Skocz do zawartości

Ciekawy samochód w cenie gieteka


Jahrek

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem się zastanawiać czy jest coś na rynku co mogłoby konkurować z Imprezą GT. Jedynymi kryteriami jest cena - auto miało być w cenie do 30 tys. i radość z jazdy. Ciekawy jestem Waszych typów. Wydaje mi się, że z napędem na 4 ciężko byłoby coś znaleźć, ale jakiś hot hatch jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio  nie jest takie 'tanie' i wolne. 

Kiedyś rozważalem RSa i nie wyszedł taniej ani od gtka, ani od wrx'a... :/

 

edit: a w obsłudze/serwisie to już w ogóle!

Edytowane przez mmarcinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje drugie auto to Peugeot 206CC - silnik 2.0 150 KM.

Naprawdę daje radę, a jak się ściągnie dach, to już banan na całego!

206-ka 150 KM? To jakaś limitowana wersja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda type-r czy clio rs moga śmiało konkurować z GTkiem... chociaz oczywiscie beda wolniejsze.

 

 

Nie będą  :P

 

Wszystko zależy co bierzemy pod uwagę, jeżeli np. co będzie szybsze w sporcie to niestety type-ry czy RSy regularnie leją Subaraki. Sam się ścigam 136konnym isem a GT stoi w garażu, gdyż jest wolniejszy na próbach sportowych. Pamiętam jak kilka lat temu zażarcie tu na forum się kłóciłem i broniłem GTka, że to niemożliwe... niestety nie miałem racji. 

 

Wszystko zależy co kryje się pod pojęciem "szybsze".  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba też zależy od pory roku, pogody i trasy ;)

 

 

Od opon, kierowcy, stanu samochodu... można tak w nieskończoność  ;)

 

Trzeba pamiętać, że seryjny GT to szybki dupowóz, dawno, dawni temu może i był rakietą na drogach. 

 

Sportowe Subaraki to Type RA  :)

 

 

 

Aktualnie najlepszym samochodem do zabawy jest BRZ/GT96. Nie jest może najszybszy ale jest najfajnieszy... niestety jeszcze niedostępny za 30tys. plnów. :(  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, co rozumiesz pod pojęciem radości z jazdy. Mi na przykład niemałą radość sprawia jazda Lexusem GS430 :)

Chodzi mi raczej o taką luźną wymianę pomysłów.

Mnie sprawia jazda samochodem, który prowadzi się jak gokart. Jest lekki, bezpośredni w prowadzeniu, czuję przeciążenia na zakrętach i przy przyspieszaniu. Jeszcze dobrze jak ma ciekawy dźwięk silnika B)

 

 

To chyba też zależy od pory roku, pogody i trasy ;)

 

 

Od opon, kierowcy, stanu samochodu... można tak w nieskończoność  ;)

 

Trzeba pamiętać, że seryjny GT to szybki dupowóz, dawno, dawni temu może i był rakietą na drogach. 

 

Sportowe Subaraki to Type RA  :)

 

 

 

Aktualnie najlepszym samochodem do zabawy jest BRZ/GT96. Nie jest może najszybszy ale jest najfajnieszy... niestety jeszcze niedostępny za 30tys. plnów. :(  

 

GT86 :P 

O tak! Szkoda, że jeszcze nie jest w cenie gieteka :D

Edytowane przez Jahrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

monsieurboxeur, o 06 Feb 2017 - 17:33, powiedział: Zależy, co rozumiesz pod pojęciem radości z jazdy. Mi na przykład niemałą radość sprawia jazda Lexusem GS430 :) Chodzi mi raczej o taką luźną wymianę pomysłów. Mnie sprawia jazda samochodem, który prowadzi się jak gokart. Jest lekki, bezpośredni w prowadzeniu, czuję przeciążenia na zakrętach i przy przyspieszaniu.

 

A to jak chcę poświrować gokartem to biorę od żony Mini Coopera :D

Swoją drogą do 30kzł można kupić S-kę, która nieźle daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje drugie auto to Peugeot 206CC - silnik 2.0 150 KM.

Naprawdę daje radę, a jak się ściągnie dach, to już banan na całego!

206-ka 150 KM? To jakaś limitowana wersja ?

 

Tak, mocniejsza niż niż standard.

Mocy ma dużo, ciężkie nie jest, zawias sztywny - bardzo ładnie można się tym powozić, mimo że ma już naście lat.

Tak sobie kupiłem zamiast motoru   :o)

A i dzieciaki mają frajdę, bo z tyłu bez problemu się mieszczą.

Można kupić taką 206 za grosze, wiadomo, że swoje trzeba w nią wsadzić, ale części są tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma to być auto o sportowym zacięciu to chyba tylko jakiś hothatch, Clio Sport, Clio RS, Civic Type R itp itd ;)

Jak coś bardziej komfortowego to może Audi S4/S6, BMW 330i/540i.

 

Bardzo rozległy temat, zależy czego kto oczekuje od samochodu w danym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Clio nie jest takie 'tanie' i wolne.

Kiedyś rozważalem RSa i nie wyszedł taniej ani od gtka, ani od wrx'a... :/

 

edit: a w obsłudze/serwisie to już w ogóle!

Clio RS jest tak skomplikowane i drogie w serwisie ?
clio 2 ma dosc kosztowny rozrzad i padajace skrzynie... clio 3 dodatkowo drogie w naprawie przednie zawieszenie ;) ale czy jest to poziom GT... chyba jednak nie..

 

P.S. Chojny, ze clio sa dosc szybkie to wiem, mam juz 3 egzemplarz, gdzies jednak zapadlo mi w pamiec ze Subaraki królowały na okolicznych Kjs... pewno jak piszesz zalezy od trasy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Honda type-r czy clio rs moga śmiało konkurować z GTkiem... chociaz oczywiscie beda wolniejsze.

 

 

Nie będą  :P

 

Wszystko zależy co bierzemy pod uwagę, jeżeli np. co będzie szybsze w sporcie to niestety type-ry czy RSy regularnie leją Subaraki. Sam się ścigam 136konnym isem a GT stoi w garażu, gdyż jest wolniejszy na próbach sportowych. Pamiętam jak kilka lat temu zażarcie tu na forum się kłóciłem i broniłem GTka, że to niemożliwe... niestety nie miałem racji. 

 

Wszystko zależy co kryje się pod pojęciem "szybsze".  ;)

 

a to nie jest tak ze jezdzac subaru bedziesz bardziej ostrozny bo wiesz ile kosztuja czesci i dlatego przegrywasz z jakimis struclami? :P  słyszalem taka historie od kolegi, koles jezdzil w jakis kjs czy czyms podobnym maluchem i czesto wygrywal bo jezdzil na pełnej k*rwie, wydachuje sie to trudno itp a innym bylo szkoda aut :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

clio 2 ma dosc kosztowny rozrzad i padajace skrzynie... clio 3 dodatkowo drogie w naprawie przednie zawieszenie ale czy jest to poziom GT... chyba jednak nie..
 

Wydaje mi się, że utrzymanie takiego Clio RS 3 będzie kosztować 1/2 tego co kosztuje Subaru. Do Świni przysłowiowe "nic" to 500 zł. Rozrząd w Subaru ogarnąć można za ok.1200 zł, skrzynie padają, a zawias też do najtańszych nie należy, choć trzeba przyznać, że w Subaru jest ono pancerne. Przy ośce odpada wszystko, co wiąże się z napędem AWD, choćby opony, które muszą być równo zużyte, więc wymienia się po 4.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...