Skocz do zawartości

Legacy IV wagon spec B projekt


Adrian713

Rekomendowane odpowiedzi

Carfit pisał o poliuretanach ale chyba tych od sanek, a przynajmniej ja z nim o tym rozmawiałem odnośnie mojego forka, że wlasnie tam się nie nadają, ale ręki nie oddam. Wg mnie pod dyfer tragedii nie powinno być.

Miałem w forku pod dyfer i było Ok

Tak, to nie jest przekręcone do budy, więc wibracji nie powinno na nią przenosić

Widocznie coś pomieszałem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, lechuorzech napisał:

Śledzę z wypiekami, bo sam kiedyś myślałem nad takim swapem, w sumie to ta myśl dalej gdzieś się kołacze. Zazdraszczam i więcej zdjęć proszę.

A te wszystkie cukierki to malowane proszkowo?

Lakierowane akrylem z utwardzaczem + bardzo dobry podkład. Proszek jednak trochę kosztuje a i tak nie jest to wieczne. Taki projekt mocno chłonie pieniądze. W przyszłości jest plan wsadzić inny motor ej207. Chyba że trafi się zapaleniec, który będzie chciał kupić to auto. A ja wtedy zacznę inny projekt :) 

Z tymi tulejami pod dyfer okaże się jak auto zacznie jeździć :), będzie źle to zrobię tak żeby było dobrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8/15/2017 o 21:43, Adrian713 napisał:

2.0 gt będzie następnym projektem trochę ciężko osiągalne auto nawet w Japonii kosz około 30-40 tys za średni egzemplarz. Wybrałem H6 ze względu na małą awaryjność.Buda będzie z diesla a wiązkę przerobie ze speca. Trochę zabawy mnie czeka ale dla takiego auta w 6mt warto. Z tego rocznika w wagonie ciężko znaleźć manual, o ile w ogóle taki istnieje w Polsce 

6MT to moim zdaniem porażka. Ja dopiero co kupiłem Legacy kombi (chyba też zrobię swój wątek) gdzie buda jest z Diesla, a pod maską przełożony z anglika H6 z całą wiązką, zegarami itd. Najważniejsze co w tym samochodzie to skrzynia została z Diesla! To jest dokładnie tak jak taki samochód powinien działać. Przetestuj zanim wydasz kasę. Przed zakupem jeździłem przez tydzień spec B z 6MT i za żadne skarby bym tej skrzyni nie chciał.

O tego kupiłem:

 

Edytowane przez Filip Cz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6mt od sti jest najlepsza skrzynią Subaru i nie ma co się oszukiwać. Przy skrzyni z diesla i silnikiem h6? Trochę śmiesznie się jeździ gdy na 5 biegu auto nie ma siły jechać a na 2 biegu rozwija kosmiczne prędkości 

Widzialem to auto co kupiłeś i niestety stwierdzę że to rzeźba. Miałem całego specB z Japonii i przerzucam wszystko do budy europejskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adrian713 napisał:

6mt od sti jest najlepsza skrzynią Subaru i nie ma co się oszukiwać. Przy skrzyni z diesla i silnikiem h6? Trochę śmiesznie się jeździ gdy na 5 biegu auto nie ma siły jechać a na 2 biegu rozwija kosmiczne prędkości 

Widzialem to auto co kupiłeś i niestety stwierdzę że to rzeźba. Miałem całego specB z Japonii i przerzucam wszystko do budy europejskiej

Widziałeś czy jeździłeś? Ja dostałem ten samochód na dwa dni przed decyzją o zakupie żeby sobie popróbować, a wcześniej jeździłem tydzień (1200 km) spec B ze skrzynią 6MT. Moim zdaniem skrzynia 6MT jest zestopniowana bez sensu. Miałem wrażenie, że są połówki biegów, a przy 160 kmh jest już głośno (w sedanie!). Przy skrzyni z diesla przy tej prędkości jest 3000 rpm i cisza w środku. Chcesz przyspieszyć? Nie ma problemu. Na czwórce auto „zamyka szafę”, bo czwórka jest mniej więcej równoważna szóstce w 6MT. 

Może skrzynia z Diesla jest przegięciem w drugą stronę, ale jest dużo bliżej zdrowego rozsądku niż 6MT. Kwestia przestawienia psychiki. Jeśli będziesz miał skrzynię z diesla i potrafisz zrobić wszystko sam, to polecam spróbować. :) W przyszłości chciałbym swoje auto wzmocnić dokładając turbo i jedyny niesmak jaki czuję, to to, że będę musiał przeprosić się z 6MT, bo jest najmocniejsza  i wytrzyma dużo więcej „njutków” :( 

 

Rzeźbą bym tego auta nie nazwał. Trzeba było się przejechać i zobaczyć jak trzyma zawieszenie i jaka jest sztywność tego auta :) Poza tym było robione w dobrym warsztacie i wszystko jest jak należy.

 

A tak w ogóle to BARDZO mi się podoba Twój projekt. Patrząc na zdjęcia z kolejnych etapów konstrukcji „ślinka cieknie”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność jeździć takim autem i jak dla mnie to nie jest to co powinno być. O gustach się nie dyskutuje, osobiście wolę krótkie biegi i pancerność tej skrzyni. Wracając do projektu, wagona specB w manualu z tego rocznika jest bardzo ciężko znaleźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Adrian713 napisał:

Miałem przyjemność jeździć takim autem i jak dla mnie to nie jest to co powinno być. O gustach się nie dyskutuje, osobiście wolę krótkie biegi i pancerność tej skrzyni. Wracając do projektu, wagona specB w manualu z tego rocznika jest bardzo ciężko znaleźć. 

Dokładnie tak: Kto co lubi. Speca B w ogóle trudno trafić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09/20/2017 o 10:42, Filip Cz napisał:

6MT to moim zdaniem porażka.

Wedlug mnie myk polega na tym, ze zestrojenie jest na Impreze. Znaczy krotkie biegi, a nie na Legacy. Znaczy auto ma zapieprzać. I Legacy specB 6MT to robi. Do trójki najcześciej zmieniam nieodrywając ręki. Mi tam dobrze sie jeździ. Co do zestawu skrzynia od diesla i H6 ciekaw jestem jak zgrywaja sie dwie specyfikacje i jak długo pociągna razem.

Pozdrawiam

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...