Skocz do zawartości

Drgania podczas ciasnego skrętu na małych prędkościach, pompa wspomagania?


rob_dh

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam

sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania.
 
Magiel się nie poci ?

Ze uda

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam

sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania.
 
Magiel się nie poci ?

Ze uda

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowania maglownicy z belką sprawdzone, wszystko trzyma sie jak należy.

Maglownica sucha

Podczas występowania buczenia i drgań trzymałem za magiel i większość podzespołów pod samochodem, ciężko było znaleźć jednoznacznie skąd to pochodzi.

na kolumnach mcpersona dgrania rezonowały w sprężynach. 

Dnia 2.06.2017 o 17:37, Bart81 napisał:

Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam

Musze się temu przyjrzeć bliżej. 

W manualu od Subaru jest też punkt który mówi o regulacji "gear backlash" Chodzi tu o miejsce spotkania kolumny kierowniczej z maglownicą, regulacja dotyczy docisku listwy maglownicy, ktoś to robił z wymiernym efektem?

I na koniec jeszcze jedna obserwacja, drgania i buczenie praktycznie nie wystepują na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem na 90% to wina nie pompy ale listwy kierownicznej. W skrajnych przełożeniach zaworki przepuszczają olej do obiegu powrotnego żebyśmy nie skręcili kół więcej niż producent przewiduje :) Jeśli coś jest z nimi nie tak, to pompa dalej chce wspomagać, choć już nie powinna. Myślę że bez regeneracji maglownicy się nie obejdzie :(

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.06.2017 o 09:30, pavca napisał:

A moim zdaniem na 90% to wina nie pompy ale listwy kierownicznej. W skrajnych przełożeniach zaworki przepuszczają olej do obiegu powrotnego żebyśmy nie skręcili kół więcej niż producent przewiduje :) Jeśli coś jest z nimi nie tak, to pompa dalej chce wspomagać, choć już nie powinna. Myślę że bez regeneracji maglownicy się nie obejdzie :(

 

Doszedłem do takich samych wniosków. Wykluczyłem wszystkie źródła typowo mechaniczne, bo są warunki (zaraz po odpaleniu gdy płyn jeszcze gęsty) że drgań nie ma.

Z dwojga złego, lepiej regenerować magiel niż kupić nową(fabrycznie) pompę :)

Dzięki za pomoc, dam znać jak zregeneruje czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...