Patryk Andrzej Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 robił ktos ? poleca ? rozmawiałem z panem Markiem z MTS i wymiana mnie trzepnie wiec jak ktos ma jakies informacje z checią posłucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Jakie masz objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 5 godzin temu, Patryk Andrzej napisał: rozmawiałem z panem Markiem z MTS i wymiana mnie trzepnie Ile taka przyjemność? Regeneracja czy nowy konwerter? I jakie masz objawy, ze podejrzewasz konwerter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 objawy stojac na d - delikatnie rusza budą auta, czasami lekko szarpnie przy ruszaniu/ zmianie D/R, przy jednostajnej predkości na tempo potrafi lekko budą zadrżeć, ogolnie jeździłem juz automatami i wydaje mnie sie ze tak nie powinno być nowy konwerter okolo 5k pln znalazłem oferte na regeneracje za okolo pln 600pln wiec róznica jest dość konkretna nawet jak sie doliczy koszt wymontowania itd.. ewentualnie jest ktoś ze ślaskiego - posiadacz sg lub hawka z AT ktory miałby ochote na spota i porownanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 2 godziny temu, Patryk Andrzej napisał: stojac na d - delikatnie rusza budą auta, czasami lekko szarpnie przy ruszaniu/ zmianie D/R, przy jednostajnej predkości na tempo potrafi lekko budą zadrżeć, jak to jest jedyne co Cie skłania do zabawy to odpuść bo narazie to nie masz nic moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Gdzie można poczytać o procedurze testowej skrzyń automatycznych ? Jeżeli już padnie na regeneracje konwertera to w jakiej firmie ją wykonać ? Edytowane 8 Czerwca 2017 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 4 godziny temu, Patryk Andrzej napisał: ewentualnie jest ktoś ze ślaskiego - posiadacz sg lub hawka z AT ktory miałby ochote na spota i porownanie jeden SG, do porównania, jest w Krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 9 godzin temu, trzymek napisał: jeden SG, do porównania, jest w Krakowie tak wiem pamiętam tyle ze w najblizszym czasie nie po drodze 13 godzin temu, gorion napisał: Do kosztów regeneracji dolicz jeszcze niemały koszt montażu/demontażu skrzyni oraz wymiany oleju i filtra, wciąż jest mniejszy niż nowy konwerter - dlatego też pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ja konwerter do Subaryny a wcześniej do kilku Chryslerów regenerowałem w Krakowie (Sentyrz). W Subarynie miałem problem wypalonych tarczek lock upu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobee Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 u mnie przy 1500 obr/min (na ostatnim biegu) wpada w poszarpywanie - lock-up już daje znac o sobie. Czekam aż padnie i do regeneracji Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 5 godzin temu, dobee napisał: Czekam aż padnie i do regeneracji to już raczej się doczekałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 10 godzin temu, lutek34 napisał: to już raczej się 16 godzin temu, dobee napisał: u mnie przy 1500 obr/min (na ostatnim biegu) wpada w poszarpywanie - lock-up już daje znac o sobie. Czekam aż padnie i do regeneracji Pozdrawiam Jakiego rzędu jest to koszt? Czy oprócz konwertera w SG potrafi się posypać coś innego w skrzyni, czy przy seryjnej mocy to raczej rzadkość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Obecnie przerabiam temat regeneracji konwertera skrzyni automatycznej w OBK H6 2001 i jest to koszt od 700 do 1000 PLN wg. mojego lokalnego mechanika od automatów. Pytałem w firmie Midparts z Krakowa i u nich około 800 PLN , ale mocno się do nich zraziłem jak po zakupie u nich w sklepie ( internet ) , dostałem filtr wewnętrzny pokryty rdzą. Mały OT Odpowiedź Pana z Midparts : " Oczywiście ten nalot na filtrze może razić, filtry z reguły są konserwowane tłustą substancją, ale widocznie konserwacja „wyparowała”. Podejrzewam, że to nie jest rdza, która odpada i zaśmieca olej, tylko nalot trudno usuwalny, który nie opuści tego filtra do następnej wymiany oleju. Wg mnie ten nalot nie będzie miał znaczenia, ale oczywiście wg zasady sprzedaży internetowej produkty można zwrócić. " Dodatkowo zgodnie z opisem na ich stronie miał to być filtr oryginalny skoro był opisany OEM 31728AA050 a dostałem filtr na , którym perfidnie jest napisane ... Made in China. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 55 minut temu, ziom napisał: miał to być filtr oryginalny skoro był opisany OEM 31728AA050 a dostałem filtr na , którym perfidnie jest napisane ... Made in China A to akurat może być, ja już widziałem ori przewody zapłonowe Made in China Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 2 godziny temu, ziom napisał: Obecnie przerabiam temat regeneracji konwertera skrzyni automatycznej w OBK H6 2001 i jest to koszt od 700 do 1000 PLN wg. mojego lokalnego mechanika od automatów. Pytałem w firmie Midparts z Krakowa i u nich około 800 PLN , ale mocno się do nich zraziłem jak po zakupie u nich w sklepie ( internet ) , dostałem filtr wewnętrzny pokryty rdzą. Mały OT Odpowiedź Pana z Midparts : " Oczywiście ten nalot na filtrze może razić, filtry z reguły są konserwowane tłustą substancją, ale widocznie konserwacja „wyparowała”. Podejrzewam, że to nie jest rdza, która odpada i zaśmieca olej, tylko nalot trudno usuwalny, który nie opuści tego filtra do następnej wymiany oleju. Wg mnie ten nalot nie będzie miał znaczenia, ale oczywiście wg zasady sprzedaży internetowej produkty można zwrócić. " Dodatkowo zgodnie z opisem na ich stronie miał to być filtr oryginalny skoro był opisany OEM 31728AA050 a dostałem filtr na , którym perfidnie jest napisane ... Made in China. To cena za sama regeneracje konwertera? A lacznie z robocizna, demontazem i montazem ile warsztaty sobie cenią za taką usługę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) 10 minut temu, STomasz napisał: To cena za sama regeneracje konwertera? A lacznie z robocizna, demontazem i montazem ile warsztaty sobie cenią za taką usługę? Cena 700 - 1000 to cena samej regeneracji. Tego jeszcze nie ustaliłem bo szukałem przede wszystkim kogokolwiek kto zajmuje się automatami w mojej okolicy, ale jak tylko będę miał konkretną wycenę to dam znać. Edytowane 23 Czerwca 2017 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Ja właśnie to robię w jednym warsztacie w okolicach Gdańska cena za taką usługę wacha sie od 3,5Kpln do 6Kpln. W tym jest wyjecie skrzyni /regeneracja / zamontowanie. No i wiadomo ile trybików się połamało i płytek przetarło tyle będzie kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie temat rozwiązany poprzez ........... wymianę skrzyni biegów. Naprawę zleciłem firmie Liptak z Białki Tatrzańskiej. Okazało się , że problemem u mnie było "poprzeczne" łożysko chociaż nie mam pojęcia co mechanik miał ma myśli. Mechanik stwierdził , że przez to uszkodziło się kilka "elementów" w skrzyni i trzeba wymienić skrzynię na inną bo koszt remontu będzie kosmiczny i ciężko odszukać potrzebne części. Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju i przy okazji wymiana osłony przegubu + 2 litry oleju do dyfra. Legacy znów jedzie jak powinno a mi pozostała skrzynia rozkręcona w drobny mak i kieszeń lżejsza o 2350 PLN. Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju Użyłeś zregenerowany konwerter czy nie zregenerowany, który przyszedł ze skrzynią?Przez dynamiczną wymianę oleju w skrzyni, masz na myśli, ze skrzynia po złożeniu weryfikacyjnym, zamontowana z pustym konwerterem, została zalana świeżym olejem, przejechała kilka km i wymiana dynamiczna?Wysłane z mojego GT-P5113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Nie regenerowałem konwertera , użyłem tego , który przyszedł ze skrzynią , więc on był już wypełniony olejem. Założyli skrzynię używaną , która nie była rozbierana do weryfikacji bo straciłbym gwarancje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Miski nie odkręcali w celu wymiany filtra? A skąd wiesz w jakim stanie jest ten używany konwerter? Ja bym tam regenerował przed założeniem, dla pewności. A tak poza tym z zalanego konwertera, jak jest na wierzchu olej można zlać.Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 regenerowany konwerter nie ma tej wytrzymałości co fabrycznie założona sztuka, która potrafi wytrzymać kilkaset tysiecy km. A skąd pewność ile konwerter+skrzynia ma nalatane? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się