Jahrek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Zacząłem się zastanawiać czy jest coś na rynku co mogłoby konkurować z Imprezą GT. Jedynymi kryteriami jest cena - auto miało być w cenie do 30 tys. i radość z jazdy. Ciekawy jestem Waszych typów. Wydaje mi się, że z napędem na 4 ciężko byłoby coś znaleźć, ale jakiś hot hatch jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Zależy, co rozumiesz pod pojęciem radości z jazdy. Mi na przykład niemałą radość sprawia jazda Lexusem GS430 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Honda type-r czy clio rs moga śmiało konkurować z GTkiem... chociaz oczywiscie beda wolniejsze. Edytowane 6 Lutego 2017 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Jak słyszę radość z jazdy to jednym z pierwszych spostrzeżeń jest jakiś hot hatch typu wspomnianych wyżej clio i civica oraz roadster typu mx5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Clio nie jest takie 'tanie' i wolne. Kiedyś rozważalem RSa i nie wyszedł taniej ani od gtka, ani od wrx'a... :/ edit: a w obsłudze/serwisie to już w ogóle! Edytowane 6 Lutego 2017 przez mmarcinek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Moje drugie auto to Peugeot 206CC - silnik 2.0 150 KM. Naprawdę daje radę, a jak się ściągnie dach, to już banan na całego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 mx5 z jakims lepszym silnikiem, lub podkreconym. Lekkie auto, mocy duzo mu nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 JW. Clio RS lub MX-5. Choć zależy gdzie chcesz czerpać tę radość z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Pajero. Najlepiej zrobione do rajdów. Nie płacisz wtedy mandatów za prędkość, bo ganiasz po bezdrożach. A i lodówkę łatwiej przewieźć niż clio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leseR Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Moje drugie auto to Peugeot 206CC - silnik 2.0 150 KM. Naprawdę daje radę, a jak się ściągnie dach, to już banan na całego! 206-ka 150 KM? To jakaś limitowana wersja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Honda type-r czy clio rs moga śmiało konkurować z GTkiem... chociaz oczywiscie beda wolniejsze. Nie będą Wszystko zależy co bierzemy pod uwagę, jeżeli np. co będzie szybsze w sporcie to niestety type-ry czy RSy regularnie leją Subaraki. Sam się ścigam 136konnym isem a GT stoi w garażu, gdyż jest wolniejszy na próbach sportowych. Pamiętam jak kilka lat temu zażarcie tu na forum się kłóciłem i broniłem GTka, że to niemożliwe... niestety nie miałem racji. Wszystko zależy co kryje się pod pojęciem "szybsze". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 To chyba też zależy od pory roku, pogody i trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 To chyba też zależy od pory roku, pogody i trasy Od opon, kierowcy, stanu samochodu... można tak w nieskończoność Trzeba pamiętać, że seryjny GT to szybki dupowóz, dawno, dawni temu może i był rakietą na drogach. Sportowe Subaraki to Type RA Aktualnie najlepszym samochodem do zabawy jest BRZ/GT96. Nie jest może najszybszy ale jest najfajnieszy... niestety jeszcze niedostępny za 30tys. plnów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jahrek Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Zależy, co rozumiesz pod pojęciem radości z jazdy. Mi na przykład niemałą radość sprawia jazda Lexusem GS430 Chodzi mi raczej o taką luźną wymianę pomysłów. Mnie sprawia jazda samochodem, który prowadzi się jak gokart. Jest lekki, bezpośredni w prowadzeniu, czuję przeciążenia na zakrętach i przy przyspieszaniu. Jeszcze dobrze jak ma ciekawy dźwięk silnika To chyba też zależy od pory roku, pogody i trasy Od opon, kierowcy, stanu samochodu... można tak w nieskończoność Trzeba pamiętać, że seryjny GT to szybki dupowóz, dawno, dawni temu może i był rakietą na drogach. Sportowe Subaraki to Type RA Aktualnie najlepszym samochodem do zabawy jest BRZ/GT96. Nie jest może najszybszy ale jest najfajnieszy... niestety jeszcze niedostępny za 30tys. plnów. GT86 O tak! Szkoda, że jeszcze nie jest w cenie gieteka Edytowane 7 Lutego 2017 przez Jahrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 monsieurboxeur, o 06 Feb 2017 - 17:33, powiedział: Zależy, co rozumiesz pod pojęciem radości z jazdy. Mi na przykład niemałą radość sprawia jazda Lexusem GS430 Chodzi mi raczej o taką luźną wymianę pomysłów. Mnie sprawia jazda samochodem, który prowadzi się jak gokart. Jest lekki, bezpośredni w prowadzeniu, czuję przeciążenia na zakrętach i przy przyspieszaniu. A to jak chcę poświrować gokartem to biorę od żony Mini Coopera Swoją drogą do 30kzł można kupić S-kę, która nieźle daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Moje drugie auto to Peugeot 206CC - silnik 2.0 150 KM. Naprawdę daje radę, a jak się ściągnie dach, to już banan na całego! 206-ka 150 KM? To jakaś limitowana wersja ? Tak, mocniejsza niż niż standard. Mocy ma dużo, ciężkie nie jest, zawias sztywny - bardzo ładnie można się tym powozić, mimo że ma już naście lat. Tak sobie kupiłem zamiast motoru ) A i dzieciaki mają frajdę, bo z tyłu bez problemu się mieszczą. Można kupić taką 206 za grosze, wiadomo, że swoje trzeba w nią wsadzić, ale części są tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Clio nie jest takie 'tanie' i wolne. Kiedyś rozważalem RSa i nie wyszedł taniej ani od gtka, ani od wrx'a... :/ edit: a w obsłudze/serwisie to już w ogóle! Clio RS jest tak skomplikowane i drogie w serwisie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Jeżeli ma to być auto o sportowym zacięciu to chyba tylko jakiś hothatch, Clio Sport, Clio RS, Civic Type R itp itd Jak coś bardziej komfortowego to może Audi S4/S6, BMW 330i/540i. Bardzo rozległy temat, zależy czego kto oczekuje od samochodu w danym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Clio nie jest takie 'tanie' i wolne. Kiedyś rozważalem RSa i nie wyszedł taniej ani od gtka, ani od wrx'a... :/ edit: a w obsłudze/serwisie to już w ogóle! Clio RS jest tak skomplikowane i drogie w serwisie ?clio 2 ma dosc kosztowny rozrzad i padajace skrzynie... clio 3 dodatkowo drogie w naprawie przednie zawieszenie ale czy jest to poziom GT... chyba jednak nie.. P.S. Chojny, ze clio sa dosc szybkie to wiem, mam juz 3 egzemplarz, gdzies jednak zapadlo mi w pamiec ze Subaraki królowały na okolicznych Kjs... pewno jak piszesz zalezy od trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan-WRX Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Honda type-r czy clio rs moga śmiało konkurować z GTkiem... chociaz oczywiscie beda wolniejsze. Nie będą Wszystko zależy co bierzemy pod uwagę, jeżeli np. co będzie szybsze w sporcie to niestety type-ry czy RSy regularnie leją Subaraki. Sam się ścigam 136konnym isem a GT stoi w garażu, gdyż jest wolniejszy na próbach sportowych. Pamiętam jak kilka lat temu zażarcie tu na forum się kłóciłem i broniłem GTka, że to niemożliwe... niestety nie miałem racji. Wszystko zależy co kryje się pod pojęciem "szybsze". a to nie jest tak ze jezdzac subaru bedziesz bardziej ostrozny bo wiesz ile kosztuja czesci i dlatego przegrywasz z jakimis struclami? słyszalem taka historie od kolegi, koles jezdzil w jakis kjs czy czyms podobnym maluchem i czesto wygrywal bo jezdzil na pełnej k*rwie, wydachuje sie to trudno itp a innym bylo szkoda aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Mam porównanie (patrząc tylko na przyśpieszenie na prostej), obecnie forester 2.5 XT oraz clio sport. To dwa różne samochody, ktoś mądrze napisał że zależy co się oczekuje od samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 clio 2 ma dosc kosztowny rozrzad i padajace skrzynie... clio 3 dodatkowo drogie w naprawie przednie zawieszenie ale czy jest to poziom GT... chyba jednak nie.. Wydaje mi się, że utrzymanie takiego Clio RS 3 będzie kosztować 1/2 tego co kosztuje Subaru. Do Świni przysłowiowe "nic" to 500 zł. Rozrząd w Subaru ogarnąć można za ok.1200 zł, skrzynie padają, a zawias też do najtańszych nie należy, choć trzeba przyznać, że w Subaru jest ono pancerne. Przy ośce odpada wszystko, co wiąże się z napędem AWD, choćby opony, które muszą być równo zużyte, więc wymienia się po 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 jasne... w 100% sie z Toba zgadzam. Nie wiem jak koledze wyszlo ze jednak Gt tanszy w utrzymaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papug Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Toyota 4Runner 3 generacja mocno rozglądam się za takim Może mocą nie powala 185KM, ale 3.4 V6 z seryjnie zakutym silnikiem by cieszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się