Pazer Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Witam , mam problem z trzęsawką. Po założeniu gazu 6 miesięcy temu zaczęło się, trzęsie jakby wypadał zapłon, świece wymienione, kable wymienione 2 razy ( NGK -pogryzione , następnie TESLA - przegryzione) dziś zamówiłem znów Tesle. Poszukuje cewkę taką jak na zdjęciu bo taką mam ; /. Jak wymienię i problem nie ustąpi to co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Świece przy wymianie były w 1000% suche? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Zmniejsz przerwy na świecach do 0.6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Podpinałeś pojazd pod kompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazer Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Witam, świece były suche, gazownik mówił że przerwę na świecach zmieniało się przy instalacji z parownikiem, podpinałem kompa zero usterek. Cewkę zamówiłem w chinach za 6 dni będzie u mnie.Sytuacja jest taka: na zimnym jeździ bez problemu, jak się zagrzeje szarpie przy przyspieszaniu ,sporadycznie przy ruszaniu, podczas stałej prędkości zamula, jakby nie palił na wszystkie cylindry. Jak jest ciepły to po odpaleniu nie pracuje na wszystkie cylindry. Ubywa chłodziwa , ubywa oleju . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazer Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 witam, wczoraj doszła cewka z chin, wymieniłem , kable nowe założyłem i lipa. Odpalił na trzy cylindry , pochodził wskoczył na 4, pojezdziłem , zagrzałem wszystko ok. Postanowiłem wymienić świece: 2 ok suche , 2 mokre z oleju . Po wymianie wszystko ok. przez 10 min. później już jechałem na 3 garach. Więc co dalej robić mam?Wyciągać motor ? Rozbierać dekle, głowice?Co może być przyczyną szarpania, nie palenia na na wszystkie cylindry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 sprawdź kompresje w cylindrach bo podejrzewam że na tych dwóch co masz świece w oleju to może słabo wypaść, przydała by się dokładna ciśnieniowa kontrola głowic na szczelność bo nie same zawory są ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazer Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 szlak mnie trafi Auto stoi, co robić , podmieniłem cewkę na starą, kable zostały nowe, podmieniłem świece i tym razem 2 były okopcone sadzą, pow wymianie zero poprawy , nie pracuje równo, nie da się jechać , efekt jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Strażak już Ci napisał, kompresja do sprawdzenia. Skoki ucieka Ci chlodziwo i olej to wymiana świec tego nie naprawi, możliwe że poszła Ci uszczelka, moze wszystko, od wypalonych gniazd zaworowych po uszczelkę pod głowicą kończąc peknietym tłoku lub głowicy. Podpinales do kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazer Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam, Sprawa rozwiązana. Zostawiłem auto do sprawdzenia, brałem pod uwagę remont silnika.Kompresja sprawdzona, zawory ustawione (na tyle na ile się dało- szału nie ma)cewka daje napięcie kable dobre (nowe) świece nowe. Mechanik w szale " co się q...wa dzieje" łapie za wiązkę przewodów i samochód wraca do życia , rozbiera wiązkę i ... przewód w ręce został . Gazownik - frajer żle zlutował( może się zdarzyć) ale jak od paru miesięcy do niego jeżdżę to : wymień kable , wymień cewkę , wymień świece... jego partactwo kosztowało mnie 700 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Podłączę się pod istniejący już temat. Pacjent Forester SF 125KM 2000r. Padła mi cewka zapłonowa, ewidentnie rzuca iskrami w ciemności. Wymiana, prosta sprawa. Ale za cholerę nie mogę znaleźć zamiennika. Z katalogów wychodzi zupełni co innego niż moja. Od razu widać różnicę. A co dziwne z przewodami zapłonowymi nie było problemu. Znalezione i pasujące z katalogu NGK, z tego samego katalogu cewka nie pasuje. Ktoś dysponuje numerem, namiarem na zamiennik? Oryginał wygląda tak: HITACHI 22435AA000 Wtyczka wygląda tak: Za to wszystkie wyszukiwane z katalogów internetowych i sklepów naprowadzają na coś takiego, co ewidentnie na pierwszy rzut oka widać nie będzie pasować. http://www.czesciauto24.pl/magneti-marelli/7483851 Gdzie znaleźć odpowiednią cewkę ? Na odpowiedź ASO czekam, ale cena pewnie zabije... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 @@CnK, musisz poszukać w katalogu cewki ze złączem DIN, to co Ci wyskoczyło to złącze SAE stosowane bodaj od 2001r. Z przewodami WN i cewkami do Subaru jest zamieszanie w katalogach, trzeba sie nauczyć z tym żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Co dziwne z przewodami nie było problemu, z katalogu ngk wyszły pasujące do tej cewki hitachi, której jak widać w katalogach nie ma dla tego modelu... Zanim nauczę się z tym żyć muszę znaleźć odpowiednia, tylko nie potrafię od kilku dni. Najbliżej wizualnie jest to: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6404798912&ref=last-visited Zastanawiam się jak wypadnie współpraca mojego silnika z cewką dedykowaną do 2.5l. Z wyglądu bardzo przypomina oryginał... http://www.subarak.pl/silnik/818-cewka-zaponowa-janmor-do-subaru-impreza-legacy-forester-25-usa.html Przeczesałem wszystkie sklepy, zamienniki itd. nie ma nic co by pasowało. Różnią się gniazda. Nie wiem co zrobić, używek też nie widać wielu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekforester Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Cześć. Panowie CNK oraz Pazer bardzo proszę o kontakt. Odnośnie Pazer - chciałbym nabyć Twoją Chińską cewkę też nie mogę znaleźć. Odnośnie CNK - mam identyczny dylemat i chciałbym wiedzieć czy zdecydowałeś się na cewkę od Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ja jeszcze nie rozwiązałem problemu. Waham się czy nie zamówić chińczyka, bo w kraju za używaną oryginalną można zapłacić 200zł, a stan przeważnie opłakany. Miałem jedną, iskrzyła gorzej niż moja, a handlarzyna zapiera się że sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekforester Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Kontynuujemy. Kupiłem cewke z 250 zł HItachi pasowała i nic. To nie to. Szarpie jak szarpało, ale do rzeczy. Mam za to wszelkie informacje. Żadna inna cewka niż HITACHI 22435AA000 nie pasuje. Sprawdziłem od LEGACY, IMPREZY, FORKA 2,5 i nic. Jeśli ktoś ma tę cewkę i chce ją wymienić to tylko HITACHI za HITACHI. Wszelkie zamiany podmiany, kombinowanie z podobnymi silnikami nic nie da. Ona nie ma zamiennika. Idąc tym tropem mam 2 x Hitachi 22435AA000 i jedną sprzedam za 250 zł tyle ile kupiłem ( ja płace za transport ). Pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Od tygodnia jeżdżę na zamontowanej nowej cewce (chińska podróbka hitachi z aliexpres) i problem z szarpaniem zniknął. Wiele kilometrów nie nakręciłem, ale w warunkach w jakich stara cewka zawsze objawiała swoją niesprawność (wilgotne, chłodne deszczowe poranki i wieczory). Wykonanie nie jest najlepsze, farba ściera się po przetarciu palcem Ale działa i oby działała jak najdłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ltmarcin Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 a z jakiej strony szukałeś tej cewki chinskiej 22435AA000 hitachi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Nie rozumiem pytania. Szukałem w google.com Kupiłem na aliexpres.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ltmarcin Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 a nie znacie innych źródeł bo na aliexpres nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Coś szukanie słabo ci wychodzi. Posłałem priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyt3ch Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Witam wszystkich Odgrzewam kotleta co się zwie cewka hitachi.. Forester I SF '98 - 2.0, 125KM.. Objawy takie - telepie silnikiem na wolnych, świece wymienione, kable wymienione. Sprawdzałem jak chodzi z wyciągniętym kablem z każdej świecy - wychodzi, że nie pali na jeden gar. Podczas jazdy zmulony przy ruszaniu, później, jak już wejdzie na obroty nie jest już to odczuwalne. Checkengine zapala się i gaśnie, a silnik telepie jak w ursusie C30.. I teraz pytanie, czy ktoś z forum posiada może takową chińską cewkę i chciałby się jej pozbyć - na rzecz kilku papierów z wizerunkiem Jagiełły? Wiem, że na Ali jest dostępna, ale rzeczy stamtąd zamówione płyną całe wieki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Szukam cewki OEM 22433AA500. NGK o takim numerze OEM jest z lewej strony, a Hitachi o identycznym OEM z prawej. W moim aucie jest taka cewka jak ta z prawej strony firmy Diamont, ale nie mogę takiej nowej cewki znaleźć w polskich sklepach. Czyli pozostaje raczej Hitachi. Warto w to iść? Macie może jakieś inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Szczerze to jest dostępna na Aliexpress. Nigdzie indziej jej nie widziałem. 4 tygodnie i jest u Ciebie cena chyba ok 120 pln. Mam taką samą u Siebie. Mam też drugą ale aktualnie ma ją do testów jeden forumowicz. Jak sprawdzi to ją odeśle i nie sprzedaje jej z uwagi na "trudnodostępność". Edytowane 30 Listopada 2018 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Widziałem na Aliexpress. Ok.55$, ale nie mam pojęcia jak tam się kupuje. Słyszałem dodatkowo złe opinie Nazwa jest tylko oryginalna. To co widać na zdjęciach, to nie jest oryginalny Diamond. Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat cewek Huco/Hitachi. Podobno jest to niemiecka produkcja. Chyba w poniedziałek zamówię. Z Niemiec trochę bliżej do Polski. Można jeszcze znaleźć używki Diamonda na allegro, ale to raczej odpada. Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Bio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się