bart1000 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Czy w sklad PPP wchodzi nowy wydech o wiekszej srednicy? Jesli nie to Przemeq masz odpowiedz dlaczego tylko 450Nm... I drugie pytanie czy remap ecu w przypadku PPP to gotowiec? bo jesli tak no to dla mnie nie byloby watpliwosci zeby zostawic auto w mapteku tam Ci zrobia samochod indywidualnie. Przeciez nie od dzisiaj wiadomo ze cos co jest do wszystkiego jest w sumie do ... A jakby nie bylo kazdy silnik jest inny. W kazdym razie Przemeq ja sie kierowalem zupelnie czyms innym niz Ty, dla mnie odrazu bylo wiadomo ze gwarancja moze mi tylko preszkadzac. Ale nawet gdybym ja mial to i tak bym modyfikowal. Ale jesli chodzi o to co ja bym zrobil w Twojej sytuacji to jesli gwarancja jest priorytetem odpuscilbym sobie PPP i jezdzil seria. Wiem ze zaraz mnie ktos pojedzie ale ja bym tak wlasnie zrobil. Wole nie miec nic niz byle co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Wlochaty spal tego niebieskiego kibla nie bediesz mial dylematow - co to dla Ciebie 3k peelenow (roznica z maptekiem) - bierz PPP i nie marudz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Czy w sklad PPP wchodzi nowy wydech o wiekszej srednicy? Wchdozi ale z metalowym katem zdaje się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Wchdozi ale z metalowym katem zdaje się. A czy to nie jest tak, ze w PPP wchodzi wylacznie koncowka Prodrive'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Przemeq, mnie się wydaje że komletny układ od turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndySTI Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 koncowka+met kat.+pompa+komputer=PPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Końcówkę już mam H&S. To jak się zdecyduję, tę Prodrive opchnę na Forum - zwróci mi się część kosztu :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Końcówkę już mam H&S. To jak się zdecyduję, tę Prodrive opchnę na Forum - zwróci mi się część kosztu :cool:. jako kawior bys ja ktoremus z kolegow przekazal nieodplatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Wszystko jest lepsze w mapteku do momentu w którym coś poważnego sie nie wysypie (np dyfry,skrzynia itp) a wtedy człek zadaje sobie pytanie po grzyba kupował auto z gwarancją :roll: Zrobiłem tak z jednym nowym autem i drugi raz bym tego nie zrobił Kilka dni temu rozmawiałem z Vamperem i na jego stwierdzenie " to ty tam dmuchasz 1.75 !? " odpowiedziałem z spokojem ze ja tam nic nie dmucham - dmucha auto gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Szczególnie, że dochodzi do tego kolejna myśl: po co pakować w ten samochód, czy nie lepiej nie wydać i dzięki temu wcześniej wymienić go na nowszy model? I to jest myśl. Zważywszy że foreś już mnie nieco nudzi (jeżdżę rok) pewnie za jakiś czas będę chciał się przesiąść na STI. Jęśli nic nie popsujesz to może będę potencjalnym klientem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Gdybym wywalił na samochód blisko 200tys. zł i to - tak jak Przemek - żeby mieć z niego przede wszystkim ZABAWĘ, gwarancję bym olał totalnie. No bo jak? Kupujesz auto za worek pieniędzy, żeby się z nim "męczyć" dwa lata, po czym stwierdzić, że się je sprzeda? Ja bym inwestował w samochód, żeby był bardzo "mój" i taki, jak ja chcę, a nie jak chce SIP. Moim zdaniem - nie-ASO z brakiem gwarancji. To tak jakby mieć kasę na auto, a na paliwo już nie. Na naprawy trzeba mieć również. :wink: :cool: Nie wiem, może teraz łatwo mi mówić, bo nie stoję przed tym problem, ale chyba jednak moje oczko w głowie byłoby takie, jakie bym chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 1.75 to sporo... EVO gr1zly'ego dmucha 1.6 bara, a już jeździ jak wściekłe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Gdybym wywalił na samochód blisko 200tys. zł i to - tak jak Przemek - żeby mieć z niego przede wszystkim ZABAWĘ, gwarancję bym olał totalnie. No bo jak? Kupujesz auto za worek pieniędzy, żeby się z nim "męczyć" dwa lata, po czym stwierdzić, że się je sprzeda? Ja bym inwestował w samochód, żeby był bardzo "mój" i taki, jak ja chcę, a nie jak chce SIP. Moim zdaniem - nie-ASO z brakiem gwarancji. To tak jakby mieć kasę na auto, a na paliwo już nie. Na naprawy trzeba mieć również. :wink: :cool: Podejście dość radykalne, ale ma jedną wadę: mi ten samochód sprawia radości po pachy i w zupełności wystarczy. Wzmocnienie go to czysta fanaberia (jak cały ten samochód ). I rzecz rozbija się o ustalenie górnego pułapu szaleństwa - przy zachowaniu gwarancji wydajesz na PPP i ograniczasz bezsensowne/niepotrzebne wydatki do niego. Przy Mapteku potencjalna suma strat jest ograniczona wartością samochodu bez uwzględnienia karoserii i zawieszenia, przeliczoną według cen części zamiennych, z dodaniem kosztów robocizny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 1.75 to sporo... EVO gr1zly'ego dmucha 1.6 bara, a już jeździ jak wściekłe... Wściekłe to bedzie jak gt zamontuje mi hybrydke (mam nadzieje że do 3 tyg) To że odpowiedzialność modyfikującego nie kończy sie wraz z wyjazdem z warsztatu (a w praktyce tak jest w przypadku firm tuningowych)jest dla mnie gwarancją że auto będzie więcej jeżdzić niż stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Do jazdy po ulicy to bchyba bym wymiękł w Evo mocniejszym niż GT340, seryjny MR jest strasznie szybki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Do jazdy po ulicy to bchyba bym wymiękł w Evo mocniejszym niż GT340, seryjny MR jest strasznie szybki. Wiemy Az, wiemy.... czasami nawet za szybki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Heller, złosliwiec, akurat to nie miało nic wspólnego z silnikiem i osiągami auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Podejście dość radykalne, ale ma jedną wadę: mi ten samochód sprawia radości po pachy i w zupełności wystarczy. Przemeq w takim razie to chyba pomylka z tym tematem :roll: W kazdym razie ja prezentuje takie same podejscie jak PoliniTuning, nie lubie polsrodkow, a tym jest dla mnie PPP. Pozatym Azreal czy ja dobrze rozumie ze w sklad PPP wchodzi wydech catback bez downpipe? jesli tak jest w istocie to to naprawde nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Przemequ ta cena to dla Ciebie :cool: Masz aktualną kartę subaru (chyba) :roll: A dokladnie to trzeba dodać 980zl do tych 10000 PozdrAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Podejście dość radykalne, ale ma jedną wadę: mi ten samochód sprawia radości po pachy i w zupełności wystarczy. Przemeq w takim razie to chyba pomylka z tym tematem :roll: No właśnie nie - popatrz, że w tytule wątku wyraźnie mówię o "zmianach bez ostrego dłubania". A więc chodzi o dodanie paru koni/Nm i odpowiedź na pytanie, czy jest się sens w to bawić w zakresie akceptowanym przez gwarancję. Jak rozumiem, według Ciebie i Poliniego go nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Jak ma być "bez ostrego dłubania", to tylko PPP :wink: PS Zamykamy :?: PS2 Przemeq. Możesz nie zamykać, jak wstawisz ciekawą ankietę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 W gruncie rzeczy - można zamykać. Chciałem się upewnić, czy PPP jest jedynym wyjściem przy założeniach, które zrobiłem. I okazuje się, że jest . Tylko niech mi je Andrzej sprzeda jeszcze za 5K, to już w ogóle będzie w dechę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Tylko niech mi je Andrzej sprzeda jeszcze za 5K, to już w ogóle będzie w dechę . Jestem za Panie Andrzeju prosimy, żeby Pan sprzedał kudłatemu PPP za 5 k Peelenów :!: Mod powinien mieć w końcu dodatkową zniżkę :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 No właśnie nie - popatrz, że w tytule wątku wyraźnie mówię o "zmianach bez ostrego dłubania". A więc chodzi o dodanie paru koni/Nm i odpowiedź na pytanie, czy jest się sens w to bawić w zakresie akceptowanym przez gwarancję. To jedz do nie-ASO'a po sam program i nikomu sie nie przyznawaj. Mozna tak zrobic ze nie bedzie sie dalo wykryc reflashu (tylko musisz o to poprosic, bo normalnie Ecutek ma zabezpieczenie, zeby nikt nie kopiowal ich map i pozniej takiego kompa nie da sie odczytac normalnymi narzedziami). Pozatym ta cala dyskusja jest bez sensu, zobacz sobie na moj podpis. Co do gwarancji, to czy nie jest tak ze nie mozna jej stracic calkowicie? Przykladowo w stanach jest tak ze SOA musi udowodnic, ze dana modyfikacja wywolala okreslona usterke. Mozna miec wtedy nawet ogromne turbo w samochodzie, a servis powinien wymienic np stacyjke, ktorej przyklad byl podawany wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Do jazdy po ulicy to bchyba bym wymiękł w Evo mocniejszym niż GT340, seryjny MR jest strasznie szybki. Problem widze nie tyle w mocy (choć ja bym te granice podniósł gdzieś o 60-80 hp :razz: )co w przypadku IX w sposobie jej rozwijania.Jezeli lag sie powiekszy z hybrydą wiecej niz o 300 rpm to dam sobie raczej spokoj (postaram sie troche to zniwelować test "rurkom" i wiekszym turbo outletem). Co do opłacalności relatywnie do "przyrostów"drogiego PPP - ja w aucie z gwarancją zrobiłbym to na 100 %.IX to moje 3 dłubane auto i po tych doświadczeniach wiem że "świety" spokój ma znaczenie Oczywiście rozumiem podejście "albo wszystko albo nic" ,tyle że dla jednego 20 hp już jest ok a drugiemu i +200 bedzie mało.. Mam na paliwo i mam na cześci ale czy to oznacza ze mam także olać AC bo jak sie coś stanie a kupiłem auto za 200 tysi to i powinienem mieć na nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi