Skocz do zawartości

Zbyszek_

Użytkownik
  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zbyszek_

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    GPU
  • Auto
    Forester 2.5 XT MY06
    Passat 2.0 TDI MY06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pytanie mam czysto teoretyczne z ciekawości. Oglądałem film o budowie/działąniu tylego mech. różnicowego ze sprzęgłem płytkowym ciernym z BMW. I zgłupiałem. W subaru jest sprzęgło lepkościowe płytkowe, które myślałem, że włącza się w momencie gdy jedna oś zaczyna się dużo szybciej kręcić niż druga. Czyli np na błocie. A to w BMW załącza się wtedy gdy mocniej wał napędowy nakręca obudowę mech. różnicowego - wtedy te płytki się stykają. Czy przy gwałtownym przyspieszeniu a nie przy poślizgu w błocie. Czy ja to dobrze rozumie? Ze viskoza w subaru złącza osie w poślizgu a w BMW przy mocnym przyspieszeniu? tu jest to omówienie szpery w BMW:
  2. Elektro-zaworek podciśnienia nowiutka używka prosto z Outbacka/Legacy do mojego Forestera Turrbo! - 19pln TYLKO !
  3. Zbyszek_

    zawór podcisnienia - solenoid pvc Forester SG 2.0T i 2.5T

    Ok. Znalazłem tego małpiszona : http://opposedforces.com/parts/info/16102AA380/ Pisze, że to jest to samo. Biorę ten za 19pln z legacy/outback zamiast to samo z Forestera XT za 150pln....
  4. Zbyszek_

    zawór podcisnienia - solenoid pvc Forester SG 2.0T i 2.5T

    Ok. Znalazłem tego małpiszona : http://opposedforces.com/parts/info/16102AA380/ Pisze, że to jest to samo. Biorę ten za 19pln z legacy/outback zamiast to samo z Forestera XT za 150pln....
  5. Zbyszek_

    Automat w SG 2.0 - warto?

    Ja tacham kuter po slipach do morza i z powrotem. Taki zestaw (łódz ok 1T) i forester sg automat: Po mokrych płytach betonowych zarośniętych glonami i śliskimi wąsami zielonymi i po płytach z piaskiem z plaży. I ten automat jest do tego idealny! Jak masz zapiętą przyczepę na slipie, włączasz D i lekko gaz i zestaw powolutku wyjeżdża z wody płynnie bez szarpaniny, stresu. Samochody z manualem aby wolno jeździć muszą to robić na tzw. pół sprzęgle i kupa dymu ze sprzęgła idzie. W automacie torque converter potrafi zasprzęglać nie całkowicie - płynnie. Mam też Passata manuala i tam mniej więcej wyglądało by to tak: (zobacz końcówkę, a to tylko ponton ważący z 50kg)
  6. Hej, Szukam zaworu podciśnienia do mojego 2.5 XT My'06 Forester'a i widzę w internetowych złomach różne jeden za 40pln od Forester'a 2.0T a drugi za 150pln od Forester'a 2.5T. - też są od Legacy / Outback my 03 - 09 za jedynie 19pln TYLKO! Wiecie czy one są różne czy takie same ? pozdr!
  7. Zbyszek_

    Klimatyzacja połączenie jedna śruba czy dwie?

    Ok. Dzięki. To dobrze.
  8. Hej, Tak wygląda połączenie rurki z czynnikiem z kompresorem. Kompresor ma dwa gwinty a ta rurka ma element z jedną śrubą tylko. To tak jest seryjnie czy ktoś mi przydrutował? Pytam bo na tej stronie bez śruby wycieka czynnik chłodzący. Mój lokalny klimatyzator powiedział, że tak jest ok i że on mi to uszczelni. Ale to wygląda na jakiś dziwny design imho...??? Może ktoś z was looknąć jak to jest w waszym foresterze? Moj to FXT 2.5 MY06.
  9. Zbyszek_

    Spryskiwacz szyby i reflektorów

    OK. Idę testować te cuda. - Jak to się mówi "kto nie smaruje ten nie jedzie"?
  10. Zbyszek_

    Tłumik Środkowy 2.5xt SG

    1. Każdym zakładzie tuningowym lub tlumnikowym ci rurę dorobią bez lub z rezonatorem i będzie bardzo dobrze. Ja wiem w Gdyni gdzie spawają takie rury, ale w Łódzkiem to nie. 2. ASO telefoniczny kontakt 3. Na internetach są za ok 600pln sport cat 3'' down-pipe i do tego przejściówka na 2,5'' do oryginalnego tłumika. I możesz odsprzedać swój katalizator za chyba 300pln w skupie metali. 4. W zielonce w Mazowieckiem jest zakład utylizacji angielskich subaru. Tam kupisz w dobrym stanie używkę z wysyłką do Łodzi + 2 uszczelki w hurtowni auto-moto, poleżysz trochę w sobotę pod Subaru i masz to zregenerowane za klepaki ! - znajdziesz ich na internecie.
  11. Zbyszek_

    Spryskiwacz szyby i reflektorów

    U mnie padł silniczek spryskiwacza reflektora. Kupiłem na Alledrogo podróbę z państwa środka i zaczęło psikać ponownie ! Natomiast jeden z moich spryskiwaczy reflektora nie chowa się po psikaniu. Klapka zostaje niedomknięta. Czy jest jakiś sposób aby to szybko naprawić - myślałem aby psiknąć w to jakimś cudownym preparatem aby nadać spryskiwaczowi poślizgu aby chował się do końca ? Nie wiem co użyć - wd40, olej w spraju, silikon do uszczelek w spraju ? hmmm...
  12. Zbyszek_

    Subaru Forester XT 2004 (DE - emisja CO2, rejestracja)

    Kiedyś rozmawiałem o tym z takim inżynierem z Białorusi w Belgii jak tam żyłem. I on mi mówi, że jest jakiś środek, który dodajesz do paliwa czy dolotu, który spowoduje, że przejdziesz każdy test. To powoduje jakieś mocniejsze spalanie. Wlewasz to przed testem i rozgrzewasz motor na maxa i jedziesz do typów na badania. Ale nie wiem jak to się nazywa. Może na necie ktoś o tym pisze? On to wlewał do Bory TDI bo miał de-dpf wydech.
  13. Zbyszek_

    Klimatyzacja problem.

    Czy ktoś rozwiązał ten problem i mógłby napisać co to padło? Bo chyba mam to samo, działa, działa a potem dmucha ciepłe powietrze, wyłączam i włączam ponownie i znowu działa tak ok 30 minut i potem znowu ciepłe i znowu restart i znowu działa i tak do usr***ej śmierci....
  14. Zbyszek_

    Forester II. Plastikowa osłona nadkola.

    Nie było z tyłu, też mam te purchelki tylko z tyłu, i też szukam producenta tych plastikowych osłon od 2'ch lat i chyba tego nikt nie 'wynalazł' póki co ? Były oryginalnie takie gumowe uszczelki błotnika na rant jedynie, znajdziesz na Internetach. Natomiast ich skuteczność była tu dyskutowana i ludzie mają podzielone opinie na ich temat. Ja po wycięciu tych purchli zakładam te gumy.
  15. Zbyszek_

    Czy to SLS ? (zdjęcia)

    Tu masz jak wygląda profesjonalny amor SLS od SUBARU:
×