lmilczarek Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witam, jak wygląda u was trwałość skrzyni CVT ? jak łańcuch ? jakie przebiegi macie bez remontu ? z góry dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witam, jak wygląda u was trwałość skrzyni CVT ? jak łańcuch ? jakie przebiegi macie bez remontu ? z góry dzięki za info. bez remontu ??? toz te auta maja dopiero 2 lata. A ile mozna w ciagu 2 lat nabic paliwozerna turbo benzyna??? 50k km to chyba max. O wytrzymalosc cvt nie masz co sie martwic - bardzo wytrzymala skrzynia. Na forach zza wielkiej wody informacji o awariach brak podobnie jak i u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witam, jak wygląda u was trwałość skrzyni CVT ? jak łańcuch ? jakie przebiegi macie bez remontu ? z góry dzięki za info.Dlaczego od 2014? CVT w połączeniu z 2,0 DIT występuje na naszym rynku od 2013r. Jak widać na forach nic nie słychać o problemach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 XT jest na rynku już ponad 3 lata, przebiegi są już ponad 100tys.km, jeszcze nie słyszałem o żadnym przypadku awarii... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 U mnie wytrzymała 80 tys. km bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) super !! wczoraj byłem w warszawie w firmie reperującej automaty nawet dla lexusa (wiem bo nieopodal jest salon "L" i tam mówili o tym mi osobiście dla tematu IS 350)! , firma na literę "S" i majster ich (taki niemal szef) mówił mi że subarowa CVT 150 tyś km i do wywalenia, remont w "S" to 10.000,00 netto i też z częściami jest krucho... Edytowane 20 Maja 2016 przez lmilczarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Taaaaaaaaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 A ile tych skrzyń CVT ten niemal szef już naprawił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) super !! wczoraj byłem w warszawie w firmie reperującej automaty nawet dla lexusa (wiem bo nieopodal jest salon "L" i tam mówili o tym mi osobiście dla tematu IS 350)! , firma na literę "S" i majster ich (taki niemal szef) mówił mi że subarowa CVT 150 tyś km i do wywalenia, remont w "S" to 10.000,00 netto i też z częściami jest krucho... Był tu taki forumowicz z nickiem na literę "M". Takie teorie to w jego stylu, a kontakty i znajomych miał wszędzie Edytowane 20 Maja 2016 przez mechanik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 ja tam piany nie chce bić konfrontuje tylko tego co robi te skrzynki zawodowo i tu użytkowników.tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobee Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Co do firmy z literką S zajmującą się skrzyniami - dorzucę swoje (subiektywne) zdanie: - byłem ze swoim forkiem aby rzeczony majster "spojrzał " na forkowy automat - po krótkiej przejażdżce diagnoza (cytuję z pamięci więc nie będzie 1:1)::konwerter do wymiany, lock-up nie łapie jak powinien - koszt: 6kPLN - na moje pytanie czy nie lepiej w takim wypadku podmienić skrzynie na używke dostałem odpowiedź: Nie, bo wersji tyle że trza by było dopasowywać do konkretnego modelu (??? - dawno to było więc mogę coś pokrecic) - i lepiej u nich zreperowac (patrz dwa bulety wyzej:6kPLN..) - tu muszę jednak podkreślić, że wg majstra można z tym jeździć i wg niego przyjechać do naprawy wtedy kiedy skrzynia powie już na dobre pa pa.. - i znowu wracamy 4 bulety wyzej: 6kPLN Zainspirowany tymi wydarzeniami raczylem sobie poczytać to i owo i generalnie firma z literką S ma opinie od dość skrajnych negatywnie do skrajnie pozytywnych. ..więc prawda jak zwykle leży gdzieś po środku.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 ot co, midparts ma super opinie chyba tam z cvt lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 super !! wczoraj byłem w warszawie w firmie reperującej automaty nawet dla lexusa (wiem bo nieopodal jest salon "L" i tam mówili o tym mi osobiście dla tematu IS 350)! , firma na literę "S" i majster ich (taki niemal szef) mówił mi że subarowa CVT 150 tyś km i do wywalenia, remont w "S" to 10.000,00 netto i też z częściami jest krucho... To bardzo ciekawe …… bo jedyny problem jaki może bardzo sporadycznie wystąpić to zintegrowana płyta sterownicza z zaworami sterującymi . Koszt jej to ok 5700 brutto + wymiana + przypisanie ECU , łącznie może max 6000-6500 w zależności od miejsca . wymiana to odkrecenie miski olejowej skrzyni , i jest cała do wymiany , generalnie max 3 godziny roboty z programowaniem,oczywiscie trzeba mięć sprzęt do tego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 być może i tak po wizycie w "s" nabrałem obaw do cvt bo koszty bardzo mnie przeraziły , bo to że coś się zużyje przyjąłem za normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 bo to że coś się zużyje przyjąłem za normalne. To oczywiste i w żadnym wypadku nie odkrywcze. Do tego skomplikowane urządzenie oznacza wyższe koszty obsługi technicznej - też oczywista oczywiostość.Dlatego zawsze śmieszy mnie, gdy brak kalsycznego sprzegła w automacie bywa postrzegane jako niższe koszty eksploatacji... :lol: Automat trzeba przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza. Są wady i zalety tego rozwiazania jednak koszty zakupu/eksploatacji/napraw są dla automatu wyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Z definicji najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nic lub nie wiele na temat wiedza, patrz powyżej ten specjalista od ,,S". Skrzynie CVT mają się bardzo dobrze i póki co nic się z nimi nie dzieje.Idąc tym tropem, mam nadzieję,ze będzie to trwało bardzo długo, czego życzę posiadaczom takowych urządzeń 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Z definicji najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nic lub nie wiele na temat wiedza, patrz powyżej ten specjalista od ,,S". Skrzynie CVT mają się bardzo dobrze i póki co nic się z nimi nie dzieje.Idąc tym tropem, mam nadzieję,ze będzie to trwało bardzo długo, czego życzę posiadaczom takowych urządzeń Tego życzę też wszystkim w tym sobie Jasne że są też bardzo trwałe automaty i biorąc pod uwagę posty na Forum, wszystko raczej wskazuje, że CVT by Subaru to udane i niezawodne urządzenie. Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 bo to że coś się zużyje przyjąłem za normalne.To oczywiste i w żadnym wypadku nie odkrywcze. Do tego skomplikowane urządzenie oznacza wyższe koszty obsługi technicznej - też oczywista oczywiostość.Dlatego zawsze śmieszy mnie, gdy brak kalsycznego sprzegła w automacie bywa postrzegane jako niższe koszty eksploatacji... :lol: Automat trzeba przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza. Są wady i zalety tego rozwiazania jednak koszty zakupu/eksploatacji/napraw są dla automatu wyższe. A to zależy jak często się pali sprzęgło najlepiej z "dwumasą" Jakąś cenę wygody i komfortu trzeba ponieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 dla uzupełnienia wątku dodam ze majster z firmy "s" miał subaru XT 2,5L (mówił mi o tym) i popsuła mu się skrzynka....... poddał się i sprzedał jako uszkodzone !!! klient musiał sam szukać skrzynki, czyli majster sam dla siebie nie robił !!!! może to świadczyć o tym jak trudno ją zreperować, jak trudno dostać części oraz jak trudno to złapać w ramach opłacalności !!!! to dało mi do myślenia.....a wam >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 dla uzupełnienia wątku dodam ze majster z firmy "s" miał subaru XT 2,5L (mówił mi o tym) I zapewne to było CVT czyli majster sam dla siebie nie robił !!!! może to świadczyć o tym jak trudno ją zreperować raczej o fachowości majstra z firmy "s" to dało mi do myślenia.....a wam >? też. Żeby tego majstra z firmy s omijać szerokim łukiem. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 dla uzupełnienia wątku dodam ze majster z firmy "s" miał subaru XT 2,5L Tak jak pisze @@sjak, 2,5 XT ma inną skrzynię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Nie kumam w końcu po co ten temat. Najpierw pytanie o skrzynie i jej wytrzymałość, a teraz temat jest o jakimś "fachowcu" a raczej jego nieudolności co chyba nigdy CVT z Subaru na oczy nie widział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Nie kumam w końcu po co ten temat. Najpierw pytanie o skrzynie i jej wytrzymałość, a teraz temat jest o jakimś "fachowcu" a raczej jego nieudolności co chyba nigdy CVT z Subaru na oczy nie widział. Oj, bo kolega promujący serwis na "s" to takie drugie wcielenie naszego serdecznego forumowicza na "m" Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Chyba słabo mu płaci za reklamę bo na chwile obecną raczej odstrasza niż zachęca do skorzystania z usług Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 szanowni koledzy !!! nikt za nic mi nie płaci, niczego tu nie promuję, tylko zgłębiam temat ---- ot co. zakładam ze majster z "s" zna się bo pracuje pewnie nie od wczoraj,a wachlarz aut na palcu wiele droższych od subaru był imponujący więc coś umieć musi. miał subaru 2,5XT i choćby tam była inna skrzynia nie zmienia to faktu ze gdyby było proste i opłacalne zrobił by sam dla siebie, chyba że nagle "zapomniał" jak to się robi albo po prostu nie chciało mu się. watek "2,5XT" dodałem dla uzupełnienia a nie jako główny, co mnie obchodzi majster z "s"???? pytałem o wasze opinie o trwałości cvt w 2.0XT i tyle, każdy mówi co wie. majster w "s" wie tez swoje na koniec powiedział że subaru się skończyło gdy na froncie aut pare lat temu zrobili.. coś tam coś tam ---- nie pamiętam, potem wyszedłem z "s" i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się