zamer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Goodyear'y Exellence z bieżnikiem 6 mm A te wymienione powyżej, to który rocznik i tydzień produkcji. Odczytasz to z cyfr za napisem DOT na oponie. Jak nie wiesz jak to wpisz tą wartość w wątek. Ja osobiście wymienił bym komplet 4 opon i nie zastanawiał się nad ich historią. To zbyt ważny element auta by ryzykować. O to to. Zapomniałem napisać. Wtedy masz pewność, że nie sa to jakieś stare gumy ze sparciałymi bokami. I jak będziesz kupował nowe opony to uważaj, żeby nie kupić też "niby nowych" opon, tzw. magazynówek, czyli opon które długo leżały w magazynie. [ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 8:19 pm ] Goodyear'y są z końca 2007 (o ile dobrze pamiętam 4907). Miałem zamiar kupić 4 nowe, ale jednak dokupienie dwóch to kasowo to jakaś tam różnica :roll: Hmmm, grudzień 2007. Czyli nie takie stare. Jeżeli były dobrze przechowywane to może jeszcze z jeden może 2 sezony pojeżdżą. Ale jednak lepiej kupic 4 nowe i miec spokój na jakiś czas. Zawsze możesz sprzedac te 2 używane przez forum albo alledrogo i miec trochę kasy na te 2 nowe dodatkowe. :wink: A tak poza tym to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No i jednak skończyło się standardowo - Potenza 050A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 żeby nie kupić też "niby nowych" opon, tzw. magazynówek, czyli opon które długo leżały w magazynie. A co to jest "niby nowa" opona i kiedy wg Ciebie jest jeszcze nowa a kiedy niby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 żeby nie kupić też "niby nowych" opon, tzw. magazynówek, czyli opon które długo leżały w magazynie. A co to jest "niby nowa" opona i kiedy wg Ciebie jest jeszcze nowa a kiedy niby? Poprostu przestrzegam przed kupowaniem na allegro od niektórych nieuczciwych sprzedawców. Kupiłem kiedyś takie "niby nowe" opony (Continentale), które miały jeszcze naklejki i bieżnik nowiutki (data produkcji była 3 lata wstecz), a były tak krzywe, że mój stały wulkanizator powiedział że nadają się tylko do recyklingu. W ogóle nie dało się wyważyć kół z nimi. Po półrocznej walce ze sprzedawcą udało mi się odzyskac kasę. Oszukał w ten sposób wiele osób i po zgłoszeniu sprawy na policję okazało, że on te opony w jakiejś zawilgoconej stodole przechowywał. Na szczęście teraz ma już zablokowane konto i nikogo już nie oszuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zamer z tego co napisałeś to problem leżał w złym przechowywaniu opon, a nie w ich wieku :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zamer z tego co napisałeś to problem leżał w złym przechowywaniu opon, a nie w ich wieku :roll: No tak. Ale dokładnie chodziło mi o to, że kupując teraz opony np. z końca roku 2007 łatwiej trafić na jakąś wadliwą niż kupując nowsze. Aczkolwiek nie do końca bo zawsze trafić jakąś złą np. z wadą produkcyjną :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Poprostu przestrzegam przed kupowaniem na allegro od niektórych nieuczciwych sprzedawców. No takie czasami przykre są uroki kupowania przez internet. Opona roczna czy dwuletnia przechowywana w odpowiedni sposób nie różni sie niczym od tej z tegorocznej produkcji. Tym bardziej że proces produkcyjny opon wygląda tak że najczęściej i tak kupujemy opony 3-6 miesięczne. Przy złym składowaniu to i miesięczna opona może być mega krzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opona roczna czy dwuletnia przechowywana w odpowiedni sposób nie różni sie niczym od tej z tegorocznej produkcji. I tego się będę trzymał :!: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 witajcie kupiłem sobie te felgi :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=130741, to są 18, jakie najlepiej oponki założyć jaki rozmiar (tak aby nie obcierały) i producent :?: proszę o pomoc ja w WRX mam 18 felgi, opony Pirelli P Zero Nero 225/40 R18 , jest twardo ,ale jeździ się rewelacyjnie Polecam oponki zapłaciłem za komplet nówek 2k...więc w miarę spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Ja do swojego OBK zaryzykowałem i kupiłem opony letnie Matador MP46 cena w moim miescie 340 zl za szt DAT 1010 zrobilem narazie 500km stwierdzam ze opony sa bardzo ciche, wczesniej mialem goodyear eagle nie znam modelu wyrzucilem je nie mialem ich od nowosci kupilem auto z nimi dlamnie te opony nie istanialy totalny szajs przedewszystkim glosne tak glosne ze przez nie zaczelem wymieniac lozyska z piastami:) Nie jezdze agresywnie czy szybko wiec uwazam ze mi wystarcza czas pokaze pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 wczesniej mialem goodyear eagle Podejrzewam Eagle NCT5 - miały powazny problem z ząbkowaniem (hałas) były do bani na suchym i masakryczne na wodzie (chyba nawet gorsze od RE070) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 215/65R16 do Forestera przegięcie??? jeżli lubie taplać się w błocie. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 215/65R16 do Foresteraprzegięcie??? jeżli lubie taplać się w błocie. Jak do częściowego taplania to ok. Z tymże ten balon będzie sie gorzej prowadził na asfalcie i licznik kilometrów będzie troche zaniżał, a prędkościomierz ze wskazaniami zblizy sie do realnej predkości (fabrycznie zaniża kilka %) Dodatkowo ten Michał ma sporo lameli prawie jak zimówka (moze być niestabilny/głośny). No i pozostaje pytanie czy wart tej ceny, bo jest trochę innych nie gorszych oponek po około 70-100 zł tańszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 215/65R16 do Foresteraprzegięcie??? jeżli lubie taplać się w błocie. Jak do częściowego taplania to ok. Z tymże ten balon będzie sie gorzej prowadził na asfalcie i licznik kilometrów będzie troche zaniżał, a prędkościomierz ze wskazaniami zblizy sie do realnej predkości (fabrycznie zaniża kilka %) Dodatkowo ten Michał ma sporo lameli prawie jak zimówka (moze być niestabilny/głośny). No i pozostaje pytanie czy wart tej ceny, bo jest trochę innych nie gorszych oponek po około 70-100 zł tańszych. Twoje tańsze typy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Twoje tańsze typy? Jak ma być zupełnie budżetowo to: http://www.opony.com/opony/59704_barum_ ... s_4x4.html Średnio i premium to: http://www.opony.com/opony/56122_bfgood ... _tour.html http://www.opony.com/opony/49136_contin ... ntact.html Mój faworyt - http://www.opony.com/opony/48577_uniroy ... treet.html - choć nie wygląda na terenową to w zeszłym roku wygrała test opon 4x4 i naprawdę dawała radę w błocie itp, co zresztą potwierdził ktoś z forumowiczów z frakcji Foresterowo-błotnej, że ta opona zaskakująco dobrze daje radę. [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 6:56 pm ] Skąd: z bagien A gdzie te bagna :?: [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 7:03 pm ] Chyba że ma być coś jeszcze bardziej terenowego to zupełnie co innego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 na mazurskich rozlewiskach :wink: dzięki za typy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a co polecicie do wrx'a ...? - do codziennego spokojnego jeżdżenia po mieście i w trasie, żeby były ciche i dobrze trzymały w różnych warunkach na polskich drogach ... rozmiar 215/45R17 ... a może jakiś węższy odpowiednik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a co polecicie do wrx'a ...? - do codziennego spokojnego jeżdżenia po mieście i w trasie, żeby były ciche i dobrze trzymały w różnych warunkach na polskich drogach ... rozmiar 215/45R17 ... a może jakiś węższy odpowiednik ? może być szerszy ? SZ90 225/45/17. Nie ma lepszej opony do WRX'a za takie pieniądze. Moim zdaniem i nie tylko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a co polecicie do wrx'a ...? - do codziennego spokojnego jeżdżenia po mieście i w trasie, żeby były ciche i dobrze trzymały w różnych warunkach na polskich drogach ... rozmiar 215/45R17 ... a może jakiś węższy odpowiednik ? No i oczywiście klasyka gatunku - RE050 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a może jakiś węższy odpowiednik ? To jedynie 205/50R17, ale tu jedynie rozsądnie cenowo jest Barum Bravuris2, bo Firestone jest droższy niż w 215. Barum mógłby być pod warunkiem że nie uskuteczniasz upalania czy innych szaleństw. 225/45/17 Tego rozmiaru nie polecam, bo to za duże koło. WRX wyraźnie się na nim "męczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a może takie cuda: continental contisportcontact 5P. chyba pierwsza opona o innym bieżniku na przód i na tył: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7717763,5P_i_inne_opony_letnie_Continentala.html http://www.conti-online.com/generator/www/pl/pl/continental/samochod/tematy/opony_osobowe/lato/contisportcontact-5p/contisportcontact-5p.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 radix99, ze wszystkich subaraków tylko sti być może pasuje do tych opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 radix99, ze wszystkich subaraków tylko sti być może pasuje do tych opon no, tak, widziałem rozmiarówkę, ale przecież będą ją chyba z czasem poszerzać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 No tak, pomysł jest. Ciekawe co powiedzą pierwsi odważni. Kiedy się już przesiądą z RE070 :smile: Główny target to chyba jednak BMW i inne silne tylnonapędowce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a może takie cuda:continental contisportcontact 5P. chyba pierwsza opona o innym bieżniku na przód i na tył: radix99, ze wszystkich subaraków tylko sti być może pasuje do tych opon STi też tak naciągane, bo najmniejsza opona to 235/40R18. Tak dla wyjaśnienia to opona ta w wersji na przód jest oponą uniwersalną i mozna zakładać na przód i tył. Opona z opisem "rear" tylko i wyłącznie na tył. no, tak, widziałem rozmiarówkę, ale przecież będą ją chyba z czasem poszerzać... Jezeli będzie rozszerzana to raczej w górę na 16 i 17 racze bym nie liczył :wink: Główny target to chyba jednak BMW i inne silne tylnonapędowce. Zgadza się, z naciskiem na tylnonapędowce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się