Thomas Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Witam Wszystkich Mam problem z resetowaniem wskazań licznika dziennego A i B oraz z przełączaniem między A i B. Po prostu coś tam nie kontaktuje, przynajmniej mam takie wrażenie. Muszę strasznie mocno naciskać przycisk żeby załapało i przełączyło na B lub A, a najgorzej jest z resetem bo trzeba trzymać. Czasami mam wrażenie że wcisnę nie długo ten przycisk do środka wskaźników. Potem cholera palec boli. Teraz jak jest zimno to strasznie mnie to denerwuje. Jak było ciepło, lub jak samochód jest ciepły to działa znacznie lepiej, ale bez rewelacji. Wymontowałem deskę, rozebrałem z obu stron ile się dało, napsikałem Bremsenreiniger Wuertha że aż się lało, przedmuchałem sprężonym powietrzem, pomogło na trochę, ale potem wrócił do poprzedniego bezkontaktowego stanu. I teraz pytania: - czy da się to rozebrać bardziej?!? - czy w tym wieku ten typ tak ma? Pacjent to XT 2.5 2007 - czy czeka mnie wymiana całej deski na nową (całe wskaźniki)? - jak to naprawić? Miał ktoś z Was podobny problem? Jak sobie z nim poradził??? Dzięki z góry za wszelkie odp. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Co po niektórzy na tym forum chcieliby mieć INO takie problemy... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmok Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Mam dokładnie to samo u mnie krążenie w palcu powraca po 5 minutach nauczyłem się z tym żyć. cheers! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Panowie, ale jaki problem wyjąć wskaźniki i je rozebrać??? Ten przycisk, to taka tulejka, która naciska stycznik wlutowany w płytkę zegarów. Może coś się skróciło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Nie problem wyjąc wskaźniki i je rozebrać. Nie wiem jak się dostać do tej wlutowanej płytki. Kiedyś taki problem miewałem z kalkulatorem. Trzeba było rozebrać go i na odwrotnej stronie gumowej klawiatury przetrzeć styki benzyną ekstrakcyjna. Z reguły pomagało. Nie pomagało jak styki były wyklepane. No i mam wrażenie że ja też mam ten styk wyklepany, ale żeby to sprawdzić nie mogę się na tę płytkę dostać... Pozostaje resetować licznik "na ciepło". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Nie wiem czy stycznik jest podobny jak w pilotach do telewizora gdzie gumowy guzik pokryty pylem zapewnie przewodzenie na plytce. Jesli tak to wystarczy do gumowego guzika przykleid na supergluta kawalek folii aluminiowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Nie wiem czy stycznik jest podobny jak w pilotach do telewizora gdzie gumowy guzik pokryty pylem zapewnie przewodzenie na plytce. Jesli tak to wystarczy do gumowego guzika przykleid na supergluta kawalek folii aluminiowej. Jeśli tak to wygląda, to chyba lepiej użyć taśmy miedzianej. Folia alu szybko się "wyrobi" i trzeba będzie znów rozbierać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 są też kleje grafitowe, wystarczy 'maznąć'. Ja do naprawy takich zawsze używałem wyciętego kawałka cienkiej blaszki miedzianej przyklejanej jakimś klejem typu kropelka. Ale to też nie rozwiązuje problemu na zawsze, co jakiś czas wypada przeczyścić bo miedź się utlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 W pilotach, kalkulatorach i zapewne też w liczniku Forka dobrze sprawdza się tzw. "zestaw do naprawy pilotów", czyli gumki przewodzące prąd i klej silikonowy - do kupienia w każdym "elektroniku", np.: http://www.e-noktel.pl/gumki_do_pilotow_100szt_zestaw_do_naprawy_pilotow_-1562i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccdd Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 (edytowane) Dzisiaj walczyłem z opisanym problemem. Pacjent to forek SG. Otóż nie mogłem wcisnąć przycisku celem skasowania dziennego przebiegu i przełączeniem między pozycją A i B. Poczytałem na forum, że to może być styk na płytce. Podszedłem do tematu bardziej druciarsko. Mianowicie zdemontowałem licznik jak na foto, po czym do widocznego plastiku dorobiłem z patyczka plastikowego fragment o długości około 2 - 3 mm. Przykleiłem go superglutem, po czym delikatnie przyszlifowałem. Teraz wszystko działa. Oby jak najdłużej. Gdy patent odmówi posłuszeństwa to zabiorę się za styk na płytce. Najważniejsze, że działa przy okazji prewencyjnie wymieniłem żarówki w zegarach. @shizuo1 celnie kiedyś podpowiedział w ilości żarówek. Edytowane 21 Maja 2022 przez ccdd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się