraju i nie możę się sprzedać już od dłuzszego czasu - też się do niego przymierzałem - często bakujemy na tej samej ulicy... :neutral: a teraz już jasane dlaczego nie może się sprzedać...
  2. siemas

    Subaru BI-FUEL

    Poszukując Forestera natknąłem się na następujący okaz: http://moto.allegro.pl/item481645149_su ... 2_0_x.html czyli jak w temacie wersję przystosowaną fabrycznie? :shock: do zasilania LPG? :shock: czy jest to faktycznie inna jednostka napędowa (w jakiś sposób lepiej dostosowana do zasilania LPG? - inne gniazda zaworowe?) czy może jest to po prostu instalacja lpg montowana gdzieś w serwisie na zachodzie może ktoś wie coś więcej o tej wersji Forestera
  3. siemas

    Potrzebna pomoc....

    sam niewiele mogę, ale co mogę do dorzucam DONE! niewiele x wiele bedzie BARDZO DUŻO!
  4. Mam pytanie do urzytkowników foresterów 2,5 - ile przeciętnie konsumuje ten model, czy jest to na poziomie 2.0 turbo czy może jest to wersja bardziej ekonamiczna,
  5. chciałbym przed zakupem ocenić stan techniczny Forka, :wink: co możecie polecić, Z góry dziękuję
  6. dzięki za wszytskie uwagi co do KOSZTOWNYCH tylnych amortyzatorów to z tym osztem sie liczę - dużo o tym czytałem na forum; a jak kosztowo wygląda ewentualna wymiana wiatraczka (a może regeneracja?)
  7. proszę o opinie doświadczonych użykowników Subaru, czy 200 tys to już duży (problematyczny) przebieg dla Forestera 2.0 Turbo w automacie z 2002 roku; z jaki problemamy należy się liczyć będąc posiadaczem takie auta, :???: jakie podzespoły do wymiany w najbliższym czasie (amortyzatory, rozrząd,....) Z góry dziękuję za Wasze głosy
  8. siemas

    Forester - z automatem

    dzięki wooki76 własnie tak kombinuje wolnyssak z automatem,
  9. siemas

    Forester - z automatem

    a czy to jest prawdą? "W 2000 roku przeprowadzono lifting Forestera. (...) Modele wolnossące pozbawiono blokady wiskotycznej w tylnym dyferencjale (była dostępna jako płatna opcja). " Czy jest jakoś rozpoznawalne w oznaczeniach auta czy auto ma blokadę wiskotyczną w tylnym dyferencjale ? np. w numerzer VIN? [ Dodano: Sro Cze 11, 2008 2:12 pm ] daro66, a jak foryś z automatem radzi sobie w terenie o ile to ma jakieś znaczenie?
  10. siemas

    Forester - z automatem

    Jestem nowy i opętany chęcią posiadania Subaru, od dawna wiedziałem, że kolejne moje auto to musi być Japończyk, szykowałem się do Mazdy M6, jednak po lekturze tego forum ( i nie tylko), odpadłem – chcę mięć Forstera, mimo wszystko staram się wybrać jak najbardziej rozsądnie, dlatego proszę znawców subaru o wyrozumiałość i pomoc, celuję w Forstera wolnossącego – z uwagi na zdecydowanie mniejsze spalanie (? To moje przekonanie po lekturze wielu Waszych postów) i większą żywotność silnik – a ma to znaczenie bo chcę kupić auto używane ; Czy tak jest faktycznie? :?: wydaje mi się że ze względu na duży moment obrotowy sprzęgło nie zawsze jest w dobrym stanie w sprowadzanych używanych autach ale na rynku jest dużo automatów – i to przemawia za automatem ale :?: ILE TRACĘ Z FRAJDY POSIADANIE FORESTERA poruszając się autem z automatyczną skrzynią biegów :?: czy spalanie jest większe, :?: a co z osiągami; a może jeszcze jakies za i/lub przeciw :?: :!: z góry dzięki za pomoc :smile:
  11. Witam wszystkich użytkowników tego forum. Jestem tu nowy, ale mam nadzieję zostać na dłużej. Nie, mam Subaru (jeszcze), ale chcę je!!! a lektura tego forum utwierdza mnie w moim „chciejstwie” coraz bardziej i bardziej... pozdrawiam Subaromaników!!1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...