Skocz do zawartości

qra_633

Użytkownik
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O qra_633

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Mazda CX-9 2010

Contact Methods

  • Skype
    qra_633

Ostatnie wizyty

247 wyświetleń profilu
  1. qra_633

    Pytanie o VIN Forestera

    Mi fasst wyrzuca, że to forek przed liftowy i engine 201. Więc jeżeli to się zgadza to wygląda że to jeszcze "śrubkowy" motor z pojedynczym wałkiem jest.
  2. qra_633

    Silnik benzynowy 2.0 FB20 z 2011-2012 vs FB20 z 2016

    Ten kołnierz pod filtrem oleju to zapewne jest wymiennik ciepła woda-olej.
  3. qra_633

    Głowica forester 2.5 XT

    Z tego co pamiętam to różnią się wysklepieniem denka komory spalania, ale nie pamiętam który ma bardziej wklęsłą a który bardziej płaską.
  4. qra_633

    Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Ja też podejrzewam że oficjalnie to Ascent do Eeuropy a szczególnie Polski nie trafi. I za 5 lat będę musiał go ściągać zza wielkiej wody. A teraz muszę zmienić markę, bo potrzebuje 7 osobówki, istnieje Tribeca, ale to raczej minimalny rozmiar w dodatku też trafić wersję EU w dobrym stanie to problem (tych w dobrym stanie nikt nie chce się pozbywać jakimś dziwnym trafem )
  5. qra_633

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    To ja też się dopiszę. Naprawiłem i zamontowałem czujniki wysokości, auto regulacja ksenonów wreszcie działa.
  6. qra_633

    Znacie ten dźwięk? Cykanie Forester

    Czy masz manual?. Ja miałem w imprezie manual ze sprzęgłem na lince nie wysprzęgliku i podczas pracy silnika łapa sprzęgła radośnie sobie telepała a dźwięk generowała "kulka" rwgulacyjna na lince sprzęgła. w końcu dopatrzyłem się ze według starej dokumentacji na łapie powinien być jeszcze taki magiczny ciężarek. Po dociążeniu łapy prawie zniknął ten świerszcz. U ciebie zapewne jest już wysprzęglik ale zawsze możesz poobserwować to miejsce. UPS powinienem najpierw przesłuchać potem pisać, u mnie w forku też jest ten dźwięk ale cichnie po przełączeniu na LPG, więc obstawiam wtryskiwacze benzynowe, ewentualnie "tłumik tętnień" w układzie paliwowym, jeśli jest u ciebie.
  7. qra_633

    Problem Forester 2,5xt 06

    oprócz tego co oczywiste czyli oleju silnikowego, skrzyni, dyfra, pamiętaj o wspomaganiu, u mnie w imprezie pokapywało z maglownicy i czasami też tak przydymiało.
  8. qra_633

    Napęd 4x4 - kto mi wyjaśni?

    he he Jak jeździłem GC8 to też musiałem krzyczeć "puść pan sprzęgło"
  9. qra_633

    Renowacja skórzanej kierownicy, farba do skóry

    Mnie też to czeka, sprawdziłem na stronie Kaps, tych preparatów jest kilka rodzajów, pomijając te do zamszu zostają chyba 3, jakbyś mógł napisać którego dokładnie używałeś. http://www.kaps.com.pl/pl,oferta,professional,2.html
  10. qra_633

    Problem z automatem

    Może trywialne pytanie, ale sprawdzałeś poziom oleju z w skrzyni? (bagnet od skrzyni jest po stronie kierowcy dość głęboko pod IC, a sposób sprawdzania opisany w manualu)
  11. qra_633

    Chromowanie liter z tworzywa

    Właściwym hasłem dla wyszukiwarki jest "metalizacja próżniowa". Ale wtedy trzeba wszystkie literki odkleić od nadwozia i zawieźć do wyszukanego zakładu.
  12. qra_633

    outback 3.6 H6

    A 3.6 występowały z bezstopniówką, bo ja myślałem że to ostatni "bezpieczny" wariant z 5EAT?
  13. qra_633

    gdzie kupić produkty f. Febest

    Ja Febestu kupiłem zestaw naprawczy zacisków, niestety nie dało się na nim złożyć ponieważ uszczelniacz tłoczka był "ciut" za gruby i tłoczek nie wchodził. Po wymianie na "autofren" wszedł bez najmniejszych problemów.
  14. qra_633

    Gaz w Tribece

    To ja się też dołożę do tematu gazowego. Ostatnio przeglądając serwisówki natknąłem się na tabelkę identyfikacji silnika w Tribece '08, z której wynika że istnieją wersje silnika przeznaczone do LPG. Dokładnie chodzi o 5 znak w typie silnika zgodnie z poniższą tabelką, ciekawe czy ktoś na forum ma silnik "36F".
  15. qra_633

    Forester II 2,5XT ?

    To zależy od modelu skrzyni, w forkach SG czyli drugiej generacji występowały wersje MPT z wielopłytkowym sprzęgłem międzyosiowym i wersje VTD z centralnym dyferencjałem (wyglądającym jak Torsen, ale wzbogacony o dodatkowe sprzęgło wielopłytkowe sterowane przez komputrer co pozwala zarządzać dodatkowym "spięciem" osi). Sam jeżdżę tą drugą wersją, ale robiłem krótką przejażdżkę modelem przedliftowym z MPT i nie miałem gorszych odczuć. A na pewno nie zauważyłem efektu takiego że najpierw zaczynają mielić przednie koła a dopiero wtedy dopina się tył.
×