rob_dh Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Edytowane 11 Grudnia 2017 przez rob_dh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Pewnie wiskoza w centralnym mechanizmie różnicowym Ci pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cola Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Sprawdź tłoczki w przednich zaciskach hamulcowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_dh Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Jak auto stoi i kręce kierownicą drgania są takie same. Czy to nie wyklucza wiskozy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Drgania od padniętej wiskozy, to tylko podczas jazdy występują. Jak masz je na postoju, to przyczyna jest inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania. Magiel się nie poci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart81 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania. Magiel się nie poci ? Ze uda Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania. Magiel się nie poci ? Ze uda Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_dh Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Mocowania maglownicy z belką sprawdzone, wszystko trzyma sie jak należy. Maglownica sucha Podczas występowania buczenia i drgań trzymałem za magiel i większość podzespołów pod samochodem, ciężko było znaleźć jednoznacznie skąd to pochodzi. na kolumnach mcpersona dgrania rezonowały w sprężynach. Dnia 2.06.2017 o 17:37, Bart81 napisał: Sprawdź łożyska w kolumnie McPersona czy jakoś tam Musze się temu przyjrzeć bliżej. W manualu od Subaru jest też punkt który mówi o regulacji "gear backlash" Chodzi tu o miejsce spotkania kolumny kierowniczej z maglownicą, regulacja dotyczy docisku listwy maglownicy, ktoś to robił z wymiernym efektem? I na koniec jeszcze jedna obserwacja, drgania i buczenie praktycznie nie wystepują na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 A moim zdaniem na 90% to wina nie pompy ale listwy kierownicznej. W skrajnych przełożeniach zaworki przepuszczają olej do obiegu powrotnego żebyśmy nie skręcili kół więcej niż producent przewiduje Jeśli coś jest z nimi nie tak, to pompa dalej chce wspomagać, choć już nie powinna. Myślę że bez regeneracji maglownicy się nie obejdzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_dh Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dnia 7.06.2017 o 09:30, pavca napisał: A moim zdaniem na 90% to wina nie pompy ale listwy kierownicznej. W skrajnych przełożeniach zaworki przepuszczają olej do obiegu powrotnego żebyśmy nie skręcili kół więcej niż producent przewiduje Jeśli coś jest z nimi nie tak, to pompa dalej chce wspomagać, choć już nie powinna. Myślę że bez regeneracji maglownicy się nie obejdzie Doszedłem do takich samych wniosków. Wykluczyłem wszystkie źródła typowo mechaniczne, bo są warunki (zaraz po odpaleniu gdy płyn jeszcze gęsty) że drgań nie ma. Z dwojga złego, lepiej regenerować magiel niż kupić nową(fabrycznie) pompę Dzięki za pomoc, dam znać jak zregeneruje czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zanim wejdziesz w koszty, przebadaj stetoskopem -pompę i magiel . Warsztaty raczej mają. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 respect, widze ze jestes z Krakowa. Powiedz mi z ktorymi warsztatami masz tu doswiadczenie, ze maja i stosuja stetoskop pod maska. Bo ja sie jeszcze nie spotkalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Akurat widziałem poza Krakowem ,na Roztoczu, ale wydaje mi się ,że tym bardziej w dużych warsztatach mają. Pytałeś o to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się