Jump to content

qra_633

Użytkownik
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Dobry

About qra_633

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Mazda CX-9 2010

Contact Methods

  • Skype
    qra_633

Recent Profile Visitors

337 profile views
  1. Mi fasst wyrzuca, że to forek przed liftowy i engine 201. Więc jeżeli to się zgadza to wygląda że to jeszcze "śrubkowy" motor z pojedynczym wałkiem jest.
  2. Ten kołnierz pod filtrem oleju to zapewne jest wymiennik ciepła woda-olej.
  3. Z tego co pamiętam to różnią się wysklepieniem denka komory spalania, ale nie pamiętam który ma bardziej wklęsłą a który bardziej płaską.
  4. Ja też podejrzewam że oficjalnie to Ascent do Eeuropy a szczególnie Polski nie trafi. I za 5 lat będę musiał go ściągać zza wielkiej wody. A teraz muszę zmienić markę, bo potrzebuje 7 osobówki, istnieje Tribeca, ale to raczej minimalny rozmiar w dodatku też trafić wersję EU w dobrym stanie to problem (tych w dobrym stanie nikt nie chce się pozbywać jakimś dziwnym trafem )
  5. To ja też się dopiszę. Naprawiłem i zamontowałem czujniki wysokości, auto regulacja ksenonów wreszcie działa.
  6. Czy masz manual?. Ja miałem w imprezie manual ze sprzęgłem na lince nie wysprzęgliku i podczas pracy silnika łapa sprzęgła radośnie sobie telepała a dźwięk generowała "kulka" rwgulacyjna na lince sprzęgła. w końcu dopatrzyłem się ze według starej dokumentacji na łapie powinien być jeszcze taki magiczny ciężarek. Po dociążeniu łapy prawie zniknął ten świerszcz. U ciebie zapewne jest już wysprzęglik ale zawsze możesz poobserwować to miejsce. UPS powinienem najpierw przesłuchać potem pisać, u mnie w forku też jest ten dźwięk ale cichnie po przełączeniu na LPG, więc obstawiam wtryskiwacze benzynowe, ewentualnie "tłumik tętnień" w układzie paliwowym, jeśli jest u ciebie.
  7. oprócz tego co oczywiste czyli oleju silnikowego, skrzyni, dyfra, pamiętaj o wspomaganiu, u mnie w imprezie pokapywało z maglownicy i czasami też tak przydymiało.
  8. he he Jak jeździłem GC8 to też musiałem krzyczeć "puść pan sprzęgło"
  9. Mnie też to czeka, sprawdziłem na stronie Kaps, tych preparatów jest kilka rodzajów, pomijając te do zamszu zostają chyba 3, jakbyś mógł napisać którego dokładnie używałeś. http://www.kaps.com.pl/pl,oferta,professional,2.html
  10. Może trywialne pytanie, ale sprawdzałeś poziom oleju z w skrzyni? (bagnet od skrzyni jest po stronie kierowcy dość głęboko pod IC, a sposób sprawdzania opisany w manualu)
  11. Właściwym hasłem dla wyszukiwarki jest "metalizacja próżniowa". Ale wtedy trzeba wszystkie literki odkleić od nadwozia i zawieźć do wyszukanego zakładu.
  12. qra_633

    outback 3.6 H6

    A 3.6 występowały z bezstopniówką, bo ja myślałem że to ostatni "bezpieczny" wariant z 5EAT?
  13. Ja Febestu kupiłem zestaw naprawczy zacisków, niestety nie dało się na nim złożyć ponieważ uszczelniacz tłoczka był "ciut" za gruby i tłoczek nie wchodził. Po wymianie na "autofren" wszedł bez najmniejszych problemów.
  14. qra_633

    Gaz w Tribece

    To ja się też dołożę do tematu gazowego. Ostatnio przeglądając serwisówki natknąłem się na tabelkę identyfikacji silnika w Tribece '08, z której wynika że istnieją wersje silnika przeznaczone do LPG. Dokładnie chodzi o 5 znak w typie silnika zgodnie z poniższą tabelką, ciekawe czy ktoś na forum ma silnik "36F".
  15. To zależy od modelu skrzyni, w forkach SG czyli drugiej generacji występowały wersje MPT z wielopłytkowym sprzęgłem międzyosiowym i wersje VTD z centralnym dyferencjałem (wyglądającym jak Torsen, ale wzbogacony o dodatkowe sprzęgło wielopłytkowe sterowane przez komputrer co pozwala zarządzać dodatkowym "spięciem" osi). Sam jeżdżę tą drugą wersją, ale robiłem krótką przejażdżkę modelem przedliftowym z MPT i nie miałem gorszych odczuć. A na pewno nie zauważyłem efektu takiego że najpierw zaczynają mielić przednie koła a dopiero wtedy dopina się tył.
×
×
  • Create New...