Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2016


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

A Ptaszek i Szczepaniak mają sponsora w postaci Orlenu w WRC2 :)

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

niby fajnie , polska ekipa , dobry sponsor , WRC2 ,Maciek zajebisty gość i mój kumpel , ale ....... no właśnie . życze im jak najlepiej , ale sukcesów niestety nie wróże ,coś jak Maciek jeździł z Kościuszko . obym sie mylił , ale nie sądze  :(

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłop wie i nieraz to powtarzał, że jedyna realna szansa na coś wielkiego była z RK. A przecież nie jeździł z byle kim na prawym. 

Orlen nie kupi Robertowi miejsca w fabryce. Znowu byłby konflikt koncernów. Zresztą i trzeba byłoby wyłożyć nieporównywalnie większą sumę niż na sezon WRC2.

 

Teraz kibicuję z całego serca Kajtkowi aby udało się uciułać na WRC2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orlen zasponsorował nie tylko Ptaszka ale także Rajd Polski. Czyli całkiem fajna kasa. Ale zespół ds. sportu nie spojrzał w stronę najszybszego naszego rajdowca. Kubica ma jakiś konflikt z Orlenem jeszcze od czasów ścigania. Podobnież kiedy potrzebował wsparcia Orlen się permanentnie wypinał i Kubica sobie przyrzekł , że się z Orlenem nigdy nie zwiąże. Ale to już tyle lat minęło , i nawet w międzyczasie zaszła "dobra zmiana", że może warto odłożyć uprzedzenia na bok. A Orlenowi chyba soczysty wynik by nie zaszkodził. Kto wie, może kiedyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój z Orlenem i Kubicą bo jak napisano wyżej nie kupią miejsca Robertowi w fabryce bo zresztą nie ma gdzie. Szkoda, że na chwilę obecną najlepszy nasz kierowca rajdowy nie wie czy Lotos da hajs i gdzie miałby jeździć, a według mnie po ERC czas na WRC2 aby iść do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

niby fajnie , polska ekipa , dobry sponsor , WRC2 ,Maciek zajebisty gość i mój kumpel , ale ....... no właśnie . życze im jak najlepiej , ale sukcesów niestety nie wróże ,coś jak Maciek jeździł z Kościuszko . obym sie mylił , ale nie sądze 

 

co do tego nie ma wątpliwości. Mogę się mylić ale wydaje się, że Maciek wolałby przejechać połowę sezonu z RK niż cały sezon z Hubertem. 

Naprawdę szykuje się taki sezon i bez Roberta :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki cytat z łonetu:

 

Musimy angażować się w rajdy płaskie, wystarczy popatrzeć na stacje benzynowe, by wiedzieć dlaczego. Większość naszych klientów korzysta z samochodów drogowych, a nie terenowych - powiedział dyrektor marketingu PKN Orlen Rafał Pasieka. Dodał też, że koncern wykazał inicjatywę w stosunku do Roberta Kubicy, ale “nie podjęto z nami rozmów”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W sobotę po roku walki i naprawdę ciężkiej pracy oraz wielu nerwów oraz wyrzeczeń pojechaliśmy Barbórkę Legend tylko z jednym abstrakcyjnym celem, pojawić się na Karowej.   W piątek wieczorem poszliśmy na Karową na długi spacer i w górę, i w dół, i w poprzek, od krawężnika do krawężnika, sprawdzając kostkę, kocie łby, asfalt… głębokość kałuż.   Co więcej pisać? Udało się, marzenie spełnione, generalnie szok i niedowierzanie. Na Barbórce Legend zajęliśmy 7 miejsce w generalce i 4 w klasie przegrywając z dużo mocniejszymi autami a patrząc na informacje w necie z kierowcami o wieloletnim doświadczeniu.     Na Karowej P2 w klasie, P6 w legendach i P29 w generalce Barbórki uważamy za wielki sukces.     Bardzo dziękuję izotomom za to, że nas wspierali, byli z nami cały czas, widzieli ile mieliśmy kłopotów, problemów… miejsca serwisowego w parku serwisowym dla nas zabrakło, staliśmy gdzieś pokątnie w błocie, cały „serwis” Barbórkowy to sprawdzenie ciśnienia w kołach na Statoil w piątek wieczorem… na zapoznaniu wydzwoniliśmy Landem w mostek na Bemowie, korki warszawskie kosztowały nas 20 sekund kary i roztrojenie dobrego rytmu jazdy. Konkurencja na profi deszczówkach Michelina, Pirelli czy innych a my na Toyo ze sklepu za rogiem…   Szczerze to był to bardzo mitrężny i najbardziej nerwowy rajd w życiu… cieszę się że mamy go już za sobą.

Ogromne gratulacje i samych sukcesów w kolejnych sezonach! :)

 

Może kiedyś przyjedzie czas na subarynkę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aero naprawdę fikuśne. Teoretycznie mieli najlepsze warunki do stworzenia tego pakietu. Mam na myśli konsultacje z kwaterą z Kolonii i możliwośc korzystania z chyba najlepszego tunelu aerodynamicznego w Europie.

Widać, już tył jest po lifcie, bo tak napchali tych lotek, że stare światła były by przysłonięte  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze ze zaczynam miec wrazenie ze oni celowo chcieli zeby ten samochod jezdzil i prezentowal sie kiepsko na testach.

Patrzac na ten filmik finalny produkt zaprezentowany dzisiaj to tak na dobla sprawnej zupelnie inne auto niz ogladalismy wczesniej zarowno z wyglada jak i kazdy i osiagow.

Koncowka tego filmu wyglada bardzo bojowo.

 

http://youtu.be/8NQJsP5c-4Q

Dopiero teraz widze z przodu pod namiotem stoi prototyp ktory byl uzywane do rozwojiu i ktory testowal Ogier finalen auto pojawilo sie dopiero pare tygodni temu.

 

Z przodu wygląda zajefajnie

post-1135-0-65915100-1481634433_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to się jednak marzy powrót ala grupy A, żeby toto można było w serii kupić w salonie.....

 

Impreza 555, Celica 4wd, Escort Cosworth, Delta Integrale.....  Wszystko było na wyciągnięcie ręki, i przynajmniej złudne przeświadczenie, że w garażu ma się rajdufke :wub: :wub: :wub: :wub:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...