Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Witam! jak w temecie, potrzebuje mechanika który zajmuje sie subaru. Jak wczesniej pisałem mam słabą kompresje na 2 i 4 cylindrze i chciałbym zrobić silnik tak jak należy oraz zniwelować jego wady fabryczne. czekam na zakłady które polecicie lub forumowiczów którzy od razu wycenią ile to będzie kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Jakiś konkretny rejon świata preferujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Sorki, myślałem że mam podpisane że z Rzeszowa jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnetron Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Nowy Sącz (Carfit) to dobry kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Nowy Sącz (Carfit) to dobry kierunek. też bym tam pojechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemu Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 A moze chesz sprzedac z padnietym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 a mi się wydawało, że na forum SIP można polecić tylko ASO zgodnie z regulaminem. Mogę polecić swojego zaufanego mechanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 @markos007 akurat Carsport i MTS Dzierżoniów to firmy współpracujące z SIP więc nie ma tu nic nieregulaminowego. A Twojego zaufanego mechanika polecaj jak najbardziej bo człowiek godny! Tylko na PW a najlepiej poprzez e-mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinN5643 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Także jak najbardziej polecam Nowy Sącz Carsport! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Sytuacja jasna, autko pojedzie to carfita, ogólnie będzie poprawienie silnika panewki ACL kute tłoki leprze szpilki oraz uszczelki głowicy tak aby był spokój na chwile. Po skontaktowaniu się cena koło 8 tyś, jest to dla mnie troszkę dużo lecz jak mam mieć spokój to wolę dołożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Po skontaktowaniu się cena koło 8 tyś, jest to dla mnie troszkę dużo lecz jak mam mieć spokój to wolę dołożyć.Oj to bardzo tanio Samo UPG to cena ok. 4k pln na ARP i Cosworth a co dopiero zakucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 8 tys. ojro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Kiedyś Szymon powiedział, że "nic" w Subaru to 300 zł, "coś" to co najmniej 1000 zł. Teraz jak widzimy, "spokój na chwilę" to jedyne 8k € Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Jakich euro? Już bez przesady Przecież wał żyje, panewki ACL są tanie itd. Kute tłoki też nie majątek. Ostatnio znajomy z tego forum z resztą, robił 2.5 w STi MY11 bo padzie panewek. Nowy wał, nowe panewki, nowe tłoki - oem, uszczelki cossworh, pierścienie oem, korbowód, nowa pompa, obróbka bloku i wyszło ~12k brutto Pozdrawiam 8 tys. ojro Ciebie to chyba Twój składacz silnika nie lubił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Ostatnio znajomy z tego forum z resztą, robił 2.5 w STi MY11 bo padzie panewek. Nowy wał, nowe panewki, nowe tłoki - oem, uszczelki cossworh, pierścienie oem, korbowód, nowa pompa, obróbka bloku i wyszło ~12k brutto Uuu, tyle roboty i kasy i na koniec to wszystko popsute oem-owymi tłokami? 8 tys. ojro Za 8 tys E to można sobie cały wyczynowy, zakuty i zamknięty longblock kupić w hameryce (już po doliczeniu cła i transportu). Aczkolwiek 8tys PLN na remont i zakucie to promo jakieś (albo optymistyczny scenariusz) Edytowane 27 Października 2016 przez pb2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) przecież nie napisał czy w kolumbijskich pesos czy w shitcie z guantanamo więc po co spinacie poślady , po drugie tak serio to traktujecie / a propo mój tuner nie lubi nikogo - chciałem coś napisać ale przemilczę Edytowane 27 Października 2016 przez arkadius 73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) przecież nie napisał czy w kolumbijskich pesos czy w shitcie z guantanamo więc po co spinacie poślady , po drugie tak serio to traktujecie / a propo mój tuner nie lubi nikogo - chciałem coś napisać ale przemilczę E tam, ale kto się spina? Ja to co najwyżej czasem dyfry sobie spinam ale i tak później im odpuszczam :-) A co do tunerów i mechaników to rozmawiałem z wieloma i oni chyba wszyscy się niespecjalnie lubią (tak wnioskuję po tym jak o sobie i swoich rozwiązaniach nawzajem mówią) - na tym czy innym forum to między sobą pełna kulturka i zrozumienie ale jak z nimi dłużej porozmawiasz to uszy opadają.. Co ciekawe tych uznanych można policzyć na palcach jednej ręki a i tak każdy z nich nawet na kluczowe kwestie ma swoje zdanie - aż trudno uwierzyć ale jeszcze niecały rok temu na pytanie jak zasadniczo wzmocnić EJ257 usłyszałem po kolei: 1) nic nie robić oprócz standardowego zakuwania bo nic więcej na dłuższą metę sie nie sprawdza 2) tulejować 3) kołkować 4) zamykać 5) kupić gotowy zamknięty blok z US. Taka dygresja... Edytowane 27 Października 2016 przez pb2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Uuu, tyle roboty i kasy i na koniec to wszystko popsute oem-owymi tłokami? wg. Ciebie , kute tłoki są dobre na wszystko i dla wszystkich ? ciekawe ...... ale chętnie znowu posłucham ...... może sie czegoś naucze 8 tys. ojro + VAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 ja też poproszę... Uwielbiam czytać o kuciu silnika do codziennej eksploatacji bo to przecież taki zaje...ty pomysł i oczywiście jedyna droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Dobrze że jutro wolne, pije swojskie winko, zaraz popcorn zrobię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Uuu, tyle roboty i kasy i na koniec to wszystko popsute oem-owymi tłokami? wg. Ciebie , kute tłoki są dobre na wszystko i dla wszystkich ? ciekawe ...... ale chętnie znowu posłucham ...... może sie czegoś naucze Nie, a tak wywnioskowałeś z mojej krótkiej wypowiedzi ? A ktoś tu napisał że to ja się spinam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Nie, a tak wywnioskowałeś z mojej krótkiej wypowiedzi ? a można wywnioskować inaczej ? chyba nie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Nie, a tak wywnioskowałeś z mojej krótkiej wypowiedzi ? a można wywnioskować inaczej ? chyba nie .... No cóż, ja z Twoim regułami wnioskowania i ogólnie pojętą logikę dyskutował nie będę...szkoda mi czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Nie, a tak wywnioskowałeś z mojej krótkiej wypowiedzi ? a można wywnioskować inaczej ? chyba nie .... No cóż, ja z Twoim regułami wnioskowania i ogólnie pojętą logikę dyskutował nie będę...szkoda mi czasu. i masz rację , nie dyskutuj ... grunt kute tłoki , dla wszystkich !!!!! a co !!! niech sie dzieje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 grunt kute tłoki , dla wszystkich !!!!! a co !!! niech sie dzieje Ty to powiedziałeś... a skoro interpretujesz czyjeś krótkie i siłą rzeczy uproszczone zdania śmiertelnie poważnie, to i ktoś tak może potraktować to powyższe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się