Skocz do zawartości

Forester SG 2.0X NA MT 2007 Silver - Malyboss


Malyboss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Po dwóch latach od momentu zakupu wozu ze znaczkiem plejad postanowiłem zamieścić w końcu w niniejszym wątku swoje skromne trzy grosze:)

 

Jako, że moja wysłużona Honda Civic mogła już pomału ubiegać się o otrzymanie dowodu osobistego, zacząłem rozglądać się za godnym jej następcą. Na Hankę złego słowa nie powiem - miałem ją dziewięć lat, nigdy mnie nie zawiodła, a że coś ją boli, zgłaszała z odpowiednim wyprzedzeniem. Rocznik 1997, nadwozie MB2 5D, silnik 1.4 dm3, 90 KM + LPG. Po pozytywnych doświadczeniach z japońską marką, doszedłem do wniosku, że kolejny wóz to też raczej musi być japoniec! Auta szukałem dobre dwa lata. Na początku spektrum zainteresowań obejmowało następujące wozidła: Mazda 6 (dopóki nie wybił mi tego z głowy zaprzyjaźniony blacharz - lakiernik), Mitsubishi Lancer (fajne auto, ale jakoś mnie nie urzekło), brałem też pod uwagę Alfa Romeo 159, Saab 9-3... - więcej grzechów nie pamiętam :)

Aż któregoś razu na osiedlu dojrzałem jakieś egzotyczne dość auto, którego znaczka nie kojarzyłem, więc obejrzałem je z ciekawością - było to Subaru Legacy forumowicza @szamot. Od tej pory Subaru Legacy dołączyło do kręgu moich zainteresowań. Po paru miesiącach jednak priorytety trochę mi się zmieniły - pomyślałem, że fajnie byłoby mieć coś wyżej zawieszonego - więc zainteresował mnie Mitsubishi Outlander, oraz - oczywiście Subaru Outback i Forester II gen - przed - i po-lift. Od tej chwili wybierałem już tylko między tymi dwoma markami. Z kaprysów, które chciałem zaspokoić: koniecznie chciałem szyberdach, silnik wolnossący bez turbo (uznałem, że na początek przygody z  Subaru wystarczy wolnossący bez turbo… a jak kiedyś zmienię zdanie, to zmienię i gablotę), skrzynię manualną i srebrny kolor (dopuszczałem też jasnozielony, szary i niebieski). Jako, że bardziej skłaniałem się ku Subaru - dołączyłem też wtedy do grona forumowiczów na forum SIP - oczywiście tymczasowo tylko i wyłącznie jako czytelnik waszych postów... Przerzuciwszy setki ogłoszeń (w tym tych forumowych), obejrzawszy dziesiątki aut - najczęściej Outlandera i Forestera – w końcu jakieś dobre duchy zaprowadziły mnie do Nowego Sącza, do komisu, w którym stał MÓJ obecny Forester, oraz ma też swoją siedzibę Carsport - czyli Carfit, którego wam - bywalcom forum - nie trzeba chyba przedstawiać. Forek mieścił się w moim założonym budżecie. Zatelefonowałem, pogadałem z właścicielem komisu. Następnie zatelefonowałem do Carfita, chcąc umówić się też na przegląd przedzakupowy.

Oczywiście nie muszę wam mówić, że nie mogłem trafić lepiej. Po wizycie w komisie i krótkich oględzinach, Forek pojechał na rentgena do Carsport'u. Diagnoza: fura pewna, "obleciana" miernikiem lakieru - żaden element nie malowany powtórnie oprócz zderzaków, brak większych przeciwwskazań do zakupu: nie działający centralny z pilota (bateria!), głośna pompa wspomagania (ale bez hardkoru), uszkodzona obudowa lusterka lewego, klocki i tarcze przednie do natychmiastowej wymiany, hałasujący schowek... i jeszcze jakieś tam pierdułki. Stan licznika = 175 kkm przy siedmioletnim aucie, oraz sądząc po zużyciu - wyglądał na wiarygodny. Silnik - w zajebistej kondycji. Blacha - nadwozie i spód - glanc (auto sprowadzone z Italii - prawdopodobnie nie widziało nigdy soli), a dodatkowo okazało się, że jest to wersja BiFuel (czyli z instalacją zamontowaną już przez dealera we Włoszech - a i tak miałem zamiar "gazować" w razie czego) oraz wersja z silnikiem EJ20F. Decyzja była więc jedyna i słuszna - bierzemy! :)

 

Specyfikacja:

Subaru Forester SG 2.0X NA + LPG;  rok produkcji: 2007 r. ; pierwsza rejestracja: 29.11.2007 r.; wersja BiFuel; silnik EJ20F; pojemność: 1994 dm3; 158 KM, 116 kW; masa: 1475 kg; skrzynia manualna;

 

Wyposażenie:

4x4; reduktor;  ABS; elektryczny szyberdach; 4 x elektryczne szyby; reflektory ksenonowe;  spryskiwacze reflektorów; elektrycznie składane i regulowane lusterka; podgrzewane siedzenia przednie; podgrzewane lusterka i pióra wycieraczek; automatyczna klimatyzacja; tempomat; halogeny; etc…

 

post-20814-0-30482900-1486853138_thumb.jpg

post-20814-0-91647100-1486853156_thumb.jpg

post-20814-0-83119700-1486853163_thumb.jpg

post-20814-0-53566300-1486853170_thumb.jpg

post-20814-0-27910200-1486853178_thumb.jpg

post-20814-0-79912900-1486853188_thumb.jpg

 

Po zakupie Forek pojechał od razu do Carsport'u na grubszy serwis:

  1. Wymiana rozrządu kompletnego + pompa wody;
  2. Sprawdzenie luzu zaworowego – było O.K., nie wymagał regulacji;
  3. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich;
  4. Wymiana oleju i filtra oleju (Motul 8100 Eco-Clean 5W-30, filtr Knecht);
  5. Wymiana filtra powietrza (Knecht);
  6. Wymiana świec zapłonowych (Denso);
  7. Wymiana płynu w układzie chłodzenia (Inguel Optimal);
  8. Wymiana płynu hamulcowego (DOT4) + odpowietrzenie układu;
  9. Wymiana oleju w skrzyni biegów i przekładniach (napędach): dyfer + skrzynia (Eneos Super Premium Multi Gear 75W-90);
  10. Wymiana płynu wspomagania układu kierowniczego (Eneos Premium ATF DIII);
  11. Wymiana płynu sprzęgła (DOT4).

 

Niestety, radość nie trwała długo. Jakieś dwa tygodnie później, nieprzyzwyczajony jeszcze do gabarytu, manewrując w ciasnej uliczce, otarłem się dość mocno prawym bokiem o jakiś znak typu „parking” czy jakieś inne g@#wno.  Efekt – pogięta blacha na prawych drzwiach przednich (mocniej) i tylnich (trochę mniej). Przez chwilę bluzgałem tak, że w promieniu dziesięciu metrów uschła cała roślinność L Nie było innej rady – Forek musiał pojechać do zaprzyjaźnionego blacharza – lakiernika na prostowanie i malowanie poszycia drzwi.

Następnie zrobiłem przy Forku następujące rzeczy:

  1. Przyciemnianie szyb tylnych (pasażer + przestrzeń bagażowa) - efekt jak na zdjęciach powyżej;
  2. Montaż w miejscu fabrycznych halogenów dwufunkcyjnych świateł: do jazdy dziennej + halogen: Noxon DRL Fog 3804;
  3. Kompleksowe pranie tapicerki i całego wnętrza samochodu;
  4. Montaż pod fabrycznym podłokietnikiem CB radio Uniden 520 XL;
  5. Zakupiłem kabel diagnostyczny OBD II, zabezpieczenia alufelg (nakrętki M12x1.25/s/19, producent: firma Królak).

 

W sierpniu 2015 zaświecił się CE + Cruise => diagnoza: do wymiany zawór pompy wtórnego powietrza lewy (EGR). To był, jak na razie najwyższy, nieprzewidziany wydatek (900 zł). Przy okazji wyczyszczenie przepustnicy.

 

W marcu 2016 ustawienie pełnej zbieżności kół.

 

W kwietniu 2016 podjąłem temat dorobienia wejścia AUX do fabrycznego 2 DIN radioodtwarzacza Kenwood (temat opisany przeze mnie szerzej na forum). Do AUX mam podłączony na stałe odtwarzacz mp3, który siedzi w dorobionym gnieździe zapalniczki. W tym samym miesiącu pojawił się błąd sygnalizowany mruganiem wszystkich czterech diodek od poziomu LPG w butli po przejściu na gaz – diagnoza: do wymiany czujnik poziomu w butli LPG (tzw. „szkiełko”) – po wymianie wykonana kalibracja zbiornika na butli pustej i następnie pełnej. Zaopatrzyłem się też w wideorejestrator Xblitz Mirror montowany na lusterko, zasilanie pociągnięte z jednej z punktowych lampek z przodu – temat też opisany przeze mnie szerzej na forum.

W czerwcu – wymiana łączników stabilizatora przedniego (Ramech).

 

W sierpniu wziąłem się za wytłumianie drzwi przednich matami STP Silver, montaż odseparowanego zestawu głośników Audio System M165, oraz wytłumianie drzwi tylnich matami STP Silver, montaż głośników Audio System MXC 130. Efekt – bardziej, niż zadowalający. Ciszej, przyjemniej. W końcu w miarę przyzwoicie słyszę ulubioną muzyczkę (rock, hard rock, punk, heavy, thrash, death, doom i ekstremalny metal)… J Efektami również podzieliłem się na forum w wątku „Audio w Subaru”;

 

W grudniu 2016 – polerowanie szyby czołowej oraz obydwu reflektorów przednich. Niektórzy mają opory przed wykonywaniem polerki szyby czołowej – może i słusznie (?) U mnie efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania. Nie oczekiwałem efektu „nowej szyby” ale nie spodziewałem się, że różnica przed i po będzie tak kolosalna. Znikły drażniące (zwłaszcza w porze nocnej / wieczornej i jadąc pod słońce) rysy. Muszę się teraz dobrze przypatrzeć, żeby jakąś dojrzeć – wiadomo, coś tam zawsze zostanie.

 

Plany:

 

1.       Wymiana fabrycznych SLS (tyłek pomału siada coraz bardziej) na standardowy zestaw polecany na forum (KYB);

2.       Wymiana fabrycznego (jednak) radia na coś możliwszego 2 DIN;

3.       Swap hamulców z Forka XT, albo jakaś inna kombinacja, żeby poprawić fabrykę;

4.       Może jakiś ładny bulgotnik – znam parę udanych rozwiązań w wersjach NA, więc dlaczego nie J

 

 

Wszelkie uwagi, porady, zalecenia i wskazówki mile widziane  :)

post-20814-0-87587400-1486853199_thumb.jpg

post-20814-0-60122200-1486853207_thumb.jpg

Edytowane przez Malyboss
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aż któregoś razu na osiedlu dojrzałem jakieś egzotyczne dość auto, którego znaczka nie kojarzyłem, więc obejrzałem je z ciekawością - było to Subaru Legacy forumowicza @szamot. 

Najczęściej oglądacze podejrzewali że to jakieś dziwne mondeo  ;)

To były czasy... bezkarnie można było gadać że 300 kuni ma  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cześć, mógłbys zapodać jakieś "zdjątko"  + opis dotycżacy motażu CB, poproszę.   Pozdrawiam

 

Oczywiście. Postaram się jutro zrobić i wrzucić  :)


 

 

Cześć, mógłbys zapodać jakieś "zdjątko"  + opis dotycżacy motażu CB, poproszę.   Pozdrawiam

 

@miroman, poniżej link do tematu, który założyłem:

 

https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/93292-monta%C5%BC-cb-radio-pod-pod%C5%82okietnikiem-w-forester-sg/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 11.02.2017 o 23:54, Malyboss napisał:

Wymiana fabrycznych SLS (tyłek pomału siada coraz bardziej) na standardowy zestaw polecany na forum (KYB);

Pierwszy punkt z listy zrealizowany. 

Amory.png.81accb22ce28bf368846dcad0f1ebe9f.png

W końcu Forek stoi normalnie. O dużo lepszym prowadzeniu nie wspomnę, bo to oczywista oczywistość ;)

Dla porównania wrzucam zdjęcia jak było przed, a jak jest teraz...

58b4e69a50d79_SLS1.thumb.jpg.ba5076c11bad8056fe9e292a84794550.jpg

58b4e6a778b53_SLS2.thumb.jpg.14be7926d8ad7ea825e2c1f6322d0a20.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj na wyświetlaczu ogólnego przebiegu z przodu pojawiła się kolejna cyferka :) 

 

58e992ed04095_Licznik200kkm01.jpg.d9aca5a0b2a864520af9ccdc566a0d81.jpg

 

I dzisiejszy pomiar z hamowni RS Motorsport w Rzeszowie:

 

58e993ab8fbcf_WykreszHamowniRSMotorsportRzeszw.png.6b440b693adf8cdabd109acda1055e7c.png

 

Plus do kompletu jedno zdjęcie Forka wiosenną porą (Zalew Machowski <=> Jezioro Tarnobrzeskie):

 

IMG_0030.JPG.7cf6584a526d60266e0b83cc7c2572f6.JPG

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Niestety, w swojej historii o Foresterze muszę dopisać też i taki - smutny wątek :( 

Rzecz zdarzyła się 28.09. 2017 w godzinach porannych, gdy jechałem drogą 985 w okolicach miejscowości Pustków przed Dębicą, zmierzając w stronę autostrady - docelowo do Krakowa.

Całe zdarzenie widać na filmie poniżej - zapisane przez mój wideorejestrator. Facet jechał Citroenem C4 z kierownicą po prawej stronie. Jak podjął decyzję żeby dymać tego dostawczaka, to całą uwagę skupił na tym, czy z przeciwka coś nie jedzie, a zapomniał sprawdzić, czy lewy ma wolny...

 

 

 

I skończyło się to, niestety - tak jak na zdjęciach poniżej.

 

IMG_1.thumb.JPG.148ff065bec8769d1b6d734bbcfaa88a.JPG

 

IMG_2.thumb.JPG.7f4fcd24e7754d692bdd0cbc2c6c4dde.JPG

 

IMG_3.thumb.JPG.d379ad50f904529f8a827a08481a41ca.JPG

 

IMG_4.thumb.JPG.837a85f1e110ca119dbf06a2ef301b8b.JPG

 

IMG_5.thumb.JPG.faf9d4bb1c891dbfa3a06dba0d9c62ed.JPG

 

Aktualnie Forek czeka na wizytę w warsztacie, my przepychamy się z ubezpieczalnią sprawcy.

 

 

Edytowane przez Malyboss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadkiem przejeżdżałem tamtędy tego feralnego dnia firmowym busem. Widzieliśmy Was na poboczu już z policją. Widząc obrażenia Forka zastanawialiśmy się z kolegą jak do tego doszło. Szkoda bo piękny egzemplarz patrząc na zdjęcia powyżej. Powodzenia w walce o odszkodowanie i w naprawie auta!
Mam pytanie. Widze że masz oponki Nexen N'Priz 4S. Jak się sprawują? Jak dają radę w warunkach zimowych? Rozważam założenie N'Priz lub N'Blue do bliźniaczego Forestera. Znasz może różnice między nimi? Widzę że masz profil standardowy 60. Ja myślę o 215/65 16.
Pozdrawiam.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wideorejestrator Xblitz Mirror montowany na lusterko, zasilanie pociągnięte z jednej z punktowych lampek z przodu – temat też opisany przeze mnie szerzej na forum" - szukałem, ale nie znalazłem. Podasz link pls (chodzi o zasilanie)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Widząc obrażenia Forka zastanawialiśmy się z kolegą jak do tego doszło.

 

No to teraz już wiecie... :(  

 

4 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Powodzenia w walce o odszkodowanie i w naprawie auta!

 

Dziękuję bardzo, przyda się, bo przepychanka z ubezpieczalnią to ciężki temat :th_dash:

 

4 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Widze że masz oponki Nexen N'Priz 4S. Jak się sprawują? Jak dają radę w warunkach zimowych?

 

Na śniegu radzą sobie bardzo dobrze - w lutym tego roku byłem nawet na całodniowym zimowym treningu / pojeżdżawce zorganizowanej przez nasz aPGR (amatorska podkarpacka grupa rajdowa) na lotnisku Arłamów w miejscowości Bircza - i powiem, że byłem dość mocno zaskoczony jak dobrze sobie radzą. Zaznaczam - na śniegu. Więcej osobiście nie potrzebuję. Ale na mokrym jest już odczuwalnie gorzej. Poza tym są trochę głośne. Ale jak za tą kasę (komplet nowych to bodajże około 1100 - 1200 zł) to całkiem dobry wybór.

 

4 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Rozważam założenie N'Priz lub N'Blue do bliźniaczego Forestera. Znasz może różnice między nimi?

 

Niestety, tych N'Blue nie znam, nie użytkowałem. Nie wypowiem się. Ale z tego co widzę, to cena podobna do N'Priz, a parametry mają trochę lepsze (mniejsza hałaśliwość, i opory toczenia). Zaryzykowałbym i wziąłbym te N'Blue.

 

4 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Widzę że masz profil standardowy 60. Ja myślę o 215/65 16.

 

Też mi to chodzi po głowie. Jak Forek będzie miał już naprawioną budę, to mam zamiar przed zimą zmienić opony na Michelin CrossClimate (komplet około 2200 pln) lub Vredenstein Quatrac (komplet około 1700 pln). Nad tym profilem też się zastanowię.

 

1 godzinę temu, tedimy99 napisał:

Trzymam kciuki za pozytywne zakończenie sprawy.

 

Dzięki ! Przyda się... ;)  Tak jak napisałem powyżej - najgorsza jest w tej chwili dla mnie przepychanka z ubezpieczalnią sprawcy zdarzenia...

 

1 godzinę temu, gourmet napisał:

"wideorejestrator Xblitz Mirror montowany na lusterko, zasilanie pociągnięte z jednej z punktowych lampek z przodu – temat też opisany przeze mnie szerzej na forum" - szukałem, ale nie znalazłem. Podasz link pls (chodzi o zasilanie)?

 

Proszę bardzo :) Prześledź cały temat, tam znajdziesz wszystkie szczegóły.

 

 

 

Edytowane przez Malyboss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 4.11.2017 o 21:08, Oczkoo15 napisał:

I co? Już naprawiony?:huh:

 

Tak, Forek już wrócił do stanu używalności. W końcu   :thumbup:

Wszystko razem trwało ponad miesiąc (kolizja była dnia 28.09., a Forek od blacharza - lakiernika wrócił w moje ręce dnia 6.11.) Od momentu zdarzenia został zakwalifikowany jako auto, które w zasadzie nie powinno jeździć ze względu na uszkodzoną w trakcie kolizji jedną z opon (przetarcie boku opony i widoczny ślad). Z tego też względu cały ten czas użytkowałem samochodopodobny wyrób zastępczy - VW Jetta 2.0 w benzynie - który o tyle był ciekawy, że jeździł na gdańskich blachach (GD) co wzbudzało pewną ciekawość, bo jakby nie patrzeć, to w moich rejonach taka rejestracja to trochę "egzotyka" ;)

Reasumując: zderzak przedni - naprawiony, błotnik PP - wymieniony (oryginał), drzwi PP - wymienione (oryginał), drzwi PT - naprawione, błotnik PT - naprawiony, zderzak tylni - naprawiony. Odbudowane wytłumienie drzwi matami dźwiękochłonnymi STP na drzwiach PP, lusterko wystarczyło spolerować, to samo maska przednia i szyba (gość przejechał mi po masce i szybie swoim lusterkiem, ale na szczęście nic poważnego się nie stało). Przy okazji pomalowany cały zderzak tylni na którym miałem pamiątkę po cofającym nieostrożnie sąsiedzie, oraz zrobiona ruda pod klapką wlewu paliwa (standard) i na rancie błotnika tylnego.

 

Następnie dokonałem zakupu rezerwowego kompletu felg od gościa z Tbg, który miał je założone na Legacy... Na te felgi poszły cztery glanc nowe kapory Michelin CrossClimate o trochę wyższym profilu niż standard (standard to 215/60 R16, a teraz stoi na 215/65 R16). Ten komplet felg który miałem wcześniej zamierzam oddać do kompleksowej renowacji, włącznie z położeniem na nich jakiegoś innego koloru typu grafit / antracyt - nad wyborem jeszcze się zastanawiam. Jak efekt finalny mi się spodoba, to je założę, a jak nie to sprzedam. Te felgi które mam aktualnie na aucie, to chyba felgi z Forka I S-turbo, ale głowy nie dam.

 

Porównując felgi na których stał wcześniej z tymi, na których stoi obecnie, dochodzę do wniosku, że obecnie też nie jest źle.

Wygląda to tak:

 

5a088e00a3e9e_ForekpoNaprawie01.thumb.JPG.1b48bd8a7bdbd746ada991fe024c0f03.JPG

5a088e065d769_ForekpoNaprawie02.thumb.JPG.5850ae62fe1d16047a7d4ad0ff50f711.JPG

5a088e0e27dfa_ForekpoNaprawie08.thumb.JPG.9a8c39fe84fa971bfce9780d4f223114.JPG

5a088e17831e0_ForekpoNaprawie03.thumb.JPG.b3349de417f9a1daec2d687b40b41b23.JPG

5a088e1cb7b92_ForekpoNaprawie04.thumb.JPG.9ffaf74df0fdc9e1fbdcbb1899a33f2a.JPG

 

To chyba na razie byłoby na tyle.

W najbliższych dniach planowana jest wymiana oryginalnego 2 DIN radia na stację multimedialną, kupioną jeszcze przed kolizją. Jakby nie to zdarzenie, już dawno byłaby zamontowana :/

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zgodnie z założeniem niedawno wleciała do Forka multimedialna stacja Bosion, którą zakupiłem już jakiś czas temu, i która - gdyby nie ta kolizja z C4, byłaby zamontowana już dawno.

Stację miałem możliwość obadać wcześniej dzięki uprzejmości forumowicza @recki, któremu jeszcze raz bardzo dziękuję za poświęcony czas, fachową pomoc i cenną wymianę informacji.

Stacja wleciała w miejsce fabrycznego radioodtwarzacza Kenwood GX806EF2, do którego dorobiłem kiedyś wejście AUX w celu umożliwienia podłączenia do niego zewnętrznego źródła dźwięku (odtwarzacz mp3, telefon). Wszystko zostało przeze mnie dokładnie opisane w odpowiednim wątku - link poniżej:

 

https://forum.subaru.pl/topic/87747-dorobienie-wejścia-aux-w-radioodtwarzaczu-2-din-kenwood-gx806ef2/?tab=comments#comment-2442251

 

Ze względu na inne wymiary stacji OEM i tej zakupionej, trzeba było zdemontować wszystko z konsoli środkowej, a ramkę poszerzyć / podpiłować / podszlifować, ale naprawdę było warto się pomęczyć.

Jakość dźwięku (czyli tak naprawdę to, o co najbardziej mi chodziło) pomiędzy fabryką, a obecnym - to przepaść. Naprawdę przepaść :)  Dodatkowo radyjko ma możliwość wyboru logo startowego, koloru podświetlenia przycisków, bezproblemowe sprzęgnięcie z fabrycznym sterowaniem z kierownicy bez konieczności zastosowania dodatkowych modułów / interfejsów, bez problemu paruje się z telefonem, posiada nawigację której opcje można swobodnie ustawiać - można by wymieniać jeszcze długo. Jedyny minus jaki odczuwam - to dość długi start po zapłonie (do poziomu radia około 30 sekund) ale idzie się przyzwyczaić.

Szczeliny pomiędzy radyjkiem a plastikiem (niestety w tym przypadku, gdy jest to ręczna rzeźba nigdy nie będzie idealnie) zamaskowałem czarną bizą - tworzywem do ozdobnego łączenia materiałów kaletniczych. Nie wyszło z tego mistrzostwo świata, ale dla mnie jest O.K. - szczeliny nie rzucają się w oczy i jest w miarę estetycznie.

 

A prezentuje się to tak, jak na zdjęciach poniżej:

 

 

IMG_027.JPG.66d1d6c0f7c984f9ab44b250540d6763.JPGIMG_029.JPG.7386fce8c1107d08f480c5edffc3dcbf.JPGIMG_031.JPG.4c5897b148667ce3405951c588e19996.JPGIMG_033.thumb.JPG.06da8953c031fcab480127e626a8cd49.JPGIMG_036.thumb.JPG.213334ddf410bd07dabe496c5734f86e.JPGIMG_037.thumb.JPG.d05f7b6aa371cd9a6df6f5c189ab0f6e.JPG

 

 

 

Edytowane przez Malyboss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jakie się sprawują światła dzienne Noxon? Jeździsz już na nich chyba ze 2 lata a cenowo chyba wychodzą najlepiej.
Niestety dzisiaj zauważyłem że na przeglądzie potrafią sprawdzić halogeny więc wsadzanie świateł tylko do jazdy dziennej jest ryzykowne.
Dzięki za informację :)

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, markos007 napisał:

Jak się sprawują światła dzienne Noxon? Jeździsz już na nich chyba ze 2 lata a cenowo chyba wychodzą najlepiej.

 

W zasadzie to już prawie trzy lata, jak zostały w Forku założone. Żadnych awarii i problemów. Świecą tak, jak na początku i wszystko działa, jak powinno. To była dobra decyzja.

 

Godzinę temu, markos007 napisał:

Niestety dzisiaj zauważyłem że na przeglądzie potrafią sprawdzić halogeny więc wsadzanie świateł tylko do jazdy dziennej jest ryzykowne.

 

Halogeny też się czasem przydają, bez sensu byłoby z nich całkiem zrezygnować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...