Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.04.2020 o 22:26, Simon WRC napisał:

Jak dla mnie wydanie prawie 10 tysi żeby poprawić wygląd to spora przesada,

  

W dniu 4.04.2020 o 15:53, Simon WRC napisał:

rzuciły mi się w oczy te GT2. Cenowo byłoby podobnie - felgi 2k, regeneracja 1,5-2k, opony 3,5k i mamy ponad 7

 

Oj, cienka ta granica lansu :biglol:

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio złapałem kapcia na R18, opona do wywalenia. W promieniu 10 km znalazłem 2 opony z odzysku, na których musiałem dojechać do domu. Przy R19 czekałbym 2 dni na dostawę z Oponeo lub laweta do chaty.

R19 i R20 bardzo fajnie to wygląda i jeździ się tylko w koło komina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Fyrkes napisał:

Ja ostatnio złapałem kapcia na R18, opona do wywalenia. W promieniu 10 km znalazłem 2 opony z odzysku, na których musiałem dojechać do domu. Przy R19 czekałbym 2 dni na dostawę z Oponeo lub laweta do chaty.

R19 i R20 bardzo fajnie to wygląda i jeździ się tylko w koło komina.

No to idąc takim tokiem rozumowania to najlepiej jeździć na 16' bo zamiennik z każdego "szmelcwagena" można znaleźć na każdym szrocie... :P

 

BDW. Ja na swoje 19' czekalem 2 tygodnie :biglol:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zawsze można skorzystać z dojazdówki, którą producent umieścił w bagażniku ;):biglol:.
 

Jak ktoś jeździ tym autem na codzień, to może być to uciążliwe, ja wyjeżdżam sporadycznie dla przyjemności.

 

Tak patrzę i oglądam i do nubiry najlepiej podchodzą koła szprychowe. Rota G-force ładnie się prezentuje, ale nie mają 19”. Generalnie ciężko jest o fajną felgę w tym rozmiarze, jest on mało popularny pod subaru.

 

47781DFC-7311-4C2B-8233-D49B8A8B453C.jpeg.2dfe677f91bbc591d2acad3b54ed42da.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zawsze można skorzystać z dojazdówki, którą producent umieścił w bagażniku :biglol:.
 
Jak ktoś jeździ tym autem na codzień, to może być to uciążliwe, ja wyjeżdżam sporadycznie dla przyjemności.
 
Tak patrzę i oglądam i do nubiry najlepiej podchodzą koła szprychowe. Rota G-force ładnie się prezentuje, ale nie mają 19”. Generalnie ciężko jest o fajną felgę w tym rozmiarze, jest on mało popularny pod subaru.
 
47781DFC-7311-4C2B-8233-D49B8A8B453C.jpeg.2dfe677f91bbc591d2acad3b54ed42da.jpeg
E tam, wcale nie jest ciężko, to tylko kwestia budżetu. Te Roty to podróba Advana RZ, a Advany jak najbardziej są dostępne w 19" pod Subaru :)6dd5c129e2f7cf3df7a45b1e67b86bcd.jpg
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MDsuperstar napisał:

Błagam, tylko nie Rota, JR, itd ;)

Tu akurat masz jak w banku że nigdy nie kupię, mam takie samo podejście do tych marek felg :biglol:

 

  

1 godzinę temu, skwaro napisał:

E tam, wcale nie jest ciężko, to tylko kwestia budżetu. Te Roty to podróba Advana RZ, a Advany jak najbardziej są dostępne w 19" pod Subaru :)

Te Advany wyglądają super :wub:, dzięki!

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2020 o 22:26, Simon WRC napisał:

Najtańszy zestaw do imprezy 355x32 na tarczy skręcanej i zacisku 6T to koszt 9200pln brutto.

Na pobliskim jdm-owym forum do kupienia jest praktycznie nowy BBK Rotora przód + tył, przy czym przód na 6 tł. i tarczy 355x34 za ponad 2kpln mniej. Jakbyś jednak szukał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, kozeek napisał:

Na pobliskim jdm-owym forum do kupienia jest praktycznie nowy BBK Rotora przód + tył, przy czym przód na 6 tł. i tarczy 355x34 za ponad 2kpln mniej. Jakbyś jednak szukał...

Dzięki, ale jednak nie szukam :).

Gdybym planował kupić, to te 2kpln nie miałyby aż takiego znaczenia ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fyrkes napisał:

To teraz kup sobie nowe auto, które ma pełno wymiarowe koło zapasowe:biglol:

I tu się zawsze zastanawiałem. Skoro producent umieścił taki wynalazek, to raczej żeby go stosować w potrzebie a nie wozić jako balast tyłu dla lepszego rozłożenia masy ;). Chyba inżynierowie w Subaru wiedzą lepiej co temu autu rzeczywiście szkodzi a co jest mitem wymyślonym przez wystraszonych użytkowników.


Aż zajrzałem co na ten temat mówi instrukcja. I w dużym skrócie jest opisane żeby stosować w przypadkach awaryjnych i możliwie najszybciej dokonać naprawy oryginalnego koła. Należy pilnować ciśnienia w dojazdówce i stosować ją wyłącznie na osi tylnej. Nie ma natomiast żadnej informacji jak daleko można na niej jechać. Myślę, że jeżeli byłoby to bardzo groźne dla napędów, to producent dla uniknięcia problemów takie dane by podał. 
 

Natomiast paranoją jest pisanie, że różnica w wysokości bieżnika większa jak 1-2mm może skutkować uszkodzeniem napędów :o. Oczywiście nie należy stosować nowych opon i prawie zużytych jednocześnie, ale bez przesady. Czasem ludzie przez pół roku nie sprawdzają ciśnienia w kołach co powoduje większe różnice w obwodzie koła niż wysokość samego bieżnika ;).

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Warunki super, bo temperatura około 15stC i pogodnie. Mimo, że w południe padało, tor do wieczora całkowicie wysechł i było przyczepnie. Nie jeździłem ponad pół roku, więc trzeba było rozprostować kości :).

 

Auto jak zwykle super, opony VR2 mieszanka średnia, ale mogłyby być też twarde, bo pod koniec sesji średnie puszczały. Moje STI niestety nie jest torowe a ja stary i zgrzybiały :wacko:. Hamulce puściły już na pierwszej sesji - pedał wpadł w podłogę :o - dobrze, że na krętej sekcji a nie dohamowaniu do nawrotu bo auto byłoby rozbite :facepalm:. Przemęczyłem się do końca i kolejną sesję jechałem już ostrożniej. Okazało się, że po 2-3 kółkach wszystko wróciło do normalności i można było pojechać szybciej. Niestety pomimo pewności jaką hamulec dawał, jego wydajność pozostawia wiele do życzenie. Ja niestety nie potrafię szanować hamulców i zawsze je przegrzewałem - seria STI kompletnie się u mnie nie sprawdza przy takim wykorzystaniu - trzeba hamować o wiele za wcześnie żeby zmieścić się w zakręt, co mocno irytuje. Tęsknię za AP Racing, bo tam... można było wszystko...:wub:

 

Jednakże wieczór bardzo udany - ekipa forumowa dopisała :). Nic w samochodzie nie zepsute, czasy nie wiem czy dobre, bo najlepszy na poziomie 1:04 - nie mam odniesienia, bo mierzyć sobie trzeba było samemu - u mnie wyniki z Harrys Lap Timera. Biorąc pod uwagę moje przygotowanie i niedomagające hamulce spokojnie kilka sekund można było urwać.

 

IMG_4875.thumb.jpg.3c9854e7b68a34ac370bda53a97cbc3c.jpg

 

IMG_4871.thumb.jpg.21a260b5a5e04c6691770e9d7dbab1ce.jpg

 

IMG_4876.thumb.PNG.b496bbec9e5480f2fa68c7b5ae78c11d.PNG

  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witać, że progres był duży, bo z 1:09 doszedłeś do 1:04, w bardzo krótkim czasie. Co go hamulca to na pewno teraz wymień płyn, wyczyść klocki. Może przewody w oplot dać? Dużo nie jeździsz, więc nie zużyją się za szybko. 

Wadą tych aut jest waga. Przy 1500+ kilogramach tarcza 326mm ma za małą pojemność cieplną, żeby wytrzymać długie hamowania, a w Modlinie nie ma miejsc na chłodzenie. 

Fajnie, że udało Ci się wreszcie pojeździć :) Gratki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam Pany marudzicie z tymi hamulcami... Złemu tancerzowi ku....s w tańcu mrowi ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, MaciekK napisał:

Witać, że progres był duży, bo z 1:09 doszedłeś do 1:04, w bardzo krótkim czasie. Co go hamulca to na pewno teraz wymień płyn, wyczyść klocki. Może przewody w oplot dać? Dużo nie jeździsz, więc nie zużyją się za szybko. 

Wadą tych aut jest waga. Przy 1500+ kilogramach tarcza 326mm ma za małą pojemność cieplną, żeby wytrzymać długie hamowania, a w Modlinie nie ma miejsc na chłodzenie. 

Taki mam plan minimum. Wymienić płyn na dobry i zamontować przewody w oplocie, powinno pomóc na okazjonalne pojeźdżawki ;).

Na początku, do czasu kiedy hamulce nie puściły czułem się pewnie i jeździło mi się dobrze. Może dlatego taki progres szybki był. Natomiast później robiłem 1:05 - 1:04 i nie mogłem tej granicy przełamać. Fakt, że czystych okrążeń w sesji były 2-3, bo sporo było wyprzedzania.

 

15 minut temu, Oktan napisał:

Eeee tam Pany marudzicie z tymi hamulcami... Złemu tancerzowi ku....s w tańcu mrowi ;) :P

Wiadomo, zły tancerz zawsze będzie narzekał :biglol:. Ale jak nagle tracisz hamulec i praktycznie go nie masz, to można się poditytować, nawet ja ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Simon WRC napisał:

Ale jak nagle tracisz hamulec i praktycznie go nie masz, to można się poditytować, nawet ja ;).

Przerobiłem to i wiem co sie czuje :) Jaja w gardle ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tommi1 napisał:

Jechałeś na Mintexach?? Czy coś innego?? Jeśli mintex'y to powiedz jakie wrażenia, odczucia w porównaniu do innych?

Tak, Mintex 1155. Wrażenia jak wrażenia, seryjny zestaw w STI przy tej wadze to nie hamulce, tylko spowalniacze, więc jakiego klocka byś nie włożył rewelacji nie będzie, Muszę wymienić płyn na porządny i zamówiłem już przewody w stalowym oplocie, wiec pewnie trochę to poprawi czucie.

 

8 minut temu, Tommi1 napisał:

P.S. To teraz co następne? AP czy WRK? ;):biglol:

Co do wymiany zacisków, to nie planuję z auta robić bolidu torowego, bo wiem jak się to kończy, więc na razie zostaję przy serii w tym aspekcie :). Nie ma tragedii, bo nikt na torze mnie nie wyprzedził, za to jak kilku dogoniłem ;).

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...