coocer Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Hmmm fajny patent z tym kolem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 to mocno psuje kąt zejścia, ale do bulwarówki fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ale w którym miejscu psuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 nic nie psuje. Mocowanie jest powyżej linii zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ale to juz gadżet. Chyba ze ma sie gaz Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) nic nie psuje. Mocowanie jest powyżej linii zderzaka. To montować! W Forku wyjście na hak jest jakoś powyżej zderzaka? Poza tym szeroka płaska powierzchnia będzie działać w błocie jak "kotwica" - patrz oryginalne haki w defenderach i discovery. P.S. Fajne te Methody. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jest opcja diy https://goo.gl/images/bN5fEH Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Faktycznie. Ujęcie z tyłu pokazuje że jest nieco niżej. Z drugiej strony myślisz, że ktoś odważy się pakować taką pseudo terenówką w błoto sięgające powyżej zderzaków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Zalety wymienione przeze mnie (wiecej miejsca w srodku) przewazaja nad wadami Kat zejscia akurat w XV jest bardzo OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 najlepsza opcja to zapasówka w boxie dachowym , takie ramie jest cholernie nie wygodne w użyciu codziennym tyle że fajnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 najlepsza opcja to zapasówka w boxie dachowym prawdziwe offroadowe auta mają kosz dachowy a nie jakis tam box. Boxy są dla bulwarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 W boxie trudno ją dobrze zamocować. Opcją jest bagażnik wyprawowy z porządnym mocowaniem na koło. Nawet o takim myślałem, ale wygląda na to,że na najbliższe dwie wyprawy nie będzie potrzebny. Jedziemy we dwójkę,więc koło pójdzie do środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) prawdziwe offroadowe auta mają kosz dachowy a nie jakis tam box. Boxy są dla bulwarówek. W prawdziwej terenówce koło jest na masce. Kosze są dla grzybiarzy. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez bvb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 najlepsza opcja to zapasówka w boxie dachowym , takie ramie jest cholernie nie wygodne w użyciu codziennym tyle że fajnie wygląda Nie zgodze sie. Po pierwsze z tym systemem wcale nie jest duzo zachodu (patrz film ponizej). Po drugie kolo mozesz dac na tyl, a boksu juz nie. Jak dasz kolo na dach, to juz nie masz miejsca na boks/namiot dachowy - chyba ze mowimy o Patrolu, LC albo Landku. W XV kolo zajmie caly dach, nawet w forku bedzie na cala szerokosc wiec z boksun nici Oczywiscie najlepszy patent ma przemekka, ale nie kazdy chce/moze sobie pozwolic/potrafi zrobic na tego typu rozwiazania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) E tam. Parę godzin w garażu, dwa piwa i gotowe. Do XV faktycznie to chyba jedyna opcja, bo dach mały i w środku też szału nie ma, choć pełnowymiarowe koło do wnęki by chyba weszło. W Forku, zanim zamontowałem LPG mieściło się koło o jeden rozmiar większe tj. 215x65x16 BMGoodrich AT. Co do bagażnika dachowego, to @ppmarian ma na Forku bagażnik z kołem zapasowym i dwoma dużymi pojemnikami (oczywiście bagażnik DIY). Też taki rozważałem, nawet kolega zaoferował się, że mi taki wyspawa pod wymiar, ale jak już wspomniałem chyba w tym roku pozostanę przy aktualnej opcji. Natomiast co do modów, to mam na ten rok kilka pomysłów. Po pierwsze: muszę zamontować porządne chlapacze, bo w zeszłym roku był w Rosji taki odcinek drogi, gdzie świeżo położony asfalt nie został wywalcowany i kilka szyb ucierpiało. Po drugie: myślę o montażu Webasto przed wyjazdem na Kaukaz. W nocy może się przydać. Jeśli macie jakieś doświadczenia, opinie ew. info, gdzie to można kupić i zamontować to chętnie skorzystam. Po trzecie: roleta na poprzedniej wyprawie @Dyrekcja miał i jest to rewelacyjny patent na upalne obiady albo deszczowe wieczory. Myślę, że im więcej rolet tym lepsza będzie integracja, więc chyba zamontuję. Po czwarte: szpera do tylnego dyfra. Po piąte: snorkel dla lansu Edytowane 23 Stycznia 2017 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Szpera... Moze pokombinujemy z modem lsd? Jesli tylko da sie wymontowac, otworzyc i zlozyc to byla by to prosta i w miare odporna modyfikacja Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Już dyfer z @Izotomowego WRX-a jest u mechanika, tylko jeszcze nie miał czasu, żeby go rozkręcić i sprawdzić czy jest tam szpera. Jeśli będzie to możemy pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 O a przelozenia sie zgadzaja? Tyle ze ja mam 2.5 at wiec moze byc jeszcze inne. Jak zalozysz to mozemy porownac lsd vs szpera:) Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Szpera jest chyba dokręcana do głównej zębatki zamiast otwartego dyfra, tak więc problemu chyba nie będzie z przełożeniami. Gorzej z wieloklinami. A propos rolety. Miłoszowa robi wrażenie. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez przemekka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ale my nie mamy otwartego tylko lsd. Moze da sie podmienić nie wiem nie znam sie ale jak mechanik (A?) ogarnie to zrobie tak samo Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 a czy S-turbo w manualu to przerost formy ? nada się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Brak reduktora. Nie nada się. Tylko at lub w ostatecznosci manual z reduktorem Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ale my nie mamy otwartego tylko lsd. Moze da sie podmienić nie wiem nie znam sie ale jak mechanik (A?) ogarnie to zrobie tak samo Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka No własnie problem w tym, że w Forku 2.0 NA jest otwarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 a czemu turbo tylko w automacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się