Wiatrak Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Witam, Macie? Chwalicie sobie? Rzeczywiście starcza do końca żywota samochodu? Właśnie zamówiłem tuleje przednie tył i przód, no i zobaczymy... Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 mam, nie w Forku co prawda, ale trzeba z nimi uwazac - przód mi się rozlecial (obie strony) po 1.300 km, wlasnie mam wymieniony na innego producenta zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 18 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Mam wrocławski Strongflex, a ten co się rozleciał, kto wyprodukował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Ja kupiłem kiedyś cały komplet Strongflex (czerwone), ale zamontowano mi wszystko oprócz gum tylnego stabilizatora i bodajże podpory wału. No i... w innym temacie pisałem już, że taki Forester jest dla mnie za twardy Do tego ostatnio tuleje zaczęły niemiłosiernie skrzypieć, na co jestem uczulony. W efekcie mam ochotę je wyrzucić, bo samochodu mi jednak trochę szkoda rozbijać Żeby nie było - od ich montażu przejechałem póki co około 40 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Ja na podstawie swojego doświadczenia polecam olkusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdavidx Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 od ok 10kkm mam poli na łącznikach, stabilizatorach oraz kolumnie - okazjonalnie coś skrzypnie hint: używaj smaru grafitowego zamiast silikonowego, ponoć jest lepszy do poli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Witam, Macie? Chwalicie sobie? Rzeczywiście starcza do końca żywota samochodu? Właśnie zamówiłem tuleje przednie tył i przód, no i zobaczymy... Pozdrowienia. A do czego to auto przeznaczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Normalna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Osobiscie do forka poliuretanow bym nie wsadzil gdyz: 1. niestety skrzypia, szczegolnie po deszczu, 2. nie maja takiej miekkosci/twardosci i innych cech jak guma Polibusze sprawdzily sie w szybkim hothatchu gdzie sztywnosc gokarta jest bardzo porzadana. Sporym bledem bylo uzycie poliuretanowych wkladek do poduszek silnika. W civicu type-r poduszka silnika jest bardzo miekka przec co sportowy uklad wydechowy poddaje sie dosc szybko przez swoja sztywnosc wiec usztywnienie tego elementu bylo dla mnie kluczowa sprawa. Niestety po zamontowaniu wkladek i wydechu auto zrobilo sie potwornie glosne, powyzej 3700rpm zaczelo buczec jak odrzutowiec bo wszelkie wibracje silnika przenosily sie na bude. W Forku nastawionym raczej na komfort nie zamontowalbym nic poza lacznikami z poliuretanu. Przed ewentualna decyzja o zmianie gumy na poli trzeba pamietac, ze nie warto wymieniac tylko czesci tulei gdyz usztywniony jeden element zawieszenia spowoduje szybkie wybicie elementow gumowych, ktore sa bardziej miekkie i poddadza sie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Co do forka, ja zakładam poliuretany tylko na wahacze przód. Co dalej - zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Dziękuję Wszystkim w szczególności @Wally666. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 2. nie maja takiej miekkosci/twardosci i innych cech jak guma któraś z firm robi też tuleje 65ShA i to chyba byłoby optymalne rozwiązanie do typowej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 to byloby ciekawe rozwiazanie, wiem ze te o twardosci 80Sha sa jednak duzo twardsze i sa znacznie mniej elastyczne od gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Ja wlozylem wersję"miększą" strongflexa w mocowanie dyfra i jest słabo.Zaczęło się walenie w budę i wibracje/buczenie powyżej 130/h.Bede zmienial na oem lub ponawiercam te strongflexy żeby choć troche pracowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 lub ponawiercam te strongflexy żeby choć troche pracowały. Yyyy....Że co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Występują takie same tuleje strongflexa z otworami, srednica ok 10.Chce napisac do nich czym się różnią,jesli miękkością,a byloby to logiczne ,to czemu nie spróbować? Oem yez nie są pełne .Przeciez te tuleje to nie jest jakas technologia kosmiczna,skoro jest wersja z otworami ...tak myślę Edytowane 21 Września 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Mam wrocławski Strongflex, a ten co się rozleciał, kto wyprodukował? Deuter Olkusz do normalnego uzytku drogowego to nie polecam, bo skrzypią bardzo Edytowane 22 Września 2015 przez alphaOne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 To co to jakiś badziew jest? Przecież w komplecie do tego są smary itp. Może źle zamontowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 nie wiem, w ramach reklamacji dostalem nowy komplet tulei, bez słowa komentarza od producenta, takze pewnie uznali wadę materiałową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Czeka mnie wymiana tylnych tulei przednich wahaczy i chciałbym dopytać o jeden szczegół. Czy problematyczne jest wypieprzenie starej gumy z obejmy? Gdybym chciał kupić strongflexa dostaje tylko część z poliuretanu,ale nie wiem na ile upierdliwe jest jej zamontowanie w "starej" obejmie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdavidx Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Poli składa się z 2 połówek więc z montażem jest łatwo - pamiętaj tylko o dobrym przesmarowaniu dołączonym smarem grafitowym. Natomiast gumę łatwo wybić z gniazda za pomocą imadła i 2 np rurek: jedna do wypychania, druga jako przestrzeń dystansowa na wypchnięta tuleję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Deuter Olkusz do normalnego uzytku drogowego to nie polecam, bo skrzypią bardzo Nie wiem jak w Forku, ale przy zakupie Jeep'a WG dostałem komplet polibuszy Deuter Olkusz i... przekazałem go kolejnemu nabywcy przy sprzedaży Opinie krążące po forach są na tyle nieprzychylne, że postanowiłem oszczędzić czasu mechanikowi przy próbie dopasowania czegoś co zupełnie nie trzyma standardów produkcji i powsadzałem Super Pro. Widzę, że firma robi też komponenty zawieszenia do SG więc z czystym sumieniem mogę polecić. Istotne kwestie są tylko dwie. Raz, że właściciele Jeep'ów są trochę jeepnięci i rzadko oszczędzają na modyfikacjach (a Super Pro do najtańszych nie należą). Dwa, że zawieszenie Grand Cherokee składa się pierdyliona elementów gumowych które dodatkowo różnią się między wersjami, a budżetowe zamienniki są często źle opisane i robione wg losowych wzorców. O twardości i skrzypieniu nie ma się co wypowiadać, bo Jeep prowadzi się jak wóz drabiniasty niezależnie od tego co ma w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Niewadzi Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jeśli ktoś jest zainteresowany to mam do sprzedania komplet czerwonych tulei z uchwytami aluminiowymi z mojego Forka SG 2003 r + tuleje na stabilizator (z Olkusza) Zestaw przejechał coś około 1ooo KM i jak się okazało to nie moja bajka, ponieważ sztywność i przenoszenie drgań zaczęły mnie męczyć więc wróciłem do serii. Zainteresowanych zapraszam na priv, pewnie się dogadamy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 To ja tylko w zakresie tulei stabilizatora. Dwa razy wywalałem Strongflexy, bo nie wyrabiałem ze skrzypieniem i wręcz przeskakiwaniem (mimo smarowania). Od roku jeźdżę na oryginalnych Whitelene'ach i jest git, zapomniałem o skrzypieniu. A cena była nawet niższa. Kupiłem je przypadkiem od gościa z allegro, który normalnie ich nie wystawia, ale ma pelną ofertę z tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Odkopię, bo właśnie zastanawiam się co wsadzić w tylny zawias (tuleja wahacza wzdłużnego). Gumę OEM czy poli? Jeśli poli to dobrą cenę ma Olkusz - taniej niż guma OEM. Profil jazdy cywilny, ale auto już dość sztywne (AGX, springi Eibach, z przodu w zawiasie poli Strongflexa). Doradzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się