Rio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Mam pytanie o faktyczna wartosc przyspieszenia nowego outbacka z silnikiem 3.0. Chodzi mi o najnowsza wersje ze skrzynia SI. W oficjalnych danych mozna znalesc 8,5s 0-100km. Chodzi mi o to ze taka sama wartosc byla w poprzednim modelu My06. Czy mimo zmiany skrzyni biegow (oprogramowania), przyspieszenie jest wciaz to samo? A moze podana wartosc dotyczy ustawienia na "I", a sport i sharp sport to trzeba sobie samemu zmierzyc? Czy moze juz ktos robil takie pomiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Nie wiem jak OBK, ale H6 MY04 idzie w 8,3-8,4 licznikowo. Realnie pewnie bliżej 8,7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Hmm 8,5 sek? na 245KM to chyba nie jakis rewelacyjny wynik, dziwne bylem przekonany ze takie 3.0 w legacu ma 7,5-8,0 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 8,7 :shock: ale wolne te Legacy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 2.5 turbo jest duzo lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ellisdee Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ... 3.0 R Spec.B. katalogowo 6,9 .. ale żeby 100 km/h złapać potrzebna jest trójka .. oczywiście manual .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ... 3.0 R Spec.B. katalogowo 6,9 .. ale żeby 100 km/h złapać potrzebna jest trójka .. oczywiście manual .. praktycznie ...trochę dłuższa dwójka ...i byłoby ok. 6,5 s/100, a tak realnie jest ok. 7,2 (przebieg ok. 3,5 kkm. Jednak masa auta zbija osiągi... :???: roberto 3.0 spec B manual 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Hmm 8,5 sek? na 245KM to chyba nie jakis rewelacyjny wynik, dziwne bylem przekonany ze takie 3.0 w legacu ma 7,5-8,0 sek Masa jest taka jak u konkurencji. W końcu 1535kg w Legacy Spec. B to mniej niż 1655 w szybszym BMW 330xi. Ja winą obarczam automat - nie dość, że pięciobiegowy, to jeszcze rusza diabelnie delikatnie... Zresztą - dla mnie ważniejsza jest dynamika od 60 do 150. Tak zwane "Mocne Diesle" giną w przedbiegach Edit: przemyślałem sprawę - Legaś jak na swą moc jest wolny jak diabli. Głupie 330xi ma 6.9 z automatem i max 250... Mercedes C280 4matic też szybszy. Cholera zły samochód kupiłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Cholera zły samochód kupiłem! Jak jesteś łysy to na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Hmm 8,5 sek? na 245KM to chyba nie jakis rewelacyjny wynik, dziwne bylem przekonany ze takie 3.0 w legacu ma 7,5-8,0 sek Masa jest taka jak u konkurencji. W końcu 1535kg w Legacy Spec. B to mniej niż 1655 w szybszym BMW 330xi. Ja winą obarczam automat - nie dość, że pięciobiegowy, to jeszcze rusza diabelnie delikatnie... Zresztą - dla mnie ważniejsza jest dynamika od 60 do 150. Tak zwane "Mocne Diesle" giną w przedbiegach Edit: przemyślałem sprawę - Legaś jak na swą moc jest wolny jak diabli. Głupie 330xi ma 6.9 z automatem i max 250... Mercedes C280 4matic też szybszy. Cholera zły samochód kupiłem! A w automacie, tego nie doczytalem. W takim razie sprint do 100km/h juz mnie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Cholera zły samochód kupiłem! Jak jesteś łysy to na pewno Kurcze - łysieję, ale łysy jeszcze nie jestem Anway - ciekawe jak się takim 330xi czy meziem 4matic jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Dynamika MY07 jest zblizona do poprzednika przy nastawieniu "Sport". "Intelligent" zamula, ale chodzi o oszczednosc. Za to "Sport #" jest szybszy od Ale ile dokladnie - to by trzeba zmierzyc (subiektywne odczucia, potwierdzane tylko przez odczucia innych ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Cholera zły samochód kupiłem! Jak jesteś łysy to na pewno Kurcze - łysieję, ale łysy jeszcze nie jestem Anway - ciekawe jak się takim 330xi czy meziem 4matic jeździ. lepiej sie jezdzi 330xd lub A4 Q 3.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Właśnie. O A4 quattro zapomniałem. Wybierając duży motor można tam uświadczyć torsena. Osiągi oczywiście lepsze niż w Legacy / OBK H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Cena też wyższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Tak jak pisalem wczesniej, zalujcie ze nie macie 2.5 turbo. Pod wzgledem osiagow konkurencja nawet nie moze sie zblizyc; 0-60mph w 5.1s i 1/4 mili w 13.7s@99.2mph http://www.roadandtrack.com/assets/download/0603_awd_data_panel.pdf I cena tez jedna z nizszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Cena też wyższa W Polsce tylko. Audi u nas strasznie się ceni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Cena też wyższa W Polsce tylko. Audi u nas strasznie się ceni. W stanach tez. Audi podobnie wyposazone kosztuje sporo wiecej. Subaru jest jednym z tanszych aut w tej klasie. Zobacz na porownanie, ktore podalem wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Właśnie. O A4 quattro zapomniałem. Wybierając duży motor można tam uświadczyć torsena. Osiągi oczywiście lepsze niż w Legacy / OBK H6. ... osiagi lepsze w serii nie mowiac juz o chipowanych i spalanie duzo mniejsze w przypadku TDI ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 To co Panowie? Zmieniamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 To co Panowie? Zmieniamy? Ale czy to wystarczający powód jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Nie zapominajcie, że A4 3.0TDi Quattro to ok. 180.000 w serii. Napęd całkiem inny i miejsca w środku raczej mało. Tyle samo co w Imprezie. Więc może lepiej STI i nie macie problemów z przyspieszeniem. Za A6 w takiej konfiguracji to trzeba dać grubo powyżej 200.000pln. Optymalnym rozwiązaniem jest Spec B. w manualu 6,9s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 A4 ma wymiary Legacy (rozstaw osi krótszy o 3cm, za to szerszy). W środku też nie mniejsze - nad głową nawet miejsca więcej. Napęd na torsenie przy silniku V6 - w każdej chwili zamienił bym na to dziwne elektro-jakieś cuś z Legacy H6 w automacie. Cena Legacy H6 w Polsce też poniżej 180k raczej nie do uświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 A4 ma wymiary Legacy (rozstaw osi krótszy o 3cm, za to szerszy). W środku też nie mniejsze - nad głową nawet miejsca więcej. Napęd na torsenie przy silniku V6 - w każdej chwili zamienił bym na to dziwne elektro-jakieś cuś z Legacy H6 w automacie. Cena Legacy H6 w Polsce też poniżej 180k raczej nie do uświadczenia. Sorry ale ostatnie 2 lata ( do lutego tego roku ) spędziłem w A4 z 2002 roku i nie zgadzam się z Tobą. Ilość miejsca w Legacy/OBK jest bez porównania więcej. Z przodu to można jeszcze jakoś porównać ale z tyłu to już kompletnie inna liga. A4 jest zdecydowanie mniejsze. W A4 za mną to problem był żeby 10 letnie dziecko zmieściło nogi nie mówiąc już o osobie dorosłej. Być może wymiary są podobne ale efekt we wnętrzu całkiem inny. PS. Po sprawdzeniu wymiarów to topowa wersja A4 ( 2.0T 220KM Quattro ) za 201k pln jest krótsza o ok. 7 cm i niższa o ok. 4 cm. Oraz faktycznie szersza o około 4 cm. Spec. B 48.k euro w oficjalnym cenniku to ok. 185kpln. Najtańszy Legacy H6 to 41k euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 A4 ma wymiary Legacy (rozstaw osi krótszy o 3cm, za to szerszy). W środku też nie mniejsze - nad głową nawet miejsca więcej. Napęd na torsenie przy silniku V6 - w każdej chwili zamienił bym na to dziwne elektro-jakieś cuś z Legacy H6 w automacie. Cena Legacy H6 w Polsce też poniżej 180k raczej nie do uświadczenia. Sorry ale ostatnie 2 lata ( do lutego tego roku ) spędziłem w A4 z 2002 roku i nie zgadzam się z Tobą. Ilość miejsca w Legacy/OBK jest bez porównania więcej. Z przodu to można jeszcze jakoś porównać ale z tyłu to już kompletnie inna liga. A4 jest zdecydowanie mniejsze. W A4 za mną to problem był żeby 10 letnie dziecko zmieściło nogi nie mówiąc już o osobie dorosłej. Być może wymiary są podobne ale efekt we wnętrzu całkiem inny. PS. Po sprawdzeniu wymiarów to topowa wersja A4 ( 2.0T 220KM Quattro ) za 201k pln jest krótsza o ok. 7 cm i niższa o ok. 4 cm. Oraz faktycznie szersza o około 4 cm. Spec. B 48.k euro w oficjalnym cenniku to ok. 185kpln. Najtańszy Legacy H6 to 41k euro. Krótsza o 7 bo Legaś zwisy ma jak (nie przymierzając) Passat Na ilość miejsca we wnętrzu ma wpływ rozstaw osi, a tutaj jak już pisałem: 3 cm różnicy. W Legacy jest dużo miejsca z tyłu tylko dlatego, że nie da się odpowiednio daleko odsunąć elektrycznie regulowanego fotela Zerknąłem w aktualne niemieckie cenniki (audi w polsce jest strasznie przecenione): Legacy Spec B. (manual) 44.800 euro, osiągi: 6,9 do 100km/h, 236 max Audi A4 3.2 quattro (manual) - 38.350 euro. Osiągi: 6,4 do 100km/h, 250 max Oczywiście do Audi trzeba dodać ekstrasy, ale w 6k euro zapewne da się zmieścić Wliczając spadek wartości po 2 latach wynik zapewne jest jeszcze bardziej po stronie Audi. Dla przykładu: moje H6 (fakt, że nie spec , rok produkcji 2004, pierwsza rejestracja 2005, bezwypadkowe, przebieg 12.600km (jeździł szef niemieckiego serwisu) - kupiłem za 19.500 euro netto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi