555 Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Hmmmm tak sie zastanawialem co jest jutro...Piatek to zapewne, trzeba pojsc do szkoly...chyba cos jeszcze...Malysz skacze...a noo taaak jutro przeciez Rajd sie zaczyna :!: . Nowy sezon :!: . Nowe emocje :!: i w ogole wszystko nowe :!: łooo jeeej :roll: ile tych nowosci, az sie w glowie kreci. Ale przejdzmy do sedna sprawy... Dzisiejszy Shakedown wygral...Marcus Gronholm w nowej maszynerii-Pug 307 WRC,zaraz za nim uplasowal sie Francois Duval, a trzeci byl Sebastien Loeb. ekipa Subaru nawet calkiem calkiem. Solberg zajal 4 pozycje,a Hirvonen szosta lokate. Z dosyc duza strata ekipa Mitsu -kilkadziesiac sek. straty do Gronholma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 micho świerzy i się pewnie jeszcze nie zaaklimatyzował . pozostaje tylko życzyć Solbergowi takich samych sukcesów jak ostatnio. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Hmmmm tak sie zastanawialem co jest jutro...Piatek to zapewne, trzeba pojsc do szkoly...chyba cos jeszcze ......555: aaa no tak do szkolki sie chodzi, a my wlasnie konczymy pierwszy tydzien ferii, drugi zaczynam juz jutro 8) ......... pozdr. mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Jeszcze nieoficjalne wyniki Solberg - 6 ,a Hirvonen - 8 po pierwszym dniu. Pierwszy jest Loeb. Z ciekawostek. W rajdzie udział bierze Nicolas Vouilloz dziesięciokrotny mistrz świata w downhillu.Jedzie Pugiem 206 WRC.To jego debiut w WRC ale nie w rajdach,pierwsze starty zaliczył w 2000 r. pucharowym 206 XS. W Monte Carlo jest chyba koło 10 miejsca.Zważywszy,na stopień trudności rajdu i to że debiutuje w WRC to chyba przyzwoity wynik. Legenda: Downhill w powyższym znaczeniu to zjazd rowerowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 23 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Hmmmm tak sie zastanawialem co jest jutro...Piatek to zapewne, trzeba pojsc do szkoly...chyba cos jeszcze ......555: aaa no tak do szkolki sie chodzi, a my wlasnie konczymy pierwszy tydzien ferii, drugi zaczynam juz jutro 8) ......... pozdr. mk.si A za tydzien ja sie bede smial haha 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 O kurcze ten Voulioz troche narozrabiał.Rozbił sie na pierwszym dzisiejszym odcinku blokując trase i zmusił tym organizatorów to anulowania odcinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 24 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 A mnie zaskoczyl dzis Warmbold...osma pozycja, no prosze...A trzeci etap rozpcznie juz sie bez Hirvonena i Sainza...w ogole jak tak pojdzie to dopierwszej 10 zalapia sie zalogi w 1600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 W rajdzie udział bierze Nicolas Vouilloz dziesięciokrotny mistrz świata w downhillu. Ciekawe, czy będzie z nim tak, jak z Shawnem Palmerem, który przyszł do DH z Motocrossu i innych takich, pomieszał chwilkę i to wszystkie jego wyniki K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 26 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2004 Tak z innej beczki, nie dałn hildowej, to wiecie jakoś tak lepiej to autko wygląda z numerem jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 Wspaniały rajd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 wspanialy tylko szkoda ze taka mala ilosc autna mecie jak tak dalej pojdzie to MŚ zdechną precz z Mosleyem!!! :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 wspanialy tylko szkoda ze taka mala ilosc autna mecie jak tak dalej pojdzie to MŚ zdechną precz z Mosleyem!!! :!: A co ma Mosley do trudów Monte Carlo? Ten rajd był trudny od zarania. Do tego był długi, z uwagi na zlot gwiaździsty, który był pierwszym etapem. To co jest dzisiaj chyba słabo się ma do zagrań ze światłami czy oponami z końca lat sześcdziesiątych... I załogi jakoś rajd kończyły. Słyszałem o nowym pomyśle FIA, że będzie można zgarnąć uszkodzone auto z trasy rajdu i je naprawić. To mają być rajdy? Sam fakt wożenia aut rajdowych na lawetach na dłuższych dojazdówkach napawa mnie obrzydzeniem. Rajdy to były w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiatych. Mordercze Safari odbywało się w czasie Świąt Wielkiej Nocy. Acropolis miał kilka tysięcy kilometrów, a czasy na dojazdówkach były napięte jak baranie jaja, na Monte Carlo musiało wystarczyć bodajże 20 (!) opon, nawet Polski odbywał się okolicach Krakowa i miał chyba grubo ponad 1000km. O maratonach Londyn-Sydney czy Londyn-Meksyk nie ma co wspominać, Pa-Da trochę to przypomina, tylko tam wózki były wręcz uliczne w porównaniu z tym, co jeździ po Pa-Da. Teraz to jest jakaś parodia pod dyktando telewizji. K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 nie chodzi mi o trudy Monte,tylko o to ze pan szanowny Mosley tak podniósł koszty startow w MŚ ze do sezony 2004 nie przystąpily 2 zespoly fabryczne/Skoda i Hyundai/.Te same rosnace koszty spowodowaly ze zespoly fabryczne wystawiaja tylko po 2 kierowcow...to wszystko powoduje ze coraz mnie samochodow jest na liscie zgloszen i tym samym na mecie.FIA teraz chyba sie kapnela ze zrobila spory bład i chce sie ratowac systemem SupeRally ktory pozwala zawodnikowi startowac w kolejnych etapach rajdu mimo ze odpadl np.w 1 czy 2 etapie.. tu sa opisane wszystkie zmiany w przepisach MŚ: http://autoklub.pl/news/shownews.php?id=5649 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Hyundai ledwo kwiczał od połowy zeszłego roku. Firma była tak biedna, że nie sponsorowała nikogo i niczego, zamknęła dwie fabryki i ledwo wymanewrowała się na akceptowalną stratę na koniec roku. Koszt utrzymania zespołu fabrycznego nie jest dla producenta masakrująco duży, tylko trzeba mieć jakieś przełożenie na dochody, a tego Hyundai nie miał. Skoda podarowała sobie część startów, bo Fabia jest tak dramatycznie niedopracowana, że kierowcy odmawiali testowania tłumacząc się marnowaniem ich czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 zgadzam sie jak najbardziej,ale nikt mi nie powie ze Mosley dobrze dziala :? i ze MŚ ida w dobrym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 nikt mi nie powie ze Mosley dobrze dziala i ze MŚ ida w dobrym kierunku Przyszłość pokaże co bedzie z rajdami.Kiedy zlikwidowano B-grupe wszyscy zapowiadali koniec rajdów ale jakoś przetrwały. Rajdy to były w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiatych. Mordercze Safari odbywało się w czasie Świąt Wielkiej Nocy. Acropolis miał kilka tysięcy kilometrów, a czasy na dojazdówkach były napięte jak baranie jaja, na Monte Carlo musiało wystarczyć bodajże 20 (!) opon, nawet Polski odbywał się okolicach Krakowa i miał chyba grubo ponad 1000km. No i wychodzi na to,że aut przez A nie ma i nie bedzie, rajdy przez R juz umarly a te ktore sie jeszcze ostały dogorywają. :roll: No i kurcze jak tu żyć :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 No właśnie jak tu żyć? Ja nie wiem... :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 nie chodzi mi o trudy Monte,tylko o to ze pan szanowny Mosley tak podniósł koszty startow w MŚ ze do sezony 2004 nie przystąpily 2 zespoly fabryczne/Skoda i Hyundai/.Te same rosnace koszty spowodowaly ze zespoly fabryczne wystawiaja tylko po 2 kierowcow... To nie tak. podniesienie kosztów to zwiększenie liczby imprez (co nawet Fordowi było trudno przełknąć). Ale ograniczenie liczby kierowców to następny przepis mający na celu (sic.) zmniejszenie kosztów. I na nic były tłumaczenia, że większość zespołów i tak nie ma trzeciego auta a jak dokładają extra rajdy to muszą na nie jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 28 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 Ja tego poprostu nie rozumiem tych wiekszosci pomyslow Myster Mosleya, jesli zawodnicy, szefowie zespolow czy sami kibice mowia, ze sa one zle i nic z tego nie bedzie to po jaka chole.. to wprowadzac . Czy to jest az tak skomplikowane :?: :!: Relacje z Monte: Dzis - 19:15 - Eurosport Dzis - 23:30 - TV4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 zgadzam sie jak najbardziej,ale nikt mi nie powie ze Mosley dobrze dziala :? i ze MŚ ida w dobrym kierunku Jak dla mnie cyrk pod nazwą WRC zaszedł za daleko. Pozwolono na budowanie ekstremalnie drogich pojazdów, na które stać tylko kilka teamów (a jeśli nikt z tym nic nie zrobi, to będzie stać co raz mniej) dzięki czemu może na początku jest widowiskowo, ale w efekcie tylko kilka stajni ma szansę na sukces, a reszta kierowców jest tylko tłem. Prawie taki sam teatr jednego aktora, jak w F1. Do tego zmiany pod telewizję, które powodują, że rajdy tracą swój charakter. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Jak dla mnie cyrk pod nazwą WRC zaszedł za daleko. Ano właśnie, widać przesadę, ale z drugiej strony dzięki temu to co jedzie w WRC jest kwintesencja techniki i pomysłu. Widziałem światowe WRC mknące tuż obok mnie na OSach i powiem, że nie da się tego porównać z żadnymi innymi autami rajdowymi jakie znam (nie badałem organoleptycznei grupy . Szkoda, że to zabija zdrową konkurencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Iwan, byłeś na Monte w tym roku? Jeśli tak, to zaraz cie wypytam o koszty, zakwaterowanie itp. bo już nie moge wytrzymać i może w przyszłym roku w końcu pojade :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Ano właśnie, widać przesadę, ale z drugiej strony dzięki temu to co jedzie w WRC jest kwintesencja techniki i pomysłu. Jak to mówią, gdzie się nie odwrócisz, dupa zawsze z tyłu Niestety worki z pieniędzmi są skończone. Im dalej ta spiralka będzie się kręcić, tym gorzej, bo co raz mniej teamów będzie dawało radę nadążyć i w którymś momencie widowiskowość szlag trafi, gdy dojdzie do takich cudów (no może nie aż takich) jak w RSMP. Tu potrzeba jakiś mądrych zmian, które zmniejszą wydatki. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Tu potrzeba jakiś mądrych zmian, które zmniejszą wydatki. I zwieksza widowisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Jak to mówią, gdzie się nie odwrócisz, dupa zawsze z tyłu Ładną "dupę" zdecydowanie lepiej sie ogląda. :wink: Dla mnie niech WRC dizała bo jest piękne i oby więcej teamów było na to stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się