jaskier Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 dostałem tel. z prośbą o stawienie sie w serwisie z powodu jak w tytule - ktoś też dostał? ktoś coś wie o co biega? ponoć z powodu ryzyka przetarcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garibaldi Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Chwilowo telefon milczy. Może mam za młody samochód (7 miesięcy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 nic nie dostałem. Bede niedlugo w ASO to sie zapytam Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Też nie dostałem (pierwsza rejestracja 07/2014). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRIMAR Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Też nic - sierpień 2014. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikler Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Czerwiec 2014 też nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 panowie w 2014 roku byl lekki lifting wiec moze cos tam zmienili z tą wiązką Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 może to zależy od wersji wyposażenia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FanSub Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Ten lifting lekki to był we wnętrzu, natomiast techniczny to całkiem, całkiem spory (vide opis modelu xv na Wikipedii). Ale przepraszam, bo wyszedłem poza temat wątku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SX4ever Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 dostałem tel. z prośbą o stawienie sie w serwisie z powodu jak w tytule - ktoś też dostał? ktoś coś wie o co biega? ponoć z powodu ryzyka przetarcia Jest dokladnie tak jak piszesz. Wiazka przewodow do przelacznika wielofunkcyjnego pod kierownica jest poprowadzona w obudowie kolumny kierowniczej w bezposrednim sasiedztwie metalowych elementow, co w przypadku jej przetarcia powodowaloby zwarcia w ukladzie elektroniki sterujacej. W ramach akcji serwisowej zostana dolozone dodatkowe elementy izolujace. Planowany naklad czasu - ok. 30 minut. Akcja dotyczy zarowno XV jak i Imprezy (MY 2012 i MY 2013) oraz Forestera MY 2013. Zrodlo: http://www.kfz-betrieb.vogel.de/service/articles/503947/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Akcja dotyczy zarowno XV jak i Imprezy (MY 2012 i MY 2013) oraz Forestera MY 2013. mam - o ile się nie mylę - MY2013, nie mam żadnej informacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaskier Posted October 24, 2015 Author Share Posted October 24, 2015 Dzięki, dziś będę ze swoim MY12 w serwisie to sie wyjaśni u żródła Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitel Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 jaskier, dowiedziałeś się czegoś w serwisie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoph Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Odświeżę temat, ponieważ dla mojego XV - 08.2013 dostałem wezwanie na powyższą akcję serwisową. Skontaktowałem się z serwisem, ale odpowiedzieli mi, że zadzwonią do mnie, jak dostaną części zamienne. W piśmie zawarta jest informacja, że uszkodzenie wiązki kabli może doprowadzić do dysfunkcji wycieraczek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SX4ever Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Odświeżę temat, ponieważ dla mojego XV - 08.2013 dostałem wezwanie na powyższą akcję serwisową. Rowniez dzisiaj otrzymalem pismo od Importera, ale mnie nie "wzywaja" tylko prosza o kontakt z Serwisem... W piśmie zawarta jest informacja, że uszkodzenie wiązki kabli może doprowadzić do dysfunkcji wycieraczek. W moim wspominaja dodatkowo o mozliwej dysfunkcji reflektorow lub tez sygnalu dzwiekowego, oraz mozliwosci zgasniecia silnika, w zaleznosci od tego, ktory bezpiecznik zareaguje na ewentualne zwarcie. Skontaktowałem się z serwisem, ale odpowiedzieli mi, że zadzwonią do mnie, jak dostaną części zamienne. Jakie czesci zamienne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaskier Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 O ile pamiętam, kawałek wiązki jest niezabezpieczony i narażony przez to na przetarcie - i w czasie akcji daja jakąś osłonkę w tym miejscu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoph Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Byłem osobiście w serwisie. Powiedziano mi Ersatzteile - czyli części zamienne, więc czekam, ponieważ nic więcej nie udało mi się dowiedzieć. Pismo, które dostałem zawiera tylko te dane, o których wspomniałem. Jak taka akcja będzie realizowana, to już niech się Subaru martwi, albo nowy właściciel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SX4ever Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 W ubiegly piatek bylem w "moim" warsztacie w sprawie akcji serwisowej. Po wstukaniu VINu mojego XV w komputer serwisowy, w masce ukazal sie numer katalogowy "czesci zamiennej" niezbednej do przeprowadzenia tej operacji wraz z cena... 0,01 EUR, bez zartow 1 Cent. Tyle kosztuje kawalek gumy piankowej, ktora zostaje wklejona w dolna oslone kolumny kierowniczej. Dzisiaj zadzwonilem do serwisu z zapytaniem czy moja guma juz "przyleciala z Japonii" i czy moge do nich podjechac za ok. 2 godziny celem jej montazu. Uzyskalem dwie pozytywne odpowiedzi wiec podjechalem... Po demontazu oslony sprawdzono stan wiazek elektrycznych i nie stwierdzono zadnych nieprawidlowosci. Niestety, poniewaz akurat poproszono mnie z "papierami" do biura, nie zobaczylem tej kosztownej "czesci zamiennej", ktora w tym czasie mechanik wkleil w oslone. Cala wizyta w serwisie zajela mi ponizej pietnastu minut, przy czym najwiecej czasu spedzilem w biurze, gdzie ciagle telefony przerywaly nam procedure zalatwienia papierow. Mechanik potrzebowal na cala operacje nie wiecej niz dziesiec minut, z czego niemal polowe spedzil w magazynie. Caly rachunek jaki podpisalem (rozliczenie kosztow miedzy Warsztatem i Importerem) opiewal na 20,xx EUR, tych pare centow po przecinku nawet nie zapamietalem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now