Skocz do zawartości

Salon w Krakowie a akcesoria?


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowną Dyrekcję,

 

chciałem się zwrócić z uprzejmym pyatniem jakie przesłanki keirowały kimś kto skonstruował organizację pracy w Krakowskim salonie koło Ronda Kraka w taki sposób, że klient (w tym wypadku ja) przyjeżdżający w sobotę o godzinie 15 w sobotę do otwartego salonu może dostać, kawę pograć na konsoli a nawet chyba zakupic nowe auto ale na pytanie o piróka wycieraczek (niestey w świeżo zakupionym SUbaru się jedno rozleciało) słyszy "Nie mogę niestety pomóc, nie mam nawet kluczy do działu cześci i akcesoriów". Wydaje mi się że wycieraczki czy dywniki to nei jest coś ani niebezpiecznego ani wyagającego specjalistycznego montazu i pracownik salonu też mógłby to sprzedać, a w sytuacji gdy przyjeżdża np. klieent ubrany w eleganckie ubranie może i zamontować np. piórko wycieraczki. Wiem że salony innych marek z którymi miałem kontakt nie mają z tym problem.

 

Szczerze móiać pierwsze miejsce w Krakowie jakie mi przyszło do głowy w kontekście takiego probelmu to salon Subaru, niestety nie uzyskałem tam pomocy, ani nawet nie skierowano mnie do jakiegoś supermarketu z artykułami motorzyacyjnymi czy czegoś takiego i w efekcie cała droge do Warszawy pokonalismy bez sprawnych wycieraczek. Prosze o rozpatrzenieprośby o zaopatrzenie pracowników salonu w odpowiednie klucze ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adam., jakoś dziwnie w żadnej po drodze nie mieli właściwych wymiarów.

 

 

Nie wiem, jak jest otwarty salon, a serwis zamknięty to wydaje mi się ze podstawowe akcesoria moga być dostępne w salonie. Jakoś nie wierę w cuda że ktoś o 15 w sobotę wpadnie kupić auto, ale może.. a gadżet czy jakieś akcesoria czemu nie?

 

Ale może mam dziwne wizje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał Bajorek, ja tam nie wiem. Krakowa nie znam, ale salon SUbaru wiem gdzie jest więc liczyłem na pomoc. Rozmiar w GT jest na tyle egzotyczny że na stacji ciężko trafić.

 

Ciekaw jestem co na to Dyrekcja Szanowna i czy moje zdziwienie reakcją salonu "w poniedziałek" jest odosobnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, jak będziesz miał problem z piórami wycieraczek to polecam FeuVert n zakopiańskiej, wprawdzie drugi koniec Krakowa, ale zazwyczaj mają pełną paletę pod dwoma markami, w ostateczności może się skusisz :)

A tak swoją drogą, to podobnie jak Azrael jestem zdania, że rzeczy wymienione w instrukcji auta jako przeznaczone do samodzielnej wymiany w ramach eksploatacji, powinny być zawsze w salonie dostępne, w końcu nie potrzeba do tego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., jakoś dziwnie w żadnej po drodze nie mieli właściwych wymiarów.

 

 

Nie wiem, jak jest otwarty salon, a serwis zamknięty to wydaje mi się ze podstawowe akcesoria moga być dostępne w salonie. Jakoś nie wierę w cuda że ktoś o 15 w sobotę wpadnie kupić auto, ale może.. a gadżet czy jakieś akcesoria czemu nie?

 

Ale może mam dziwne wizje.

 

Gdybys popracowal troche w salonie zauwazylbys taka zaleznosc, ze jest spora grupa klientow pracujacych w tyogniu do poznych godzin, ktora to wlasnie sobotnimi popoludniami udaje sie do salonow ogladac/kupowac auta.

Oczywiscie, ze akcesoria moglyby byc dostepne w salonie, tak jak i samochody w serwisie:roll:. Sprzedawcy czesci/akcesoriow sa specjalnie szkoleni ze sprzedazy tego towaru, uzywaja e-katalogow, ktore wymagaja wiedzyz danego zakresu i nie widze sesnu pakowania tegoz samego obowiazku na handlowcow, ktorzy i tak uwierz maja co robic tylko dla tego, ze ktos moze przyjechac po zamknieciu dzialu czesci i chciec kupic wycieraczki.

 

kupowalem kilkakrotnie wycieraczki dosubaru na stacji benzynowej i zawsze mieli wymiar.

poza stacjami benzynowymi masz roznej masci feuverty, carmany, shell autoservy itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowalem kilkakrotnie wycieraczki dosubaru na stacji benzynowej i zawsze mieli wymiar

 

OK ja byłem na chyba 5 różnych i nigdzie nie mieli, moze jestem dziwny.

 

 

Azrael, jak będziesz miał problem z piórami wycieraczek to polecam FeuVert n zakopiańskiej, wprawdzie drugi koniec Krakowa, ale zazwyczaj mają pełną paletę pod dwoma markami, w ostateczności może się skusisz

 

Jechałem właśnie z Zakopiańskiej :-/ Dziękuję za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał Bajorek, ja tam nie wiem. Krakowa nie znam, ale salon SUbaru wiem gdzie jest więc liczyłem na pomoc. Rozmiar w GT jest na tyle egzotyczny że na stacji ciężko trafić.

 

Ciekaw jestem co na to Dyrekcja Szanowna i czy moje zdziwienie reakcją salonu "w poniedziałek" jest odosobnione.

w MAKRO kupisz tanio o kazde porze ale trzeba 2 pudelka ( 45cm 1 szt i 52-55 chyba 1 szt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az - to że jesteś dziwny jest oczywiste i poza jakąkolwiek dyskusją :razz: :twisted: Ponadto sobota to czas, kiedy nawet w pracującym salonie Subaru wszyscy myślą już tylko o tym co będzie na obiad, albo jaka impreza (choćby WRX :twisted: ) szykuje się wieczorem... I nagle wpada ktoś taki jak Ty, kto kawy nie pije, nie chce pograć na konsoli albo podbić wyniku finansowego SIP i dealera kupując auto, lecz - o zgrozo - dopytuje się o jakieś pierdoły typu dywaniki lub pióra wycieraczek... Skandal... ! :mrgreen:

 

Ponadto nasuwa się jeszcze zasadnicze dla sprawy i aktualne nadal, od czasów "Misia", spostrzeżenie - Klient pod krawatem jest mniej awanturujący się :twisted::mrgreen: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem bez sensu jest wylewanie swoich zalow za brak mozliwosci zakupu czesci po godzinach pracy dzialu czesci.

 

Azrael, to Ty nie wozisz ze sobą zapasowych:

1. wycieraczek

2. żarówek

3. oleju

4. filtra oleju

5. kompletu kluczy płaskich

6. kompletu kluczy nasadowych

7. kompletu wkrętaków

8. zestawu kosmetyków samochodowych

9. .............

10. ...........

..........

n-1. .............

n. ................

 

Przecież wszystkie te przedmioty sa niezbędne prawdziwemu fanowi motoryzacji. I to naprawdę nieważne, że ww. przedmioty zajmują 1/2 bagażnika :lol:

( W pozycje od 9 do n wpiszcie co każdy uważa za niezbędne :D )

 

A tak naprawdę: osobiście uważam, że jest to bzdura. Poziom i jakość obsługi klienta jest tym, co mam nadzieję już niedługo będzie naprawdę skutecznie decydować o tym, samochód jakiej marki i w którym salonie kupimy (zakładając, że wybieramy spośród kilku porównywalnych aut różnych marek).

 

Pamiętam jedno z pierwszych spotkań "U Emila" na początku ubiegłego roku, na którym gościem był Kuzi. Spotkanie odbywało się dość późno, w piątek. Chciałem synowi, który zdecydował się przyjechać razem ze mna (300+ km w jedną stronę), kupić kilka gadżetów prezentowanych w oszklonej szafce. Gdzie jak gdzie, ale w głównym salonie Subaru, z okazji takiego spotkania, nie spodziewałem się nie móc kupić kilku drobiazgów. I co? I d..a, bo oczywiście nikogo odpowiedzialnego za tę nieszczęsną szafkę już nie było. Całe szczęście, że Kuzi się podpisał młodemu na plakacie, bo już widziałem łzy rozczarowania w jego oczach.

 

Kilka tygodni później byłem z rodziną na urlopie w Rabce. W ktorąś sobotę, gdy już nie chciało się nam jeździc na nartach, a drogi zrobiły się znów czarne :twisted: , pojechaliśmy w odwiedziny do Smoka Wawelskiego. Oczywiście wpadliśmy również do salonu Subaru. I niestety historia sie powtórzyła...

 

Ojcze Dyrektorze! Niech poziom i jakość obsługi wyróżniają nas, posiadaczy aut Jedynie Słusznej Marki. To się daje zrobić! Większość z nas czuje się w pewnym sensie wyjątkowa właśnie dzięki ujeżdżaniu na co dzień auta spod znaku Plejad. Nie pozwólmy aby to uczucie wygasło!

 

A propos Plejad: od poprzednich Plejad minęło już 7 miesięcy i niedługo pewnie zaczną się przygotowania do organizacji kolejnego zlotu Plejad, a tymczasem wciąż dla wielu uczestników poprzedniego Zlotu zdaje się on być tylko złudzeniem (osobny wątek http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=378713 ). Ale to jeszcze nic! Ostatni news w Klubie Subaru jest datowany na 25-08-2005. Ostatni numer "Plejad" to podobno "13" a do pobrania jest "11"... długo by mozna ciągnąć.... niestety...

 

I nie piszcie proszę, że się nie da. Bo znowu przyjdzie jakiś młody, który nie będzie o tym wiedział, i to zrobi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wszystkie te przedmioty sa niezbędne prawdziwemu fanowi motoryzacji. I to naprawdę nieważne, że ww. przedmioty zajmują 1/2 bagażnika

( W pozycje od 9 do n wpiszcie co każdy uważa za niezbędne )

 

 

Zasadniczo wożę spro dziwnych rzecyz alejechałem nie swoim, świezo odebranym SUbaru, po drodze kupiłem trójkąt i gaśnicę, ale po zdiagnozowaniu problemu z wycieraczkami zdecydowałem się zwrócić o pomoc do Emila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawy nie bagatelizował, bo właśnie rozwiązywanie takich problemów i pomoc komuś kto podjeżdża do salonu nawet w sobotę po południu tylko po wycieraczki, powinna być priorytetem!!! Jestem bardzo ciekawy co odpisze Dyrekcja... Dla mnie takie zachowanie i brak pomocy to czysta amatorszczyzna i tyle. Są godziny otwarcia salonu i nawet jak bym chciał sobie brelok kupić na 5 minut przed zamknięciem to muszę być potraktowany jak ktoś, kto che wydać kasę na samochód!!!

Az rozumiem w całości twoje "zdenerwowanie" bo sam pewnie bym się też wkurzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...