Francisza Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Szanowny Panie Dyrektorze. Liczyłem na SBD + CVT bo bardzo mi przypadło do gustu to połączenie w OBK'15 i F -S '15. Przyznam, że brak takiego połączenia w XV rozczarowuje. Decyzja zupełnie niezrozumiała komercyjnie. A czy chociaż napęd z obecnego Forestera XT - 2,0 DIT z CVT ma szansę na znalezienie się w nowym XV? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A czy chociaż napęd z obecnego Forestera XT - 2,0 DIT z CVT ma szansę na znalezienie się w nowym XV? Przykro mi , ale 2.0 DiT nie będzie oferowany w XV. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreyhal Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Dzień dobry Jako zadowolony posiadacz XV'14 jestem też żywo zainteresowany funkcjonalnościami, które mają wersje amerykańskie czy brytyjskie, a których wersja na nasz rynek jeszcze się nie doczekała :-) W związku z tym chciałbym zapytać o parę szczegółów odnośnie modelu '16, którego bardzo na naszym rynku wyglądam. Widząc jak fajnie wyposażone i niezubożone względem wersji amerykańskich są np. nasze Outbacki'16, mam duże nadzieje ;-) Jak przeczytałem wyżej, specyfikacje powinny być dostępne w styczniu, ale pozwolę sobie zadać te pytania również aby oddać swój głos w temacie "zainteresowanie XVem na rynku Polskim" :-) No więc ciekawi mnie np.: - (wiemy już, że jest starlink, więc nie pytam) - czy będzie Eye-sight - asystent martwego pola - czerwone szwy np. na kierownicy - regulowany podłokietnik (przod-tył) - zasuwane miejsca na kubki - opcja z kołem zapasowym - relingi - podłokietnik na tylnej kanapie (jedno z absurdalnych zuborzeń wersji PL dotychczas) - port usb w przednim schowku (a nie tylko w podlokietniku) - schowek na roletę pod podłogą bagażnika (to pewnie i tak odpadłoby w wersji z kołem zapasowym, niemniej to kolejne absurdalne zubożenie) Mam nadzieję, że moje pytania nie brzmią jak wyrzuty, zupełnie nie to jest moją intencją, wiem że są siły wyższe w ramach marki. Zdaję sobie również sprawę z tego, że ktoś może uznać sporą część z mojej listy za "pierdoły". Niemniej z mojego punktu widzenia XV jest niesamowicie atrakcyjnym samochodem, i jego sukces na rynku amerykańskim to obrazuje - miałem okazję organoleptycznie potwierdzić jak dużo ich tam jeździ ;-) Natomiast jak powszechnie wiadomo wyposażenie wnętrza w Subaru nie jest najmocniejszym punktem, stąd takie "drobne zubożenia" - względem wersji z innych rynków - jak brak podłokietnika na tylnej kanapie *wydają* się bardzo niezrozumiałym strzałem w stopę ;-) Pozdrawiam serdecznie Marcin Edytowane 18 Grudnia 2015 przez dreyhal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) jako zadowolony posiadacz XV 14 również mam pare pytan a nie wyrzutów: dlaczego dla modeli europejskich nie mozna zamówic w ASO OEM wyposazenia opcjonalnego wystepujacego w modelech na inne rynki tzn: 1) lepszych głośników oem firmy kicker 2) wysuwanego podłokietnika 3) sciemniajacego sie lusterka Na pewno jest tego więcej ale są to akcesoria o które pytałem w ASO podając oem nr części i otrzymałem odpowiedz ze na nasz rynek są niedostępne. Przecież żadne z tych akcesorium nie zmienia homologacji pojazdu i takiej polityki firmy zrozumieć nie potrafię- sam muszę to sobie ściągać od dealera Subaru z USA... Edytowane 18 Grudnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 No więc ciekawi mnie np.: - (wiemy już, że jest starlink, więc nie pytam) - czy będzie Eye-sigh - nie - asystent martwego pola nie - czerwone szwy np. na kierownicy w zależności od wersji ( pomarańczowe ) - regulowany podłokietnik (przod-tył) - zasuwane miejsca na kubki Nie wiem, ale wątpię, gdyż nie jest wymienione na liście zmian - opcja z kołem zapasowym Nie. Ale postaramy się przygotować ( podobnie jak dla OBK ) taką ofertę w after sales. - podłokietnik na tylnej kanapie (jedno z absurdalnych zuborzeń wersji PL dotychczas) Hmm, nasza wersja niczym się nie różni od wersji np. w Niemczech. Stąd stwierdzenie o "zubożeniu" wersji dla PL jest chybione. Podłokietnik będzie w droższych wersjach. - port usb w przednim schowku (a nie tylko w podlokietniku) Nie wiem - schowek na roletę pod podłogą bagażnika (to pewnie i tak odpadłoby w wersji z kołem zapasowym, niemniej to kolejne absurdalne zubożenie) Jak uprzednio - tak jak generalnie dla EU W połowie stycznie oczekujemy dostawy pierwszych egzemplarzy, wówczas sprawdzimy też te punkty, na które dziś nie mogę jeszcze udzielić odpowiedzi. Mam nadzieję, że moje pytania nie brzmią jak wyrzuty Nie odbieram tego w ten sposób. Tylko sugestia, jakoby "wersje PL" były "zubożone" są po prostu błędne. dlaczego dla modeli europejskich nie mozna zamówic w ASO OEM wyposazenia opcjonalnego wystepujacego w modelech na inne rynki Nie wiem, czy zamawianie części do wersji US jest możliwe ( zasadniczo ... powinno tak być ). Sprawdzę w DT i dam znać. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreyhal Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Nie odbieram tego w ten sposób. Tylko sugestia, jakoby "wersje PL" były "zubożone" są po prostu błędne. Racja, mój błąd że oglądając recenzję z kierownicą po prawej stronie od razu założyłem, iż to model UK. A to model z Jamajki A właśnie założenie, że UK ma wersje w pełni doposażone, było powodem mojej pomyłki. Dziękuję bardzo za odpowiedz! No i ubolewam nad brakiem EyeSight Edytowane 18 Grudnia 2015 przez dreyhal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 No więc ciekawi mnie np.: - (wiemy już, że jest starlink, więc nie pytam) - czy będzie Eye-sigh - nie - asystent martwego pola nie - czerwone szwy np. na kierownicy w zależności od wersji ( pomarańczowe ) - regulowany podłokietnik (przod-tył) - zasuwane miejsca na kubki Nie wiem, ale wątpię, gdyż nie jest wymienione na liście zmian - opcja z kołem zapasowym Nie. Ale postaramy się przygotować ( podobnie jak dla OBK ) taką ofertę w after sales. - podłokietnik na tylnej kanapie (jedno z absurdalnych zuborzeń wersji PL dotychczas) Hmm, nasza wersja niczym się nie różni od wersji np. w Niemczech. Stąd stwierdzenie o "zubożeniu" wersji dla PL jest chybione. Podłokietnik będzie w droższych wersjach. - port usb w przednim schowku (a nie tylko w podlokietniku) Nie wiem - schowek na roletę pod podłogą bagażnika (to pewnie i tak odpadłoby w wersji z kołem zapasowym, niemniej to kolejne absurdalne zubożenie) Jak uprzednio - tak jak generalnie dla EU W połowie stycznie oczekujemy dostawy pierwszych egzemplarzy, wówczas sprawdzimy też te punkty, na które dziś nie mogę jeszcze udzielić odpowiedzi. Mam nadzieję, że moje pytania nie brzmią jak wyrzuty Nie odbieram tego w ten sposób. Tylko sugestia, jakoby "wersje PL" były "zubożone" są po prostu błędne. dlaczego dla modeli europejskich nie mozna zamówic w ASO OEM wyposazenia opcjonalnego wystepujacego w modelech na inne rynki Nie wiem, czy zamawianie części do wersji US jest możliwe ( zasadniczo ... powinno tak być ). Sprawdzę w DT i dam znać. Pozdrowienia To już prawie wszystko wiemy. Proszę jeszcze o info na temat zmian w tylnym zawieszeniu (na czym będą polegać ?) oraz czy jest planowane lepsze wyciszenie. Ukłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Proszę jeszcze o info na temat zmian w tylnym zawieszeniu Zmiana tuningu zawieszenia, cel - poprawa komfortu na krótkich nierównościach nawierzchni. Co do wyciszenia nie mam danych. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano najnowszy cennik na modele z rocznika 2016. Czy dobrze widzę, że z oferty XV wyleciała benzyna exclusive z manualem i diesel w wersji active? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Czy dobrze widzę, że z oferty XV wyleciała benzyna exclusive z manualem i diesel w wersji active? dobrze do tego jakby diesel jest tańszy względem starego cennika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Czy podnoszenie cen o 500 (Forester) lub 1000 EUR (STI) to dobry pomysl w monecie gdy EUR po 4,4 PLN? Dlaczego zawsze importer/dealer ma byc zabezpieczony przed ryzykiem kursowym a klient nie? Chce zamowic auto z produkcji styczniowej na odbior w kwietniu ale dzis nie wiem czy mnie bedzie na niego stac jak euro skoczy np w okolice 5 PLN. Wiem ze temat byl wielokrotnie omawiany ale przy slaby zlotym wcia aktualny. Wg mnie ok 202 tys PLN za "gołe" STI to juz calkiem sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Subaru może pozwolić sobie na podnoszenie cen, gdyż jako jedna z niewielu marek notuje regularnie od kilku lat wzrost sprzedaży na rynkach światowych. Fabryki pracują na pełnej wydajności, a i tak nie są w stanie zaspokoić światowego popytu. W sytuacji, gdy towar rozchodzi się jak świeże bułeczki, nic dziwnego, że podnoszą ceny. Zagorzali fani i tak kupią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Pare zdjec z salonu w Brukseli https://pawelgorny.com/owca/index.php/apps/galleryplus/s/ceUAXYXe21GaoKi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ponieważ pierwsze samochody właśnie do nas dotarły, pozwalam sobie ( zgodnie z obietnicą ) uzupełnić odpowiedzi : zasuwane miejsca na kubki Tak regulowany podłokietnik (przod-tył) Nie port usb w przednim schowku (a nie tylko w podlokietniku) Tak. Ponieważ samochody jeszcze nie są zarejestrowane, nie byłem w sanie sprawdzić funkcjonowania "stopniowania" lineartronika w MY16. To samo dotyczy kwestii komfortu tylnego zawieszenia. Natomiast ogólnie wnętrze samochodu sprawia lepsze jakościowo wrażenie. Czy podnoszenie cen o 500 (Forester) lub 1000 EUR (STI) to dobry pomysl w monecie gdy EUR po 4,4 PLN? No cóż, wątek jest o XV, więc pozwolę sobie zwrócić uwagę, że większość XV jest teraz tańsza niż dawniej ( pomimo lepszego wyposażenia ). Dotyczy to szczególnie najbardziej popularnych u nas wersji ( Comfort + Exclusive ), gdzie w przypadku tego drugiego cena jest niższa nawet do 2.500 Euro ( Exclusive 2.0 A/T ). Co do Foresterów to tylko niektóre wersje są nieco droższe, co odzwierciedla ( a i to tylko częściowo ) zmiany w wyposażeniu. O STI już na początku napisałem, że mieliśmy błąd w kalkulacji, lecz nie korygowaliśmy go "od razu", lecz stopniowo. Przypominam też, że aktualnie STI ma w wyposażeniu "advanced safety system" ( jak w Levorgu ). Dlaczego zawsze importer/dealer ma byc zabezpieczony przed ryzykiem kursowym a klient nie? Importer ma takie same możliwości zabezpieczania kursów jak każdy. Z tym że konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku podrożenia produktu ( importer anie dealer takiej możliwości nie mają ). A co do samych kursów ... no cóż, na to wpływu nie mamy. Przyznaję też, że tak gwałtownej utraty wartości złotówki na skutek zawirowań politycznych nie przewidzieliśmy ( pewne osłabienie mogło być oczekiwane, ale nie aż tak ...) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Ponieważ samochody jeszcze nie są zarejestrowane, nie byłem w sanie sprawdzić funkcjonowania "stopniowania" lineartronika w MY16. O co chodzi z tym stopniowaniem? Czy bezstopniowa skrzynia stanie się stopniowaną? Przecież to się kłóci z ideą skrzyni bezstopniowej. Jeżeli ma nie być płynnej zmiany przełożeń, to po co ten wynalazek? Edytowane 19 Stycznia 2016 przez miszael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 O co chodzi z tym stopniowaniem? Czy bezstopniowa skrzynia stanie się stopniowaną? Program zmienia obroty imitując zmiany przełożeń, po to by nie draznić stałymi obroitami silnika (jak w skuterze) Jeśliklasyczne zachowanie CVT Ci nie przeszkadza też nie ma problemu - będziesz jeździł w trybie jaki pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 W nowym Outbacku, Foresterze i Levorgu mocniejsze wciśnięcie gazu skutkuje tym, że skrzynia symuluje przełożenia, jak zwykły automat. Przynajmniej dla uszu jest to lepsze jak wycie silnika na jednostajnych wysokich obrotach. Przy delikatnym przyspieszaniu działa jak CVT. Mnie osobiście to pasuje. --------- Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 To samo dotyczy kwestii komfortu tylnego zawieszenia. wspomniana modyfikacja charakterystyki tylnego zawieszenia to jedna z najważniejszych zmian dla przyszłych nabywców w "liftowym" XV to nawet nie tyle kwestia komfortu co właściwszej dla tego auta pracy zawieszenia, niestety tył "nie wyrabia" np. na asfaltowych drogach gorszej jakości, nie wybiera nierówności tylko podskakuje momentalne tracąc przyczepność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos87 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Jaka wersja map w nawigacji jest zainstalowana w XV po liftingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 tyl podskakuje w my14 rowniez Jaka wersja map w nawigacji jest zainstalowana w XV po liftingu? pewnie taka sama jak we wszystkich nowych Subaru czyli stara z 2013r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos87 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jest chociaż w języku polskim? Jak w Subaru wyglądają aktualizacje? Można kupić nowszą wersję, bo ta z 2013 na polskich drogach czynni nawigację bezużyteczną Albo jest chociaż możliwość wgrania niefabrycznej mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 czy wj polskim to nie wiem, nie mozna kupic nowej wersji, nie mozna wgrac niefabrycznej mapy , zostaje Ci albo korzystanie z sygica przez mirrorlinka ( ktory zreszta nie chce wspolpracowac ze wszystkimi telefonami ale jest to wina softu w telefonie) albo kupno stacji multimedialnej... Ale przeciez Subaru nie kupuje sie dla nawigacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos87 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Ale przeciez Subaru nie kupuje sie dla nawigacji Może kiedyś tak było, ale czasy się zmieniają Edytowane 3 Lutego 2016 przez mackos87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Nawigacja to już nie tylko gadżet, ale coraz powszechniejszy instrument w samochodzie. Ja osobiście wolę mieć ją zabudowaną w kokpicie, ponieważ: 1) lepiej wygląda nawigacja zabudowana, niż ekranik na uchwycie przyczepiony do szyby na przyssawkę; 2) nawigacja zainstalowana w kokpicie może dysponować większym rozmiarem wyświetlacza, dzięki temu jest czytelniejsza; 3) w niektórych krajach (np. Słowacja) w polu widzenia kierowcy nie może być przyczepione do szyby nic, co by ograniczało widoczność (z wyjątkiem lusterka wstecznego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 przez wiele lat smigalem po europie z nawigacja przyklejona do szybki ale odkad pojechalem do sloweni ze znajomym jego autem z wbudowana navi postanowilem ze musze miec taki gadzet w swoim nastepnym aucie. Z prostego powodu - jest to mega wygodna rzecz bez kabli, dodatkowego zasilania, nie gubi zasiegu itp w dodatku w niektorych krajach eu mozna dostac mandat za przyklejenie nawigacji w nieodpowiednim miejscu na szybce. Teraz gdybym chcial kupic auto z nawigacja to tylko z taka ktora ma wbudowanego androida albo windowsa. Dlatego pytam : czy jest mozliwosc kupna nowego xv/levorga bez starlinka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się