Jump to content

SUV - z dużą paką


wolnemiasto

Recommended Posts

Hej

 

prawdopodobnie będę zmuszony (bo nigdy tego nie chciałem) kupić SUV-a :(, gdyż potrzebuję auto z dość dużym bagażnikiem. Pomyślałem o Suv-ie gdyż

-potrzebuję dużego bagażnika do przewozu foteli, krzeseł prezentacyjnych

-bagażnik po złożeniu foteli najlepiej aby był płaski

-napęd 4x4, może być dołączany - na zimę dla mojej Pani

-silnik raczej diesel

-budżet to do 35 000 zł

 

rozważam:

-Mistubishi Outlander II

-Suzuki Grand Vitara II

-Nissan X-trail II

-Jeep Patriot

-Doge Nitro

 

co polecacie?

podobają mi się też mitsubishi Pajero - ale to poza zasięgiem... 

Link to comment
Share on other sites

Ogromny kufer w tanim SUVie to Ssangyong - Kyron i Rexton (byle bez trzeciego rzędu miejsc). Za te pieniądze znajdzie się też sensowne Pajero (długie 3 generacji choć spore ryzyko problemów i rdzy). Z tych, które wymieniłeś stawiam na outlandera. Pomyśl też o pickupach z zabudową.

Link to comment
Share on other sites

Dodge Nitro przejechałem kilka tysięcy kilometrów po USA, w wersji z V6 4.0. Napęd 4x4 dołączany nadaje się tylko do jazdy w terenie, nie na szosie. Bagażnik wielki. Wnętrze wykonane po amerykańsku, z materiałów podrzędnej jakości. Samochód bardzo głośny w trasie, powyżej 100 kmh bardzo dużo pali i wolno przyspiesza. W polskich warunkach nie polecam :)

Link to comment
Share on other sites

 

myślałem o Navara ale to chyba ma krótka pakę...

Może Nissan Pathfinder? 

Miejsca sporo i cenowo prawie styka.

 

podoba się... ale musi być jakaś okazja....bo ceny ledwo stykają

Link to comment
Share on other sites

Moglbys napisac dlaczego musi byc SUV a nie van? Chodzi o wyglad?

Vany bija na glowe kazde SUV pod wzgledem tego co wymagasz i tez sa z napedem na 4 kola.

 

I jeszcze jedno, Legacy/Outback 2009+ ma podobny lub wiekszy bagaznik niz wiekszosc wymienionych przez ciebie SUV.

Edited by Kuba
Link to comment
Share on other sites

A xo bys powiedzial o nissan Patrol Long jest naprawde duze auto ma naped na 4 kola i diesel nie do zabicia ;d

Kuzyn maial navare i jesli chodzi o jazde w wiecej niz 2 osoby to jeat tragediaa... paka jest wcale niemala + dodatkowo sa wersjw z wieksza paka i z jeszcze mniejsza kabina takze mysle ze coa udaloby siw wykombinowac .ale ja itak bulbym za Patrolem ;)

Link to comment
Share on other sites

W tej cenie możesz też kupić Subaru Tribeca , bez ostatniego rzędu siedzeń do bagażnika już coś wrzucisz. Pojeździłem trochę  i średnie spalanie w mieście wynosiło 13,8 l/km.Komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie, a i poruszanie się tym pojazdem w terenie nie jest problemem. Najczęściej pojazdy są już  zagazowane i w ujętym przez ciebie budżecie :)

Edited by diamond
Link to comment
Share on other sites

Te wszelkie suvy z paką to tylko skrzynkę z narzędziami wozić się nadają.

Kumpel ma Navarę: wielkie bydle z zewnątrz. Komfort jazdy z tyłu dramat: wysoko podłoga, tył na moście i zawieszenie na resorach = jazda jak na wozie drabiniastym.

Dostępność na pakę taka sobie: raz że wysoko to z ledwością paleta wchodzi bo nakola przeszkadzają i trzeba klapę odczepiać żeby widlak sięgnął.

Nie pamiętam jak tam z ładownością ale też nie za duża.

Także jak trzeba jakieś materiały budowlane przywieźć to i tak zawsze woła mnie z busem :)

Braciak z kolei zimą używa L-200 to żeby to się do jazdy nadawało to zawsze wozi pakę pełna drewna bo inaczej śmierć w oczach zimą. Skrętność tego po mieście też bardzo słaba.

Także te suvy więcej obiecują niż są w stanie spełnić. Ja bym brał jakiegoś mini busa 4x4 choćby vw transportera.

Link to comment
Share on other sites

A wszystkie te modele które wymieniłeś to mają jakiś bagażnik? Miałem outlandera i grand vitare.

 

Codziennie będziesz te krzesła woził? 

 

Kup jakiegoś busa (jeśli codziennie wozisz), albo jeśli nie codziennie to przyczepka do osobówki i po problemie. 

Sorki, ale wg mnie poroniony pomysł aby kupować suva pod wożenie krzeseł, zwlaszcza że ich pewnie wrzucisz z 4 czy 6.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Moglbys napisac dlaczego musi byc SUV a nie van? Chodzi o wyglad?
Chyba rozbija się o żonę, pisane w pierwszym poście. W kobiecej klasyfikacji SUV to jeszcze samochód osobowy, van czy bus to już autobus. Prowadzenie drugiego przekracza możliwości niewiast :lol:
Link to comment
Share on other sites

dzięki za wszystkie posty

 

padło na Suv-y bo jakoś jeszcze wyglądają. Tym autem będę też ja się poruszał i jesli chodzi o wybór suv, a van to wolę suv. 

Nie codziennie będę coś woził, raczej od czasu do czasu. Kombi odpadają bo krzesełka muszą wejść na "stojąc"

Link to comment
Share on other sites

Kombi odpadają bo krzesełka muszą wejść na "stojąc"

Jak krzesełka mają oparcia, to trzeba dobrze zmierzyć. SUVy mają zwykle wysoko podłogę bagażnika i to, że same są wysokie, nie zapewnia wysokiej przestrzeni.

Link to comment
Share on other sites

hmm, głównie tu mowa o pickupach. jeżdżę w robocie mitsu L200, nissanem navarą, toyotą hilux i fordem rangerem... z tego wszystkiego to chyba najlepiej jeździ się navarą, jeśli chcesz mieć trochę miejsca z tyłu to hilux ma wersję z powiększoną kabiną... możesz ogarnąć też dodge-a rama ale to z roczników ~2000, niektóre wersje mają naprawdę długie paki.

 

no ale tak naprawdę po opisie to pickup Ci nie jest potrzebny, więc zastanów się nad pathfinderem, czy outlanderem (wizualnie brzydactwo nie jechałem, ale w domu mamy już drugi egzemplarz i chyba się nie psują za bardzo) ale równie dobrze nadałby się pewnie grand cherokee/cherokee (de facto jest to kombi), czy land rover discovery (terenówka), też mają sporo miejsca.

 

z typowych vanów 4x4 to kojarzę toyotę hiace i vw transportera :)

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...