abecer Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Chciałbym przerobić jedno z moich sti do driftu! Ma ktoś jakieś doświadczenie jak to zrobić zgodnie ze sztuką? Chciałbym również nie tracić stałego napędu na 4 łapy tylko mieć możliwość przestawienia na 100% tył. Co jest potrzebne? Jak przerobić Dccd? Zmiany w zawieszeniu? Jak temat już był to przosze o link! Pzd Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 nie da się tak. albo rybka, albo akwarium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Rozumiem że albo awd/rwd? Powiedzmy że chce mieć tylko rwd! Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej007 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 blokujesz wiskozę w skrzyni wyciągasz napęd przedniego mechanizmu różnicowego i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Polecam kontakt z użytkownikiem MIKKI - żadko bywa na forum ale jest - żyje - PW przeczyta. Ma takiego turbodziada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROZ Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Nie rób tego...przerobić Subaru na rwd to grzech ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie rób tego...przerobić Subaru na rwd to grzech ^^ Mam dwa więc z jednego zrobie transformers! Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Wszystko da sie zrobic! Za odpowiednia kase, napewno ktos ci zlozy taka skrzynie. Tylko cena będzie pewnie jak za Ferrari:) Kiedys mialem Subaru 1800 coupe, wydaje mi sie,ze mialo rozlaczany przod, moze by pasowalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Dzięki wszystkim za informacje! Tak się składa że spec d (brzydkie kaczątko), baza do driftu nie jest już aktualna! Właśnie została podpisana umowa sprzedaży! Niebieskie sti zostaje Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROZ Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 ładny egzeplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) ładny egzeplarz Był ładny, tzn jest ale już nie mój. Oryginalnie jest czarny, na zdjęciu to tylko folia! Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 http://www.ebay.com/itm/PPG-Subaru-Wrx-Sti-6MT-RWD-Conversion-Spool-/281776122529?hash=item419b2a6aa1&vxp=mtr to tak na szybko kiedys jak zglebialem temat to widzialem na ebaju dostepne tulejki dzieki ktorym cala moc idzie na tyl z pominieciem przedniego dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 RWD stylówę ma lepszą od popsutej pomarańczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R1damii Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Z 3 lata temu był na torze w Biłgoraju na Drift Weekendzie Subarak GT który startował w drifcie. Miał odłączony przedni napęd. Nie wiem jak, ale pamiętam że to było niebieskie GT z centralnym IC na blachach z Lublina. Może ktoś kojarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnie Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ja dodam od siebie, że niestety rozdzielenie napędów to jedno a wytrzymałość to drugie. Cały moment obrotowy na dwóch cienkich półośkach i małym tylnym dyferencjale to nie najlepsze rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 r180 wcale nie jest taki mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ja dodam od siebie, że niestety rozdzielenie napędów to jedno a wytrzymałość to drugie. Cały moment obrotowy na dwóch cienkich półośkach i małym tylnym dyferencjale to nie najlepsze rozwiązanie Masz rację -obciążenia wzrosną ale jeśli nie strzelamy ze sprzęgła to półosie będą żyły .Najgorsze dla półosi i napędów są uderzenia momentu np. zahamowane koło ,które było chwilę w powietrzu, potem puszczenie hamulca , opad na ziemię i nagłe rozpędzenie na asfalcie. Tu rodzaj napędu ma mniejsze znaczenie. Szpery wtedy trochę pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 W rwd bezpiecznikiem będzie przyczepność tylnej osi. Subaru ma motor przed przednią osią i tył jest lekki. Jeśli nie będzie wyczynowych slicków .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Kaps ma gotowe zestawy do przeróbki na RWD tylko pewnie cena powala: http://eng.kaps-transmissions.com/products-rwd-conversion.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się