góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Witam wszystkich. Jestem tu nowy dlatego od razu przepraszam jeśli robię coś nie tak. Potrzebuję pomocy, forek 2005 po lifting 2.0 158 KM LPG montowane w Niemczech na wolnych obrotach cała buda się trzęsie mechanik który wymieniał rozrząd stwierdził że trzeba regulować zawory dzisiaj odebrałem auto i mechanik powiedział mi że w tym modelu zawory nie są regulowane że jakieś szklanki zapłaciłem 230 +200 za uszczelki a auto nadal się buja czy ktoś ma ten model i może potwierdzić że tak faktycznie jest? Bardzo dziękuję za odpowiedź. Mój nr VIN gdyby był potrzebny. Pozdrawiam Mariusz Edytowane 4 Października 2016 przez góral NT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Do regulacji zaworów trzeba wyjąć silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 witaj , no niby tak z tym że mój mechanik stwierdził że da sie to zrobić bez wyjmowania silnika bo mniejsze koszty .od piątku trzymał auto dzisiaj stwierdził ze po dostaniu sie do zaworów sa nie regulowane ,i teraz nie wiem czy tak jest naprawde czy poprostu temat go przerósł ,dodam że od lat do niego jeżdze wczesniej ford od czerwca subaru ,on mi polecił to auto kupiłem z uszkodzonym przodem tzn lampy maska zderzak i on go składał ,nie mogłem nic mu zarzucic do tej pory wszysko robil solidnie a i opinie ma dobra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Są regulowane całymi szklankami, trzeba wyjąć silnik do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Co prawda mam forka 2009 ale też e204 i potwierdzam, że szklanki i że trzeba silnik wyciągać do regulacji i że tani zabieg to to nie jest. Polecam kontakt z Jako, bardzo sympatyczny fachowiec od instalacji LPG, na następną regulację planuję się udać do warsztatu w którym pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 no kurcze troche daleko do Poznania z podhala pisząc tani nie jest jaką kwotę masz na myśli tak w przybliżeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 witaj , no niby tak z tym że mój mechanik stwierdził że da sie to zrobić bez wyjmowania silnika bo mniejsze koszty .od piątku trzymał auto dzisiaj stwierdził ze po dostaniu sie do zaworów sa nie regulowane ,i teraz nie wiem czy tak jest naprawde czy poprostu temat go przerósł ,dodam że od lat do niego jeżdze wczesniej ford od czerwca subaru ,on mi polecił to auto kupiłem z uszkodzonym przodem tzn lampy maska zderzak i on go składał ,nie mogłem nic mu zarzucic do tej pory wszysko robil solidnie a i opinie ma dobra .Mój mechanik, u którego serwisowalem Forda jak się dowiedział, że zmieniam auto na Subaru, to powiedział szczerze, że mam do niego z Subaryną nie przyjeżdżać. Twierdzi, że trzeba mieć specjalne narzędzia i przede wszystkim niestandardową wiedzę. Doradzał udać się do specjalistów od Subaru bo nawet serwisy specjalizujące się w japończykach potrafią spieprzyć Subaraka. Świadoma niekompetencja, i za to bardzo go cenię i polecam.no kurcze troche daleko do Poznania z podhala pisząc tani nie jest jaką kwotę masz na myśli tak w przybliżeniu ?Ja jeżdżę do Warszawy do Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 ok . mam namiary na krk zadzwonie moze bedzie ok , głównie chodziło mi o to czy faktycznie zawory nie sa regulowane tzn sa ale jakimis szklankami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 no kurcze troche daleko do Poznania z podhala pisząc tani nie jest jaką kwotę masz na myśli tak w przybliżeniu ?Z tego co pamiętam to w ASO 5,5k ale za mniej niż połowę tej kasy można zrobić u kogoś kto się zna na Subaru. W przypadku operacji na sercu raczej bym się nie upierał, że to ma być zrobione blisko domu, bardziej istotne żeby pacjent przeżył :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Sprawdzałem Twój VIN, na pewno masz szklanki regulacyjne. Ostatnio robiłem to u siebie w imprezie bez wyciągania silnika. Trzeba zdemontować rozrząd, pokrywy zaworów i ,po pomiarze, zdjąć wałki. Trochę zabawy ale spokojnie na aucie dałem radę bo nie mam warunków wyjęcia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 kurcze , dzieki wielkie za fatygę i rade , teraz pozostaje znaleźć mechanika który to zrobi znalazłem gościa pracował w subaru ,powiedział mi że to trzeba wymienić te szklanki tylko trzeba dobrać odp grubość i że to spore koszty ma mi oddzwonić jakie są ceny tych szklanek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Można je szlifnąć na żądany wymiar i też będzie OK. W N.Sączu płaciłem 1500pln za regulację wraz z uszczelkami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral NT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Dzwoniłem do Sącza cena szklanki 90 netto robocizna od 1000. Masakra jakaś. Auto complex w Nowym Sączu. Czyli gdyby trzeba było 16 szklanek po 90 netto robocizna z tysiąca to tragedia. Nie wiem co z tym szlifowaniem bo nikt nie proponował takiego rozwiązania a zastanawiam się czy ma sens bo jeśli będzie to rozwiązanie czasowe to może lepiej dołożyć i niech ma być porządnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 No tyle to wychodzi. Ale nie zawsze trzeba wymieniać wszystkie. Zrób porządnie, zgodnie ze sztuką, w dobrym warsztacie nawet jeśli ma kosztować parę stówek drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigosBass Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Podepnę się pod pytanie. Forester SG 2005 2.5 N/A EJ25 USA. Jaki sposób regulacji zaworów jest w tym silniku? Bo coś nie mam tej części manuala serwisowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Podepnę się pod pytanie. Forester SG 2005 2.5 N/A EJ25 USA. Jaki sposób regulacji zaworów jest w tym silniku? Bo coś nie mam tej części manuala serwisowego. Ty masz tanio, silnik Sohc. Szklanki się szlifuje temat poruszany już wiele razy. Najczęściej tylko wydech ma rozjechane szklanki Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Panowie, mam S-turbo z 99r. Czy mógłby któryś z was uświadomić jak z tą regulacją wygląda u mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Panowie, mam S-turbo z 99r. Czy mógłby któryś z was uświadomić jak z tą regulacją wygląda u mnie? Prosto :-) Płytki regulacyjne, bez wyjmowania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Dzwoniłem do Sącza cena szklanki 90 netto robocizna od 1000. Masakra jakaś. Auto complex w Nowym Sączu. Czyli gdyby trzeba było 16 szklanek po 90 netto robocizna z tysiąca to tragedia. Nie wiem co z tym szlifowaniem bo nikt nie proponował takiego rozwiązania a zastanawiam się czy ma sens bo jeśli będzie to rozwiązanie czasowe to może lepiej dołożyć i niech ma być porządnie? 90zł od szklanki? Znam człowieka, który płacił 15zł od szklanki A ja mam inny pytanie. Czy da się do GT97 włożyć głowice z legacy turbo lub imprezy, która miała hydrauliczne popychacze? Edytowane 4 Października 2016 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 S-turbo przecież ma regulacje na szklanki, to ej205, a nie ej20.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 S-turbo przecież ma regulacje na szklanki, to ej205, a nie ej20..W życiu tam nie ma szklanek. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 S-turbo przecież ma regulacje na szklanki, to ej205, a nie ej20.. tam są płytki w szklankach , regulacja możliwa bez wyciągania silnika , ale lekko też nie jest jak w przypadku "śrubek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 S-turbo przecież ma regulacje na szklanki, to ej205, a nie ej20.. tam są płytki w szklankach , regulacja możliwa bez wyciągania silnika , ale lekko też nie jest jak w przypadku "śrubek" Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ciągnąc temat - czy w którymś z silników Subaru są szklanki bez płytek? Pisząc o szklankach zawsze miałem na myśli takie szklankowate ustrojstwo, którego "grzybek" na dnie można szlifować.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Widzę, że zdania podzielone. Czy w okolicach W-wy znalazł by się spec co by ogarnął temat nie rujnując portfela? No i jaki orientacyjny koszt takiej usługi? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się