Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, viggen napisał:

Będzie kombi niebawem i już albo zaraz można AWD zamawiać.

Ja wiem ze będzie ale na razie nie ma :P i miejmy nadzieję że przy lifcie się opamiętają i dadzą jej normalny grill. Był by o jeden moment mnie do irytacji a jest jeszcze parę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatem na koniec końców to nie jest Suzuki Swift Sport za 70 tys tylko auto za kupe hajsu i dla większości ono musi odhaczyć wszystko. Ktoś gdzies napisał. To może być najlepsze auto na świecie ale ze względu na wygląd, nie dziękuję. Nie jest to auto za którym masz się ochotę odwocic za każdym razem jak go pozostawiasz na parkingu. Dla wielu to wystarczający argument na tyle mocny ze reszta sie nie liczy.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, turdziGT napisał:

Nie jest to auto za którym masz się ochotę odwocic za każdym razem jak go pozostawiasz na parkingu. Dla wielu to wystarczający argument na tyle mocny ze reszta sie nie liczy.

Ewentualnie zostaje parkować zawsze przodem przy jakimś murze, ewentualnie żeby odchodząc czy podchodząc zawsze zbliżać się od tyłu:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radekk napisał:

Ewentualnie zostaje parkować zawsze przodem przy jakimś murze, ewentualnie żeby odchodząc czy podchodząc zawsze zbliżać się od tyłu:mrgreen:

Wiesz tu tez jest problem bo musial bys parkować tak zeby była scians z przodu i dwie z boku.

Nirstrty z boku z profil to auto tez ma słaby choc i tak lepszy od M4 a z 3/4 od tylu widać znow ten nieszczęsny nadmuchany błotnik i zwykle niedopasowane do niego drzwi. Zostaje tylko patrzeć prosto w tyl. Ogolnie malo troche do oglądania jak za 500+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, turdziGT napisał:

Nie jest najlepsze dla kogoś z rodzina  bo nie jest ani kombi ani AWD :)

BTW widac nie siedziałeś bo wnętrze QV wcale nie jest takie kiepskie.

Poza tym nie wiem kto chodzi na imprezy zeby pózniej znajomych odwozić , z impez wraca sie taksówka :biglol:

Kwestia gustu ale wnętrze w alfie jest bardzo fajne moim zdaniem, multimedia troszke stara szkoła :D, Tańsze wersje faktycznie sprawiają wrażenie troche tandetnych , ale karbonowe wnętrze w Q, skórzane obszycie deski, prawdziwe alu,  plus fotele sparco robią dobre wrażenie, wersja po lifcie jest już calkiem spoko. 

 

Ostatnio jeżdziłem M3 z przebiegiem ok. 80 kkm, poprzednią wersją i sam  jej właściciel stwierdził że jakościowo całkiem fajna ta alfa w środku,  ja też nie widziełem jakiej przepasci w wykonaniu. Przy okazji kumpel się przejechał a ma chłopak pojęcie i stwierdził że  koniczynka  jeździ  i brzmi rewelacyjnie, znacznie lepiej niż sie spodziewał , był w lekkim szoku że SUV może tak jeździ.  

 

 

 

Edytowane przez jaszyn
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radekk napisał:
20 minut temu, jaszyn napisał:

Kwestia gustu ale wnętrze w alfie jest bardzo fajne moim zdaniem, multimedia troszke stara szkoła :D, Tańsze wersje faktycznie sprawiają wrażenie troche tandetnych , ale karbonowe wnętrze w Q, skórzane obszycie deski, prawdziwe alu,  plus fotele sparco robią dobre wrażenie, wersja po lifcie jest już calkiem spoko. 

 

Ostatnio jeżdziłem M3 z przebiegiem ok. 80 kkm, poprzednią wersją i sam  jej właściciel stwierdził że jakościowo całkiem fajna ta alfa w środku,  ja też nie widziełem jakiej przepasci w wykonaniu. Przy okazji kumpel się przejechał a ma chłopak pojęcie i stwierdził że  koniczynka  jeździ  i brzmi rewelacyjnie, znacznie lepiej niż sie spodziewał , był w lekkim szoku że SUV może tak jeździ.  

I Stelvio i Giulia jest na prawdę spoko. Design jest świetny materiały i wykończenie spoko. Jedynie multimedia mogły by być lepsze no ale tez tragedii nie ma.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, turdziGT napisał:

Wiesz tu tez jest problem bo musial bys parkować tak zeby była scians z przodu i dwie z boku.

Nirstrty z boku z profil to auto tez ma słaby choc i tak lepszy od M4 a z 3/4 od tylu widać znow ten nieszczęsny nadmuchany błotnik i zwykle niedopasowane do niego drzwi. Zostaje tylko patrzeć prosto w tyl. Ogolnie malo troche do oglądania jak za 500+

a sorry, skupiłem się na tym przodzie że zapomniałem że to nie wszystko. 4/M4 to porażka jak dla mnie, dla mnie tam linia boczna chyba nawet gorzej niż przód. M3 linię boczną ma nawet ok, ale faktycznie przy zbliżaniu się rażą te drzwi.

Ale Stevie Wonder nie powinien wnosić zastrzeżeń:mrgreen:

 

12 godzin temu, turdziGT napisał:

I Stelvio i Giulia jest na prawdę spoko. Design jest świetny materiały i wykończenie spoko. Jedynie multimedia mogły by być lepsze no ale tez tragedii nie ma.

Mi Stelvio tak nie do końca podchodzi, przede wszystkim tył, jakoś mam takie skojarzenie fajna włoszka z dużym tyłkiem. Giulia jak najbardziej ok, nawet przez jakiś czas nad nią myślałem, tylko poziom obsługi w salonach mnie zniechęcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 obok bobra ma kompletnie zawalony profil. Proporcje maska , kabina , tyl sa po prostu zle. Cały przód jest karykaturalnie wydłużony. Odstęp od przednich drzwi do przedniego koła jest tez dziwnie wydłużony. Jest trochę lepiej niz M4 bo to juz kompletna katastrofa ale nadal wyglada to tragicznie. No i te tylne drzwi i blotnik do tego wszystkiego. Sorry za 500k nie ma szans choc by nie wiem jak to jedzilo.

20210803_220603.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęscie są tacy ślepcy jak ja, którym się całkiem podoba (no może przód niespecjalnie), podobnie jak type-R IX gen. (FK2)

Ale po przejechaniu się tym autem wiem, że bobra też bym stolerował. 

I jeśli STI 2022/23 nie będzie jeździć równie dobrze to pewnie kiedyś zmienię M2 w M3

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mrusz napisał:

Na szczęscie są tacy ślepcy jak ja, którym się całkiem podoba (no może przód niespecjalnie), podobnie jak type-R IX gen. (FK2)

Ale po przejechaniu się tym autem wiem, że bobra też bym stolerował. 

I jeśli STI 2022/23 nie będzie jeździć równie dobrze to pewnie kiedyś zmienię M2 w M3

 

 

Aktualnie problem z planami samochodowymi jest taki, że za dosłownie chwile nie będzie czego kupować z tych fajnych. 

 

While not flirting with an immediate end to internal combustion engines, the development director expects the variety of variants to decline significantly “by 40 per cent by 2025 and by 70 per cent by 2030”. “That is the minimum benchmark,” says Schäfer. “The change can also come much faster.”

 

 

https://www.electrive.com/2021/03/08/daimler-considers-earlier-stop-to-combustion-engines/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mrusz napisał:

Na szczęscie są tacy ślepcy jak ja, którym się całkiem podoba (no może przód niespecjalnie), podobnie jak type-R IX gen. (FK2)

Ale po przejechaniu się tym autem wiem, że bobra też bym stolerował. 

I jeśli STI 2022/23 nie będzie jeździć równie dobrze to pewnie kiedyś zmienię M2 w M3

mi też się całkiem to auto podoba, fka M3 to była miłość od pierwszego wejrzenia, ale G też na żywo źle nie wygląda imo, no ale wiadomo piękno jest w oku obserwującego i nie każdy będzie myślał podobnie. Wracając jeszcze do giuli QV dla mnie duża, może największą wadą tego samochodu jest brak możliwości całkowitego odłączenia kontroli trakcji, co zupełnie kłóci

 się z naturą tego auta. 

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, turdziGT napisał:

M3 obok bobra ma kompletnie zawalony profil. Proporcje maska , kabina , tyl sa po prostu zle. Cały przód jest karykaturalnie wydłużony. Odstęp od przednich drzwi do przedniego koła jest tez dziwnie wydłużony. Jest trochę lepiej niz M4 bo to juz kompletna katastrofa ale nadal wyglada to tragicznie. No i te tylne drzwi i blotnik do tego wszystkiego. Sorry za 500k nie ma szans choc by nie wiem jak to jedzilo.

20210803_220603.jpg

to wynika z tego ze M3 z zalozenia jest RWD. podobnie jak C63

a RS4 pochodzi od samochodu FWD

$_59.JPG

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyzo ja wiem z czego to wynika ale maska jest za daleko pociągnięta i przez to słupek A zaczyna sie tez bardzo daleko co wizualnie daje wrażenie nienaturalnie długiej maski i cofnietej kabiny. To jest sedan a nie GT typu SLS.

2015-Mercedes-C-Class-AMG-Line-side.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, viggen napisał:

Wracając jeszcze do giuli QV dla mnie duża, może największą wadą tego samochodu jest brak możliwości całkowitego odłączenia kontroli trakcji, co zupełnie kłóci

 

nie jestem w temacie rozumiem że M2, M3 wyłączyć fabrycznie można całkowicie , nie ma żadnej ingerencji?

 

 a jako ciekawostkę wkleje poniżej  oponie użytkownika Julki Q , na temat działania kontroli:

 

Sprawa jest bardziej złożona. Trzeba tu rozwinąć kiedy ta kontrola w trybie race daje o sobie znać bo to ciekawe. Mianowicie w trybie race jeśli system poczuje że nieogarniasz wtedy daje o sobie znać. Jeśli wszystko idzie zgodnie z planem nie poczujesz go. Np. jeśli chcesz polatać bokiem ale polatać długie poślizgi a nie zarzucanie dupą na 1 sekunde to system pozwoli na to, ale jeśli podczas poślizgu tylnej osi zamkniesz nagle przepustnice system uaktywni się myśląc ze coś jest nie tak, tak samo jeśli nagle depniesz hamulec. O jeździe na lewą nogę nie ma tu mowy. Techniki które w analogowych autach są dosyć popularne w nowych autach odbierane są jako Panu już podziekujemy. Jeśli umiesz płynnie operować gazem i robić długie drifty Julka będzie bardzo posłuszna, a sprzęgła półosi bardzo pomocne.

 

Z moich dośiwadczeń zimowych po śniegu w Stelvio wynika że ta kontrola trakcji nie ingeruje wcale, myślałem nawet że jest zepsuta - ale okazuje się że ona działa naprawde przy ekstremalnym przegięciu.   Podobno nie jest problemem. dokupić gadzet który odłącza ją całkowicie,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kukson napisał:

W nowym M3 czy M4 jest kilka stopni kontroli ale można i całkiem wyłączyć aby latać bokami :)

 

 

F30 dieslem RWD pojechaliśmy na lotnisko polatać na śniegu i kontrola trakcji na sport+ pozwalała bez problemu na jazdę slajdami w wychyleniu pod 90 stopni przy ponad 120km/h+. 

 

Całą długość pasa można było przejechać w idealnym wahadle, żona zebrała za tą jazdę gromkie oklaski od chłopaków ;) 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę nawet Frank Stephenson wylapal to o czym mówiłem z maska i co jak co ale to gość który eie co mówi. Co gorsza to nie tylko nowa 2 czy 3 wszystkie nowe maka ten motyw. Niezłym tam mają bajzel,  pogubili sie totalnie. 

 

 

 

 

Dokladnie to widać na nowym  X5 

 

x5-m-exterior-left-side-view.jpeg.thumb.jpg.f2d433da905fdecd0d312652b21b712d.jpg

 

I poprzednie generacje dla porównania 

 

 

 

 

 

bmw-x5-2018-001-12463-300-768.jpg.03d7196751b925d3eaf3ff277d0a25b0.jpg

 

bmw-x5-2010-001-6343-300-768.jpg.1226d28508a5156fbfca52676bf11202.jpg

 

I jeszcze jak w nadwoziu coupe to tak nie razi tak w 4 drzwiowym sedanie czy X5 wygląda to karykaturalnie. 

 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że drążymy temat to powtórzę...

"Na szczęscie są tacy ślepcy jak ja, którym się całkiem podoba..."

I chyba też coś tam jedzie w dobrych rękach:

"7:30 from the BMW so many love to hate."

https://www.pistonheads.com/news/ph-germancars/m4-competition-on-the-ring-time-for-coffee-/44512

 

ps.

1. gdybym analizował długość maski bloba-sti czy kształt reflektorów to pewnie też bym nie kupił 

2. o x-ach nie dyskutuję, bo SUVy to nie moje podwórko 

2. gratuluję satysfakcji z wyglądu rs4

3. z jazdy oczywiscie także

4. fajnie, że mamy wybór i każdy może być zadowolony 

 

 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze stylistyka wielu luksusowych aut nawiazuje w proporcjach do luksusowych aut amerykanskich z poznych lat 20tych ubieglego stulecia.  Chodzi tu wlasnie o dlugie przody, niskie okna, duze kola... miejmy nadzieje ze nie czeka nas kryzys ekonomiczny jaki nastapil w 1929 roku.

A wracajac do tematu, to ciekawe ze by zastapic STI, trzeba siegac po auta z najwyzszej polki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...