Jump to content

Kolejna perełka, czyli S207 .


Mark L.A.
 Share

Recommended Posts

Fajne wreszcie widac ze Subaru wzięło się do roboty. Konkurencja ostatnimi czasy doszła nasza kochana markę w pewnych kwestiach i czas był na zmiany. WRX zapowiada sie bardzo milo a Sti z nowym silnikiem i bajerami. Pewnie bedzie ładnie latać po zakrętach. I tu ciekawi mnie gdyż Subaru nie dodało aż tak dużo Nm i km. Mam nadzieje ze wraz z innymi "modami" da wyniki lepsze niż inne marki z podejściem " Dajmy wiecej mocy i będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Silnik w S207 to znany w Japonii z poprzednich wersji EJ20 na twinscrollu (z trochę większa moca i NM). Więcej info na: http://www.media.subaru-global.com/en/news/2125
Auto mega i szkoda, że nie dostępne poza JP :( Cena, w porównaniu do cen WRX STI w Polsce bardzo atrakcyjna, bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

 

 

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?

I cena robi się kosmiczna
Link to comment
Share on other sites

Pal licho cenę , lecę do kolektury .

Raczej nie zdążysz, znając życie wszystkie 400 pójdą jak ciepłe bułki Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

 

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?

Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca ;) Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP? Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

 

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?

Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca ;) Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP?

 

ile?

 

 

Ładnie mu w tej żółci , fajnie że nie narzucili jakiejś wygórowanej ceny za wersje limitowaną.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

 

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?
Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca ;) Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP?

ile?
Jak bym wiedział, to bym nie pytał ;)

 

 

Ładnie mu w tej żółci , fajnie że nie narzucili jakiejś wygórowanej ceny za wersje limitowaną.

No właśnie o to mi chodzi :)

 

Znacie jakąś stronę z opisem limitowanych wersji od S202 do S207, R205 i tych wszystkich SpecC, Ra-R,RA itd?

Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

 

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?

Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca ;) Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP?

 

wiemy - zwykły STI kosztuje około 3,8 mln yenów, a s207 NBR ponad 6,3 mln - czyli u nas musiałby kosztować jakieś 300 tys pln minimum - chociaż wróć - silnik 2.0, ergo akcyza mała, czyli coś by tam zeszło z tej ceny, a że STI MY15 ma generalnie na tle reszty Europy zajefajną cenę (nawet po tej złodziejskiej akcyzie) to mogłoby to zażreć u nas fest - zwykłe STI pewnie by się nie sprzedawały :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

bo przy kursie 1JPY - 0,0306 PLN wychodzi ok. 195000 za NBR Challenge Package Yellow Edition.

 

koszty transportu, clo, akcyza, vat...?
Nie chodzi mi o import do Polski, a o cenę dla Japońca ;) Wiecie ile kosztuje WRX STI w JP?

wiemy - zwykły STI kosztuje około 3,8 mln yenów, a s207 NBR ponad 6,3 mln - czyli u nas musiałby kosztować jakieś 300 tys pln minimum - chociaż wróć - silnik 2.0, ergo akcyza mała, czyli coś by tam zeszło z tej ceny, a że STI MY15 ma generalnie na tle reszty Europy zajefajną cenę (nawet po tej złodziejskiej akcyzie) to mogłoby to zażreć u nas fest - zwykłe STI pewnie by się nie sprzedawały :)
Tak samo było w przypadku innych limitowanych(droższych) sti i wszystkie się sprzedały. Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

Wszystko jest ok w tym S207 , nawet ten kolor jajecznicy bym przeżył , tylko ten spojler ……..  :facepalm:  wiem wiem , tradycja "S" 

Link to comment
Share on other sites

Wszystko jest ok w tym S207 , nawet ten kolor jajecznicy bym przeżył , tylko ten spojler ……..  :facepalm:  wiem wiem , tradycja "S" 

 

Spojler przychodzi tylko z pakietem "track package" czy jakos tak. Normalnie jest bez spojlera :)

 

Radekk, dobrze, ze Cie tu znowu przywialo ;)

Edited by Than_Junior
Link to comment
Share on other sites

bez spojlera jak dla mnie straszna bida :) Jest za to wycieraczka :) Ten wielki spojler w NBR Challenge Package jest trochę off, ale broni go jednak to, że tak to wychodzi z fabryki :) Dziwi mnie jednak mocno, że Japońce z uporem maniaka nie robią tam więcej mocy - 10% wzrostu w stosunku do standardowego STI to jednak trochę mało - wiem wiem, kupa innych dodatków robi pewnie robotę jeśli chodzi o prowadzenie, czy dynamikę (chociażby wyższy moment przy dużo niższych obrotach), ale zastanawiam się, kiedy oni wreszcie puszczą na drogę (i to też poza Japonią) coś z mocą powiedzmy 400KM... Chociaż oczywiście i standardowe 300 mi wystarcza, żeby mnie nikt nie wyprzedzał - no może poza autostradą :) Ale tu już znowu dotykamy dyskusji o wyższości świąt jednych nad drugimi ...

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

 

 

znając życie wszystkie 400 pójdą jak ciepłe bułki

Poszły. Należało składać zamówienia do 28.10. 29.10 zrobiono loterię ( zwycięzcy mają prawo do nabycia auta ).

Spóźniłem się na loterię kilka godzin ... :(  

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...