matros1 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Masz stolik przy którym jak jesteś zainteresowany musisz Ty poczekać na sprzedawcę. Parafrazując klasyka: Klienci jeszcze będą gotowi pomyśleć, że my tu jesteśmy dla nich! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Pamiętajcie ze to miks filozofii skandynawskiej z chińska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 14 godzin temu, matros1 napisał: Artykuł i filmik o nowym RS4 https://www.motor1.com/reviews/225552/2017-audi-rs4-avant-first-drive/ Ten zielony jest przezajebiaszczy ... ale ja spaczony jestem, za żonę wziąłem córkę leśniczego, u teścia w domu dominuje zielony Tymczasem jak się okazuje fabryka daje małe gifty w 2.9TFSI a mianowicie prawie 50NM więcej niż katalogów. Nic dziwnego że większość testów łapie 3.7 zamiast 3.9 w RS5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 @turdziGT w większości VW/AUDI z turbiną tak jest ,że hamownie ( o ile im wierzyć w 100%) pokazują wiecej niż fabryka , ale raczej to prawda , bo testem może być przyspieszenie 0-100, 0-200 , gdzie w 90% jest lepsze jak fabryka podaje . W RS6 perf. fabryka podaje 3,7 sek, w realu 3,4 wg RaceLogic , zmieniając opony z seryjnych Conti na np. Michelin Super Sport lżejszych o i kilka kg , wynik do 200 jest podobno lepszy o 1,5 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 13 minut temu, turdziGT napisał: Tymczasem jak się okazuje fabryka daje małe gifty w 2.9TFSI a mianowicie prawie 50NM więcej niż katalogów. Nic dziwnego że większość testów łapie 3.7 zamiast 3.9 w RS5 Ten zielony kolor kojarzy mi się tylko z jednym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) zobaczcie czasem na stronę compsport.pl , gdzie bardzo często robią nówki auta z grupy VW , w większości każde TFSI ma więcej jak fabryka deklaruje, szkoda tylko że ten koncern kłamie w sprawie zużycia paliwa , ale jak ostatnio widać , nie tylko VW group Edytowane 30 Grudnia 2017 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Czy ja wiem jak w 2.0 tfsi miałem rewelacyjnie niskie zużycie paliwa.Mysle ze jak sie gniecie to wszystko spali ile wlejesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 2 minuty temu, turdziGT napisał: Czy ja wiem jak w 2.0 tfsi miałem rewelacyjnie niskie zużycie paliwa.Mysle ze jak sie gniecie to wszystko spali ile wlejesz. sprawa dotyczy dieselgate ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Godzinę temu, baki napisał: Ten zielony kolor kojarzy mi się tylko z jednym... Poza czarnym to Rs4 wyglada dobrze w kazdym kolorze;) Z innej beczki. Ciekawa demontracja możliwości samochodu których właściciel ewidentnie ne był świadomy. BTW Cayman S i w górę są mega oczywiście przed liftem bo obecne silnikowa i emocjonalna kupa mimo że auto jeszcze lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Kurcze, niezły czad Myślę, że mało kto jest w stanie zbliżyć się do maksimum możliwości dzisiejszych sportowych samochodów, jakieś 10 lat temu słyszałem, że w Polsce (wtedy) było może kilka osób potrafiących wykorzystać 100% seryjnego Evo a gdzie tam jeszcze do innych potworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Czad fakt ale jak się to ogląda to czadem jest jednak Prosie z 6cioma garami.Nawet nie musi to być GT3 czy GT4 zwykle Ska by wystarczyła.Chetnie bym wymienił Fieste na coś takiego ale bym chyba za dużo od życia oczekiwał. Myślę jednak że po RS4 będzie jakiś duży fajy SUV dla zony moze awet elektryczny i chtnie jakieś małe Prosie na starosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) jest nadzieja dla większych rodzin... może ktoś już przerabiał ten temat? multimac.co.uk Edytowane 5 Stycznia 2018 przez MarcinK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Nie za bardzo to widzę na profilowanych tylnych kanapach.Dodatkowo zazwyczaj dzieci są w różnym wieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 W dniu 30.12.2017 o 21:24, carfit napisał: sprawa dotyczy dieselgate ! W dieselgate nie chodzi o zużycie paliwa a o różnicę w realnej zawartości związków szkodliwych w spalinach, w stosunku do deklarowanych. Spalanie jest do zrobienia takie, jak deklarują. Przynajmniej ja nie mam z tym żadnych problemów. Wymaga oczywiście spokojnej jazdy ale w sumie wystarczy jeździć zgodnie z przepisami i spalanie jest z grubsza zgodne z deklarowanym przez producenta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek O Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 W dniu 26.12.2017 o 02:53, matros1 napisał: Moim zdaniem Volvo jest obecnie tam gdzie Audi jakieś +/-30 lat temu. Puka do dobrych drzwi a co z tego wyjdzie to czas pokaże. Ktoś wkleił tutaj filmik Zachara o postrzeganiu Volvo przez ludzi. Jest to prawda (dowodzi tego choćby ta dyskusja), choć sam samochód to jednak stary model, który jest jakościowo o półkę niżej od nowych. Co do mocy silników to Zachar po teście XC90 też narzekał na jej brak, aż do testu wersji T8 (okolice 15:00 min zaczyna pogadankę na ten temat): Cześć, pare slow od nowego na forum. 1) moc silnika (domena Niemców) to tylko cześć sukcesów (jak zapewne wiecie) -S60 Polestar, w realnych warunkach wyścigowych, mimo mniejszej mocy ogrywa wiele samochodów pozornie bardziej sportowych. 2) Zachar nie jest wyrocznia a tylko jeszcze jednym z "testerów" internetowych (ma nieco skrętu ku markom niemieckim...) 3) Tak naprawdę nie liczą się cylindry tylko moc i moment. Jest wiele innych, bardzo pozytywnych opinii na temat nowych Volvo. Kultura pracy silników 4 -cyl jest bardzo wysoka w najnowszych Volvo (nie ustępuje 6 cyl.) Nie ma obecnie firmy, która ma jednoznaczna przewagę techniczna czy jakościowa- jest za to wiele niezdrowych emocji i postaw typu fun boy (żeby było jasne, nie pije tym tekstem do was ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 4 godziny temu, Jacek O napisał: 3) Tak naprawdę nie liczą się cylindry tylko moc i moment. Jest wiele innych, bardzo pozytywnych opinii na temat nowych Volvo. Kultura pracy silników 4 -cyl jest bardzo wysoka w najnowszych Volvo (nie ustępuje 6 cyl. Takie opinie to jak zaklinanie rzeczywistości. Rozumiem, że można być zaślepionym fanem volvo, sam mam kilku znajomych, którzy jeżdżą volvo od lat, ale nawet oni uważają, że 4-cylindrowa popierdułka w limuzynie za 300 tyś to nieporozumienie. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 W dniu 30.12.2017 o 21:42, turdziGT napisał: Ciekawa demontracja możliwości samochodu których właściciel ewidentnie ne był świadomy. BTW Cayman S i w górę są mega oczywiście przed liftem bo obecne silnikowa i emocjonalna kupa mimo że auto jeszcze lepsze. Tu też jest fajnie: A tu jeszcze fajniej: Amerykańska prosta "nieskręcająca" konstrukcja.... za circa 70000USD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek O Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 5 godzin temu, plejadek napisał: Takie opinie to jak zaklinanie rzeczywistości. Rozumiem, że można być zaślepionym fanem volvo, sam mam kilku znajomych, którzy jeżdżą volvo od lat, ale nawet oni uważają, że 4-cylindrowa popierdułka w limuzynie za 300 tyś to nieporozumienie. no tak ...typowy komentarz i brak konkretu dlaczego ....skoro jest: przyspieszenie, jest predkosc, jest elastycznosc i jest cicho (z pomiarow, nie tylko z opinii). Jedyny minus to taki, ze nie ma V8 na masce wiec ciezko rwac panienki na to.... To jest wlasnie zaslepienie kolego, zapuszkowanie sie na stare technologie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Takie opinie to jak zaklinanie rzeczywistości. Rozumiem, że można być zaślepionym fanem volvo, sam mam kilku znajomych, którzy jeżdżą volvo od lat, ale nawet oni uważają, że 4-cylindrowa popierdułka w limuzynie za 300 tyś to nieporozumienie. Między innymi dlatego jest wersja T8, której moim zdaniem nic nie brakuje. Kwestia tylko przekonania się do hybrydy. A co do samych silników to całe szczęście dzisiaj na rynku wybór różnych konstrukcji jest ogromny. Każdy znajdzie coś dla siebie i w swoim przedziale cenowym. Inna jednak sprawa, że wiele osób najpierw biadoli zza monitora, że silnik jest taki czy siaki a jak ma sięgnąć do portfela to kupuje 4 cylindrową dwulitrówkę (diesel lub benzyna). Pod tym względem sytuacja jest podobna w Audi, BMW, Mercedes i wspomnianym wcześniej Volvo. Sam się po części do takich osób zaliczam. Po pierwsze cena robi jednak swoje. Po drugie po jeździe testowej okazało się, że w dupowozie taka uturbiona dwulitrówka daje sobie spokojnie radę. Co do ceny to niestety przy wyższej akcyzie cena bije nie tylko w cenę wyjściową auta, ale często też w dodatki. Dla przykładu cennik Audi: 2.0 TFSI 3.0 TDI Niby różnica niewielka, jednak finalnie samochody podobnie wyposażone będą różniły się ceną o około 90-100 tyś. Przy różnicy w jeździe na mój gust nie uzasadniającej wydawania takiej kwoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Ufff to i tak mało ja mam prawie dwie paki w samych dodatkach w RS4 a to it nic do cen w np: Porsche.Dlatego rozumie ludzi kupujących np Kie czy innego Japończyka ale nie rozumie kupujących biedne Audi czy MB. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Generalnie żeby cokolwiek sensownie skonfigurować to trzeba dodać do ceny z cennika jakieś 50-70 tyś. Mówię tu np. o A4, Q5, C-Klasa, GLC, X3 czy XC60 właśnie z silnikami 2 ltr. Oczywiście można poszaleć i w zasadzie zdublować cenę wyjściową, ale to już trzeba mieć głębokie kieszenie i fantazję Inna sprawa że te wszystkie samochody w podstawie mają w zasadzie tylko 4 koła, kierownicę i silnik. Dopłacać trzeba za takie duperele jak mocowanie gaśnicy czy gniazdko 12V w bagażniku ... o rzeczach typu bezkluczykowy dostęp czy typowo software’owe rozwiązania jak łączność z telefonem nie wspominając. Rzeczy, które często w jakimś miejskim Oplu czy innym Clio są w standardzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 No tak ale na tym to polega bo na tym zarabiają dlatego taka np. Kia Stinger ma sens bo w praktyce wyjdzie ponak 100K taniej niz Audi S5 Sportback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek O Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/#searchbox 100 najlepszych czasow. z aut, ktore zabieraja 5 osob widze AMG, M3, M4, Alfa (yes obecnie najlepsza w klasie) i S60 Polestar (moze cos tam pominalem jeszcze) Audi RS? Nie ma... (R8 jest) Jeszcze raz: moc to nie wszystko - wyrafinowanie + moc juz tak! Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Subaru tez nie ma a wszyscy wiemy ze było mierzonej i to nie raz nie dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Skody też nie ma Edytowane 6 Stycznia 2018 przez radekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się