Skocz do zawartości

Pani Michalina w STI


Premo

Rekomendowane odpowiedzi

attachicon.gifFB_IMG_1455961582103.jpg

Subaru Polska na FB o naszej Kochanej Babci

Abstrahując od Pani Michaliny to.... to coś na zdjęciu, wyciągnięcie tej dość mało szczęśliwej wypowiedzi i robienie z tego reklamy nie przystoi marce Subaru.

 

Nie wiem kto to wymyślił i zaakceptował ale dla mnie to dramat.

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od Pani Michaliny to.... to coś na zdjęciu, wyciągnięcie tej dość mało szczęśliwej wypowiedzi i robienie z tego reklamy nie przystoi marce Subaru.

 

Nie wiem kto to wymyślił i zaakceptował ale dla mnie to dramat.

 

:(

 

Nawiązujesz, że to hasło jest podobne w znaczeniu do hasła : " Media Markt, nie dla idiotów " ???

 

Moim zdaniem nie ma co się denerwować, hasło z FB SIP'u, przede wszystkim nikogo nie obraża..... nawet jest pokazana figura karciana, która ma symbolizować dupka żołędnego.....  ktoś kto bierze bardzo do siebie to może mieć problem w takim razie z samooceną....

 

Pani Michalina powiedziała, "młodzież" podchwyciła i powstało hasło, potoczyło się to dość impulsywnie....... ale nie ma co według mnie drążyć tematu...... nic do hasła nie mam...... trochę optymizmu i postrzegania pewnych rzeczy z przymrużeniem oka  ;)

 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak ale widziałem to jakoś koło południa, myślałem że mi przejdzie ale nie przechodzi.

 

Przez lata budowanie wizerunku marki wyjątkowej a tu materiał z poziomu... gimbazjady.

 

Dostałem już linki od znajomych do plakatu z zapytaniem czy jak nie maja Subaru to są dla mnie dupkami bo ja mam Subaru... i mam się tłumaczyć z takiej akcji, tlumaczyc dział marketingu, bo kogoś to smieszy czy jak?

 

Odpisalem jak tutaj, że dla mnie to również dramat i tyle.

 

 

Może marketing określił nowy target i dostosował poziom promocji....

  • Lajk 2
  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie..... 

 

Posłużę się stwierdzeniem, które już przytoczyłem, a które według mnie jest źle rozumowane:

 

" Media Markt , nie dla idiotów "  - pojmowane jest przez część społeczeństwa w taki właśnie sposób jak chojny uważa..... czyli jeśli tam nie kupuję to jestem idiotą..... nie tak nie jest !!  Chodzi o to że żaden idiota nie kupuje w MM, tylko kupują ludzie mądrzy, którzy wiedzą czego chcą...  ;)

 

Analogicznie z hasłem o dupku.......  chodzi o to że osoba, która wybiera subaru nie może być dupkiem żołędnym czyli jest  osobą mądrą, świadomą swojego dobrego wyboru ! Co nie znaczy, że jak ktoś wybierze zamiast subaru np. skodę to nie jest mądry..... ;)  Rozumiecie ?

 

Cały czas chodzi o to, że ludzie wyjątkowi (w większości) wybierają tą markę...... 

 

Proszę wszystkich aby nie brać życia tak dosłownie..... trochę pozytywnego myślenia...  ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zrobił jeszcze mocniejsze hasło :)

Reklama ma własnie przyciągać, zwracać uwagę. Na taką "spokojną" pewnie nawet wczesniej znajomi nie zwrócili uwagi i nic nie pisali? :) takie sytuacje powinno się wykorzystywać.

A jeśli ktoś się czuje dotkniety takim hasłem? Hmmm, ciężko mi to trochę zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako marketingowiec się wypowiem :P

BMW to marka premium/luksusowa - tutaj byłoby to nie na miejscu, a Subaru to inny rodzaj samochodu i patrząc na różne wpisy facebookowe, ich styl itp to raczej nie ma tu nic dziwnego...szczególnie po ostatnim "nie serwisuj auta w dziupli" . To jest taki młodzieżowy marketing, który ma za zadanie pokazanie Subaru jako marki na czasie. Wydaje mi się, że jest ok :)

ps. pamiętajcie że to pojawiło się na facebooku, a facebook rządzi się swoimi prawami - tutaj musi pojawić się raz na jakiś czas coś kontrowersyjnego, śmiesznego itp. Gdyby Subaru robiło same wpisy z danymi technicznymi, to nikt by tego nie czytał / nie byłoby lajków - serio wiem coś o tym :)

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że ta reklama jest poniżej poziomu jaki dotąd prezentowało Subaru i piszę że mi się nie podoba.

Innym się może podobać. Tylko tyle i aż tyle.

Spoko, rozumiem i szanuję :) Prawda jest taka, że sama Pani Michalina zrobiła Subaru fajną darmową reklamę i za to oklaski.

Można by z nią było zrobić taką reklamę, że chowa eSTiaja do garażu, wraca do domu i wbija jeszcze wieczorem na nasze forum pogadać z dupkami żołędnymi :) wtedy to określenie każdy rozumiałbym jako po prostu młodziaków (szczególnie przy niej :) ), a przy okazji rozreklamowałaby nasze Forum :) a im więcej ludzi, tym więcej potencjalnych kupujących :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że za bardzo przejmujecie się tym faktem..... mówię do osób, którym nie podoba się ta reklama...... 

 

Wydaję mi się, że nie chodzi Wam stricte o znaczenie słowa "dupek żołędny"  - znaczenie negatywne, z góry zdefiniowane jako coś nie miłe, nie sympatyczne, po prostu złe...... Tylko chodzi Wam o pisownie tego wyrażenia, a konkretnie, że razi Was w mowie i piśmie wyraz "dupek", jako mało wyszukane, obraźliwe stwierdzenie, które bardziej przystoi kumplom na ławeczce pod blokiem niż znanej i cenionej marce samochodowej.

 

Mnie osobiście to nie razi i większości pewnie też nie ..... no ale trzeba zrozumieć również inny punkt widzenia.

 

Jeśli użyć synonimu "dupka" to pewnie byście zaakceptowali to stwierdzenie..... np. safanduła czy maruder.

Podejrzewam, że jakby użyte zostało np. hasło " Safanduła może tylko pomarzyć o jeździe subaru"  to sceptycy ustosunkowaliby się do tego bardziej pozytywnie  ;)

 

Tylko to hasło nie zostało wymyślone przez SIP ! .... a przez Panią Michalinę !, która jest postacią sympatyczną i dobrze się kojarzącą, która wywołuje uśmiech na twarzach...... więc Subaru nie mogło użyć innego wyrazu niż " dupek żołędny" bo wtedy to stwierdzenie straciłoby sens i byłoby bez żadnej analogii do pozytywnej energii Pani Michaliny.... 

 

Trudno mieć za złe SIP'owi, że wykorzystał tą całą sytuację.... bo jak nie zainteresować się postacią sympatycznej Babci, która uwielbia naszą kochaną markę..... a każdy kto skojarzy p.Michalinę i hasło Subaru to zareaguje uśmiechem..... więc proszę na to stwierdzenie patrzeć zawsze przez pryzmat Pani Michaliny i gwarantuje, że nie będziecie negatywnie tego postrzegali........ nie lamentować, myśleć  pozytywnie !  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Cóż, agencja przesadziła. To co przystoi pani Michalinie, nie powinno być moim zdaniem użyte w formie reklamy.

Łatwo jest przewidzieć, że wiele osób może poczuć się urażonych takim sformułowaniem.

Naturalnie, znaczna część czytających nie odbierze tego negatywnie, gdyż mają więcej dystansu, znają gwarę śląską, czy też śledzili wypowiedzi p. Michaliny . Nie zmienia to faktu, że interpretacja Chojnego też odzwierciedla opinie części czytelników. Zbyt dużej części, aby to po prostu ignorować. Tym bardziej, że tak sformułowana reklama nie spełnia jednego z podstawowych założeń ( .... , nie powinna nikogo obrażać , ... ).

 

Jeżeli ktokolwiek poczuł się urażony, niniejszym w całej formie przepraszam ( to, że zostało to zrobione bez mojej wiedzy nie zdejmuje ze mnie odpowiedzialności ).

 

Pozdrowienia

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wydaje się mało eleganckie i taktowne. Pani Michalina zgodziła się na nakręcenie materiału dla TVN Turbo, a teraz wszyscy na jej osobie kręcą swoje lody. Nie sądzę, żeby bohaterka miała coś wspólnego np. z fanpage'em na FB. No i jeszcze to wszechobecne określenie "babcia" - dla kogo babcia, dla tego babcia, co wolno wojewodzie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...