Aga Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 będą może jakieś Michałki fakt, może będą potrzebuję czterech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jako miłośnik różnych dziwnych opon pojeździłem chwilę na SIlverstone FTZ Sports a aktualnie męczę Avony...jakieś tam. Silverstone jest fajny na suche, nie wiedziałem, że wolnymssakiem można tak szybko latać po zakrętasach. Na mokrym DRAMAT. Nie wiedziałem, że przy bele mżawce ( dalej jak wyżej) można tak szybko zerwać przyczepność i bokami latać ;D Na zimnej oponie nawet na suchym asfalcie dupa potrafiła uciec na zakręcie. Avon? Gdzies słyszałem że mieszanki mają bardzo twarde i jest to prawda. Wczoraj na suchym przyczepnym asfalcie delikatnie mnie bokiem postawiło. Oponka twarda, nie kładzie się na zakrętach. Na suchym i mokrym jedzie nieźle. Zauważyłem jednak, że na mokrym ryje przodem (na Silverstone cały samochód leciał bokiem ale dało się go łatwo kontrolować). oponki w rozmiarze 205/50/16 obie 87V. tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ...... to będą może jakieś Michałki. Trafiłem na Michelin LATITUDE CROSS. Podobają mi się, tylko jest problem z rozmiarem - nie ma 215/60R16 tylko 65. Nie wiem czy tak można :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 JuNo, niektórzy tak jeżdżą. Średnica opony 215/65R16 jest większa o 21,5 mm tj. 3,2% od opony 215/60R16 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 JuNo, niektórzy tak jeżdżą. Średnica opony 215/65R16 jest większa o 21,5 mm tj. 3,2% od opony 215/60R16 :roll: 3,2% to chiba dużo :roll: ..... jaki to ma wływ :?: - oprócz przekłamań na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Prośba o opinie:Michelin pilot sport Conti sportcontact 2 Jazda miejska Conti zjezdzilem caly komplet - bylem bardzo zadowolony, teraz zalozylem COnti sport contact 3 i tez jes git. Z michelinow nie bylem zadowolony, a poza tym sa drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Przyjechało dzisiaj obuwie. Barki twarde jak ch...olera. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Wczoraj w końcu założyłem letnie. Jakie to gówno twarde, plomby wypadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 3,2% to chiba dużo :roll: Niektórzy twierdzą, że 4% jest dopuszczalną granicą ale ja szukałbym raczej opon w orginalnym rozmiarze i nie myślał czy większe opony to dobrze czy źle bo pewnie w większości jeździsz po asfalcie. Zakładanie większych opon miałoby sens gdybyś dużo jeździł w terenie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 3,2% to chiba dużo :roll:Niektórzy twierdzą, że 4% jest dopuszczalną granicą ale ja szukałbym raczej opon w orginalnym rozmiarze i nie myślał czy większe opony to dobrze czy źle bo pewnie w większości jeździsz po asfalcie. Zakładanie większych opon miałoby sens gdybyś dużo jeździł w terenie :shock: W terenie max. 10 % - mieszkam na wsi i dojazd do domu to tłuczeń oraz terenowe skróty żeby ominąć korki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 siekla, dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 3,2% to chiba dużo :roll:Niektórzy twierdzą, że 4% jest dopuszczalną granicą ale ja szukałbym raczej opon w orginalnym rozmiarze i nie myślał czy większe opony to dobrze czy źle bo pewnie w większości jeździsz po asfalcie. Zakładanie większych opon miałoby sens gdybyś dużo jeździł w terenie :shock: W terenie max. 10 % - mieszkam na wsi i dojazd do domu to tłuczeń oraz terenowe skróty żeby ominąć korki Należałoby określić jakie są plusy i minusy tych rozwiązań. Zaletą wyższych opon jest większy prześwit samochodu, lepsza trakcja w terenie( 10% drogi) a wadą może być gorszy komfort jazdy na asfalcie(90% drogi) a w drugim rozwiązaniu (standardowe opony szosowe) jest odwrotnie - lepiej na asfalcie a gorzej w terenie, ale ten minus w terenie jest niwelowany napędem Subaru Wybór należy do Ciebie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Jakich przekłamań . Licznik oszukuje o 5-6% . [ Dodano: Pon Kwi 20, 2009 9:24 pm ] JuNo, niektórzy tak jeżdżą. Średnica opony 215/65R16 jest większa o 21,5 mm tj. 3,2% od opony 215/60R16 :roll: 3,2 % to chiba dużo :roll: ..... jaki to ma wływ :?: - oprócz przekłamań na liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 3,2% to chiba dużo :roll:Niektórzy twierdzą, że 4% jest dopuszczalną granicą ale ja szukałbym raczej opon w orginalnym rozmiarze i nie myślał czy większe opony to dobrze czy źle bo pewnie w większości jeździsz po asfalcie. Zakładanie większych opon miałoby sens gdybyś dużo jeździł w terenie :shock:W terenie max. 10 % - mieszkam na wsi i dojazd do domu to tłuczeń oraz terenowe skróty żeby ominąć korki Należałoby określić jakie są plusy i minusy tych rozwiązań. Zaletą wyższych opon jest większy prześwit samochodu, lepsza trakcja w terenie( 10% drogi) a wadą może być gorszy komfort jazdy na asfalcie(90% drogi) a w drugim rozwiązaniu (standardowe opony szosowe) jest odwrotnie - lepiej na asfalcie a gorzej w terenie, ale ten minus w terenie jest niwelowany napędem Subaru Wybór należy do Ciebie :?: Jest jeszcze jeden czynnik, który mnie kusi. Chodzi o mieszankę bardziej odporną na uszkodzenia. Na tłuczniu opony trochę dostają w tyłek, a dodatkowo w Polsce jest mnóstwo dziur i dziurek na asfalcie. CIEKAWOSTKA - na stronie Michelin'a nie znalazłem LATITUDE TOUR HP w rozmiarze 215/60R16, a w sklepach internetowych są :shock: pewnie świstaki ścinają 65 na 60 Jakich przekłamań . Licznik oszukuje o 5-6% . JuNo, niektórzy tak jeżdżą. Średnica opony 215/65R16 jest większa o 21,5 mm tj. 3,2% od opony 215/60R16 :roll:3,2% to chiba dużo :roll: ..... jaki to ma wływ :?: - oprócz przekłamań na liczniku Chodzi o przekłamania od przekłamań ....... fabrycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 będą może jakieś Michałki fakt, może będą potrzebuję czterech już tylko dwóch :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Oho, zmieniła się oferta opon w bridgestone Potenza re050a 225/55 R17 101Y XL -nowa 225/50 R17 94V 0 -nowa 225/50 R17 94W 0 225/50 R17 94Y 0 225/50 R17 98Y XL Ciekawe, czy lepiej brać V czy W pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 AdaSch, zdecydowanie W, powinna mieć twardsze boki. Ja wczoraj potestowałem SZ90, kleją niesamowicie (przyczepności starczyło na 400zł i 10pkt :roll:) . Od razu wyszły braki w zawieszeniu. Brać, kupować, mistrz Edwin miał rację! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 AdaSch, zdecydowanie W, powinna mieć twardsze boki (...) generalnie najtwardsze boki to chyba maja opony z oznaczeniem XL/RF (reinforced) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 pytanko poszukuję opon na 185/60/R14 (wiem wiem, malutkie, to na lusterko ) dostępność FH SZ80 jest właściwie zerowa jaką oponę polecalibyście zamiast tego firestonea?? (niestety rozmiar ogranicza wybór) ew. czy ktoś ma namiar kogoś kto ma znajomego kto wie że sąsiad zna firmę co ma zapas opon SZ80 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 mam pytanko: Kupilem ostatnio felgi OZ Prodrive 18" i szukam powoli opon na nie. Czy Uniroyal Rainsport 225/40/18 bedzie ok ? Chodzi mi o to czy nic nie bedzie obcieralo. Myslalem tez nad opcja 225/35/18.. ale to juz mnie troche wytlucze po polskich dziurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_k Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 mam pytanko:Kupilem ostatnio felgi OZ Prodrive 18" i szukam powoli opon na nie. Czy Uniroyal Rainsport 225/40/18 bedzie ok ? Chodzi mi o to czy nic nie bedzie obcieralo. Myslalem tez nad opcja 225/35/18.. ale to juz mnie troche wytlucze po polskich dziurach. ja mam OZ Prodrive P-WRC1, 18cali, ET 46 i opone 225/40/18 i nic nie obciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roj Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ponawiam pytanie, będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś coś podpowie wiem, że wielu z Was jeździ (mniej lub bardziej okazyjnie :cool: ) różnymi wozidłami innymi niż sub poszukuję opon 185/60/R14 Firestone FH SZ 80 są nieosiągalne, co kupić? może np. Uniroyal Rainexpert? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mam pytanko:Kupilem ostatnio felgi OZ Prodrive 18" i szukam powoli opon na nie. Czy Uniroyal Rainsport 225/40/18 bedzie ok ? Chodzi mi o to czy nic nie bedzie obcieralo. Myslalem tez nad opcja 225/35/18.. ale to juz mnie troche wytlucze po polskich dziurach. ja mam OZ Prodrive P-WRC1, 18cali, ET 46 i opone 225/40/18 i nic nie obciera Jeździłem wcześniej na oponach 225/35/18 - twardo. Dominik tak jak rozmawialiśmy, dla Ciebie zdecydowanie lepszą opcją jest 225/40/18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja dzisiaj dostalem przesylke z takim egzotycznym produktem jak opony Kumho ECSTA SPT KU31 205/50 R16 87W. Po badaniu organoleptycznym wydaje sie, ze maja twarde boki - which is ok Dam znac jak zamontuje i przeprowadze jazde probna . Cena 330PLN/szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja dzisiaj dostalem przesylke z takim egzotycznym produktem jak opony Kumho ECSTA SPT KU31 205/50 R16 87W (...) produkt obadany, mysle, ze bedziesz zadowolony nie mniej niz ujezdzacze SZ90 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się