jeżdżąc do domu 3 kilometry lekko przyciskając, olej podchodzi przeważnie zawsze na 110, a ciecz w chłodnicy na czerwone i to ostro. Dwa przyciśnienięcia mocniejsze gazem i muszę przejechać koło domu pojechać jakieś 3 kilometry dalej żeby ją schłodzić.
Hmm, kurcze chyba z Twoim SPRT-kiem cos nie tak. U mnie laduje max ponizej 1,3 nie wspominajac o temp. cieczy chlodzacej, ktora zawsze bez wzgledu na obciazenie jest w tym samym miejscu na rozgrzanym silniku. Ogolnie auto nie sprawia zadnych problemow, plyny kontroluje b. czesto, oleju bierze kosmetyczne ilosci, praktycznie tylko na dlugich trasach autostradowych (mam przejechane 35k km i od nowosci dolalem jakies 3,5 litra oleju). Silnik jak dla mnie super dopracowany. Przy tym przebiegu auto juz dobrze dotarte, PPP funkcjonuje ok, seryjne EVO zostaje w tyle.