FIREK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wracalem niedawno z wloch i na autostradzie w niemczech 160km/h czasami 180 generalnie dosc szybko i spalanie mojgo Forka 10,5/l na zimowych bez tempomatu i klimy 2,0 XT zobaczcie jaka roznica na jakosci paliwa - masakra bo w polsce trzeba doliczyc ze 2 litry :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Subaru 2010 boxer diesel 2.0 150 KM tryb mieszany: 7-8 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Subaru 2010 boxer diesel 2.0 150 KMtryb mieszany: 7-8 litrów szczerze mowiac myslalem ze dieselek bedzie mniej palil a powiedz jeszcze jak sie klekocik sprawowal zima? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 napęd na 4 koła swoje robi samochód jest na dotarciu może jak przejdzie 3000 km to będzie mniejsze spalanie, ale i takie jestem w stanie zaakceptować Odbierany był w marcu wiec już to nie był taka straszna zima Obecnie wskazania to 7,4 l Przejechane około 1300 km Pęknie się sprawuje, cichutki, szybki dla mnie bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 od jakiegoś czasu licząc koszty przy moich przebiegach (60.000 rocznie) mocno mysle o klekocie ale opinie sa dwojakie musze sie wglebic w temat i pogadac na plejadach z uzytkownkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 od jakiegoś czasu licząc koszty przy moich przebiegach (60.000 rocznie) mocno mysle o klekocie ale opinie sa dwojakie musze sie wglebic w temat i pogadac na plejadach z uzytkownkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 od jakiegoś czasu licząc koszty przy moich przebiegach (60.000 rocznie) mocno mysle o klekocie ale opinie sa dwojakie musze sie wglebic w temat i pogadac na plejadach z uzytkownkami Muchozol jest tańszy, kiedyś liczyłem pobieżnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Postanowiłem ostatnio ponownie zrobić pomiar. Trasa Tarnów- Nowy Sącz- Piwniczna- Krynica- Tuchów- Tarnów (dość górzyście) , ta sama w 2 dni pod rząd. W trasie prędkość 80- 100 km/h bez unikania wyprzedzeń. Na krętych dróżkach i serpentynach w okolicach Nowego Sącza i Krynicy zabawa prawie do odcinki (w wolnym ssaku tak trzeba ) ok 40% trasy włączona klima. Dziś tankowałem i ciężko mi było uwierzyć...7,4l (silnik 2.0 125KM, benzyna 95 z BP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Odnośnie spalania - STi 2.0 320KM, podczas powrotu z Niemiec na autobahnie udało mi się zrobić 600km na zbiorniku, więc spalanie wyszło ~ 9 l / 100 km w Polsce takie wyniki są raczej nie osiągalne, ale jak widać wynik podawany przez producenta [ 8,5 na setkę chyba ] jest możliwy do osiągnięcia. Całkiem emerycko nie jechałem, więc przy odrobinie silnej woli i z zegarkiem doładowania można by zejść jeszcze niżej... tylko po co boxer musi przecież bulgotać Tak czy siak, taka ciekawostka 8) jak miałem wcześniej wrx'a 2.5 to w cyklu mieszanym miałem średnio wynik 16/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Odnośnie spalania - STi 2.0 320KM ... ~ 9 l / 100 km ... Całkiem emerycko nie jechałem tzn jak :?: najlepiej w km/h 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Forek 2.0 S-turbo 2001r Zima po mieście 13-14l. Zima na trasie 10l. Lato po mieście z klimą 12l. Lato trasa z klimą 10l. Zważywszy, że mój stary Sunny 1.6 palił po mieście ~12.7l, to Forek wiele nie pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Odnośnie spalania - STi 2.0 320KM ... ~ 9 l / 100 km ... Całkiem emerycko nie jechałem tzn jak :?: najlepiej w km/h 8) ~ 130-140 km/h + ograniczenia + kilka pociągnięć powyżej 200 8) ogólnie spokojnie i zachowawczo, autem jechałem pierwszy raz więc nie ma co szaleć zanim się nie pozna samochodu przy okazji nie mogłem za bardzo szarżować, żeby Berlingo w dieslu mi w tyle nie zostało [ jechaliśmy w 2 auta ]. No i zaznaczam, że 650km autostrady zrobiłem w 99% procentach na 6 biegu Wiem, że w naszym pięknym kraju takie wyniki są nieosiągalne, ale tak jak mówię - taka ciekawostka, że nawet STi można pojechać ekonomicznie BTW., dla porównania na tej samej trasie i przy takim samym stylu jazdy: Berlingo 1.6 HDi 110km - 7,2 l ropy / 100km STi 2.0 320km - ~ 9 l benzyny / 100km Po przekroczeniu granicy statystyki uległy 'delikatnej' zmianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Po przekroczeniu granicy statystyki uległy 'delikatnej' zmianie i wszystko wrocilo do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 wracalem niedawno z wloch i na autostradzie w niemczech 160km/h czasami 180 generalnie dosc szybko i spalanie mojgo Forka 10,5/l na zimowych bez tempomatu i klimy 2,0 XTzobaczcie jaka roznica na jakosci paliwa - masakra bo w polsce trzeba doliczyc ze 2 litry :x myślę, że to nie kwestia jakości paliwa, tylko możliwego do osiągnięcia stylu jazdy. autobahn versus drogi krajowe, zwalnianie, przyspieszanie, wyprzedzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ...Na szczęście od dzisiaj będę rozwijał normalne prędkości i spalanie wróci do normy. No właśnie, z jakimi przeważnie prędkościami podróżujecie? U mnie generalnie jest to w zakresie 110-130kmh, trasa oczywiście, w mieście jak się da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 trasa Wiedeń-Warszawa specjalnie wolno nie było, bo w 6,5h przejechałam te 700 km aczkolwiek jak się już rozpędziłam to trzymałam się w zakresie 4krpm, więc w sumie eco-driving był 10,8 l/100km na austriackiej 98 11,8 l/100km na polskiej 98... :roll: z własnego doświadczenia wiem, że niestety jest różnica w jakości paliwa i to spora... Subaru i tak zalewane 98 więc jest lepiej, nie ma jakiejś kolosalnej różnict, jednak w Toyocie Starlet różnica była ok 120km na baku... a bak miał aż całe 35 litrów, więc... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Na trasie 400 km po wiejskich drogach 9 litrów. Całkiem nieźle jak na polskie drogi i zalanie 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolphin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Co tankowanie zeruję licznik. Wczoraj jechałem z Warszawy do Kątów Rybackich (koło Krynicy Morskiej) po drodze tankowanie w Ostródzie zwykłą 95. Trasa z Ostródy do Kątów jazdą emerycką 90-100 km/h spalanie 8,0 l, a przez chwilę nawet 7,8 l/100km :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Trasa z Ostródy do Kątów jazdą emerycką 90-100 km/h spalanie 8,0 l, a przez chwilę nawet 7,8 l/100km :shock: troche duzo jak na wolnossaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolphin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Trasa z Ostródy do Kątów jazdą emerycką 90-100 km/h spalanie 8,0 l, a przez chwilę nawet 7,8 l/100km :shock: troche duzo jak na wolnossaka Myślę, że to niezły wynik. :roll: Producent podaje spalanie w trasie nieco poniżej 7 litrów, a jechałem w mocnym deszczu, z wyprzedzaniem i pod koniec trasy sporo ostrych zakrętów. Także nie była to jednostajna jazda po autotradzie A i jeszcze klima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Trasa z Ostródy do Kątów jazdą emerycką 90-100 km/h spalanie 8,0 l, a przez chwilę nawet 7,8 l/100km :shock: troche duzo jak na wolnossaka 7,8l/100km to był chyba najniższy wynik w trasie, jaki zaobserwowałem w swoim GC8 2.0 N/A (jadąc samemu, w deszczu). Częściej w granicach 8,5l. Przy czterech osobach, z bagażami i klimą - potrafiło dobijać do 9l/100km. Prędkość podróżna w granicach 120km/h. Wyprzedzania zwykle z "gazem w podłodze", jeśli nie na dwupasmówce (na dwupasmówce za to podróżna w granicach 140). Prędkości licznikowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Trasa z Ostródy do Kątów jazdą emerycką 90-100 km/h spalanie 8,0 l, a przez chwilę nawet 7,8 l/100km :shock: troche duzo jak na wolnossaka 7,8l/100km to był chyba najniższy wynik w trasie, jaki zaobserwowałem w swoim GC8 2.0 N/A (jadąc samemu, w deszczu). Częściej w granicach 8,5l. Przy czterech osobach, z bagażami i klimą - potrafiło dobijać do 9l/100km. Prędkość podróżna w granicach 120km/h. Wyprzedzania zwykle z "gazem w podłodze", jeśli nie na dwupasmówce (na dwupasmówce za to podróżna w granicach 140). Prędkości licznikowe. jest duza roznica pomiedzy jazda emerycka 90-100km/h a jazda z utrzymywaniem predkosci podruznej ok 120km/h i wyprzedzaniem innych aut mi pali 50zl na 30 mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolphin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Poza tym zwiększenie momentu obrotowego o 10 nm chyba też ma wpływ na spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolphin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jest duza roznica pomiedzy jazda emerycka 90-100km/h a jazda z utrzymywaniem predkosci podruznej ok 120km/h i wyprzedzaniem innych aut A w ogóle to jaka jest definicja jazdy emeryckiej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Świeżo po zakupie Junkersa 2.0T LPG Powered. 13 L/100, dystans niecałe 600 km, z czego ponad 400 km to "trasa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się