Skocz do zawartości

MarcinN5643

Nowy
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinN5643

  • Urodziny 13.08.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    D.G.
  • Auto
    WRX MY02
    Legacy IV 2.0 165KM

Ostatnie wizyty

1151 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MarcinN5643

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś posiada może manual service do legacy IV silnik ej204? Nic nie znalazłem, chyba że przeoczyłem.
  2. Moim zdaniem, kabelek od wtyczki czujnika gdzię się traci po drodze do głownej/dużej wtyczki. I dokładnie tak, mogę jeździć na wypiętej wtyczce czujnika stukowego a błędu brak.
  3. Panowie czy freessm będzie działał na windows 7? Jeszcze raz zainstalowałem go na laptopie. Ale nie ma wyboru win 7 tylko xp i starsze.
  4. Co do przepływali to tak jak pisałem wcześniej, posiadam 3 szt i na każdym objawy podobne ale falowanie jest na każdym. Stukowy przeniesiony na skrzynię, wtrysków nie czyściłam, kupię preparat i zobaczę czy będzie zmiana.
  5. Sprawdziłem dzisiaj czujnik na swoim mierniku, i wychodzi na t że czujnik jest sprawny.
  6. Ok, Czyli muszę od kogoś pożyczyć
  7. Ok, też mam UNIT w domu, ale mierzyłem w pracy na briman czy cos takiego. W takim razie w domu sprawdze jeszcze na UNIT
  8. kurcze zle napisałem, chodziło mi o wtyczke po rura od filtra. Ta gówna duza wtyczka
  9. Odpiąłem tą dużą wtyczkę pod rurą która idzie z filtra. I jak na moje kaprawe oko to tam nie ma takiego kabelka do którego włożony jest kabelek z wtyczki czujnika. Także coś gdzieeś po drodze ginie. Ale żeby tam się dostać to musiałbym wyjmować kolektor ssący chyba?
  10. Tak jak napisałeś miernik pokazuje ''OL''. Jak dla mnie to to nie jest termokurczliwa koszulka tylko przewód w przewód włożony, czy pieron wie co. Przewód biały od wtyczki jest tak jakby wsunięty do przewodu większego. Na zdjęciu widać kabelek , po całym obwodzie kabelka z wtyczki czujnika.
  11. Sprawdzałem go na stole i przykręconym na swoim miejscu, efekt ten sam. Ale czytając co napisałem to widzę że sam tego nie ogarnę i będę musiał się do kogoś wybrać. Tzn pkt 4 i 5. Czysto na czujniku i w miejscu jest, bo to zrobiłem zanim go założyłem. siła dokręcenia też bo dokręcałem kluczem na 25Nm.
  12. Na to wygląda. A to chyba nie jest dobre rozwiązanie! Wiesz może gdzie szukać aby wrócić do tego aby czujnik miał znaczenie? Jest to kwestia kabelków i programowania czy samych kabelków?
  13. Sprawdzone, nic zero reakcji. Ale w sumie to co mi z tego jeżeli jest cos dłubane w kablach i ECU i tak go nie widzi....
  14. Tak tak, tym tylko kasuję błędy nic więcej.
  15. No właśnie chyba jest coś kombinowane w instalacji bo jak wypne czujnik to żadnych błędów nie pokazuje. Możesz podpowiedzieć jak zmierzyć rezystancję ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...