Mark L.A. Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 (edited) Ci Japończycy to strasznie wkurzający naród jest . Taka zabawka i znowu tylko 400 szt i to z kierownicą po niewłaściwej stronie . http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19100444,subaru-wrx-sti-s207-sportowiec-z-krwi-i-kosci.html Edited October 28, 2015 by Mark L.A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docik Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Fajne wreszcie widac ze Subaru wzięło się do roboty. Konkurencja ostatnimi czasy doszła nasza kochana markę w pewnych kwestiach i czas był na zmiany. WRX zapowiada sie bardzo milo a Sti z nowym silnikiem i bajerami. Pewnie bedzie ładnie latać po zakrętach. I tu ciekawi mnie gdyż Subaru nie dodało aż tak dużo Nm i km. Mam nadzieje ze wraz z innymi "modami" da wyniki lepsze niż inne marki z podejściem " Dajmy wiecej mocy i będzie dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 (edited) Silnik w S207 to znany w Japonii z poprzednich wersji EJ20 na twinscrollu (z trochę większa moca i NM). Więcej info na: http://www.media.subaru-global.com/en/news/2125Auto mega i szkoda, że nie dostępne poza JP Cena, w porównaniu do cen WRX STI w Polsce bardzo atrakcyjna, bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. Edited October 28, 2015 by gryka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...? I cena robi się kosmiczna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted October 28, 2015 Author Share Posted October 28, 2015 Pal licho cenę , lecę do kolektury . Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 (edited) Pal licho cenę , lecę do kolektury . Raczej nie zdążysz, znając życie wszystkie 400 pójdą jak ciepłe bułki Edited October 28, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 (edited) bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...? Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? Edited October 28, 2015 by gryka Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Panowie juz w 3 tematach jest o S207 moze by to jakoś polatac ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 każdy by sobie polatał tą eską masz dojścia? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...? Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? ile? Ładnie mu w tej żółci , fajnie że nie narzucili jakiejś wygórowanej ceny za wersje limitowaną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 (edited) bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...?Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? ile?Jak bym wiedział, to bym nie pytał Ładnie mu w tej żółci , fajnie że nie narzucili jakiejś wygórowanej ceny za wersje limitowaną.No właśnie o to mi chodzi Znacie jakąś stronę z opisem limitowanych wersji od S202 do S207, R205 i tych wszystkich SpecC, Ra-R,RA itd? Edited October 28, 2015 by gryka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 http://paultan.org/2015/10/28/tokyo-2015-subaru-wrx-sti-s207-unveiled-for-japan/subaru-s207-tokyo-2015-5/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 (...) Znacie jakąś stronę z opisem limitowanych wersji od S202 do S207, R205 i tych wszystkich SpecC, Ra-R,RA itd? gryka, polecam ta stronke, masa ciekawej info: http://www.subaru-impreza.de/Sonderserien.htm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 każdy by sobie polatał tą eską masz dojścia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...? Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? wiemy - zwykły STI kosztuje około 3,8 mln yenów, a s207 NBR ponad 6,3 mln - czyli u nas musiałby kosztować jakieś 300 tys pln minimum - chociaż wróć - silnik 2.0, ergo akcyza mała, czyli coś by tam zeszło z tej ceny, a że STI MY15 ma generalnie na tle reszty Europy zajefajną cenę (nawet po tej złodziejskiej akcyzie) to mogłoby to zażreć u nas fest - zwykłe STI pewnie by się nie sprzedawały 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 (edited) bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition. koszty transportu, clo, akcyza, vat...?Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? wiemy - zwykły STI kosztuje około 3,8 mln yenów, a s207 NBR ponad 6,3 mln - czyli u nas musiałby kosztować jakieś 300 tys pln minimum - chociaż wróć - silnik 2.0, ergo akcyza mała, czyli coś by tam zeszło z tej ceny, a że STI MY15 ma generalnie na tle reszty Europy zajefajną cenę (nawet po tej złodziejskiej akcyzie) to mogłoby to zażreć u nas fest - zwykłe STI pewnie by się nie sprzedawały Tak samo było w przypadku innych limitowanych(droższych) sti i wszystkie się sprzedały. Edited October 31, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
QbaqBA Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Najpierw musiałyby spełniać europejskie normy dotyczące emisji gazów Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Wszystko jest ok w tym S207 , nawet ten kolor jajecznicy bym przeżył , tylko ten spojler …….. wiem wiem , tradycja "S" Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Oj Edwin nie narzekaj, zawsze można wziąć gumówkę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 (edited) Wszystko jest ok w tym S207 , nawet ten kolor jajecznicy bym przeżył , tylko ten spojler …….. wiem wiem , tradycja "S" Spojler przychodzi tylko z pakietem "track package" czy jakos tak. Normalnie jest bez spojlera Radekk, dobrze, ze Cie tu znowu przywialo Edited November 1, 2015 by Than_Junior Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 bez spojlera jak dla mnie straszna bida Jest za to wycieraczka Ten wielki spojler w NBR Challenge Package jest trochę off, ale broni go jednak to, że tak to wychodzi z fabryki Dziwi mnie jednak mocno, że Japońce z uporem maniaka nie robią tam więcej mocy - 10% wzrostu w stosunku do standardowego STI to jednak trochę mało - wiem wiem, kupa innych dodatków robi pewnie robotę jeśli chodzi o prowadzenie, czy dynamikę (chociażby wyższy moment przy dużo niższych obrotach), ale zastanawiam się, kiedy oni wreszcie puszczą na drogę (i to też poza Japonią) coś z mocą powiedzmy 400KM... Chociaż oczywiście i standardowe 300 mi wystarcza, żeby mnie nikt nie wyprzedzał - no może poza autostradą Ale tu już znowu dotykamy dyskusji o wyższości świąt jednych nad drugimi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted November 3, 2015 Dyrekcja SIP Share Posted November 3, 2015 znając życie wszystkie 400 pójdą jak ciepłe bułki Poszły. Należało składać zamówienia do 28.10. 29.10 zrobiono loterię ( zwycięzcy mają prawo do nabycia auta ). Spóźniłem się na loterię kilka godzin ... Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 (edited) Tak też myślałem Edited November 3, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 należało składać zamówienia do 28.10. 29.10 zrobiono loterię ( zwycięzcy mają prawo do nabycia auta ). moze sie jeszcze znajdzie jakas sztuka zakupiona przez japonskiego dealera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now