Tomasz_555 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2023 22 godziny temu, jakubeczko napisał(a): Levorga (btw - jak wy go zdrabniacie? :P) Ja najczęściej mówię Levy. Słyszałem też określenie Levarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioCas Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 (edytowane) Już 4 lata przejeżdżone Levorgiem. Jestem zdziwiony, że auto po tak długim czasie jeszcze mi się nie znudziło. Też tak macie? Gdyby wypuszczono ma rynek wersję 2.0 STI to Subaru zmiotło by konkurencje w tym segmencie aut. Edytowane 14 Kwietnia 2023 przez marioCas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Levorg 2.0 STI? Szkoda zycia na zycie marzeniami w EU. Kiedys mialem sie okazje przejechac sie Levorgiem 2.0 bez kurnika. Juz wtedy ogarnela mnie zalosc i rozczarowanie, w ktorym kierunku idzie Subaru. Levorg jest fantastycznym autem, ale bez odpowiedniego silnika to przecietnie wykonane auto, przecietnie komfortowe, nawet jesli ma ponadprzecietne wlasciwosci jezdne. Z czasem niestety zaczyna doskwierac brak komfortu na autostradzie, wysokie spalanie i niemale koszty utrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 8 minut temu, Christoph napisał(a): Z czasem niestety zaczyna doskwierac brak komfortu na autostradzie, wysokie spalanie i niemale koszty utrzymania. Ja przykładowo nie doświadczam żadnego z wymienionych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Ja tez juz nie, bo zmienilem auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioCas Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Na rynku austrialijskim oferowany był Levorg 2.0 GTS Spec B. 350NM, 264KM. Gdyby TYLKO takie kombi było dostępne w Europie...ech https://www.torquenews.com/1084/forbidden-fruit-subaru-levorg-20-gt-s-spec-b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnieBB Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Witam mam pytanie odnośnie Levorga i jego użytkowników : Co ile robiliście regulacje luzów zaworowych.... bo objechałem całe forum i tylko silniki 2.0, 2.5 a nic o 1.6DiT??? Oraz drugie pytanie... Bo na forach też właściwie nic nie ma- co mnie cieszy- ale CZY KTOŚ TU MIAŁ JAKIEŚ PROBLEMY MECHANICZNE Z LEVORGIEM?? jeśli tak to jakie? Bo przejrzałem parę dyskusji i oprócz wymiany oleju w cvt.. i oleju ogólnie co 8-10tys to też nic nie znalazłem..?? lekka ruda-jak to w japońcu...no ale nie ma tu takiego co by mu korba wyszła bokiem? Na marginesie zapraszam na fora mercedesa(świerszcze), alfy(multiair), hondy,......a na BMW/Audi to już można wysypki dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Levorg jest autem w wiekszosci bezproblemowym. Nudnym do bolu Przeglad, zmiana oleju, filtrow, update, przekladka kol i tak w kolko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2 godziny temu, JohnieBB napisał(a): Co ile robiliście regulacje luzów zaworowych.... bo objechałem całe forum i tylko silniki 2.0, 2.5 a nic o 1.6DiT??? Pewnie dlatego ,ze mało kto montowal LPG do 1.6 DIT, w przeciwienstwie do 2.0 i 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnieBB Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia No właśnie zero informacji o 1.6 DIT....bo nic się nie dzieje.....Ja nawet nie potrafiłem znaleźć czy ktoś tam rozrząd wymieniał... wiem tyle że jest tam łańcuch....a co dalej nikt nie wie...ciekawe czy serwis w ogóle kiedykolwiek to rozbierał. Jedyne do czego się dokopałem to dwa egzemplarze gdzie obróciło panewkę(z winy użytkownik- zimny i łogień no i koniec). Także ponawiam pytanie: Czy Ktoś Ktokolwiek rozbierał ten silnik? Czy ktoś robił regulacje luzów i co ile się ją robi-jeśli wogóle-bo nie ma danych czy jest tam automatyczna regulacja?, bo to że niezakładamy do tego gazu bo to zbrodnia to ja wiem, ale nie zwalnia to z regulacji luzów. Także proszę o informacje jeśli ktoś miał okazje mieć to cudo na stole.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się