przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 a czy S-turbo w manualu to przerost formy ? nada się? Trudniej znaleźć w dobrym stanie, tak jak napisał @coocer manual nie ma reduktora. Silnik turbo w tym wieku też może zrobić niespodziankę. Chyba lepsza II generacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 pomijając te fakty, to inne przeciwskazania? turbo większy moment w sumie i manual czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Mamy lsd w sg. Jak krecisz z tylu. Jednym kolem to drugie kreci sie w tym samym kiedynku. Mam 2 forka wlasnie 2.0 na i mam lsd. Problem jest w tym ze jest slabe lsd. Lod i snieg ogarnie ale bloto czy wykrzyz juz nie Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 pomijając te fakty, to inne przeciwskazania? turbo większy moment w sumie i manual czemu nie? brak reduktora w M/T, wieksze ryzyko przypalenia sprzegla. Jesli mowimy o A/T to ok. Swoja droga na faktycznie dlugie wyjazdy - takie moje zdanie - dodatkowa moc od turbo przyda sie na dojazdowce. Np. na Ukrainie i w Rosji jednak bylo sporo wyprzedzania i XT to w porownaniu do N/A jednak duzy komfort... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Polecam ten filmik Xt mt vs xt at Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 który jest AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Srebrny Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Mamy lsd w sg. Jak krecisz z tylu. Jednym kolem to drugie kreci sie w tym samym kiedynku. Mam 2 forka wlasnie 2.0 na i mam lsd. Problem jest w tym ze jest slabe lsd. Lod i snieg ogarnie ale bloto czy wykrzyz juz nie Kurczę, muszę pokręcić kołami w takim razie, bo wg kilku źródeł u mnie jest otwarty dyfer. Jeśli ma być manual to tylko z reduktorem. A i tak większy komfort i mniejsze narażenie na uszkodzenie auta przy pokonywaniu przeszkód daje automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 obydwa dają radę czyli kwestia kierowcy i umiejętności operowania sprzęgłem...w AT oczywiście łatwiej ;)PS czy takie drogi są na Subariadach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zależy od Subariady, ale np. w Gruzji i Armenii bywały podobne odcinki. .w AT oczywiście łatwiej I przede wszystkim bezpieczniej. Jak coś urwiesz na takiej trasie to serwis może być kłopotliwy. Żeby nie być gołosłownym. Na ostatnim wyjeździe zaatakowałem dość agresywnie jeden podjazd z wykrzyżem (przez brak szpery ) i skrzywiłem tylny amortyzator. Dyrekcja pokonał ten podjazd z minimalną prędkością i oczywiście nic nie skrzywił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 obydwa dają radę czyli kwestia kierowcy i umiejętności operowania sprzęgłem...w AT oczywiście łatwiej ;)PS czy takie drogi są na Subariadach?Masz duze niebezpieczenstwo ze na wyprawie rozwalisz sprzęgło. Tam koles mowi ze juz je czuć i ze na pewno wolalby at albo z reduktorem. Pozatym na at mozesz naprawde jechac wolno a w mt troche bedzie na pale bo w subaru reduktor nie ma az tak dobrego przelozenia. A jak jedziesz na pale to wszystko cierpi. Zawieszenie, opone latwo przeciąć, przywalic spodem itd.... Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 10 min...i wychodzi że nowego trzeba kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Tu masz po sprzegle:p ten sam gosc Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Problem w tym ze wiekszosc z nas po wydaniu 100k + gora zjechalo by takim autem na trawe..... Albo kupilo prawdziwa wyprawowke Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Stycznia 2017 przez coocer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 ppmarian w tym roku ma plan jechać bez boxu na dachu i kolem zapasowym w srodku pod podloga bagażnika. Lpg oczywiscie na pokładzie.... ...ale tez auto ciut wieksze od forka wiec jest pole do popisu wysłane z tel. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 No i to będzie pierwsza Subariada z Tribeką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Oby nie była to pierwsza i ostatnia subariada beką Największa niewiadoma jak opony 255/55/18 będą sie zachowywac. W śniegu idzie jak czołg, ale w błocie? Kolejny temat to masa i tylny zwis.... wysłane z tel. Lift +20mm już sie robi.... wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Nie myślałeś żeby założyć węższe 17 na wyższym profilu? Zawsze to dodatkowy cm prześwitu. Poza tym tam będą ostre kamienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Mysle ze at to mus. Ja z general grabbera jestem zadowolony Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Szymon wszystkie poprzednie objechał na zwykłych oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 I przede wszystkim bezpieczniej. Jak coś urwiesz na takiej trasie to serwis może być kłopotliwy. Przynajmniej w Tbilisi juz mamy kontakt do serwisu Subaru, ktory z checia pomoze Lift +20mm już sie robi.... staralem sie znalezc przyklady Beki uterenowionej, ale bezskutecznie. Jestem bardzo ciekaw efektu i prosze o sprawozdanie na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Oby nie była to pierwsza i ostatnia subariada beką Największa niewiadoma jak opony 255/55/18 będą sie zachowywac. W śniegu idzie jak czołg, ale w błocie? Na pierwszą off-roadową "wyprawę" w góry Bułgarii pojechałem (Ssangyongiem) na oponach 255/60R18 (General AT). Inne auta miały duże MT. I mimo, że jechaliśmy wszyscy tą samą trasą, to defender pogiął felgę (235/85R16), a ja przejechałem bez strat. Do końca tych opon nie uszkodziłem, ale też nie szarżowałem. Lepiej mieć więcej gumy, ale 255/55 to więcej niż np. 225/60... Z drugiej strony, jak się forki podnosi o 5 cm, to 20mm wydaje się kosmetyczną zmianą - jak na dystansach to nie wiele zmieni - naładowanie auta na wyjazd to zniweluje, jak dzięki twardszym sprężynom i amortyzatorom, to może poprawić dzielność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Szymon wszystkie poprzednie objechał na zwykłych oponach. Dokladnie. Bieznika sie nie boje. Bardziej rozmiaru Mysle nad 17.... wysłane z tel. Dystanse mam przygotowane na lift 8x5mm czyli 40mm ale z racji slabo przetartych szlakow bedziemy podejmowac decyzje na biezaco ile w sumie odniesiemy Do tego plyta pod silnik i skrzynie 6mm alu - szkice juz mam Plyta pod dyfer i zbiornik lpg 4mm alu - szkice juz mam Dodatkowy wentylator przed chlodnice - rozwazam czy warto Dodatkowa chlodnica oleju at - to juz jest Mam stare zimowki 18 z jeszcze przezwoitym bieznikiem i pewnie na nich pojade lub trafie jakies 17.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 a jeszcze szybkie pytanko benzyna czy diesel także będzie ok na tego typy jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Diesle sa wrażliwe na jakość paliwa. Dodatkowo 1 modele miały duże problemy z tymi silnikami. Benzyna + gaz jesli ma byc tanio. Subaru lubi gaz i nie ma co się wstydzić jak sie nie chce dużo płacić. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 a jeszcze szybkie pytanko benzyna czy diesel także będzie ok na tego typy jazdy? Tylko benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się