Ryslaw Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Dzień dobry, Chcialbym zapytać o różnice pomiędzy głowicami w foresterze XT 2.5 SG a głowicami STI 2.5 GD. Chodzi głównie o obudowę, zdaje sobie sprawę, że inne są walki itp. Prosze o odpowiedz. pozdrawiam Rysław Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Ryslaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Skoro wiesz już że głowice te nie są identyczne, to do czego ci potrzebna wiedza zawierająca niuanse popełnione przez konstruktora głowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Jakbyś doczytał to pytam o to czy występują różnice w gołych korpusach i to mnie interesuje. Trudno dostać używaną głowicę do STI 2.5 w dobrym stanie. Jeżeli korpus od głowicy Forestera XT 2.5 jest taki sam to zwiększa to odrobinę pole poszukiwań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Z tego co pamiętam to różnią się wysklepieniem denka komory spalania, ale nie pamiętam który ma bardziej wklęsłą a który bardziej płaską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_Forester-XT-Sports-25L-TURBO-MT/_54102_6023274/CYLINDER-HEAD-BODY/S11-006-04.html 11039AB650 11063AB120 https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_STI-SEDAN-25L-TURBO-6MT-4WD/_54102_6023266/CYLINDER-HEAD-BODY/G11-006-05.html 11039AB650 11063AB120 Z tego zostawienia wynika, że są takie same... Pytanie czy amerykański XT 2.5 ma ten sam silnik co europejski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 mega się różnią, od sti masz zmienne fazy rozrządu na wałku wylotowym, inna komora spalania, inny stopień spreżania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Czytajcie ze zrozumieniem... chodzi o samą gołą obudowę, bez zaworów, bez wątków, bez sprężynkę, bez talerzyków, bez prowadnic, bez uszczelniaczy, bez kołek rozrządu. Goły odlew i z tego co jest napisane na stronie subaru z częściami w USA to jest ten sam numer korpusu dla XT i STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 3 godziny temu, AdaSch napisał: mega się różnią, od sti masz zmienne fazy rozrządu na wałku wylotowym, inna komora spalania, inny stopień spreżania. W XT też są chyba zmienne fazy na obu wałkach. Przyjemniej w tym 230KM. Mylę się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Mylisz się niestety zmienne fazy tylko na wałku ssacym stąd odcinka na 6800 bo nie ma jak oddychać. STI ma 7500 czy jakoś tak i bardziej płaski u góry.Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Aha mam głowicę w domu z STI ale nie wiem czy lewa czy prawą ale z uszkodzonego auta - brak oleju i jest przytarcie na ślizgu walka ale może da się naprawić?Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 W dniu 11.01.2018 o 10:27, Ryslaw napisał: Dzień dobry, Chcialbym zapytać o różnice pomiędzy głowicami w foresterze XT 2.5 SG a głowicami STI 2.5 GD. Chodzi głównie o obudowę, zdaje sobie sprawę, że inne są walki itp. Prosze o odpowiedz. pozdrawiam Rysław róznią sie pojemnościa , wystarczy sprawdzić stopień spreżania FXT a STI , a blok i tłoki są identyczne . O ile pamietam w FXT jest 8,4:1 a w STI 8,2:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 8 minut temu, AdaSch napisał: Mylisz się niestety zmienne fazy tylko na wałku ssacym stąd odcinka na 6800 bo nie ma jak oddychać. STI ma 7500 czy jakoś tak i bardziej płaski u góry. Więc EJ255 (XT) od EJ257 (STI) różnią się m.in. głowicami, a dokładniej zmiennymi fazami na wydechu? Coś mi tu nie gra? A może i tak jest...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 5 minut temu, rydzada napisał: Więc EJ255 (XT) od EJ257 (STI) różnią się m.in. głowicami, a dokładniej zmiennymi fazami na wydechu? Coś mi tu nie gra? A może i tak jest...... EJ255 w FXT ma zmienne fazy na ssących , EJ257 w STI 05-07 również , EJ257 w STI 08>18 ma zmienne fazy na ssących i wydechach , tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 5 minut temu, carfit napisał: EJ255 w FXT ma zmienne fazy na ssących , EJ257 w STI 05-07 również , EJ257 w STI 08>18 ma zmienne fazy na ssących i wydechach , tyle w temacie Nie ma jak konkret odpowiedź. To jesz cze jednym głowę zawrócę ? Czysto teoretycznie, czy głowice od ej257 po 2008 pasują do FXT 230KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 24 minuty temu, rydzada napisał: czy głowice od ej257 po 2008 pasują do FXT 230KM? fizycznie je przykręcisz , ale żeby działały prawidłowo nie , oczywiście jeśli to ma być plug&play bez remapu , wiazek , ecu , bo oczywiście jest to możliwe aby je zaadaptować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 51 minut temu, carfit napisał: róznią sie pojemnościa , wystarczy sprawdzić stopień spreżania FXT a STI , a blok i tłoki są identyczne . O ile pamietam w FXT jest 8,4:1 a w STI 8,2:1 Ok, dlaczego wiec w katalogu jest ten sam numer części ? Linki wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Teraz, Ryslaw napisał: Ok, dlaczego wiec w katalogu jest ten sam numer części ? Linki wyżej. To nie jest oficjalny FAST SUBARU , więc to dla mnie nie jest żaden wyznacznik , ja z tego nie korzystam bo jest zbyt wiele błędów i nie jest uaktualniany o nowe numeracje części. Jak chcesz podaj mi VIN-y aut FXT i STI i sprawdzę dokładnie wg. Fast Subaru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 EJ255 w FXT ma zmienne fazy na ssących , EJ257 w STI 05-07 również , EJ257 w STI 08>18 ma zmienne fazy na ssących i wydechach , tyle w temacie Jestem przekonany ze moja glowica jest hawka i posiada zmienne fazy na wydechowych. Czy to możliwe?Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 3 minuty temu, AdaSch napisał: Czy to możliwe? nie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 2 minuty temu, AdaSch napisał: Jestem przekonany ze moja glowica jest hawka i posiada zmienne fazy na wydechowych. Czy to możliwe? Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Dlatego i ja dopytuję, bo mech twierdził, że moje założył od silnika dawcy właśnie ze zmiennymi fazami na ssaniu i wydechu. Mógł się oczywiście mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ludzie !!!!! k-wa ile mam razy powtarzać !!!!! hawk 2.5 sti i fxt 2.5 ma zmienne fazy tylko na ssących !!!!!!! czy to jest jasne ? !!!! bo już nie mam sił .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) 17 godzin temu, carfit napisał: Ludzie !!!!! k-wa ile mam razy powtarzać !!! I to jest dobra odpowiedż. Przypomnijmy ją jeszcze raz. Zabiliście Carfitka jednym pytaniem Mam jeszcze całkiem inne . Czy forki XT 2002-2004 2.0 też miały fazy na ssaniu? Edytowane 13 Stycznia 2018 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zaraz mi się znowu dostanie jak jeszcze coś napisze o tych zmiennych fazach tak byłem pewny, że rękę bym dał sobie uciąć, a teraz byłbym bez ręki....Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Ja mam MY04 z AVCSem na ssących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) 12 minut temu, skwaro napisał: Ja mam MY04 z AVCSem na ssących No ale masz 2.5 ? -mi chodzi o 2.0 i teraz to dopisałem Edytowane 13 Stycznia 2018 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 No ale masz 2.5 ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się