Robeet Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Cześć :grin: Czy ktoś z Was używał lub ma jakieś zdanie o oponach VREDESTEIN SNOWTRAC 2 :?: Mają w składzie miszankę krzemionki Silica więc nie powinny być złe ... pozdr Robeet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Hogi zdaje sie mial takie. Pisal, ze ok, ale wypytaj go jeszcze. Vredestein Wintrac Xtreme wypadl w AŚ 4x4 calkiem niezle - jedna z trzech najbardziej polecanych do aut 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Czy ktoś z Was używał lub ma jakieś zdanie o oponach VREDESTEIN SNOWTRAC 2 dzisiaj w motorze jest test zimówek i VREDESTEIN SNOWTRAC 3 wypadł b. dobrze, z tym że to jest wersja 3 no i opony w rozmiarze 15' ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Hogi zdaje sie mial takie. Pisal, ze ok, ale wypytaj go jeszcze. Vredestein Wintrac Xtreme wypadl w AŚ 4x4 calkiem niezle - jedna z trzech najbardziej polecanych do aut 4x4. Sprawowały się naprawdę dobrze, chociaż zaliczyłem na nich jeden sezon... Byłem też w górach, wszystko ok. A wiecie jaka zima była w zeszłym roku. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 W kwestii marki tez przymierzam sie do Vredestein. Rozwazam rowniez Nokian WR G2 lub Yokohama V902, ale ze wskazaniem na Wintrack Extreme . Mam pytanie o rozmiar. Kupilem stalowki 6 1/2 JJ x 16 i moge wybierac (wedlug KFZ) z czterech rozmiarow opon: 205/65, 205/60, 215/60 i 215/55. "Powszechna" opinia faworyzuje na zime wezsze i wyzsze. Ktore wybrac wedlug Was ? Na wskazania licznika nie patrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 na 6,5 to chyba też 195 będzie dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 na 6,5 to chyba też 195 będzie dobra 16 cali? A są takie gumy? Chyba cholernie drogie. Ja bym brał mimo wszystko 215/60/16. Ew. 205/60/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgrzemow Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam, Mam w Outbacku opony 225/55/R17, no i myślę nad zimówkami. Konkretnie to myślę nad rozmiarem. Jakie najwęższe opony można założyć na taką felgę? 215 pewnie tak, ale czy na przykład 205? Jak rozumiem 55 jest w procentach. Czyli wysokość takiej opony to 225*55%=123,75. Żeby utrzymać ten sam wymiar zewnętrzny opony to musiałbym założyć: - przy szerokości 215 profil 57,55, czyli przy 60 będzie wyższa. - przy szerokości 205 profil 60.36 czyli 60 będzie pasować. Pasowałyby mi opony 205/60/r17, tylko czy mogę takie założyć? Alternatywą są stalowe felgi powiedzmy 16 i wyższy profil. Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYSZA Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Nokian WR SUV Co sądzicie o tych oponkach? czy ktoś jeździ na nich Forysem? Zastanawiam się czy kupować te w specyfikacji 4x4 czy może jednak Nokian WR G2? Docelowo na forka 2.0D i jeżdżone głównie po mieście i trasy. 70/30 mój Foreś jeżdzi na Nokian'ach WR 215/60R16. Super opona cicha i świetnie sprawuje się w naszych warunkach pogodowych. Nie ma różnicy czy WR czy WR SUV- to te same bieżniki - niestety Finowie zaprzestali produkcji Nokian'a WR w tym rozmiarze. Od dwóch sezonów w tym rozmiarze można kupić tylko Nokian'a WR G2. Polecam też świetna opona- skąd wiem :?: bo je sprzedaję. Jestem autoryzowanym dystrybutorem opon Nokian na Polskę. Klienci bardzo sobie chwalą te opony. A na jakim rozmiarze jeżdzi Foreś :?: Tak naprawdę wszystko zależy od rozmiaru i parametrów opony. Wtedy będzie wiadomo, w jakim bieżniku produkowana jest dana opona. :wink: [ Dodano: Sob Lis 08, 2008 12:05 am ] Teraz przyjrzałem to WRG2 w wersji cywilnej od SUV nie różni się chyba wyglądem. Więc jeśli się różni to czym? i jaka ewentualnie z tego korzyść? Forys nie jest ani ciężkim ani dużym SUVem więc w tym przypadku jakieś wzmacniane opony chyba nie mają znaczenia? jeśli chodzi o trakcje to przy takim samym bieżniku w WRG2 i WRG2 SUV różnicy nie powinno być? Nokian WRG2 i Nokian WRG2 SUV to dwa różne bieżniki. Rzeczywiście na pierwszy rzut oka są takie same, ale jest różnica w bieżniku. Tak naprawdę to ważne są parametry opony tj. nośność, indeks prędkości no i oczywiście rozmiar. Rozmiar 215/60R16 (Forester) jest produkowany w bieżniku WRG2 pomimo, iż jest to rozmiar do SUV'a. Natomiast rozmiar 215/65R16 (nowy foreś) jest produkowany w bieżnku oznaczonym przez producenta jako typowa opona do SUV'a czyli WRG2 SUV. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Nie ma różnicy czy WR czy WR SUV- to te same bieżniki - niestety Finowie zaprzestali produkcji Nokian'a WR w tym rozmiarze. Od dwóch sezonów w tym rozmiarze można kupić tylko Nokian'a WR G2. Może sie nie przyznawaj że jesteś przedstawicielem Nokiana skoro takie głupoty wypisujesz :roll: Popatrz kolego w karte produktu zanim zaczniesz wypisywać pierdoły :neutral: Chciałeś zabłysnąć :?: uwierz mi to nie forum VW, OPLA ,DAEWOO (bez urazy dla marek ) tu są naprawde wymagający klienci i jak chcesz coś inteligentnie sprzedać to naprawde sie musisz postarać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Natomiast rozmiar 215/65R16 (nowy foreś) rotej W nowych foresterach z silnikiem Diesla koła są 17" a rozmiar opony 225/55R/17 z tego co wiem to WRG2 SUV nie ma w tym rozmiaże natomiast nośność opony w wersji WRG2 "cywilnej" to ponad 800kg więc jak ktoś wcześniej słusznie zauważył, może jeździć na 3 kołach wznawiam wiec pytanie czym się różni wersja SUV od nie SUV? bo na moje oko to są po prostu inne rozmiary do większych samochodów i o większej nośności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYSZA Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Może sie nie przyznawaj że jesteś przedstawicielem Nokiana skoro takie głupoty wypisujesz Popatrz kolego w karte produktu zanim zaczniesz wypisywać pierdoły Chciałeś zabłysnąć uwierz mi to nie forum VW, OPLA ,DAEWOO (bez urazy dla marek ) tu są naprawde wymagający klienci i jak chcesz coś inteligentnie sprzedać to naprawde sie musisz postarać Nie próbuję niczego tutaj sprzedawać Wyprowadzam ludzi z błędu i próbuję im wyjaśnić pewne rzeczy, skoro o to pytają - jak czyta się niektóre wypowiedzi to wlos na glowie sie jeży. Ale cóż są i takie osoby, które są "najmądrzejsze" na świecie i upierają sie przy swoim, często nie mając racji. :!: :!: Tak się składa, że oponami tymi zajmuję się od 6 lat i znam bardzo dobrze ich specyfikację. Proponuję zapoznać się Panu również z nią, ponieważ mam wrażenie, że zapoznał się Pan z nią tak dokładnie jak z moim nickiem - MOGĘ BYĆ DLA PANA KOLEŻANKĄ A NIE KOLEGĄ :!: To prawie to samo, ale robi wielką różnicę :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Najpierw piszesz : Nie ma różnicy czy WR czy WR SUV- to te same bieżniki a potem w drugim poście ,( jak Ci napisałem że głupoty wypisujesz ) Nokian WRG2 i Nokian WRG2 SUV to dwa różne bieżniki. Rzeczywiście na pierwszy rzut oka są takie same, ale jest różnica w bieżniku. Tak naprawdę to ważne są parametry opony tj. nośność, indeks prędkości no i oczywiście rozmiar. No to jak w końcu jest :?: [ Dodano: Sob Lis 08, 2008 7:52 am ] Tak się składa, że oponami tymi zajmuję się od 6 lat To mało, ja troche wiecej :roll: .............. tak dla jasności Nie próbuję niczego tutaj sprzedawać Wyprowadzam ludzi z błędu i próbuję im wyjaśnić pewne rzeczy, skoro o to pytają Najpierw wyprowadź siebie z błędu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 ja tam się nie znam, ale zrozumiałem że nie ma różnicy w WR a jest różnica w WR-G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 ja tam się nie znam, ale zrozumiałem że nie ma różnicy w WR a jest różnica w WR-G2 Ja też tak zrozumiałem o to kompletna bzdura :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 poza tym nieładnie jest wpadać na forum i od razu pierwszym poście robić sobie reklamę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 nie ma w tym rozmiaże miazdrzonce określenie. No nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 adam.str napisał/a:ja tam się nie znam, ale zrozumiałem że nie ma różnicy w WR a jest różnica w WR-G2 Ja też tak zrozumiałem o to kompletna bzdura Nie rozumiem o co wam chodzi??? WR to stary bieżnik. WR i WR SUV wyglądały identycznie. Różniły się tylko nośnością. Jeżeli w konkretnym rozmiarze był WR to nie było WR SUV i odwrotnie. W nowym WRG2 jest trochę inaczej!!! WRG2 i WRG2 SUV to trochę inne bieżniki - nie dużo ale jednak. Co do rozmiarów i nośności jest tak samo jak w przypadku WR. Jeżeli jeden rozmiar występuje w WRG2 to nie występuje w WRG2 SUV i odwrotnie. Zamieszanie powoduje występowanie starych i nowych bieżników w różnych rozmiarach i pomieszanie ich z dopiskiem SUV. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 wsparcie przyszło? czy dublowanie konta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 rotej napisał/a:Natomiast rozmiar 215/65R16 (nowy foreś) rotej W nowych foresterach z silnikiem Diesla koła są 17" a rozmiar opony 225/55R/17 z tego co wiem to WRG2 SUV nie ma w tym rozmiaże natomiast nośność opony w wersji WRG2 "cywilnej" to ponad 800kg więc jak ktoś wcześniej słusznie zauważył, może jeździć na 3 kołach wznawiam wiec pytanie czym się różni wersja SUV od nie SUV? bo na moje oko to są po prostu inne rozmiary do większych samochodów i o większej nośności. Tak to prawda WRG2 SUV nie ma w tym rozmiarze. Jest tylko WRG2 (trochę inny bieżnik od WRG2 SUV) - 101V XL o podwyższonej nośności. W starym bieżniku był tylko WR SUV (identyczny bieżnik co WR) w specyfikacji 101V XL czyli takiej samej co WRG2. Nokian pomieszał trochę w tym roku z tymi bieżnikami i rozmiarami, ale specyfikacje opon pozostały takie same jeżeli chodzi o nośności i indeksy prędości. PS. Wszystko zależy od importera na polskę co sprowadził i którego bieżnika maję więcej na magazynach i ten będzie promowany i "wypychany". Wiem coś o tym, bo w tym roku wymieniam opony dla swojej floty samochodowej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie rozumiem o co wam chodzi???WR to stary bieżnik. WR i WR SUV wyglądały identycznie. Różniły się tylko nośnością. Jeżeli w konkretnym rozmiarze był WR to nie było WR SUV i odwrotnie. W nowym WRG2 jest trochę inaczej!!! WRG2 i WRG2 SUV to trochę inne bieżniki - nie dużo ale jednak. Co do rozmiarów i nośności jest tak samo jak w przypadku WR. Jeżeli jeden rozmiar występuje w WRG2 to nie występuje w WRG2 SUV i odwrotnie. Zamieszanie powoduje występowanie starych i nowych bieżników w różnych rozmiarach i pomieszanie ich z dopiskiem SUV. Nie ma różnicy czy WR czy WR SUV- to te same bieżniki - niestety Finowie zaprzestali produkcji Nokian'a WR w tym rozmiarze. Od dwóch sezonów w tym rozmiarze można kupić tylko Nokian'a WR G2. Polecam też świetna opona- skąd wiem :?: bo je sprzedaję. Jestem autoryzowanym dystrybutorem opon Nokian na Polskę. Pozdrawiam No Panowie chyba mam skomasowany atak dystrybutorów Nokiana na forum. A więc wszyscy kupujemy Nokiany bo są the best, a reszta opon to kupa i jak ktoś ma inne to niech wyrzuci (tylko napiszcie gdzie to pójde i pozbieram ), a nowe najlepiej kupić u mega znawczyni i profesjonalistki rotej Ps. Jak dla mnie to po :roll: prostu żenada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 carfit Pytam Ciebie i tylko Ciebie, bo masz w zupełności wystarczające jak dla mnie doświadczenie także w kwestii opon. I nie jesteś dealerem Nokiany są atrakcyjne cenowo. Czy warto je kupić? Nie czy warto kupić za te pieniądze, ale w ogóle czy czułbyś się na nich bezpiecznie? Jeśli tak - kupię je, jeśli uważasz że ta opona nawet jeśli kosztowałaby 100 PLN nadaje się jedyne na kwietnik - kupię inne. Mówiąc inaczej - cena się nie liczy, ale nie dołożę 300 PLN za 10 cm krótszą drogę hamowania na lodzie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYSZA Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 adam.str napisał/a:ja tam się nie znam, ale zrozumiałem że nie ma różnicy w WR a jest różnica w WR-G2 Ja też tak zrozumiałem o to kompletna bzdura Szanowny Panie carfit!!! proszę się tak nie bulwersować, jak będzie Pan sprzedawał więcej opon Nokian a nie Bridgestone i Firestone, to będzie Pan o nich więcej wiedział. Poza tym Pan też przecież odsyła "z przymróżeniem oka" do swojego sklepu!!! - carsport.pl- cytuję: "Proszę nie pisać na PW lepiej na : edwin@carsport.pl" to tak samo inteligentne dla właścicieli VW i Subaru - czyż nie. PS. Proszę nie obawiać się konkurencji z mojej strony, rynek opon jest tak duży, że pomieści nas wszystkich. Poza tym jestem tu w celach towarzyskich, a nie handlowych. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jeśli tak - kupię je, jeśli uważasz że ta opona nawet jeśli kosztowałaby 100 PLN nadaje się jedyne na kwietnik - kupię inne. Mówiąc inaczej - cena się nie liczy, ale nie dołożę 300 PLN za 10 cm krótszą drogę hamowania na lodzie Ja też tak do tego podchodzę, dlatego dołączam się to pytania. >N< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KCD Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jeśli ktoś jeździ głównie w mieście, polecam na naszą zimę UNIROYAL MS Plus 66. Doskonale radzą sobie z błotem posniegowym i na wodzie. Naprawde przyzwoite oponki za dobrą cenę (przykładowo 205/55/16 = 300 pln szt.) Można kupić na Allegro. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się