Skocz do zawartości

malutki

Użytkownik
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malutki

  • Urodziny 05.08.1970

Contact Methods

  • Skype
    pab567

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kaczogród
  • Auto
    był: Forester 2.0XT 2005 A/T
    jest: Superb 3.6 DSG 4x4 2011
  • Zainteresowania
    jak każdy typowy facet :D

Osiągnięcia malutki

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. malutki

    Auto Motor i Sport

    Jak zwykle, w AMS konkurencja została tak dobrana, żeby wygrało auto rodem z Niemiec. Kilka miesięcy temu zmobilizowałem się i przejrzałem bodajże 5 ostatnich roczników AMS - tylko w jednym przypadku wygrało auto inne niż niemieckie (bodajże Renault Megane) w teście, w którym auro niemieckie również brało udział. Spójrz na górę prawej strony... na każdej masz napis PROMOCJA Ale za to w BEST CARS 2009 można wygrać nowego Forka
  2. Tak naprawdę nie o prędkość maksymalną tutaj chodzi lecz o większy moment obrotowy - dzięki temu samochód jest bardziej elastyczny co przekłada się wprost na przykład na czas potrzebny do wyprzedzenia. I pamiętajmy, że prędkość maksymalna nie rośnie tak szybko, jak moc, więc 15-20 km/h o których napisał sim_one to moim zdaniem wartość przesadzona.
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Straty mierzone podczas wybiegu czyli podczas gdy silnik nie pracuje tak ? Więc jest to inna wartość chyba niż ta która występuje podczas pomiaru. Mierzymy straty na układzie obciążonym i nie obciążonym, czy się mylę ? Silnik jest odłączony - ale wszystko, co za sprzęgłem, obciąża obracające się rolki. Czyli "po mojemu" mierzysz moc strat w układzie napędowym. Jak dodasz do tego moc na kołach to jakby nie patrzeć dostaniesz moc "na silniku" (a może lepiej błoby napisać "na sprzęgle" ).
  5. W przyzwoitych hamowniach nic nie jest estymowane. Podczas rozpędzania auta na hamowni mierzona jest moc na kołach, podczas wybiegu - moc strat. Suma daje moc na silniku. Kropka. [ Dodano: Wto Wrz 02, 2008 8:16 am ] Jak wytłumaczyć? Bardzo prosta sprawa. Przy trzech pomiarach jeden za drugim nie jesteś w stanie utrzymać identycznych warunków w których mierzysz auto - np. zmiana temperatury oleju oznacza automatycznie zmiany oporów. Minimalna nawet zmiana temperatury zasysanego powietrza może oznaczać że ECU dokona korekcji dawki paliwa. Itd. itp... Żeby zapewnić powtarzalne warunki pomiaru musiałbyś zapewnić identyczną temperaturę otoczenia, zastąpić (na wszelki wypadek) czujnik temperatury zasysanego powietrza rezystorem i robić pomiary w pewnym odstępie czasu a nie jeden po drugim. To się da zrobić tylko pytanie po co? Przyzwoite hamownie mają tak dużą dokładność pomiaru i taką powtarzalność że błąd pomiarowy nie przekracza 1KM. Trzeba jeszcze tylko mądrego człowieka który zinterpretuje to, co hamownia zmierzy...
  6. Yes. I nawet naprawdę działa. I potrafi odtworzyć dwuwarstwowe DVD z plikami MP3 - osobiście sprawdzałem A nawigacja? U Ciebie będzie działać [ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 11:01 pm ] http://www.allegro.pl/item425383349_ska ... promo.html Pozdrów Jonatana
  7. Hogi możemy sie umówić wspólnie i potestować... zależy mi na tym, żeby być przy tym... [ Dodano: Pon Sie 11, 2008 10:04 pm ] Może tylko takie wrażenie odniosłem... jeżeli okaże się, że ta płyta rzeczywiście działa, to będzie to może nie tyle "prztyczek w nos" dla SIP ile wskazanie, w jakim kierunku się poruszać, żeby znaleźć rozwiązanie problemu powiedzmy sobie szczerze co najmniej dziwnego. To, że działanie (a nie tylko bierne czekanie) ma sens pokazuje przykład dołożenia do fabrycznego ekranu innej nawigacji i spięcie tego tak, że to chce działać - gdyby czekać tylko na rozwiązanie płynące "z góry" to do tej pory nawet tego by nie było... Może warto będzie nie czekać na to, co podadzą nam na tacy koledzy z centrali Subaru tylko jeżeli to zadziała to samemu skontaktować się z producentem map i software'u i przygotować własne, w pełni legalne płyty?
  8. AK ja nic nie chcę sprzedawać... jesli okaże się, że działa jak ów człowiek twierdzi, to możemy sie tylko cieszyć... nie mam Subaru z nawigacją więc jeśli ktoś chce spróbować - zapraszam.
  9. Jak w temacie. Znający się na rzeczy człowiek skompilował z kilku płyt krążek, który jak twierdzi działa z fabryczną nawigacją w Subaru. Ma mapę Polski i podobno nawet po polsku gada. Szukam chętnych do testowania w Warszawie lub Krakowie.
  10. to nie tak... Raju dodaje gratis nowe audio, fabrycznie ustawione na maxa, bez regulacji głosności i wyłącznika a tak na poważnie to też mam Thule, kupowane u dealera Subaru, i... też hałasują, szczególnie gdy są same poprzeczki (aż dziwne - bardziej hałasują same niż z założonym na nie boxem)
  11. malutki

    Subaru na hamowni...

    Ja też :grin: Kosakowo. :cool: na ich stronie nie widzę żadnych zapowiedzi Uwierz mi... jest już składana i pod koniec pierwszego tygodnia lipca będzie montowana
  12. malutki

    Subaru na hamowni...

    Nie wiem, gdzie jest, ale wiem, gdzie już niedługo będzie.... w lipcu bodajże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...