Jump to content

miszael

Nowy
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About miszael

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

166 profile views
  1. Kierunkowskazy z tyłu wyglądają, jakby ktoś o nich najpierw zapomniał, a potem dokleił do klosza tak, że się to kupy nie trzyma.
  2. EyeSight był już w poprzedniej generacji, jednak w Europie mieliśmy zubożoną wersję pozbawioną tego systemu.
  3. Ma być. Nie wiadomo tylko, czy wprowadzając 1.6T nie zrezygnują z 2.0i, jak zrobiono w Levorgu. A tak w ogóle, to z wyglądu zarówno z przodu jak i z tyłu bardzo przypomina najnowszego Outbacka. Nie mówię, że to źle, ale widać, że Subaru już też uległo tej modzie na ujednolicanie wyglądu całej floty danej marki, gdzie poszczególne modele posiadają bardzo podobne motywy stylistyczne.
  4. Źródło: http://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/nowe-subaru-xv-zadebiutuje-w-genewie/
  5. Z praktycznego punktu widzenia ważniejsza od temperatury płynu chłodniczego jest temperatura oleju, która lepiej oddaje, w jakim stopniu dogrzany jest silnik. Olej nagrzewa się znacznie wolniej niż płyn. Ten parametr też można chyba odczytać z wyświetlacza.
  6. A o co ma do ciebie pretensje?
  7. Jeśli wygłuszać, to całe auto. Gdy pozostawisz niewygłuszone elementy, to będziesz wyraźnie słyszał hałas z nich dochodzący. Do wygłuszenia jest cała kabina pasażerska + bagażnik i nadkola, czyli właściwie wszystko prócz maski, ale są i tacy, którzy ten element też wygłuszają.
  8. Facet, który naprawia skrzynie biegów mówił, że miał już wielu pacjentów, którzy słuchali producentów, twierdzących, że nie wymienia się oleju w AT. Olej przekładniowy nie jest wieczny. Zużywa się, zanieczyszcza, traci właściwości smarujące. Wbrew temu, co piszą/mówią producenci, należy wymieniać olej i filtr w skrzyni co ok. 60 tys. km (w każdej). To tak jak z łańcuchami rozrządu. Niby producent nie przewiduje ich wymiany, ale faktycznie mało który łańcuch w nowoczesnych samochodach wystarcza na więcej niż 200 tys. km, a zazwyczaj jest to znacznie mniej. Obecnie żywotność łańcucha rozrządu jest porównywalna z żywotnością paska.
  9. Nie wiadomo, czy w przyszłym roku nie wejdzie już do sprzedaży nowa generacja XV:
  10. Dlaczego audio nie sprawdza się w czasie jazdy, skoro masz cały samochód wygłuszony?
  11. miszael

    XV 2016

    2.0DL 109PS można ewentualnie zchipować i przywrócić mu te 147 KM, a nawet nieco więcej.
  12. No to nieciekawie. Trzeba skombinować trochę twardego drutu i można próbować naprawić samemu. Ketivv, z twoim zacięciem majsterkowicza powinieneś dać radę. Kupować nowy fotel z tego powodu to średnie rozwiązanie. Ile taki fotel może kosztować? EDIT: Chociaż... na alledrogo można wyhaczyć używany komplet foteli, kanapy i tapicerki za 899 zł: http://allegro.pl/subaru-xv-fotele-wnetrze-srodek-tapicerka-rok-2013-i6396456273.html#thumb/1 Mimo to można próbować własnymi siłami to naprawić. Zawsze to parę stówek w kieszeni. Może też jakiś tapicer by się z tym uporał. Zakłady regeneracji tapicerki samochodowej też takimi rzeczami się zajmują.
×
×
  • Create New...