Skocz do zawartości

Zbyszek_

Użytkownik
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zbyszek_

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    GPU
  • Auto
    Forester 2.5 XT MY06
    Passat 2.0 TDI MY06
  1. Płyn chłodniczy za ciepły

    Wg. mnie bezsensu jest robic te remonty bo to wychodzi minimalnie taniej niz nowy ori blok. A te zakłady kowalstwa artystycznego to zenada jest. Ale oni wmawiają to klientom bo na tym bicie jest lepsze.
  2. Płyn chłodniczy za ciepły

    Ok. Problem rozwiązany. Jakby ktoś miał podobną awarie - choć to mało prawdopodobne.... Problem rozwiązano w taki sposób, że wymieniono short-block na OEM z Subaru i silnik w korkach ma 88-92 stopni teraz (w kwietniu nawet przdy 19stopniach powietrza na zew), na tym samym osprzęcie (pompa wody czy chłodnica) . Poprzedni blok był źle wyremontowany, i się grzał, nie był to problem ani chłodnicy ani pompy. Po prostu zakład mechaniki pojazdowej zepsuł poprzedni blok ale poczuł się do winy i wymienił na swój koszt short block. Dzięki za komentarze. Pozdro!
  3. Jak sprawdzić wentylator? Forek SH.

    Możesz przez aplikacje Torque w telefonie i interface Bluetooth OBD2 podłączony do samochodu, sprawdzić coolant temp. Wiatrak włącza się od 97st i do 93st schładza. Lub test w stylu internetowej "szkoły druciarswa" wazzup'a. Weź 2 kable +/- z akumulatora i podłącz do wiatraka...
  4. silniczek spryskiwacza reflektorow/lamp

    Ja nowy silniczek mam właśnie chyba ten od Lexusa tylko nie wiem czy mam kopać od góry czy od nadkola?
  5. Mam do wymiany silniczek spryskiwacza lamp. (FXT 2.5 po lift MY 2006 turbo LPG) Jak do niego się łatwiej dostać - skręcić kołem na maxa w prawo i zdjąć nadkole plastikowe czy od góry zdjąć akumulator i iść w głąb ? Bo nie mogę nigdzie znaleźć jak do niego się dostać.
  6. Nierówna praca na zimnym silniku

    Sławomir ma racje, w Polsce nikt albo 99,9999% nie sprzedaje sprawnych smochodow używanych. A jak mówi o wadzie to oszukuje, bo to nie jest karalne jak w Szwecji. Stad ten boom na leasingi. Bo ludzie już maja dość tych oszustów i problemów i mechaników którym się wydaje etc...
  7. Nierówna praca na zimnym silniku

    w tych samochodach niema Exchaust Gas recycling a jest secondary air injection. To pompuje świeże powietrze a nie gazy do kolektora wylotowego: Wiec jak twój serwis mówi o recyklingu spalin to możne oni nie znają się na tym modelu??? Pompa jak padnie to buczy na maxa, a zawór lub solenoid padł, z tego co piszesz, Ja bym se kupił używkę lub nowa oryginalna i zamienił. Zlałbym rzeźbe w kompie. Ale jak chcesz rzeźbić w kompie to romrider taki soft jest i tam możne jest opcja aby ten obieg wyłączyć - nie próbowałem. schematy poglądowe
  8. Spoko miarka, mój ojciec zrobił dokładnie to samo co ty i też kupił sobie to samo przez przypadek. Mamy dzięki temu mniejsze błędy przy pomiarze. Ja kupiłem se takie czerwone przewody aby było wiadomo, że gorące nie dotykać - BHP!
  9. ASO oscyloskop analiza pinow

    Ok. Sprawdziłem organoleptycznie i pędzelkiem poczyściłem i przez OBD2 telefonem. I jest ok. Nie chciało mi się tachać oscyloskopu z biura do garażu i go brudzić. Miałem w mgłach i deszczu jednego dnia P0172(za bogata mieszanka wykryta przednią lambdą) , i czarny dym jak deptałem pedał gazu w tylnym lusterku i falowanie na jałowym. Podejrzewam, że musiała mi wilgoć wpaść w te rezystory w tym czujniku bo wszystko wróciło do normy na drugi dzień - ew. może coś tym pędzelkiem przeczyściłem - ale wyglądał na czysty jak go oglądałem. Może mam mokry filtr powietrza? Dzięki, spokojnej nocy!
  10. ASO oscyloskop analiza pinow

    A znacie jakieś książki dostępne gdzieś, które warto postudiować aby się tego dowiedzieć?
  11. ASO oscyloskop analiza pinow

    Czy w aso robicie tego typu analize z oscyloskopem sygnalow na pinach?
  12. Forester II - jak to właściwie z nim jest?

    Auto dla bogatych. Fajnie się jeździ ale wszystko się sypie: Ja kupiłem auto 2.5 xt MY06 przebieg 180tyś km w 2016 grudniu i do dziś wydałem na nie prawie 2gie tyle : - remont silnika i turbo : 20'000pln (nie ASO) - oczywiście nikt nie umie tego naprawić auto dalej chłepta olej 1L/1000km (w normie wg. producenta jak vag tfsi lol ) - padł torque converter w A/T: 5'000pln (nie ASO) - padła lambda 600pln ( nie w ASO) - padło lusterko składane elekt. ASO część 650pln - przekładnia padła 1300pln (nie ASO) - szyba front 800pln (nie ASO). Wyobrażasz sobie koszty napraw tego sprzętu w ASO ??? Mam znajomego w Karpaczu ma to samo auto i też mu padł motor przy ok 200tyś (jak mi) i ja i subaru Dzierżoniów mu sugerują wymianę bloku silnika, bo remonty prawdopodobnie tylko Carfit potrafi robić - . Powiedz komuś normalnemu - nie z forum subaru - ze po 200KKm trzeba silnik wymienić, to śmiechem wybuchnie. Mam znajomą co z pod Wawy ma impreze jakąś słąbą 120 koni czy cos z 2005 i też mówi że super się jeździ ale nonstop coś się psuje. Te samochody to zabawka, nie jest to rozsądny zakup podyktowany czynnikami ekonomicznymi. Skarbonka bez dna, to jak z morską łodzią żaglową - kosmiczne koszty ale fajna zabawa.
  13. Biale z nieba leci!

    Mogli wprowadzić zakaz handlu w niedziele całą zimę a nie od marca... Puste parkingi pod 'markietami' cale niedziele a nie tylko po 21'szej!!!
  14. Płyn chłodniczy za ciepły

    Dzięki za link/post. Mam dokładnie ten problem, o którym pisze @andre82 . A właśnie mam auto po pseudo remoncie generalnym razem z wymianą rozrządu i pompy. Pewnie mi wsadzili ten Aisin bo części biorą z tych popularnych hurtowni motoryzacyjnych tzw. 'zamienniki' zamiast OEM. A to shit totalny jest. I potem są jaja.
  15. Płyn chłodniczy za ciepły

    Dzięki @4444 ale nie dam rady tego sprawdzić. Schowane jest na maxa za parownikiem musiałbym wyjmować parownik rozkręcać gaz etc... Nie chcę tego sam robić, a byłem u gaziarza i on nie polubił twojej teorii i gadał o padniętej pompie wody i nie chce mu się sprawdzać tych przewodów grzania parownika - heh. wiesz jak to jest z ludźmi. Wiec nie ma kto mi tego sprawdzić. Ale jak znajdę innego bardziej skorego do pracy gazownika to dam znać.
×