herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Jakie dacie ZA a jakie PRZECIW odnośnie podwyższonego Forestera 2.0 158 KM z reduktorem ze snorklem (w razie dużej draki) na AT 15" z małą wyciągarką jako samochodu zabawowego? Jeżdżę Gelendą na wyprawy (raz lub dwa w roku) i uważam że w sumie Forester byłby tańszy do takiego stania w garażu a na wyprawach i tak poradzi sobie w terenie (nie chodzi o extremalne jakieś wyjazdy). OK napęd może nie jest jak w prawdziwych terenówkach choć jak by może szperę z tyłu dołożyć? Jakie macie opinie i UWAGA nie rozpatrujemy ilości miejsca w kabinie w tym przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Nie ma ramy, blokady, wyciagarka hmm nie nadaje się Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Stycznia 2017 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) rama ok ale co Forek się złamie? Dodam że offroad SUBARU jest popularny w Kanadzie i Australii sztosowe przeróbki np www.lpaventure.com Edytowane 17 Stycznia 2017 przez herrkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czemu wyciągarka się ma nie nadać? Jakby mu zrobić porządny zderzak to nie czemu nie. Co do szpery, z tego co wiem to wersje turbo mają szperę z tyłu (nie wiem ile % spięcia i czy to w ogóle prawda) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Mam taki zestaw: '05 2.5 xs na automacie + 3 cm na zawieszeniu Plyta alu pod silnik General grabber at2 na 16 Nie dawno zalozylen snorkel ale jeszcze musze dopiescic bo brzydko wyszlo Mam mala wyciagarke ale przenosna wiec mozna wyciagac w rozne strony Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 wyciągarkę zaczepiasz pod ucha holownicze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Co do blokady. Mam pomysl na lsd ale nie mam czasu na proby. Przydal by sie jakis uszkodzony zeby ustrojstwo zobaczyc. W teorii mozna by wymienic silikon czy co tam w lsd jest tak zeby z 4kg zrobic 15 Jest jeszcze abs ktory mozna by zaprzac do hamowania kol ale tez nie mam czasu Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Mam taki zestaw: '05 2.5 xs na automacie + 3 cm na zawieszeniu Plyta alu pod silnik General grabber at2 na 16 Nie dawno zalozylen snorkel ale jeszcze musze dopiescic bo brzydko wyszlo Mam mala wyciagarke ale przenosna wiec mozna wyciagac w rozne strony Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Pokaż go, bo mam bardzo podobny zestaw tylko starszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 wyciągarkę zaczepiasz pod ucha holownicze?Tak. Albo do drzewa na przeciwko. Tak ostatnio robilem jak wyciagalem corse z rowu. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 co to za wyciągara? jak do drzewa to czym zasilasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Wybor 2.5 AT + lift 4cm + szpery (przod i tyl) z sti w/g mnie jest lepszy 2.0 MT ma mimo reduktora za dlugi 1 bieg i czesc przeszkod trzeba isc "ogniem" bo zdycha a to nie do konca dobrze konczy sie dla zawieszenia wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Wybor 2.5 AT + lift 4cm + szpery (przod i tyl) z sti w/g mnie jest lepszy 2.0 MT ma mimo reduktora za dlugi 1 bieg i czesc przeszkod trzeba isc "ogniem" bo zdycha a to nie do konca dobrze konczy sie dla zawieszenia wysłane z tel. 4-biegowy AT ma też bardzo długą jedynkę, przez co ostre zjazdy bywają niebezpieczne bo trzeba dużo hamować. To jedyny minus tej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Wybor 2.5 AT + lift 4cm + szpery (przod i tyl) z sti w/g mnie jest lepszy 2.0 MT ma mimo reduktora za dlugi 1 bieg i czesc przeszkod trzeba isc "ogniem" bo zdycha a to nie do konca dobrze konczy sie dla zawieszenia wysłane z tel. 4-biegowy AT ma też bardzo długą jedynkę, przez co ostre zjazdy bywają niebezpieczne bo trzeba dużo hamować. To jedyny minus tej skrzyniTo fakt wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 co to za wyciągara? jak do drzewa to czym zasilasz? Podpina sie do aku. Ja dokupilem kable rozruchowe 6m wiec tak z 7 - 8 mam zasieg. Na tyl tez starczy jak by trzeba bylo. Do drzewa pasem i szekla. Wyciagarka ma swoje ucho. Wiem ze offroader bedzie sie smiac ale forestera po klamki topic nie bedziemy Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Ty coś wiesz o topieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Ty coś wiesz o topieniu. jeszcze nie jest w 100 sprawny. Dlatego kupilem komin Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie dawno zalozylen snorkel ale jeszcze musze dopiescic bo brzydko wyszlo Pochwal się. Co do blokady. Mam pomysl na lsd ale nie mam czasu na proby. Przydal by sie jakis uszkodzony zeby ustrojstwo zobaczyc. W teorii mozna by wymienic silikon czy co tam w lsd jest tak zeby z 4kg zrobic 15 Jest jeszcze abs ktory mozna by zaprzac do hamowania kol ale tez nie mam czasu Też myśle o wsadzeniu szpery do tyłu. Niektórzy twierdzą, że jest za słaba. Ale przy wykrzyżach chyba dała by radę. Jakie dacie ZA a jakie PRZECIW odnośnie podwyższonego Forestera 2.0 158 KM z reduktorem ze snorklem (w razie dużej draki) na AT 15" z małą wyciągarką jako samochodu zabawowego? Mamy takiego i objechał dwie subariady bez problemów. Raz jeden poległ przy bardzo stromym podjeździe na Kaukazie (na ponad 2000m.n.p.m. i z brudnym filtrem powietrza ). No ale było tak stromo, że Dyrekcja prawie zagotowała tam nowego XT-ka. 2.5 AT jest drugą opcją, ale szczerze nie wiem czy przełożenia w tej skrzyni są krótsze niż w MT z reduktorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Jakos tak ale niestety snorkel nie jest dobrze zalozony i musze porpawic... Nie ma szablonow i troche rzeźba Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Co to za model i do czego? Ładnie wyszło. Wpływa jakoś negatywnie na dynamikę auta? Jeśli chodzi o wyciągarkę ma Miłosz w Landku, więc na subariady jest zbedna. Jeszcze odnośnie przełożeń. Myslałem o zrobieniu skrzyni 4.44 i poszukaniu takiego mostu ze szperą. Wtedy przełożenia byłyby krótsze o 10% (może na tym podjeździe by wystarczyło). Tyle, że jest to dosyć droga opcja i w tym roku raczej sobie odpuszczę. Druga opcja to znalezienie skrzyni z Subaru Leone - tam reduktor ma przełożenie 1.59:1 zamiast 1.45:1 i podobno pasuje. Ale z tym byłby chyba jeszcze większy problem. Szpera z przodu w Forku to byłby chyba przerost formy. Natomiast jakby był jakiś uniwersalny moduł, któy można by połączyć z ABS-em, i który emulował by szpery tak jak np. w nowym Forku to chętnie bym zamontował. @@herrkam, tutaj masz linka do wątku o naszym forku. https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87679-obie%C5%BCy%C5%9Bwiat-czyli-taki-sobie-subariadoforek/ Edytowane 17 Stycznia 2017 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Snorkel jest z pajero 1 z wąskim blotnikiem. Kupione w janpol4x4. 270 pln wiec tanio . Mnie wyciagarka bardzie pasuje na samodzielne jeżdżenia. Co do abs jak masz jakiegos elektronika to mozna by pokombinowac. Specjalnie kupilem do tego audrino Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Po co wam snorkel w silniku benzynowym ? Taki zderzak ala rama jest cholernie nie legany w EU z powodu bezpieczeństwa pieszych jak niebiescy złapią leci dowód od razu (nie mówiąc o problemach z ubezpieczycielem ) wyciągarka na uchu holowniczym to bardzo słabo pomysł , uchu ma słabe mocowanie Co do blokady mostów to co najwyżej lsd , są firmy które to produkują ale większość jest radziecka a że subaru w tamtych stronach nie jest zbyt popularne to niestety zostają tylko projekty na zamówienie = bardzo drogie Są firmy robiące auta kompleksowo np http://overlimit.com/pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Po co? Zeby nie robic 2x reminty za 4tys po wtopie.... Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 oo nie poszukałem a tematy są... Gelenda jest boskim samochodem ale na Subariadę nie chcieliście mnie zabrać i generalnie nie jeżdżę częściej jak raz dwa max trzy w roku. Z 2.0 MT z reduktorem mam dobre wspomnienia i dlatego idę w tym kierunku, prosty samochód prosty motor ile Forek waży 1400 kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Po co wam snorkel w silniku benzynowym ? Bo fajnie wygląda. A czasem może być nawet przydatny. https://youtu.be/5gDb85XcwIc Edytowane 17 Stycznia 2017 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Forek ma nisko zaciaganie powietrza niestety sie o tym przekonalem:( Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Lsd mamy. Chcialbym je wzmocnic. W teorii jesli jest rozbieralne to powinno sie dac Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się