stach1111 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Za moment babcie będzie w teleekspresie Hehehehe,rewelacyjna kobieta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Za moment babcie będzie w teleekspresie A to jeszcze nie była ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Nie wiem ,ja dopiero dziś widziałem, rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 W TVN tez dzisiaj byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozekpatryk Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 w jakim programie w TVN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 FB_IMG_1455961582103.jpg Subaru Polska na FB o naszej Kochanej Babci Abstrahując od Pani Michaliny to.... to coś na zdjęciu, wyciągnięcie tej dość mało szczęśliwej wypowiedzi i robienie z tego reklamy nie przystoi marce Subaru. Nie wiem kto to wymyślił i zaakceptował ale dla mnie to dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Abstrahując od Pani Michaliny to.... to coś na zdjęciu, wyciągnięcie tej dość mało szczęśliwej wypowiedzi i robienie z tego reklamy nie przystoi marce Subaru. Nie wiem kto to wymyślił i zaakceptował ale dla mnie to dramat. Nawiązujesz, że to hasło jest podobne w znaczeniu do hasła : " Media Markt, nie dla idiotów " ??? Moim zdaniem nie ma co się denerwować, hasło z FB SIP'u, przede wszystkim nikogo nie obraża..... nawet jest pokazana figura karciana, która ma symbolizować dupka żołędnego..... ktoś kto bierze bardzo do siebie to może mieć problem w takim razie z samooceną.... Pani Michalina powiedziała, "młodzież" podchwyciła i powstało hasło, potoczyło się to dość impulsywnie....... ale nie ma co według mnie drążyć tematu...... nic do hasła nie mam...... trochę optymizmu i postrzegania pewnych rzeczy z przymrużeniem oka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozekpatryk Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 zgadzam sie z przedmówcą, powinnismy do tego podejść ,, z jajami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Pewnie tak ale widziałem to jakoś koło południa, myślałem że mi przejdzie ale nie przechodzi. Przez lata budowanie wizerunku marki wyjątkowej a tu materiał z poziomu... gimbazjady. Dostałem już linki od znajomych do plakatu z zapytaniem czy jak nie maja Subaru to są dla mnie dupkami bo ja mam Subaru... i mam się tłumaczyć z takiej akcji, tlumaczyc dział marketingu, bo kogoś to smieszy czy jak? Odpisalem jak tutaj, że dla mnie to również dramat i tyle. Może marketing określił nowy target i dostosował poziom promocji.... 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Spokojnie..... Posłużę się stwierdzeniem, które już przytoczyłem, a które według mnie jest źle rozumowane: " Media Markt , nie dla idiotów " - pojmowane jest przez część społeczeństwa w taki właśnie sposób jak chojny uważa..... czyli jeśli tam nie kupuję to jestem idiotą..... nie tak nie jest !! Chodzi o to że żaden idiota nie kupuje w MM, tylko kupują ludzie mądrzy, którzy wiedzą czego chcą... Analogicznie z hasłem o dupku....... chodzi o to że osoba, która wybiera subaru nie może być dupkiem żołędnym czyli jest osobą mądrą, świadomą swojego dobrego wyboru ! Co nie znaczy, że jak ktoś wybierze zamiast subaru np. skodę to nie jest mądry..... Rozumiecie ? Cały czas chodzi o to, że ludzie wyjątkowi (w większości) wybierają tą markę...... Proszę wszystkich aby nie brać życia tak dosłownie..... trochę pozytywnego myślenia... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 A ja bym zrobił jeszcze mocniejsze hasło Reklama ma własnie przyciągać, zwracać uwagę. Na taką "spokojną" pewnie nawet wczesniej znajomi nie zwrócili uwagi i nic nie pisali? takie sytuacje powinno się wykorzystywać. A jeśli ktoś się czuje dotkniety takim hasłem? Hmmm, ciężko mi to trochę zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 No to Pani Michalina już jest celebrytką. Jest na starcie strony Gazeta.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Uważam, że ta reklama jest poniżej poziomu jaki dotąd prezentowało Subaru i piszę że mi się nie podoba. Innym się może podobać. Tylko tyle i aż tyle. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozekpatryk Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 dobra dobra chłopaki, kazdy ma swoje zdanie, szanujemy je i nie podważamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Jako marketingowiec się wypowiem BMW to marka premium/luksusowa - tutaj byłoby to nie na miejscu, a Subaru to inny rodzaj samochodu i patrząc na różne wpisy facebookowe, ich styl itp to raczej nie ma tu nic dziwnego...szczególnie po ostatnim "nie serwisuj auta w dziupli" . To jest taki młodzieżowy marketing, który ma za zadanie pokazanie Subaru jako marki na czasie. Wydaje mi się, że jest ok ps. pamiętajcie że to pojawiło się na facebooku, a facebook rządzi się swoimi prawami - tutaj musi pojawić się raz na jakiś czas coś kontrowersyjnego, śmiesznego itp. Gdyby Subaru robiło same wpisy z danymi technicznymi, to nikt by tego nie czytał / nie byłoby lajków - serio wiem coś o tym Edytowane 20 Lutego 2016 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Pani Michalina zrobila sie bardzo slawna w ostatnim czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Uważam, że ta reklama jest poniżej poziomu jaki dotąd prezentowało Subaru i piszę że mi się nie podoba. Mnie się to też nie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Uważam, że ta reklama jest poniżej poziomu jaki dotąd prezentowało Subaru i piszę że mi się nie podoba. Innym się może podobać. Tylko tyle i aż tyle. Spoko, rozumiem i szanuję Prawda jest taka, że sama Pani Michalina zrobiła Subaru fajną darmową reklamę i za to oklaski. Można by z nią było zrobić taką reklamę, że chowa eSTiaja do garażu, wraca do domu i wbija jeszcze wieczorem na nasze forum pogadać z dupkami żołędnymi wtedy to określenie każdy rozumiałbym jako po prostu młodziaków (szczególnie przy niej ), a przy okazji rozreklamowałaby nasze Forum a im więcej ludzi, tym więcej potencjalnych kupujących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Pani Michalina robi naprawdę świetna robotę dla Subaru.Ale to moja opinia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Co tu dużo mowić kocha te samochody , Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozekpatryk Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Co tu dużo mowić kocha te samochody , Tapatalk inne samochody jej nie rajcują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Uważam, że ta reklama jest poniżej poziomu jaki dotąd prezentowało Subaru i piszę że mi się nie podoba.Mnie się to też nie podoba Mi też się nie podoba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Myślę, że za bardzo przejmujecie się tym faktem..... mówię do osób, którym nie podoba się ta reklama...... Wydaję mi się, że nie chodzi Wam stricte o znaczenie słowa "dupek żołędny" - znaczenie negatywne, z góry zdefiniowane jako coś nie miłe, nie sympatyczne, po prostu złe...... Tylko chodzi Wam o pisownie tego wyrażenia, a konkretnie, że razi Was w mowie i piśmie wyraz "dupek", jako mało wyszukane, obraźliwe stwierdzenie, które bardziej przystoi kumplom na ławeczce pod blokiem niż znanej i cenionej marce samochodowej. Mnie osobiście to nie razi i większości pewnie też nie ..... no ale trzeba zrozumieć również inny punkt widzenia. Jeśli użyć synonimu "dupka" to pewnie byście zaakceptowali to stwierdzenie..... np. safanduła czy maruder. Podejrzewam, że jakby użyte zostało np. hasło " Safanduła może tylko pomarzyć o jeździe subaru" to sceptycy ustosunkowaliby się do tego bardziej pozytywnie Tylko to hasło nie zostało wymyślone przez SIP ! .... a przez Panią Michalinę !, która jest postacią sympatyczną i dobrze się kojarzącą, która wywołuje uśmiech na twarzach...... więc Subaru nie mogło użyć innego wyrazu niż " dupek żołędny" bo wtedy to stwierdzenie straciłoby sens i byłoby bez żadnej analogii do pozytywnej energii Pani Michaliny.... Trudno mieć za złe SIP'owi, że wykorzystał tą całą sytuację.... bo jak nie zainteresować się postacią sympatycznej Babci, która uwielbia naszą kochaną markę..... a każdy kto skojarzy p.Michalinę i hasło Subaru to zareaguje uśmiechem..... więc proszę na to stwierdzenie patrzeć zawsze przez pryzmat Pani Michaliny i gwarantuje, że nie będziecie negatywnie tego postrzegali........ nie lamentować, myśleć pozytywnie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Lutego 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Cóż, agencja przesadziła. To co przystoi pani Michalinie, nie powinno być moim zdaniem użyte w formie reklamy. Łatwo jest przewidzieć, że wiele osób może poczuć się urażonych takim sformułowaniem. Naturalnie, znaczna część czytających nie odbierze tego negatywnie, gdyż mają więcej dystansu, znają gwarę śląską, czy też śledzili wypowiedzi p. Michaliny . Nie zmienia to faktu, że interpretacja Chojnego też odzwierciedla opinie części czytelników. Zbyt dużej części, aby to po prostu ignorować. Tym bardziej, że tak sformułowana reklama nie spełnia jednego z podstawowych założeń ( .... , nie powinna nikogo obrażać , ... ). Jeżeli ktokolwiek poczuł się urażony, niniejszym w całej formie przepraszam ( to, że zostało to zrobione bez mojej wiedzy nie zdejmuje ze mnie odpowiedzialności ). Pozdrowienia 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 To wszystko wydaje się mało eleganckie i taktowne. Pani Michalina zgodziła się na nakręcenie materiału dla TVN Turbo, a teraz wszyscy na jej osobie kręcą swoje lody. Nie sądzę, żeby bohaterka miała coś wspólnego np. z fanpage'em na FB. No i jeszcze to wszechobecne określenie "babcia" - dla kogo babcia, dla tego babcia, co wolno wojewodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się