Skocz do zawartości

rob_dh

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester 2.0 XT

Osiągnięcia rob_dh

0

Reputacja

  1. Doszedłem do takich samych wniosków. Wykluczyłem wszystkie źródła typowo mechaniczne, bo są warunki (zaraz po odpaleniu gdy płyn jeszcze gęsty) że drgań nie ma. Z dwojga złego, lepiej regenerować magiel niż kupić nową(fabrycznie) pompę Dzięki za pomoc, dam znać jak zregeneruje czy pomogło.
  2. Mocowania maglownicy z belką sprawdzone, wszystko trzyma sie jak należy. Maglownica sucha Podczas występowania buczenia i drgań trzymałem za magiel i większość podzespołów pod samochodem, ciężko było znaleźć jednoznacznie skąd to pochodzi. na kolumnach mcpersona dgrania rezonowały w sprężynach. Musze się temu przyjrzeć bliżej. W manualu od Subaru jest też punkt który mówi o regulacji "gear backlash" Chodzi tu o miejsce spotkania kolumny kierowniczej z maglownicą, regulacja dotyczy docisku listwy maglownicy, ktoś to robił z wymiernym efektem? I na koniec jeszcze jedna obserwacja, drgania i buczenie praktycznie nie wystepują na zimnym silniku.
  3. Jak auto stoi i kręce kierownicą drgania są takie same. Czy to nie wyklucza wiskozy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...